Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naisten tehdä keskustelunavaukset tinderissä - tässä tulokset

Vierailija
13.11.2021 |

Yleensä aloitan keskustelun itse ja keksin muita keskustelunavauksia kuin vain "moi miten menee", "mitä sun iltaan kuuluu" tai jotain vastaavaa koska naiset kuulemma vihaavat tuollaisia juttuja. Noin kuukausi sitten lopetin aloitusten tekemisen ja aloin katsomaan millaisia aloituksia naiset tekevät.

Yli 70% ei koskaan kirjoittanut. Lopuista 90% olivat sitä "mitä kuuluu" "moi" tasoa. Jäljelle jäävät huomauttivat jotain koirastani tms ei mitään kovin omaperäistä.

Tulokset olivat kyllä aika pettymys vaikkakin juuri sitä mitä odotinkin. Toivottavasti ymmärrätte nyt miksei näytä hyvältä kun vaaditte jotain hienoja keskustelunavauksia miehiltä.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkkumies ja etsit aidosti neuvoja tältä palstalta, niin kannattaa lukea huolella naisten kommentit ja jättää katkeroituneiden miesten kommentit omaan arvoonsa, ellet juuri näitä miehiä halua tapailla. Ei ole olemassa mitään taikakonstia seuran löytämiseksi, mutta katkeroituminen ja luovuttaminen eivät ainakaan auta asiaa.

Täällä on paljon rehellisiä kommentteja naisilta, jotka ovat oikeasti hyödyllisiä deittimaailmassa ja sitten kasa sinkkumiehiä, jotka omasta mielestään tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Eivät naiset ole mikään geneerinen massa. Ihan tavallisillakin miehillä on hyvät mahdollisuuden löytää kumppani, kunhan asenne on oikea.

Voi kuule. Jos palstan miehiä kuuntelisin niin olisin mgtow eikä minulla olisi tinder profiiliä jossa on monta kuvaa ja profiiliteksti.

Ja mitä palstanaisten neuvoihin tulee niin eipä tule mieleen mitään mistä voisi olla mitään hyötyä. Naiset kertakaikkiaan elävät jossain omissa satumaailmoissaan eivätkä ymmärrä miehen osasta pariutumismarkkinoilla yhtään mitään.

Ap

Vierailija
82/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies alkaisi  M G T O W iksi jos vaikka vaan yhden päivän ajan tätä palstaa lukisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies alkaisi  M G T O W iksi jos vaikka vaan yhden päivän ajan tätä palstaa lukisi...

No alkakaa. Mikä teitä estää? Joka päivä kuitenkin pitää täällä roikkua ja ruikuttaa naisille.

Vierailija
84/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkkumies ja etsit aidosti neuvoja tältä palstalta, niin kannattaa lukea huolella naisten kommentit ja jättää katkeroituneiden miesten kommentit omaan arvoonsa, ellet juuri näitä miehiä halua tapailla. Ei ole olemassa mitään taikakonstia seuran löytämiseksi, mutta katkeroituminen ja luovuttaminen eivät ainakaan auta asiaa.

Täällä on paljon rehellisiä kommentteja naisilta, jotka ovat oikeasti hyödyllisiä deittimaailmassa ja sitten kasa sinkkumiehiä, jotka omasta mielestään tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Eivät naiset ole mikään geneerinen massa. Ihan tavallisillakin miehillä on hyvät mahdollisuuden löytää kumppani, kunhan asenne on oikea.

Voi kuule. Jos palstan miehiä kuuntelisin niin olisin mgtow eikä minulla olisi tinder profiiliä jossa on monta kuvaa ja profiiliteksti.

Ja mitä palstanaisten neuvoihin tulee niin eipä tule mieleen mitään mistä voisi olla mitään hyötyä. Naiset kertakaikkiaan elävät jossain omissa satumaailmoissaan eivätkä ymmärrä miehen osasta pariutumismarkkinoilla yhtään mitään.

Ap

Mitä oikein horiset? Olet yksi näistä katkeroituneista palstamiehistä itse.

Vierailija
85/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan voi aloittaa: Onko sulla alapäässä säädöt kunnossa ja kalibroinnit ajantasalla, jos haluaa poiketa massasta.

Vierailija
87/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumimen on kahden välisen kommunikaation multihuipentuma, ja tapahtumat jotka tähän ovat johtaneet. Kummallakin on yhtenevä vastuu ja merkitys sen onnistumiseksi. Ongelma taitaa vain olla siinä, että löytää ja törmää juuri siihen, joka sattuu omaamaan sopivat ajatukset ja arvot, jotka yhtenevät. Ei varmasti ole helppoa ja nopeaa, niin miehille kuin naisille sattuu kohdalle "huteja" eikä henkilö olekaan sellainen kuin mitä etsii ja tavoittelee. Tärkeintä lienee pitää mieli avoimena ja rohkeasti tutustua, ei siinä mitään menetä. Jokainen on sellainen kuin on, ja saa olla. Maailmassa, jossa pitäisi olla aina jotain enemmän, vähemmän jne. on kultaakin arvokkaampaa olla juuri oma itsensä. Toista samanlaista ei milloinkaan tule vastaan, olemmehan yksilöitä. Jos toinen hylkää ulkonäön vuoksi, niin mitä sitten? Haluaisitko siis todella pinnallisen kumppanin, joka ei välitä tutustua sinuun, jos sattuu hiusten väri ja/tai pituus olemaan "vääränlainen". Jos sosioekonominen asemasi ei ole sellainen kuin toinen vaatisi, entä sitten? Tämänkö haluat todella sinut määrittävän ja kokonaisuuden sinusta kertovan. Ei pitäisi lannistua, ei luovuttaa, ei yleistää vaan kohdata uusi ihminen aina puhtaalta pöydältä.

Tsemppiä deittailijoille ja tinderöinnille! Itse olen lopettanut kummankin. Miksi? Siitä yksinkertaisesta syystä, että maailmanmeno on mennyt ahdasmieliseksi, pinnalliseksi. Juostaan "paremman" perässä, eikä malteta tutustua ihmiseen rauhassa vaan pidetään portit joka suuntaan avoinna. Olen tapaava kumppanin livenä, jos tapaan, mutta pysyn poissa tästä kertakäyttö-kulttuurista, en tunnista itseäni tällaisesta enkä tähän muottiin mahdu.

Vierailija
88/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katkeroitunut nyt on varmaan jokainen mies joka on pariutumismarkkinoilla johtuen siitä kun nykynaiset kaatavat jatkuvasti paskaa niskaan.

Mikään työtön peräkammarin poika en kuitenkaan ole, vaan menestyvä ja varmaan ihan komea myös kun nyt kerta noita mätchejäkin tinderissä saan.

Vierailija
89/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumimen on kahden välisen kommunikaation multihuipentuma, ja tapahtumat jotka tähän ovat johtaneet. Kummallakin on yhtenevä vastuu ja merkitys sen onnistumiseksi. Ongelma taitaa vain olla siinä, että löytää ja törmää juuri siihen, joka sattuu omaamaan sopivat ajatukset ja arvot, jotka yhtenevät. Ei varmasti ole helppoa ja nopeaa, niin miehille kuin naisille sattuu kohdalle "huteja" eikä henkilö olekaan sellainen kuin mitä etsii ja tavoittelee. Tärkeintä lienee pitää mieli avoimena ja rohkeasti tutustua, ei siinä mitään menetä. Jokainen on sellainen kuin on, ja saa olla. Maailmassa, jossa pitäisi olla aina jotain enemmän, vähemmän jne. on kultaakin arvokkaampaa olla juuri oma itsensä. Toista samanlaista ei milloinkaan tule vastaan, olemmehan yksilöitä. Jos toinen hylkää ulkonäön vuoksi, niin mitä sitten? Haluaisitko siis todella pinnallisen kumppanin, joka ei välitä tutustua sinuun, jos sattuu hiusten väri ja/tai pituus olemaan "vääränlainen". Jos sosioekonominen asemasi ei ole sellainen kuin toinen vaatisi, entä sitten? Tämänkö haluat todella sinut määrittävän ja kokonaisuuden sinusta kertovan. Ei pitäisi lannistua, ei luovuttaa, ei yleistää vaan kohdata uusi ihminen aina puhtaalta pöydältä.

Tsemppiä deittailijoille ja tinderöinnille! Itse olen lopettanut kummankin. Miksi? Siitä yksinkertaisesta syystä, että maailmanmeno on mennyt ahdasmieliseksi, pinnalliseksi. Juostaan "paremman" perässä, eikä malteta tutustua ihmiseen rauhassa vaan pidetään portit joka suuntaan avoinna. Olen tapaava kumppanin livenä, jos tapaan, mutta pysyn poissa tästä kertakäyttö-kulttuurista, en tunnista itseäni tällaisesta enkä tähän muottiin mahdu.

...lisäyksenä, tai ennemmin korjauksena. Tinderissä ikinä en ole ollut, enkä mennyt, kuullut tarpeeksi minkälaista menoa ja meininkiä siellä on.

Vierailija
90/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroitunut nyt on varmaan jokainen mies joka on pariutumismarkkinoilla johtuen siitä kun nykynaiset kaatavat jatkuvasti paskaa niskaan.

Ja naisten vastaus tähän on vain "get over it!" ja miten  M G T O W  pitäisi olla lailla kiellettyä.

Vierailija
91/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa minäkin olen löytänyt seurustelukumppanin vaikka en ole mikään maailman urheilullisin mies jolla sixpacki ja super lihaksikas vartalo. en toki myöskään se 120 kg painava sohvaperunakaan joka ei liiku koskaan yms. vaan jotakin siltä väliltä. Mutta täällä tuntuu toisinaan että jotkut puhuvat niin että vain ne super urheilulliset komeat tai sosiaaliset miehet löytävät kumppanin. Itse olen varmasti keskitasoa tuossa asiassa ikää 29 vuotta ja viimeiset 5 vuotta seurustellut saman naisen kanssa sitä ennen 1,5 vuoden suhde toisen naisen kanssa hetken toki välissä oli sinkkuna. Mutta en oikeen usko että miehen täytyy olla jollakin tavalla super komea tai hurjan sosiaalinen tai rikas että voi löytää naisen. Joskus tuntuu että keskustelupalstoilla jotkut (mahdollisesti miehiä) väittävät niin.

Vierailija
92/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten vastaus tähän on vain "get over it!" ja miten  M G T O W  pitäisi olla lailla kiellettyä.

Höpö höpö. Joka ikinen kerta teitä vain kannustetaan menemään omia polkujanne. Tässäkin keskustelussa. Menkää ihmeessä.

Vierailija
93/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----

-----

Vierailija
94/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

No jopa minäkin olen löytänyt seurustelukumppanin vaikka en ole mikään maailman urheilullisin mies jolla sixpacki ja super lihaksikas vartalo. en toki myöskään se 120 kg painava sohvaperunakaan joka ei liiku koskaan yms. vaan jotakin siltä väliltä. Mutta täällä tuntuu toisinaan että jotkut puhuvat niin että vain ne super urheilulliset komeat tai sosiaaliset miehet löytävät kumppanin. Itse olen varmasti keskitasoa tuossa asiassa ikää 29 vuotta ja viimeiset 5 vuotta seurustellut saman naisen kanssa sitä ennen 1,5 vuoden suhde toisen naisen kanssa hetken toki välissä oli sinkkuna. Mutta en oikeen usko että miehen täytyy olla jollakin tavalla super komea tai hurjan sosiaalinen tai rikas että voi löytää naisen. Joskus tuntuu että keskustelupalstoilla jotkut (mahdollisesti miehiä) väittävät niin.

Tietenkin normaalit täyspäiset miehet löytävät puolison. Vaikka ovat ihan tavallisia miehiä. Kaikki sen oikeasti tietävät. Täällä joku/jotkut vaan pakkomielteisesti jauhavat jotain muuta. Ikäänkuin se muuttuisi todeksi, kun niin väittää riittävän monta tuhatta kertaa.

Vierailija
95/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikään työtön peräkammarin poika en kuitenkaan ole, vaan menestyvä ja varmaan ihan komea myös kun nyt kerta noita mätchejäkin tinderissä saan.

Mutta seuraa et silti saa, kun jaksat kerran palstalla valittaa. Mistähän mahtaa johtua, kun olet ainakin omasta mielestäsi joku napakymppi? Naisten vika, kun eivät huoli?

Vierailija
96/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan kiinnostunut mies tekee aloitteen. Mikään niistä mitkä olen itse aloittanut ei ole johtanut mihinkään, joten olen jättänyt sen ekan viestin kirjoituksen miehille. Siinä mielessä myönnän olevani perus tindernainen, mitä puhutaan. Muuten en myönnä. :D Vastaan kyllä vaikka sanoisi vaan sen moin. Ihan hyviäkin miehiä on ollut jotka sitten hetken päästä kirjoittavat enemmän. Ei kaikki, eikä edes suurin osa, mutta ei se multakaan liikoja vaadi vastata noihin edes jotain. Muutaman viestin jälkeen näkee jatkuuko juttelu. 

Vierailija
97/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Kenenkään ei ole pakko tehdä aloitteita. Ei naisten eikä miesten. Älä ruikuta. Ja lopeta se aktiivinen rooli. Minä en ole naisena koskaan tehnyt yhtään aloitetta, ja olen ihan tyytyväinen elämääni.

Niimpä, et tiedä mitään siitä miten monta aloitetta joudut miehenä tekemään, että edes pääset juttelutasolle. Voit naisena vain odottaa perse pystyssä ehdokkaita. Ei minulla ole mitään sitä vastaan tehdä aloitteita, mutta naiset ovat siihen täysin kyvyttömiä.

Vierailija
98/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mutta ainakin mulle naisena on ollut hyödyllistä lukea näitä neuvokkaita, kertaukseen perustuvia tietoiskujasi.

Paras oppi on ollut että jokainen suomenkielinen profiili poistuu vikkelästi vasemmalle. Toki matcheja tulee vähemmän, mutta pahin riski eli pienikin kontaktin mahdollisuus katkeran palstamiehen kanssa on vältetty. Kiitos

Vierailija
99/104 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, miehiltä odotetaan sitä aktiivisempaa roolia, nimenomaan siksi, koska nainen on usein täysin kyvytön niitä tekemään. Koska byyäää, joskus sain pakit enkä ikinä enää uskalla, wäää.

Kenenkään ei ole pakko tehdä aloitteita. Ei naisten eikä miesten. Älä ruikuta. Ja lopeta se aktiivinen rooli. Minä en ole naisena koskaan tehnyt yhtään aloitetta, ja olen ihan tyytyväinen elämääni.

Niimpä, et tiedä mitään siitä miten monta aloitetta joudut miehenä tekemään, että edes pääset juttelutasolle. Voit naisena vain odottaa perse pystyssä ehdokkaita. Ei minulla ole mitään sitä vastaan tehdä aloitteita, mutta naiset ovat siihen täysin kyvyttömiä.

Tapasi puhua naisista on varsin pois luotaantyöntävää. Ei naiset kyvyttömiä siihen ole, ei kaikki. Kummallista tarvetta yleistää ja naisia lähteä haukkumaan ja kattaa huonojen kokemusten pohjalta kaikki. Ei tällainen ole ok, ei kenenkään toimesta, ei miesten, ei naisten.

Vierailija
100/104 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aloitteiden teko ei ole johtanut mihinkään. Yhtä tyhjän kanssa.

Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme