Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketää kampaajaa?! :)

Vierailija
31.01.2015 |

Onko täällä ketään kampaajaa tai ketään, joka tietäisi hiuksista jotain :D
Mulla on tällä hetkellä tumma tyvi ja vaaleat latvat ja haluan nyt vetää kokonaan blondiks. Mulla on aika paljo hiukset katkeillu tässä lähiaikoina. Ajattelin kuitenkin vetää tähän nyt vaaleen, ja olla sitten vääjäämättä hetkeen. Katkeekohan mun loputkin hiukset? Vähän oranssithan niistä luultavasti tulee mut oon niin malttamaton koko tässä projektissa :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...

Vierailija
2/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta värjään, katotaa miten käy :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais aloittaa raidottamalla koko pää.

Vierailija
4/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun, onko sulla hyvät hiustenhoito tuotteet? Jos katkee pahasti ja on mahdollista niin leikkaa vähän lyhyemmäks?

Vierailija
5/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä vähä vaaleita raitoja tossa tummassa, mutta oon nin malttamaton odottaan. Eikä mun hiuksiin sovi yhtään raidat :D -Ap

Vierailija
6/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkee aika varmasti siitä vaaleasta poikki. Äl vaalenna itse. Tummaan tyveen kampaajalla paljon raitaa. T. Kampaaja

Vierailija
7/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiheään raidoitetru hius ei näytä raidalliselta. T. Sama kampaaja

Vierailija
8/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita kuin kampaajia ja lähihoitajia?

Vierailija
9/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks ne katkennu pahasti?

Vierailija
10/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö siinä kauan että saan ne katkenneet hiukset ns kuntoon? :)

Vierailija
11/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä sanoisi että katkeaa...jos vaalentaa vain tyven. Kaupanvärillä en lähtisi kokeilemaan...

Vierailija
12/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää mun silmään on aika pahasti katkennut... Haluun vaan vaaleen takas ku se on mun oma väri :(

Vierailija
13/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katkennutta hiusta ei saa ns "kuntoon", korkeintaan hoitoaineilla siloteltua parempikuntpisen näköiseksi. Hius on kuollutta materiaalia joka vain huononee ja kuluu latvasta, ei parane. Eli jos pitkä tukka katkee n. Pollkamittaiseksi esimerkiksi niin ei auta kuin kasvattaa jotta siitä saa sen pitkän taas. Ja sehän vie aikaa. Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjotan töistä värjäyshanskat kädessä.

Vierailija
14/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaalentelin joskus kotona itsekseni hiuksia ja sain sellaista vahinkoa aikaan, että pari vuotta meni hiusten toipumiseen. Kampaaja osaa arvioida minkä vahvuisia aineita pitää käyttää ja kuinka pitkät vaikutusajat jne. Kotona vaalentaessa on aika sokkona liikenteessä :D

Vierailija
15/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeaa varmasi jos vaalentaa itse koko pään, itse on tosi vaikea saada sitä väriä vain tyvee. Siksi kampaajalle. Ja jos tyvessä on jo raitaa nin sen vaalentaminen on taas hankalampaa, siksi suosittelen lisää raitaa. Mutta vaikea sanoa näkemättä.

Vierailija
16/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko värinpoisto tähän paha? :o

Vierailija
17/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus suklaanruskea väri josta lähin vetää vaaleta... Yks värinnpoisto ja siihen vaalee. Aika pahaan kuntoon meni mutta sain niistä muutamassa kuukaudessa hyvillä hoitotuotteilla kivat! :)

Vierailija
18/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa laittaisin ainoastaa tyviraidat. jos vedät latvaan asti jollain kaupan vaalennusaineella, niin sen jälkeen hiukset on muisto vain :D -kampaaja

Vierailija
19/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:06"]Onko täällä muita kuin kampaajia ja lähihoitajia?
[/quote]

Eihän täällä ole muita kuin akateemisia ihmisiä.

Vierailija
20/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin siis vetää tuon ruskea/vaalean tyven vaaleeks. Latvat on jo vaaleet ja niihin en kajoo :D Ap