Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketää kampaajaa?! :)

Vierailija
31.01.2015 |

Onko täällä ketään kampaajaa tai ketään, joka tietäisi hiuksista jotain :D
Mulla on tällä hetkellä tumma tyvi ja vaaleat latvat ja haluan nyt vetää kokonaan blondiks. Mulla on aika paljo hiukset katkeillu tässä lähiaikoina. Ajattelin kuitenkin vetää tähän nyt vaaleen, ja olla sitten vääjäämättä hetkeen. Katkeekohan mun loputkin hiukset? Vähän oranssithan niistä luultavasti tulee mut oon niin malttamaton koko tässä projektissa :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:21"]Ajattelin siis vetää tuon ruskea/vaalean tyven vaaleeks. Latvat on jo vaaleet ja niihin en kajoo :D Ap
[/quote]

Jaaha. No siinä tapauksessa voit joko vetää värinpoiston juureen, blondata, tai vaalentaa juuren raita-aineella.

Vierailija
22/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans luonnostaan aika vaaleet hiukset mutta jostain syystä noin vuoden välein tempasen sen punaseks. oli sitte sellanen prosessi saada se taas vaaleeks ku ei meinannu värinpoistotkaan auttaa. kaikki hopeetökötit ostin ja pikkuhiljaa siitä saatiin vaalee. Nyt nää on jo ihan platinan valkoset ja illalla kokeilen pinkkiä suoraväriä! kyl se siitä mutta pitää olla oikeesti hyvät hiustenhoitotuotteet käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ihana kertoo hyviä hiustenhoitotuotteita vaaleille hiuksille? :)

Vierailija
24/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan värinnpoisto liikaa? juurelle..

Vierailija
25/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:10"]Kyllä nää mun silmään on aika pahasti katkennut... Haluun vaan vaaleen takas ku se on mun oma väri :(
[/quote]
No eihän vaalea ole sun oma väri, jos tyvi on nytkin tumma. Ehkä joskus lapsuudessa ollut, mutta nyt se on muuttunut. Ja voin näin näkemättä sun hiuksia sanoa, että vaalea hamppukasa ei ole kaunis. Joten olisko mahdollista leikata niitä hiuksia lyhyemmäksi ja aloittaa joku tehokuuri niihin? Ja miettiä, että voisitko tykätä nykyisestä omasta väristäsi ja mahdollisesti värjätä sen mukaan...

Vierailija
26/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kuolee siinä jokatapauksessa