Kani teurasti yöllä untuvatyynyn, koko huone lainehtii
Ihan kun tänne olisi murhattu ankka.. Uskaltaako noita höyheniä edes imuroida vai meneekö tukkoon? En jaaaksa
Kommentit (12)
Ihana aamu! :) Kanilla ollut hauskaa! Kahmo nyt ensin suurin osa käsin johonkin pussiin ja vedä vaikka lattialastalla loppuja kasaan. Viimeistele sit imurilla.
Trolli. Kuka muka antaa kanin olla yöllä vapaana makuuhuoneessa? Kania pidetään häkissä silloin kun ei juoksuteta vapaana.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 08:40"]
Trolli. Kuka muka antaa kanin olla yöllä vapaana makuuhuoneessa? Kania pidetään häkissä silloin kun ei juoksuteta vapaana.
[/quote]
No minä annan, ei mun kaneilleni ole mitään häkkiä olemassakaan. En tajua miten jänö pääsisi toteuttamaan lajinmukaista käyttäytymistä, juoksuspurtteja ja iloloikkia jossain 60x100cm kopissa.
Pupurukka makaa tällä hetkellä kaikesta tuhoamisesta väsähtäneenä sylissä hakemassa silityksiä, täytynee askarrella sille jotain sallittua aktiviteettia ensiyön tylsien hetkien varalle .
-AP
Missä ne pupuset käy papanoimassa ja pissaamassa?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:50"]Missä ne pupuset käy papanoimassa ja pissaamassa?
[/quote]
En ole ap, mutta minun pupuset käyvät puruillä täytetyssä kissanhiekkalaatikossa asioilla.
Mun pupu teki kerran saman.vähän ajan päästä alkoi aivastelu ja sitten hengityskin kävi vinkumaan.oli mennyt kurkkuun nöyhtää niistä höyhenistä.ole varovainen!
Meidän edesmennyt kani, raiskas aina ilmapallot:)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 08:40"]
[/quote]
Meilläkin kani on ihan vapaana 24h. Muu ei tulisi kysymykseenkään! Kani ei ole mikään häkkieläin vaan iloinen ja touhkas ja erittäin seurallinen perheenjäsen.
Minä en tuollaisia "rottia" hyysäisi, lopuksi se puree sinua sormeen! Yök!
Ai niin, hyvä kun muistutit ap. et mun pitikin laittaa uuniin tuo jääkaapissa oleva miehen eilen ampuma jänis!
:-)))
t. toinen kanin omistaja