Onko täällä ketää kampaajaa?! :)
Onko täällä ketään kampaajaa tai ketään, joka tietäisi hiuksista jotain :D
Mulla on tällä hetkellä tumma tyvi ja vaaleat latvat ja haluan nyt vetää kokonaan blondiks. Mulla on aika paljo hiukset katkeillu tässä lähiaikoina. Ajattelin kuitenkin vetää tähän nyt vaaleen, ja olla sitten vääjäämättä hetkeen. Katkeekohan mun loputkin hiukset? Vähän oranssithan niistä luultavasti tulee mut oon niin malttamaton koko tässä projektissa :D
Kommentit (27)
Kohta värjään, katotaa miten käy :D
Kannattais aloittaa raidottamalla koko pää.
Ihan alkuun, onko sulla hyvät hiustenhoito tuotteet? Jos katkee pahasti ja on mahdollista niin leikkaa vähän lyhyemmäks?
Mulla on tällä hetkellä vähä vaaleita raitoja tossa tummassa, mutta oon nin malttamaton odottaan. Eikä mun hiuksiin sovi yhtään raidat :D -Ap
Katkee aika varmasti siitä vaaleasta poikki. Äl vaalenna itse. Tummaan tyveen kampaajalla paljon raitaa. T. Kampaaja
Ja tiheään raidoitetru hius ei näytä raidalliselta. T. Sama kampaaja
Onko täällä muita kuin kampaajia ja lähihoitajia?
Meneekö siinä kauan että saan ne katkenneet hiukset ns kuntoon? :)
Minä en kyllä sanoisi että katkeaa...jos vaalentaa vain tyven. Kaupanvärillä en lähtisi kokeilemaan...
Kyllä nää mun silmään on aika pahasti katkennut... Haluun vaan vaaleen takas ku se on mun oma väri :(
No katkennutta hiusta ei saa ns "kuntoon", korkeintaan hoitoaineilla siloteltua parempikuntpisen näköiseksi. Hius on kuollutta materiaalia joka vain huononee ja kuluu latvasta, ei parane. Eli jos pitkä tukka katkee n. Pollkamittaiseksi esimerkiksi niin ei auta kuin kasvattaa jotta siitä saa sen pitkän taas. Ja sehän vie aikaa. Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjotan töistä värjäyshanskat kädessä.
Mä vaalentelin joskus kotona itsekseni hiuksia ja sain sellaista vahinkoa aikaan, että pari vuotta meni hiusten toipumiseen. Kampaaja osaa arvioida minkä vahvuisia aineita pitää käyttää ja kuinka pitkät vaikutusajat jne. Kotona vaalentaessa on aika sokkona liikenteessä :D
Katkeaa varmasi jos vaalentaa itse koko pään, itse on tosi vaikea saada sitä väriä vain tyvee. Siksi kampaajalle. Ja jos tyvessä on jo raitaa nin sen vaalentaminen on taas hankalampaa, siksi suosittelen lisää raitaa. Mutta vaikea sanoa näkemättä.
Mulla oli joskus suklaanruskea väri josta lähin vetää vaaleta... Yks värinnpoisto ja siihen vaalee. Aika pahaan kuntoon meni mutta sain niistä muutamassa kuukaudessa hyvillä hoitotuotteilla kivat! :)
tuossa tilanteessa laittaisin ainoastaa tyviraidat. jos vedät latvaan asti jollain kaupan vaalennusaineella, niin sen jälkeen hiukset on muisto vain :D -kampaaja
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:06"]Onko täällä muita kuin kampaajia ja lähihoitajia?
[/quote]
Eihän täällä ole muita kuin akateemisia ihmisiä.
Ajattelin siis vetää tuon ruskea/vaalean tyven vaaleeks. Latvat on jo vaaleet ja niihin en kajoo :D Ap
No joo...