Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää nuorten naisten pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä, mutta ihmetyttää tämä kaikista yleisin tapa pukeutua, että ei saa olla nätti ja tyttömäinen, vaan käytetään lenkkareita ja converseja, revittyjä farkkuja, säkkimäisiä parkatakkeja, pipoja jne. Näytän varmaan itse useimpien mielestä varsinaiselta kummajaiselta, joltain 20-luvun larppaajalta. Vaikka kesti se kyllä aika kauan aikaa että uskalsin alkaa pukeutua valtavirran vastaisesti.

Vierailija
2/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:11"]

Muistan kun olin nuori ja ärsytti, kun "vanhukset" kauhistelivat esim. kaapuja ja isoja löysiä vaatteita, että kuule kyllä pitäisi tyttö hyvä pukeutua eri lailla kun on hoikkakin. Yks täti sanoi suoraan "ymmärtäisin jos olisi lihava mutta sinulle ihan sopimatonta pukeutua noin".

Ja eikö se sama kööri ole täälläkin huutamassa että sievien ja hoikkien pitäisi pukeutua sievästi ja seksysti. AAAAAARGH! Vetäkää mustat kaavut päälle

:D

[/quote]

Sä olit 90-luvulla nuori?

Silloin sai aina kuulla siitä, kun piti sellaisia kulahtaneita liian isoja kirppisvaatteita, mulla oli aina joku sellainen pappa villatakki päällä, oranssi ja jättikokoinen jne. 

Ainoa asia, jota mä ihmettelen joissakin nuorissa on ne persesortsit, joissa jää kannikat kokonaan ulos, kerran näin, kun yhdelläkin tytöllä tursusi karvaa näkyville ja pikkuhousunsuoja :/ ja persekannikat ihan paljaana, en ymmärrä. Toihan on hygieniariskikin meille muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mä olin kasarilla nuori eli nykyinen muumio. Käytin isoja paitoja ja neuleita ja varmaan paljon huvittavaakin, mutta se ajatus, että pitäisi olla nätti ja seksy. Paskat tartte.

Vierailija
4/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanruskeat saappaat, joiden sisään lahkeet on AINA sullottu. hyi helvetti

Vierailija
5/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa kaikilla pojilla oli farkunlahkeet sullottu valkoisten tennissukkien varsiin ja siinä jotkut tennarit sitten. siis luulin sitä vitsiksi mutta se oli muoti.

roikkuvat hopparihousut on ihan ok mutta mikä järki on niissä "hei kakkasin ison jöötin housuihini" farkuissa joissa lahkeensuu on polveen asti tiukka ja sitten haaroissa on kangasta vaippojen verran ja ne roikkuu todella alhaalla? ne tekee kaikista lisäksi persjalkasen näköisiä kun jalka näyttää n. 10 senttiä pitkältä.

Vierailija
6/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:14"]

Ei kyllä mä olin kasarilla nuori eli nykyinen muumio. Käytin isoja paitoja ja neuleita ja varmaan paljon huvittavaakin, mutta se ajatus, että pitäisi olla nätti ja seksy. Paskat tartte.

[/quote]

Tän takia mä olen niin, niin onnellinen etten ole nuori tällä aikakaudella.

Me elettiin niin vapaata elämää verrattuna nykyisiin nuoriin tyttöihin.

Mä olin lapsenakin ihan jotain muuta kuin prinsessaleikkejä leikkiviä pikkuneiti; mulla oli lyhyet hiukset ja kiipeilin puissa, mua luultiin aina pojaksi jne. 

Nuorena kuljin säkkivaatteissa, ja joku seksikkyys oli kyllä viimeinen ajatus, kuuntelin grungea ja punkia.

Ei sillä, että seksikkyydessä ja prinsessaleikeissä olisi vikaa, ei ole, mutta musta tuntuu, että meillä oli mahdollista olla vapaammin jotain muuta, jos ei haluttu olla seksipimuja, tai pikkuprinsessoja.

Vierailija
7/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"] Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä [/quote] Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:). Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:). [/quote] Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks. [/quote] 23 ei ehkä muutenkaan ole enää niin nuori.. Nuori niin kuin 25-v mutta 23 on kuitenkin eka ikä, ettei ole nuori nuori.  [/quote] Kyllä mun mielestä 23 on vielä nuori. Oonko oikeasti ainoa, joka ajattelee näin?

[/quote]

Ei ole nuori kuten 18-vuotias. Pari-kolme vuosikymmentä sitten valtaosalla naisista oli jo lapsia ja olivat aviossa tuon ikäisinä. 

Vierailija
8/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"] Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä [/quote] Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:). Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:). [/quote] Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks.

[/quote]

23 ei ehkä muutenkaan ole enää niin nuori.. Nuori niin kuin 25-v mutta 23 on kuitenkin eka ikä, ettei ole nuori nuori. 
[/quote]

Kyllä mun mielestä 23 on vielä nuori. Oonko oikeasti ainoa, joka ajattelee näin?
[/quote]23- vuotias on tooioooioosi vanha! Kuolema jo seinän takana odottaa!!!

Vierailija
9/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:07"]

Ei muuten uskoisi, että vieläkin näkee leggingsejä housuina, tai vastaavasti jotain henkäyksenohuita pillifarkkuja. Täällä itä-helsingissä ainakin. Usein samaan aikaan kanssani metroasemalle osuu nätti ja laitettu teinityttö, jolla on napamittainen takki ja korkealle nousevat pari kokoa liian pienet valkoiset pillifarkut. Tytöllä on aika muhkea takapuoli ja nuo liian pienet valkoiset housut ovat tottakai takapuolesta lähestulkoon läpinäkyvät ja uppoavat persvakoon. Tyttö vieläpä seisoo kokoajan selkä notkolla ja pylly pitkällä, ehkä tarkoituksellisesti poseeraen, sellaisessa belfie-asennossa.

En ole vielä edes kolmeakymmentä, mutta ymmärrys ei riitä. Kun itse olin teini, paljas perse oli nolo asia. :D

[/quote]

Mitä se sulle kuuluu, miten kukaan pukeutuu, paljon nolompi olet sä, kun kyttäät teinien pukeutumista tuolla tavalla. Hyvä, että niillä on rohkeutta olla erilainen ja välittämättä muiden mielipiteistä, maailma olis kamala paikka, jos kaikki pukeutuis mustaan bleiseriin ja puolihameeseen, ettei näyttäisi nololta. 

Vierailija
10/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kamalia ne 90-93 syntyneiden pääkallokuosit, kirkkaanpunaiset ja mustat vaattet ja kamalat tolppapohjaiset saapikkaat, mitä jotkut niistä piti. Kauheen synkän näköisiä. Onneks nyt on uus teinisukupolvi, joka pukeutuu paljon paremmin, värikkäämmin ja persoonallisemmin eikä tarvi kattella noita synkistelijöitä enää joka kadun kulmassa. 

Vierailija
11/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"] Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä [/quote] Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:). Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:). [/quote] Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks. [/quote] 23 ei ehkä muutenkaan ole enää niin nuori.. Nuori niin kuin 25-v mutta 23 on kuitenkin eka ikä, ettei ole nuori nuori.  [/quote] Kyllä mun mielestä 23 on vielä nuori. Oonko oikeasti ainoa, joka ajattelee näin?

[/quote]

Ei ole nuori kuten 18-vuotias. Pari-kolme vuosikymmentä sitten valtaosalla naisista oli jo lapsia ja olivat aviossa tuon ikäisinä. 
[/quote]

Joo, mutta nykyään 23-vuotiast ei tee lapsia sasti ole aviossa. Tai ehkä jotkut, mutta suurin osa kyllä opiskelee ja viettää nuoruuselämäänsä.

Nimim. 43 v. Täti

Vierailija
12/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-v ei yleensä näytä nuorelta samalla tavalla kuin joku 18-v. Suomalaisista miehistäkin monet lihoo jo tuon ikäisinä ja solakkuus ja poikamaisuus katoaa. 

Vierailija
13/104 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"]Minua häiritsee meikkauksessa kulmakarvat jotka maalataan otsaan tai omien kulmakarvojen kohdalle. Ja pukeutumisessa ne paljaat nilkat ja liian lyhyet yläosat.
[/quote]

Mihinkä ne sitten pitäis piirtää jos ei omien kulmien kohdalle? O.o
[/quote]
mä oletan että tässä tarkoitetaan sitä, kun usein näkee sellasia lyhyitä 2cm kulmia joiden välissä on noin 5 cm otsaa vaan :D ja sit ne on vielä piirrertty tosi tummaksi!
T. Kulmakarvanatsi

Vierailija
14/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:03"]

Ei muuten uskoisi, että vieläkin näkee leggingsejä housuina, tai vastaavasti jotain henkäyksenohuita pillifarkkuja. Täällä itä-helsingissä ainakin. Usein samaan aikaan kanssani metroasemalle osuu nätti ja laitettu teinityttö, jolla on napamittainen takki ja korkealle nousevat pari kokoa liian pienet valkoiset pillifarkut. Tytöllä on aika muhkea takapuoli ja nuo liian pienet valkoiset housut ovat tottakai takapuolesta lähestulkoon läpinäkyvät ja uppoavat persvakoon. Tyttö vieläpä seisoo kokoajan selkä notkolla ja pylly pitkällä, ehkä tarkoituksellisesti poseeraen, sellaisessa belfie-asennossa.

En ole vielä edes kolmeakymmentä, mutta ymmärrys ei riitä. Kun itse olin teini, paljas perse oli nolo asia. :D

[/quote]

Mitä se sulle kuuluu, miten kukaan pukeutuu, paljon nolompi olet sä, kun kyttäät teinien pukeutumista tuolla tavalla. Hyvä, että niillä on rohkeutta olla erilainen ja välittämättä muiden mielipiteistä, maailma olis kamala paikka, jos kaikki pukeutuis mustaan bleiseriin ja puolihameeseen, ettei näyttäisi nololta. 

[/quote]

Eipä tarvitse kytätä, kun toinen pyllistelee vieressäsi harva se päivä. Ei mun mielestä maailma olisi yhtään kamala, jos kaikkien takapuolet olisi piilossa. Tosin ei mun maailma tämän nimenomaisen teinin vaatetukseenkaan kaadu. Kolahtiko muuten?

Vierailija
15/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:03"]

[/quote]

[/quote]

Eipä tarvitse kytätä, kun toinen pyllistelee vieressäsi harva se päivä. Ei mun mielestä maailma olisi yhtään kamala, jos kaikkien takapuolet olisi piilossa. Tosin ei mun maailma tämän nimenomaisen teinin vaatetukseenkaan kaadu. Kolahtiko muuten?

[/quote]

Ei, oon 31-v nainen enkä kadehdi itteäni nuorempia naisia toisin kuin sä. Oot säälittävä. 

Vierailija
16/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku lesbo muutenkin, kun kyttäät juorten naisten takapuolia. Itse en katso tai edes huomaa, millainen takapuoli jollain naisella on, mut mä olenkin normaali. 

Vierailija
17/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:30"]

Taidat olla joku lesbo muutenkin, kun kyttäät juorten naisten takapuolia. Itse en katso tai edes huomaa, millainen takapuoli jollain naisella on, mut mä olenkin normaali. 

[/quote]

Meinaatko, että homoseksuaalit ovat epänormaaleja ihmisinä?

Vierailija
18/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut jotka ovat kuin sukkahousut, säärestä asti tiukat. Sortsit ja mustat sukkahousut kesällä. Se että kaikki ovat kuin samasta muotista.

Vierailija
19/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:18"]23-v ei yleensä näytä nuorelta samalla tavalla kuin joku 18-v. Suomalaisista miehistäkin monet lihoo jo tuon ikäisinä ja solakkuus ja poikamaisuus katoaa. 
[/quote]

Mun silmään kaikki alle 27-vuotiaat on nuoria ja näyttää myös siltä. Tosin oonkin tämmönen vanhus, johtuu varmaan siitä.

Vierailija
20/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori nainen, mutta vastaan tähän silti! Mä nimittäin myötähäpeillen katson joidenkin ikäisteni nuorten pukeutumistyyliä. Juuri se, että pitää pukeutua niin älyttömän paljastavasti.. Musta pieni paljastelu ei ole paha, jos esim. vähän näkyy rintavakoa jostain mekosta. Mutta se, että on melkeen kokonaan tissit esillä ja perse vilkkuu, niin sitä mä en vaan voi ymmärtää. Tai no huomiotahan sillä pukeutumistyylillä yleensä ainakin taidetaan hakea.

Ja ei, en ole kateellinen. Mulla on hyvä itsetunto, olen mielestäni kaunis ja voisinhan itsekin pukeutua juuri samallalailla, mutta mun mielestä mun ei tarvitse. Mun mielestä mun ei tarvitse alentua sellaseen, koska mä saan miehiltä huomiota ihan asiallisissa, mutta tyylikkäissäkin vaatteissa. Ja mä kai ainaki haluan näyttää itseäni kokonaan vaan harvoille ja valituille.;)

Toinen on just se juhlapukeutuminen. Itse olin aika vasta yhdissä juhlissa, missä yhdellä neitosella oli päällään musta pikkumekko, joka juuri ja juuri peitti pepun. En vaan voi ymmärtää..

T. Nuori 18vee neiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi