Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää nuorten naisten pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei ärsytä takki auki kulkeminen, sitä tuli aikoinaan tehtyä itsekkin eikä mikään pakkelointi mutta mutta..  minisortsit, lantiofarkut, HenkkaMaukan joka makkaraa korostavat halvat trikootopit näillä mäkkäriruokaa & energiajuomaa vetävillä, anteeksi että sanon suoraan mutta möhömahoilla! selluliittireidet hyllyy & maha pursuaa.. nykyään näkee järkyttävän  paljon   teinityttöjä, joilla   järjettömät selluliitit ja siiderivatsa. omassa nuoruudessa 90-luvulla suurin osa tytöistä oli vielä tikkuja, isot mahat oli niillä harvoilla muutenkin tukevilla. vähemmän meikkiä, vähemmän läskiä, enemmän vaatetta.

Vierailija
62/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussihousut ()Helsingin keskusta), please, kun nuoria ja nättejä kerran olette, laittakaa jotain seksikästä päälle, koska ette voi tietää kauan saatte tuosta nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"]

Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä

[/quote]

Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:).

Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:).

Vierailija
64/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin nuori ja ärsytti, kun "vanhukset" kauhistelivat esim. kaapuja ja isoja löysiä vaatteita, että kuule kyllä pitäisi tyttö hyvä pukeutua eri lailla kun on hoikkakin. Yks täti sanoi suoraan "ymmärtäisin jos olisi lihava mutta sinulle ihan sopimatonta pukeutua noin".

Ja eikö se sama kööri ole täälläkin huutamassa että sievien ja hoikkien pitäisi pukeutua sievästi ja seksysti. AAAAAARGH! Vetäkää mustat kaavut päälle

:D

Vierailija
65/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"]

Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä

[/quote]

Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:).

Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:).
[/quote]

Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks.

Vierailija
66/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"] Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä [/quote] Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:). Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:). [/quote] Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks.

[/quote]

23 ei ehkä muutenkaan ole enää niin nuori.. Nuori niin kuin 25-v mutta 23 on kuitenkin eka ikä, ettei ole nuori nuori. 

Vierailija
67/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee meikkauksessa kulmakarvat jotka maalataan otsaan tai omien kulmakarvojen kohdalle. Ja pukeutumisessa ne paljaat nilkat ja liian lyhyet yläosat.

Vierailija
68/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään. 60-luvulla hameet olivat niin minejä ja sitten tuli ne mikrot. Kiitos äitini, muotivetimissä olimme jo ihan lapsina. Nykyisin en ole, mutta en juuri kiinnitä huomiota kenenkäään pukeutumiseen.

Vierailija
69/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkarina oli helppo kulkea. Vanhemmilta ihmisiltä yllättäen sai kivaa palautetta ja hyviä keskusteluja oli heidän kanssaan. Siis punk olen edelleen, sitä ei vaan enää näy ulkomuodossa:). Se oli silloin kapinointia massamuotia vastaan. 1980- luvun loppupuolella. Musiikki oli tietenkin pääasia.

Nykyään ärsyttää kun näkee esim. Ramones- paitoja sellaisilla tyypeillä, joista suoraan näkee, etteivät tiedä edes onko se bändi vai ruokalaji. "On niin kiva logo".

Vierailija
70/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin muidenkin naisten pukeutumisessa, ei ole niin iästä kiinni. matkitaan toisia ja mennään muodin mukana. ja tämän paskan muodin takia kaupoista löytyy lähinnä näitä rumia muotivaatteita.

nuorten naisten pukeutuminen lähinnä huvittaa..

Vierailija
71/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"]Minua häiritsee meikkauksessa kulmakarvat jotka maalataan otsaan tai omien kulmakarvojen kohdalle. Ja pukeutumisessa ne paljaat nilkat ja liian lyhyet yläosat.
[/quote]

Ne yläosat on crop toppeja, eli tarkoituksella lyhyitä.

Vierailija
72/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kommentoijat muuten itse pukeudutte?

Vierailija
73/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"] Ei niinkään pukeutuminen, vaan meikki! Kaunis ja sileä iho peitetään paksuilla ja usein liian tummilla meikeillä ja kajalia vedellään reilusti.. Onneksi kaikki ei ole näitä [/quote] Mua myös tämä hämää paljon. Nuoren naisen iho on itsessään kaunis, ei tarvitsisi peitellä niin paksusti. Nyt "vanhana" 40+ alkaa vasta olemaan se peittelyn tarve:). Tavallaan ymmärrän vähäpukeisuuttakin, mutta tuntuu että nuoret naiset ovat ymmärtäneet vähän vinksalleen koko pukeutumisen idean. Paljastava vaatetus= kaunis?? Not. Mutta ehkä sit olen vain vanha kalkkis:). [/quote] Ei se naama niin kovin kaunis nuorillakaan aina ole. Olen 23 ja pakko paklata oikein tunteella kun akne ja sen aiheuttamat arvet loistaa muuten vitivalkoisessa naamassa. Yöks.

[/quote]

Joo, ajattelin tätä akne- asiaa samalla kun kirjoitin. En vain jaksanut niin pitkästi esitelmöidä. Toki ymmärrän ja allekirjoitan ihosairauden takia itseään paksusti meikkavat. 

Vierailija
74/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"]Nuorten pukeutumisessa huvittaa freddyt etenkin Läskeillä ja lättäpyllyillä. Tota joo...
[/quote]

Mua henk koht vähän järkytti ikäiselläni naisella freddyt. En ensin edes tajunnut, mitä hänellä oli päällä kun ne leikkaukset menivät keskeltä pyllyä ja.puolet takamuksesta roikkui niiden saumojen alapuolella. Oli kyllä ihan suht hoikka ihminen mutta näköjään freddyt toimii vaan kun pakarat eivät retkota löysinä kohti maata.
T. Nainen 37v joka kuolee nauruun kun ajattele freddyjä itsensä päällä

Vierailija
75/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:12"]

[/quote]

23 ei ehkä muutenkaan ole enää niin nuori.. Nuori niin kuin 25-v mutta 23 on kuitenkin eka ikä, ettei ole nuori nuori. 
[/quote]

Kyllä mun mielestä 23 on vielä nuori. Oonko oikeasti ainoa, joka ajattelee näin?

Vierailija
76/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:13"]Paljaat nilkat talvella!
[/quote]

Tämä on kyllä todella ällistyttävä muoti! Tänä talvena olen oikein jäänyt tuijottamaan muutaman neidon paljaita nilkkoja pakkaskelillä.

Vierailija
77/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten uskoisi, että vieläkin näkee leggingsejä housuina, tai vastaavasti jotain henkäyksenohuita pillifarkkuja. Täällä itä-helsingissä ainakin. Usein samaan aikaan kanssani metroasemalle osuu nätti ja laitettu teinityttö, jolla on napamittainen takki ja korkealle nousevat pari kokoa liian pienet valkoiset pillifarkut. Tytöllä on aika muhkea takapuoli ja nuo liian pienet valkoiset housut ovat tottakai takapuolesta lähestulkoon läpinäkyvät ja uppoavat persvakoon. Tyttö vieläpä seisoo kokoajan selkä notkolla ja pylly pitkällä, ehkä tarkoituksellisesti poseeraen, sellaisessa belfie-asennossa.

En ole vielä edes kolmeakymmentä, mutta ymmärrys ei riitä. Kun itse olin teini, paljas perse oli nolo asia. :D

Vierailija
78/104 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"]Nuorten pukeutumisessa huvittaa freddyt etenkin Läskeillä ja lättäpyllyillä. Tota joo...
[/quote]

Mua henk koht vähän järkytti ikäiselläni naisella freddyt. En ensin edes tajunnut, mitä hänellä oli päällä kun ne leikkaukset menivät keskeltä pyllyä ja.puolet takamuksesta roikkui niiden saumojen alapuolella. Oli kyllä ihan suht hoikka ihminen mutta näköjään freddyt toimii vaan kun pakarat eivät retkota löysinä kohti maata.
T. Nainen 37v joka kuolee nauruun kun ajattele freddyjä itsensä päällä
[/quote]

Aika paha. Ei tuollaista naista voi ottaa kyllä vakavasti :/

Vierailija
79/104 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:14"]Ja tosiaan muutama vuosi sitten melkein kaikilla teinitytöillä oli se ruma junttimainen mustat leggingsit ja farkkushortsit tyyli. Hiukset kaikilla latistuneen näköiset/suorat/pitkät, ei persoonallisia kampauksia, lyhyempiä leikkauksia tms. Ei silloin tullut niitä lainkaan edes katottua, kun kaikki näytti samalta/rumilta. Rohkeampiin ja persoonallisiin nykyteineihin kiinnittää wnemmän huomiota ja hyvällä tavalla. 
[/quote]
Suurimmalla osalla mun viime aikoina näkemistä nykyteineistä on kyllä ollu nimenomaan identtiset kampaukset - pitkät, suorat ja lotteet hiukset ja se saamarin juuresta ruskea ja latvasta vaalea liukuväri. Ei sillä, noi liukuvärit näyttää oikeinkin kivoilta esimerkiksi lettikampauksissa, mutta auki roikkuvina pliisut, tylsät ja geneeriset.

Vierailija
80/104 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua pk-seudulla enimmäkseen huvitti, kun näki paljon nuoria ja vähän vanhempiakin naisia nilkat paljaina, läpikuultavan ohuet leggarit jalassa ja yläosana paksu toppatakki + älyttömän pitkä ja paksu huivi + pipo + villakintaat + ties montako kerrosta niiden alla. Lämpömittari näytti tuolloin +5 =D

Olen aina ihmetellyt, mitä sellainen ihminen laittaa päälleen (ja miten tarkenee) -25 pakkasessa, jolla nollakelillä on jo untuvatakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi