Mikä sinua ärsyttää nuorten naisten pukeutumisessa?
Kommentit (104)
Kettureppu, liian samankaltaisuus pukeutumisessa, viis kiloa meikkiä naamassa, vara shoppailla ja matkustella
kyllä ne on noi kulmakarvat. niinkuin sillä pullukkaohjelman luciferilla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:48"]
Kettureppu, liian samankaltaisuus pukeutumisessa, viis kiloa meikkiä naamassa, vara shoppailla ja matkustella
[/quote]
Minkä ikäisistä puhut? Ainakin täällä Porissa nuorilla - ja tarkoitan nuorilla nyt sellaisia 15-20-vuotiaita suunnilleen näkee hyvin persoonallista tyyliä, esim neonvärejä on yhdistetty mustaan, maastohousuja tai tiukkoja farkkuja, rohkeita kampauksia, tytöillä lyhyitä hiuksia, paljon väriä niin hiuksissa kuin vaatetuksessa.
Ihan toista kuin joku 7 v sitten, kun useimmat teinit kulki synkissä väreissä aneemisen näköisinä, tytöillä oli kamala leggings-farkkushortsityyli.
Nykyteinit nimenomaan osaa erottua.
Minusta rento ja/tai urheilullinen tyyli on yleensä ihan kiva, mutta se sattuu silmiin, kun nuoret naiset ja miehet käyttävät collegehousuja siellä, missä ei pitäisi. Olen nähnyt niitä mm. parikymppisillä toimistotyöläisillä. Usein niihin yhdistyvät ne paljaat nilkat -15 asteen pakkasilla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Minkä ikäisistä puhut? Ainakin täällä Porissa nuorilla - ja tarkoitan nuorilla nyt sellaisia 15-20-vuotiaita suunnilleen näkee hyvin persoonallista tyyliä, esim neonvärejä on yhdistetty mustaan, maastohousuja tai tiukkoja farkkuja, rohkeita kampauksia, tytöillä lyhyitä hiuksia, paljon väriä niin hiuksissa kuin vaatetuksessa.
Ihan toista kuin joku 7 v sitten, kun useimmat teinit kulki synkissä väreissä aneemisen näköisinä, tytöillä oli kamala leggings-farkkushortsityyli.
[/quote]
Ei värikkyys tai erottuvuus ole sama asia kuin persoonallisuus.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
Ei värikkyys tai erottuvuus ole sama asia kuin persoonallisuus.
[/quote]
Kyllä se persoonallisuus näkyy juuri siinä, että kaikilla on omanlaisensa tyyli eivätkä muistuta toisiaan. Ilo katsella tätä uutta sukupolvea.
Ja tosiaan muutama vuosi sitten melkein kaikilla teinitytöillä oli se ruma junttimainen mustat leggingsit ja farkkushortsit tyyli. Hiukset kaikilla latistuneen näköiset/suorat/pitkät, ei persoonallisia kampauksia, lyhyempiä leikkauksia tms. Ei silloin tullut niitä lainkaan edes katottua, kun kaikki näytti samalta/rumilta. Rohkeampiin ja persoonallisiin nykyteineihin kiinnittää wnemmän huomiota ja hyvällä tavalla.
Mua ei ärsytä, mutta hirvittää katsoa niitä paljaita nilkkoja ja kauloja, lyhyitä takkeja ja päähineettömiä päitä talvella. Miten ne tarkenee? Mulla on kaikki kerrokset päällä, ja silti on kylmä. - Nuori nainen
Tähän asti ei ole ärsyttänyt mikään, lähinnä säälittänyt se tarve kulkea puolialasti pakkasessa iho punaisena hohkaten kun pitää olla niin söpöä.
Mutta, olin tuossa yhdessä tilaisuudessa minkä kutsussakin kävi hyvin selväksi, että kyseessä oli gaalaillallinen. Muut olivat kyllä osanneet pukeutua, mutta löytyihän sieltä muutama avec iältään 20+ joilla oli roiskeläppähamoset ja topit päällä niin, että näkyi sekä rinta että reva. Nykyaikana kun ei paljon vaatisi googlata pukeutumisetikettiä moiseen tilaisuuteen.
Eikä tuokaan nyt oikeastaan ärsyttänyt, lähinnä hämmästytti ja loppujen lopuksi nauratti kun ei sitten se fiorellan muovistiletoilla kävelykään oikein onnistunut ruokajuomien jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:10"]
Ei ärsytä mikään. Joskus ärsyttää kun ne ovat niin nättejä :)
t. N41
[/quote]
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:05"]Huppareilla ulkona pakkasella. Mikä on kun ei takkia osata laittaa?
[/quote]
En ole enää nuori nainen, mutta pukeudun vaatteisiin, jotka tuntuvat hyvältä. Pk-seudulla ainakin on ollut niin leuto talvi, että toppatakki on ollut ihan liikaa muutamaa päivää lukuunottamatta. Ihan sama mitä olet siitä mieltä, en hikoile siksi, että kalenterin mukaan kuuluisi käyttää toppatakkia. 
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:00"]Kun kaikki on niin niukkaa, kittanaa ja lyhyttä. Jalat kuin tulitikut. Tai vaihtoehtoisesti tursuaa joka paikasta. Vois katsoa peiliin ja miettiä. Toisaalta syytän vallalla olevaa muotia. Mitä muuta löydät kaupoista, et mitään. Pissisten ehdoilla vaan.
[/quote]
Olin juuri tulossa vastaamaan samoin! Olen plus-kokoinen ja etsinyt äitiyshousuja nyt viikon. Talvella farkut olisivat lämpimämmät kuin jotkut legginsit/verkkarit, mutta kaikki farkut ovat 'slim fittiä' vaikka koot yltäisivät 60 asti! Eivät pillilahkeet minunkaan päälläni näytä hyvältä, vaikka olen 'vain' kokoa 46, joten toivottavasti en ikinä näkisi pillejä vielä isommalla...
Tyrkkyily ja liian paljastava pukeutuminen. Tekevät sillä itsestään halvan oloisia ja kovin paljastava pukeutuminen on epäkunnioittavaa muita kohtaan.
Se ettei niillä ole päällyshousuja. Jotkut pitkät kalsarit vaan.
Lähinnä se miksi pitää pukeutua niin kireisiin (liian pieniin) vaatteisiin, että näyttää normaalia paksummalta, ja joskus jopa naurettavalta. Miksi pitää kävellä -20 asteen pakkasessa takki auki rinnat ojossa (onko ne vasta siihen kasvaneet kun pitää palelluttaa ne vai mitä), ostaa talvitakki, joka EI MENE KIINNI edestä, tai jossa takahalkio pojottaa aukinaisena takamuksen päällä, koska takki on perseestä niin kittana. Miksi laittaa kesällä valkoiset 5 numeroa liian pienet minisortsit jotka näyttävät likaiselta ja joiden vyötäröstä ja lahkeista tursuaa valkoista mustelmaista ihraa?
Ei ärsytä, mutta ihmetyttää sitäkin enemmän. Eli kuvitellaan ilmeisesti näyttävän seksikkäältä tai tosi fashionistalta kun vedetään tuolla kylmässä tuulessa parkatakki auki ja jalassa nilkat paljaaksi jättävät converset. Harva meistä on oikeasti niin kuumaverinen, että ei pysty talvella pitämään takkia ulkona kiinni tai peittämään paljasta ihoa.
Pk-seudulla minäkin olen, enkä plussakeleillä laita pitkiä kalsareita, mutta en kyllä pystyisi nilkat vilkkuen tuolla viimassa kulkemaan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:23"]Tähän asti ei ole ärsyttänyt mikään, lähinnä säälittänyt se tarve kulkea puolialasti pakkasessa iho punaisena hohkaten kun pitää olla niin söpöä.
Mutta, olin tuossa yhdessä tilaisuudessa minkä kutsussakin kävi hyvin selväksi, että kyseessä oli gaalaillallinen. Muut olivat kyllä osanneet pukeutua, mutta löytyihän sieltä muutama avec iältään 20+ joilla oli roiskeläppähamoset ja topit päällä niin, että näkyi sekä rinta että reva. Nykyaikana kun ei paljon vaatisi googlata pukeutumisetikettiä moiseen tilaisuuteen.
Eikä tuokaan nyt oikeastaan ärsyttänyt, lähinnä hämmästytti ja loppujen lopuksi nauratti kun ei sitten se fiorellan muovistiletoilla kävelykään oikein onnistunut ruokajuomien jälkeen.
[/quote]
Fiorella:D taisi olla omakeksimä juttu kun fiorella ei oo ollu muodissa ainakaan 7-8 vuoteen.. Eikä etenkään muovistiletot. Taisit just herätä 2000-luvun puolesta välistä?
Eiköhän tuo fiorella nyt ole kuvaileva adjektiivi, varmaan tajuat millaista tyyliä tarkoittaa.
Nuorten pukeutumisessa huvittaa freddyt etenkin Läskeillä ja lättäpyllyillä. Tota joo...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:41"]
Itse olen nuori nainen, mutta vastaan tähän silti! Mä nimittäin myötähäpeillen katson joidenkin ikäisteni nuorten pukeutumistyyliä. Juuri se, että pitää pukeutua niin älyttömän paljastavasti.. Musta pieni paljastelu ei ole paha, jos esim. vähän näkyy rintavakoa jostain mekosta. Mutta se, että on melkeen kokonaan tissit esillä ja perse vilkkuu, niin sitä mä en vaan voi ymmärtää. Tai no huomiotahan sillä pukeutumistyylillä yleensä ainakin taidetaan hakea.
Ja ei, en ole kateellinen. Mulla on hyvä itsetunto, olen mielestäni kaunis ja voisinhan itsekin pukeutua juuri samallalailla, mutta mun mielestä mun ei tarvitse. Mun mielestä mun ei tarvitse alentua sellaseen, koska mä saan miehiltä huomiota ihan asiallisissa, mutta tyylikkäissäkin vaatteissa. Ja mä kai ainaki haluan näyttää itseäni kokonaan vaan harvoille ja valituille.;)
Toinen on just se juhlapukeutuminen. Itse olin aika vasta yhdissä juhlissa, missä yhdellä neitosella oli päällään musta pikkumekko, joka juuri ja juuri peitti pepun. En vaan voi ymmärtää..
T. Nuori 18vee neiti
[/quote]
Sun ikäiset pukeutuu paljon paremmin kuin nykyiset 22-25-vuotiaat nuorempina. Itse asiassa niitä taakapuolen paljastavia shortsejakin näkee enemmän noilla parikymppisillä, kun niillä ei oikein oo itsekunnioitusta. Älä oo noin takakireä.