Almost-poikaystäväni on joskus ajattelematon
Kyllä hän minusta välittää, tiedän sen monesta asiasta, ja mikä on almost-poikaystävä? Henkilö jota ei voi kutsua kylmästi "säädöksi" ja jonka kanssa on puhuttu että hyvin pitkälti jo seurustellaan, mutta ihan vielä se ei ole Virällistäh! :-)
No, ongelma on se että saamme aikaan pieniä kinoja, koska hän on suoraan sanottuna joissain asioissa tosi aivoton ja tumpelo. Esim. vieraanvaraisuus on vähän siinä ja siinä eikä hän näköjään osaa ajatella toisen ihmisen puolesta vaan tarvitsee kauheasti ohjeita tavallisiin käytöstapoihin nähden. Hän antaa vähän liikaa 'vastuuta' vieraalle, joka tulee ekaa kertaa kylään. Ja sitten, kun osoitan, että sellainen käytös ei ole ihan ok, hän lähtee "miksi nyt taas tällaista?" -linjalle. Äh!!!
Minä en todellakaan tahdo haastaa riitaa, haluan vain tavallista kilttiä huomiointia ilman erillistä pyyntöä. Eikä hän ole edes socially awkward eikä mikään sisäänpäin kääntynyt ujo piimä, jolta voisi odottaa tahatonta epäkohteliaisuutta.
Muuten on kyllä oikein ihana ihminen :) Haluaisin vain lopettaa pienet kinastelut ennen kuin ne paisuvat ja kaikki menee pieleen!
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:33"]Tulit koko matkan ihan yksin? Oletko joku teini vai mitä ihmettä? Etkö ole ennen matkustanut yksin? [/quote] Olisin voinut sanoa käyttäni vähäiset rahani ruokaan ennemmin kuin pieneen vierailuun. Olisin myös voinut jättää menemättä, koska kello oli paljon ja aikaa ei ole hurjasti.
[/quote]
Juu no en kyllä suosittele lähtemään reissuun ollenkaan, jos ei ole varaa syödä reissussa ollessa. Miksi ei ollut aikaa? Pitikö sinun mennä töihin aamulla?
[/quote]
Olen vieraalla paikkakunnalla jossa en osaa likkua ja jossa kaupat eivät ole auki yömyöhään.
Eikä ole minun tehtäväni lähteä metsästämään leipää tullessani kylään.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"] Teille ketkä haluatte uskotella, että minä luulen liikoja suhteelta, tiedoksi että Almost on aloittanut kutsumaan minua kullaksi ennen kuin minä häntä. [/quote] lolz [/quote] :) eikö kukaan kutsu sinua kullaksi vai miksi kuulostat niin katkeralta? Kysyn vain.
[/quote]
Kyllä. Olen erittäin katkera. :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"]
Teille ketkä haluatte uskotella, että minä luulen liikoja suhteelta, tiedoksi että Almost on aloittanut kutsumaan minua kullaksi ennen kuin minä häntä.
[/quote]
Juu niin munkin pano kutsui mua sängyssä kullaksi. Sen jälkeen siitä ei enää kuulunutkaan.
[/quote]
Aijaa :) Harmi sinulle. Almost antaa kyllä kuulua itsestään.
Kovasti ap sanoo että tää on vaan yksi huono puoli ja löytyy satoja hyviä, mutta silti jaksaa lässyttää samasta asiasta eikä niitä hyviä puolia oo kuulunu...
jos meet sinne vittu illalla myöhään niin voi olettaa että oot jo syönyt. Vai odotatko koko päivän että meet sinne ja toinen ruokkii sut? Tilaa ens kerralla itelles pizza kun oot siellä, netistä ne kaikki löytyy ja tilaus hoituu vaikka älypuhelimella. "No mut en tiedä almostin osotetta enkä aio kysyä!!!" No voi voi.
ei oo kenenkään velvollisuus ruokkia sua, jos ei nimenomaan oo pyytänyt syömään. Mies on varmasti ruokkinut itsensä, eikä ehkä syö enää siihen aikaan kuin sinä. Kato kun normaalit ihmiset ei syö yömyöhään.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:04"]
Kyllä hän minusta välittää, tiedän sen monesta asiasta, ja mikä on almost-poikaystävä? Henkilö jota ei voi kutsua kylmästi "säädöksi" ja jonka kanssa on puhuttu että hyvin pitkälti jo seurustellaan, mutta ihan vielä se ei ole Virällistäh! :-) [/quote]
Kultaseni, tuo jätkä ei välitä sinusta pätkän vertaa. Älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen turhaan notkumiseen. Se tyyppi vain pitää sinua löyhässä hirressä estäen sinua tapaamasta ketään oikeaa miestä, joka arvostaisi sinua.
[/quote]
:D - Ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"]
Teille ketkä haluatte uskotella, että minä luulen liikoja suhteelta, tiedoksi että Almost on aloittanut kutsumaan minua kullaksi ennen kuin minä häntä.
[/quote]
Tämä paljasti ainakin sen, että ap on maksimissaan 15.
[/quote]
:D - Ap
Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"] Teille ketkä haluatte uskotella, että minä luulen liikoja suhteelta, tiedoksi että Almost on aloittanut kutsumaan minua kullaksi ennen kuin minä häntä. [/quote] lolz [/quote] :) eikö kukaan kutsu sinua kullaksi vai miksi kuulostat niin katkeralta? Kysyn vain.
[/quote]
Kyllä. Olen erittäin katkera. :D
[/quote]
Hyvä että tunnistat tunteen. Nyt voit keskittyä hoitamaan sitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:33"]Tulit koko matkan ihan yksin? Oletko joku teini vai mitä ihmettä? Etkö ole ennen matkustanut yksin? [/quote] Olisin voinut sanoa käyttäni vähäiset rahani ruokaan ennemmin kuin pieneen vierailuun. Olisin myös voinut jättää menemättä, koska kello oli paljon ja aikaa ei ole hurjasti. [/quote]
Juu no en kyllä suosittele lähtemään reissuun ollenkaan, jos ei ole varaa syödä reissussa ollessa. Miksi ei ollut aikaa? Pitikö sinun mennä töihin aamulla? [/quote] Olen vieraalla paikkakunnalla jossa en osaa likkua ja jossa kaupat eivät ole auki yömyöhään. Eikä ole minun tehtäväni lähteä metsästämään leipää tullessani kylään.
[/quote]
Onko tämä mies vieraillut aina sinun luonasi vai miten et osaa liikkua miesystäväsi kotipaikkakunnalla?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:48"]Kovasti ap sanoo että tää on vaan yksi huono puoli ja löytyy satoja hyviä, mutta silti jaksaa lässyttää samasta asiasta eikä niitä hyviä puolia oo kuulunu...
jos meet sinne vittu illalla myöhään niin voi olettaa että oot jo syönyt. Vai odotatko koko päivän että meet sinne ja toinen ruokkii sut? Tilaa ens kerralla itelles pizza kun oot siellä, netistä ne kaikki löytyy ja tilaus hoituu vaikka älypuhelimella. "No mut en tiedä almostin osotetta enkä aio kysyä!!!" No voi voi.
ei oo kenenkään velvollisuus ruokkia sua, jos ei nimenomaan oo pyytänyt syömään. Mies on varmasti ruokkinut itsensä, eikä ehkä syö enää siihen aikaan kuin sinä. Kato kun normaalit ihmiset ei syö yömyöhään.
[/quote]
Voi luoja :D Minä syön vaikka neljältä aamuyöllä jos on nälkä.
Kukaan ei pyytänyt minua kertomaan hänen hyviä puoliaan? Jos kiinnostaa, niin saa kysyä. Huumorintajuinen, savuton, käyttää alkoholia vain vähän, lapseton, tykkää halailla ja helliä, pussailee, komea ("ai ulkonäkö on kaikki kaikessa!!! Vitun kakaa!!!")
Haluaa minut ja minua ja haluaa huomiotani. On se ihana :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:08"]Mikä oikeastaan on pointtisi? Haluat neuvoja miten muuttaa miestäsi? Voin sanoa, että se on huono lähtökohta suhteelle. Yleensä ihmisten luonteenpiirteet on ota tai jätä -asioita. Neuvon keskittymään jatkossa niihin puoliin, joiden takia pidät hänestä.
[/quote]
No ei tämä ole vakava asia enkä yritä ketään muuttaa :) Vähän vain harmittaa, että toinen käytöksellään aiheuttaa kränää ja silti ihmettelee, kun saa sellaisen aikaan. Onneksi hyviä puolia onkin sata :)
[/quote]
Toinen käytöksellään aiheuttaa kränää = toinen ei käyttäydy niinkuin sinä haluat ?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"]Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua.
[/quote]
:D Juttelimme asiasta mutta keskustelu junnasi paikallaan. Olen käynyt hänen luonaan kerran ja hän minun luonani kerran. Itse asiassa olen täällä tälläkin hetkellä. Miksi roikun av:lla? Koska hän ei ole kotona. Ja tulin silti, vaikka tiesin joutuvani tähän tilanteeseen muutamaksi tunniksi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:08"]Mikä oikeastaan on pointtisi? Haluat neuvoja miten muuttaa miestäsi? Voin sanoa, että se on huono lähtökohta suhteelle. Yleensä ihmisten luonteenpiirteet on ota tai jätä -asioita. Neuvon keskittymään jatkossa niihin puoliin, joiden takia pidät hänestä.
[/quote]
No ei tämä ole vakava asia enkä yritä ketään muuttaa :) Vähän vain harmittaa, että toinen käytöksellään aiheuttaa kränää ja silti ihmettelee, kun saa sellaisen aikaan. Onneksi hyviä puolia onkin sata :)
[/quote]
Toinen käytöksellään aiheuttaa kränää = toinen ei käyttäydy niinkuin sinä haluat ?
[/quote]
Oho! Vahinkoalapeukku. Piti antaa yläpeukku!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:33"]Tulit koko matkan ihan yksin? Oletko joku teini vai mitä ihmettä? Etkö ole ennen matkustanut yksin? [/quote] Olisin voinut sanoa käyttäni vähäiset rahani ruokaan ennemmin kuin pieneen vierailuun. Olisin myös voinut jättää menemättä, koska kello oli paljon ja aikaa ei ole hurjasti. [/quote]
Juu no en kyllä suosittele lähtemään reissuun ollenkaan, jos ei ole varaa syödä reissussa ollessa. Miksi ei ollut aikaa? Pitikö sinun mennä töihin aamulla? [/quote] Olen vieraalla paikkakunnalla jossa en osaa likkua ja jossa kaupat eivät ole auki yömyöhään. Eikä ole minun tehtäväni lähteä metsästämään leipää tullessani kylään.
[/quote]
Onko tämä mies vieraillut aina sinun luonasi vai miten et osaa liikkua miesystäväsi kotipaikkakunnalla?
[/quote]
Hän on käynyt minun luonani kerran ja minä olen nyt ekaa kertaa täällä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:48"]Kovasti ap sanoo että tää on vaan yksi huono puoli ja löytyy satoja hyviä, mutta silti jaksaa lässyttää samasta asiasta eikä niitä hyviä puolia oo kuulunu...
[/quote]
Voi luoja :D Minä syön vaikka neljältä aamuyöllä jos on nälkä.
Kukaan ei pyytänyt minua kertomaan hänen hyviä puoliaan? Jos kiinnostaa, niin saa kysyä. Huumorintajuinen, savuton, käyttää alkoholia vain vähän, lapseton, tykkää halailla ja helliä, pussailee, komea ("ai ulkonäkö on kaikki kaikessa!!! Vitun kakaa!!!")
Haluaa minut ja minua ja haluaa huomiotani. On se ihana :)
[/quote]
Kakaa = kakara
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"]Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua.
[/quote]
:D Juttelimme asiasta mutta keskustelu junnasi paikallaan. Olen käynyt hänen luonaan kerran ja hän minun luonani kerran. Itse asiassa olen täällä tälläkin hetkellä. Miksi roikun av:lla? Koska hän ei ole kotona. Ja tulin silti, vaikka tiesin joutuvani tähän tilanteeseen muutamaksi tunniksi.
[/quote]
Olette nähneet pari kertaa? Olette lähes pariskunta? :D:D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:36"]Vitsi mitä sakkia täällä vastailee, en kyllä haluaisi teille kylään ja miten te sitten reagoitte, jos itse menette kylään ja siellä tarjotaan jotain? Onko vähän outo kylämesta???
[/quote]
Niinpä...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"]Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin :) Toiset tutustuvat nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:49"]Ja tästä samasta asiastako olette saaneet aikaiseksi useammankin kinan aikaan? Siinä tapauksessa teillä on perustavanlaatuinen ongelma: Mies ei haluakaan varautua tuloosi (ehkä oikeasti haluaa sinun maksavan itse ruokasi) etkä sinä osaa useankaan kerran jälkeen varautua.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin :) Toiset tutustuvat nopeasti.
[/quote]
Olemme noin 19 h vuorokaudessa yhteyksissä joten ei tässä tutustumisessa kestä montaa kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:39"]
[/quote]
Tämä paljasti ainakin sen, että ap on maksimissaan 15.