Huomenta! Rakastatko sinä Jeesusta?
Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä? Haluatko, että rukoilen sinun tai perheesi puolesta?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:48"]Pari kysymystä:
1) Jeesus siis rääkkäsi itsensä kuoliaaksi ja sanoi, että kuolenpa tässä sen takia, että minun isäni teki teistä kaikista syntyjännekin niin tuhmia. Onko tuollainen syyllistäminen a) reilua b) täysjärkistä c) masokistin hommaa?
2) Jeesuksen kuoliaaksi rääkkääminen oli maksu ihmisten tuhmuuksista. Maksu kenelle? No jumalallepa tietenkin. Mikä siinä kiduttamisessa jumalaa niin miellyttää?
Vastaus sitten omin sanoin, ei ulkoa luetuilla tai kirjasta kopioiduilla loitsuilla.
[/quote]
Jumala loi ihmisen hyväksi ja antoi myös vapaan tahdon. Syntiinlankeemus oli ihmisen oman vapaan tahdon seurausta ja perisynti astui kuvaan vasta sen jälkeen.
Syntiinlankeemuksen takia ihminen joutui synnin valtaan ja suhde Jumalaan turmeltui. Sen vuoksi Jeesus tuli maan päälle ja kuoli kaikkien puolesta jotta Häneen uskovat saisivat pelastuksen ja ikuisen elämän.
Miksi minun pitäisi rakastaa Jeesusta? Mihin Jeesus tarvitsee ihmisten rakkautta ja palvontaa?
Olen aikuinen ihminen ja osaan kyllä huolehtia omasta elämästäni, ei sen edestä kenenkään tarvitse kuolla.
En ole homo, eli en rakasta Jeesusta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:30"]Olen aikuinen ihminen ja osaan kyllä huolehtia omasta elämästäni, ei sen edestä kenenkään tarvitse kuolla.
[/quote]
...sanoi tyypillinen tämän ajan omavoimaisuuden harhassa oleva ihminen - aivan kuin muka se, mitä fyysisillä silmillämme näemme, olisi koko todellisuus ja aivan kuin se, mihin rajallisilla inhimillisillä voimillamme pystymme, olisi kaikki tarpeellinen; katsokaa toki avoimella mielellä oheinen pieni video, se voi antaa yllättävän näkökulman siihen, että voisiko ihmisen ja Jumalan välillä olla jokin yhteys: http://www.healingrooms.fi/?sid=118
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 06:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:30"]Olen aikuinen ihminen ja osaan kyllä huolehtia omasta elämästäni, ei sen edestä kenenkään tarvitse kuolla. [/quote] ...sanoi tyypillinen tämän ajan omavoimaisuuden harhassa oleva ihminen - aivan kuin muka se, mitä fyysisillä silmillämme näemme, olisi koko todellisuus ja aivan kuin se, mihin rajallisilla inhimillisillä voimillamme pystymme, olisi kaikki tarpeellinen; katsokaa toki avoimella mielellä oheinen pieni video, se voi antaa yllättävän näkökulman siihen, että voisiko ihmisen ja Jumalan välillä olla jokin yhteys: http://www.healingrooms.fi/?sid=118
[/quote]
Meeppä hörhö nukkumaan, selvästi jäänyt unet välistä
Rakastan. Elo ei aina tuota osoita....olen pudonnut maahan mahalleni. Voisitko rukoilla perheeni puolesta?
Minä rakastan Peteä. Pete on ihan paras ja soittaa kitaraa.
Syökää jeesuksen lihaa ja juokaa jeesuksen verta.
Söivätköhän opetuslapset Jeesuksen? Se selittäisi ruumiin haudasta katoamisen. Jeesushan kehoitti viimesellä ehtoollisella syömään lihaansa ja juomaan vertansta. Se taidettiin toteuttaa.
Rakastan. Siunausta ap:n ja muidenkin aamuun! :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 07:05"]
Syökää jeesuksen lihaa ja juokaa jeesuksen verta.
[/quote]
Sen takiako ne aina haisee vanhalle viinalle.
Rukoilin jokaisen ketjuun vastanneen puolesta
Ja te jotka pyysitte rukousapua, muistakaa ettei Herra teitä hylkää eikä jätä ♥
"Sillä ei Herra hylkää iankaikkisesti; vaan jos hän on murheelliseksi saattanut, hän osoittaa laupeutta suuressa armossansa. Sillä ei hän sydämensä halusta vaivaa eikä murehduta ihmislapsia." Valitusvirret 3:31-33