Uskaltako nuorta teiniparia jättää yöksi kotiin yksin pariksi tunniksi
Itsellä sellainen ongelma että olen luvannut pojalleni että hän saa vihdoin kutsua tyttöystävänsä meille yöksi, mutta tänäaamuna minulle sitten selvisi että joudun olemaan pois kotoa käytännössä yhdestätoista viiteen tai kuuteen.
Poika ja hänen heilansa ovat odottaneettaneet tätä päivää ilmeisesti kuin kuuta nousevaa. Olen jo pitkään sanonut että saavat yökyläillä vasta kun heidän "suhteensa" on pitkä ja hyvässä kunnossa. Nyt ovat "seurustelleet" "jo" sen vähän yli vuoden (noin 16kk jos oikein muistan) ja sitten menin lupaamaan että tänä viikonloppuna saavat nukkua yhdessä.
Itse en kyllä tiedä uskallanko jättää kahta teini-ikäisetä "rakastavaista" kahdestaan kotiin ilman mitään valvontaa. Heillä molemmilla varmasti hormoonit hyrrää jo lujaa. Mutta toisaalta olen jo luvannut tämän jo aikaa sitten.
Tyttö ja poika ovat molemmat 15. Tai no ovat syntyneet samana vuonna, mutten muista onko tyttö vielä täyttänyt 15.
Vinkkejä?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin, en kestä teidän kommentteja enään. Perun kaikki työasiat ja istun teinien huoneen lattialla vahtimassa koko yön. Minun nuoruudessa tällaista ei kertakaikkiaan suvaittu. Itkettää.
Ap
Oletko viettänyt nuoruutesi joskus 1930-luvulla tai hihhuliyhteisössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin, en kestä teidän kommentteja enään. Perun kaikki työasiat ja istun teinien huoneen lattialla vahtimassa koko yön. Minun nuoruudessa tällaista ei kertakaikkiaan suvaittu. Itkettää.
ApOletko viettänyt nuoruutesi joskus 1930-luvulla tai hihhuliyhteisössä?
Tämä ei ole oikea ap
oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole oikea ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Poikani on iltatähti, sai alkunsa eräällä Gambian lomalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi ole oikea ap
Ap
Älä tule sekoilemaan tänne, vale-ap
Ihan oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Annat heidän olla rauhassa. Jos päättävät harrastaa seksiä niin mitäs sitten?
No siis toivoistin etteivät aloittaisi näin nuorina ja minun tehtäväni ei todellakaan ole mahdollistaa sitä. Toisena se että toivoisin että heidän molempien ensimmäinen kerta olisi jonkun sellaisen kanssa jota he oikeasti rakastavate eikä ole mikään teiniajan harjoittelu suhde
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole vieläkään oikea ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi ole oikea ap
Ap
Älä tule sekoilemaan tänne, vale-ap
Ihan oikea ap
Eikä tämäkään ole oikea ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos poika tulee isäänsä, niin on ihan hirveän kova panomies, ilmankos tyttö odottaa yökyläilyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo jos poika tulee isäänsä, niin on ihan hirveän kova panomies, ilmankos tyttö odottaa yökyläilyä!
No minä en tuota kirjoittanut
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo jos poika tulee isäänsä, niin on ihan hirveän kova panomies, ilmankos tyttö odottaa yökyläilyä!
Kieltämättä hänellä on ikäisekseen aika mahtavan kokoinen penis 😎
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hänellä on ikäisekseen aika mahtavan kokoinen penis 😎
Ap
Voit mennä takaisin ylilaudalle. Täällä sinua ei kaivata
AP
Olin itse 16v, kun aloin seurustelemaan samanikäisen poikakaverini kanssa. Meillä oli molempien vanhempien puolesta ehdoton kielto yökyläilyille, ja sitä jatkui siihen asti, kunnes muutin omaan kotiin 19-vuotiaana ja poikkikseni lähti armeijaan. Muutimme yhteen 20-vuotiaina sitten.
No, jokatapauksessa, yökyläilyjen estäminen ei estänyt meitä kyllä yhtään harrastamasta seksiä.
Eka kerta oli iltapäivällä lukion jälkeen poikaystävän kotona, kun hänen vanhempansa tulivat kotiin vasta puoli viideltä. Tuota tehtiinkin sitten usein.
Lisäksi kavereiden bileissä saatettiin käydä yhdessä veskissä vähän "kopeloimassa" toisiamme ja kerran kaverin mökin aitassa (ei siis oltu sielläkään yötä, vaan illan aikana).
Ja näiden lisäksi kesällä pyöräilimme jonnekin kauemmas ja kävelimme metsän keskelle, jossa sitten harrastimme seksiä niin estottomasti kuin vaan voi, kun tietää, ettei kukaan voi yllättää eikä kukaan näe. Yhäkin muista lämmöllä näitä meidän "pyörälenkkejä".
Koskaan ei jääty vanhemmille kiinni, ja he olivat asiasta autuaan tietämättömiä.
Ja ainahan tyttö antaa, jos äitiinsä tulee, ja jos isäänsä tulee niin suorastaan pyytää. An ny panhiven ei kun nus vähä, sanos turkkulaine ko apteekki meni.
Ei seksin harrastamiseen tarvita yökyläilyä, nuoriso on ennenkin paneskellut puskissa ulkona. Nyt tietysti haluavat tähän mielyttävämmän tilan
No siis. Olet tuosta alaikäisestä vieraasta vastuussa, joten ainakin hänen vanhempiensa täytyy tietää, että tulet poistumaan työkeikalle yön aikana. Jos heille on asia ok, niin sitten tyttö on tietysti tervetullut. Kuten täällä muutkin ovat sanoneet, seksiä voi harrastaa ihan päivälläkin jos harrastaakseen on, joten yökyläilyllä sinänsä ei ole mitään sen kummemmin haluja herättävää vaikutusta.
Ehkä kun tyttö tulee, istutat pariskunnan keittiönpöydän ääreen ja pidät heille vielä seksitautivalistuksen kuvien ja oirelistojen kera, jonka jälkeen sanot, että kortsuja löytyy sitten teiltä paikasta x, eli muistakaa suojautua jos haluatte hommailla.
Voi herranen aika, millä vuosisadalla elät? Käyt kyttäämässä nuoria vähän väliä, ettei mitään pahaa tapahdu. Syttyisi vaikka tulipalo. No onhan se nuori lempi tulista, mutta ei siitä lieskat nouse. Vai menisitkö epäluuloisuudessasi nuorten väliin maate? Kyllä saisit suuret suosionosoitukset, ellet peräti "standing ovations". Mikset luota poikaasi? Vai syyllistätkö rivien välissä tyttöystävää, että se pikkunainen viettelisi sinun pienen kiltin poikasesi?
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika, millä vuosisadalla elät? Käyt kyttäämässä nuoria vähän väliä, ettei mitään pahaa tapahdu. Syttyisi vaikka tulipalo. No onhan se nuori lempi tulista, mutta ei siitä lieskat nouse. Vai menisitkö epäluuloisuudessasi nuorten väliin maate? Kyllä saisit suuret suosionosoitukset, ellet peräti "standing ovations". Mikset luota poikaasi? Vai syyllistätkö rivien välissä tyttöystävää, että se pikkunainen viettelisi sinun pienen kiltin poikasesi?
Kyllähän minä luotan poikaani ja en ollut menossa nukkumaan heidän väliinsä, ensinäkin siitä syystä että toinen heistä nukkuu sängyllä ja toinen patjalla joten siinä ei olisi kovinkaan mukavaa
Ap
Minun tyttäreni on 13 eikä seurustele
Siis tämä keskustelu koski poikaani
Ap