Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltako nuorta teiniparia jättää yöksi kotiin yksin pariksi tunniksi

Vierailija
13.11.2021 |

Itsellä sellainen ongelma että olen luvannut pojalleni että hän saa vihdoin kutsua tyttöystävänsä meille yöksi, mutta tänäaamuna minulle sitten selvisi että joudun olemaan pois kotoa käytännössä yhdestätoista viiteen tai kuuteen.

Poika ja hänen heilansa ovat odottaneettaneet tätä päivää ilmeisesti kuin kuuta nousevaa. Olen jo pitkään sanonut että saavat yökyläillä vasta kun heidän "suhteensa" on pitkä ja hyvässä kunnossa. Nyt ovat "seurustelleet" "jo" sen vähän yli vuoden (noin 16kk jos oikein muistan) ja sitten menin lupaamaan että tänä viikonloppuna saavat nukkua yhdessä.

Itse en kyllä tiedä uskallanko jättää kahta teini-ikäisetä "rakastavaista" kahdestaan kotiin ilman mitään valvontaa. Heillä molemmilla varmasti hormoonit hyrrää jo lujaa. Mutta toisaalta olen jo luvannut tämän jo aikaa sitten.

Tyttö ja poika ovat molemmat 15. Tai no ovat syntyneet samana vuonna, mutten muista onko tyttö vielä täyttänyt 15.

Vinkkejä?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ketään enää kiinnostaa tietää että miten meni niin aika huonosti. Itse en selkeästi selittänyt lapsenvahdille tarpeeksi tarkkaan mitä hänen pitäisi tehdä ja sen lisäksi poika oli ilmeisesti sanonut että moni asia olisi ollut sallittu, mitä minä en ikimaailmassa olisi sallinut.  Tämän jälkeen hän (lapsen vahti) uskoi poikaani että asiat kuten yhdessä nukkuminen tai se että saavat käydä yhdessä suihkussa ja saunassa olisivat ok ja antoi heidän tehdä näin.

No poika saa kyllä heilansa kanssa odottaa erittäin pitkään seuraavaa yökyläilyä. Olen sinänsä pettynyt heihin että heti kun on mahdollisuus vähän kusettaa aikuisia niin he (poikani ja tämä tyttö) tekevät sen vain omaa etuaan katsoen. He kyllä varmasti tiesivät että esim: samassa sängyssä nukkuminen (ja nukkuivat molemmat kaiken päälle vielä aika vähäisissä vaatteissa), yhdessä suihkussa ja saunassa käyminen.

Sitten toisena on kyllä tämä lapsen vahti. Siis lapsen vahtina toimi veljen tytär, joka on siis 18. Ilmeisesti hän kuvitteli että pääsee helpolla tästä ja tienaa helppoa taskurahaa kun näin "vanhoja" lapsia on vahdittavana. En vain voi ymmärtää mitäköhän hänenkin päässään on liikkunut kun hän kysyy perheen sääntöjä pojaltani, eikä soittanut esim: minulle. Eikö se ole aika erittäin ilmselvää että jos sinä vahdit joitain henkilöitä etteivät he tekisi mitään kiellettyä niin samalla et sinä kysy heiltä mitkäasiat ovat kiellettyjä ja sitten ollaan päästy tilanteeseen että tämä henkilö jonka piti olla vanhtimassa lapseani onkin ollut ilmeisesti pelaamassa videopelejä tai katsomassa jotain sarjaa läppäriltään olohuoneessa, eikä aktiivisesti katsomassa lapseni ja hänen heilansa perään ja nyt minulla ei ole mitään hajua mitä siellä suljettujen ovien takana on tapahtunut yöllä. En tiedä tajuaako hän että juuri tämän välttämiseksi olin hänet palkannut.

Ap

No mitä kaikkea kiellettyä he muka tekivät?

Vierailija
82/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ketään enää kiinnostaa tietää että miten meni niin aika huonosti. Itse en selkeästi selittänyt lapsenvahdille tarpeeksi tarkkaan mitä hänen pitäisi tehdä ja sen lisäksi poika oli ilmeisesti sanonut että moni asia olisi ollut sallittu, mitä minä en ikimaailmassa olisi sallinut.  Tämän jälkeen hän (lapsen vahti) uskoi poikaani että asiat kuten yhdessä nukkuminen tai se että saavat käydä yhdessä suihkussa ja saunassa olisivat ok ja antoi heidän tehdä näin.

No poika saa kyllä heilansa kanssa odottaa erittäin pitkään seuraavaa yökyläilyä. Olen sinänsä pettynyt heihin että heti kun on mahdollisuus vähän kusettaa aikuisia niin he (poikani ja tämä tyttö) tekevät sen vain omaa etuaan katsoen. He kyllä varmasti tiesivät että esim: samassa sängyssä nukkuminen (ja nukkuivat molemmat kaiken päälle vielä aika vähäisissä vaatteissa), yhdessä suihkussa ja saunassa käyminen.

Sitten toisena on kyllä tämä lapsen vahti. Siis lapsen vahtina toimi veljen tytär, joka on siis 18. Ilmeisesti hän kuvitteli että pääsee helpolla tästä ja tienaa helppoa taskurahaa kun näin "vanhoja" lapsia on vahdittavana. En vain voi ymmärtää mitäköhän hänenkin päässään on liikkunut kun hän kysyy perheen sääntöjä pojaltani, eikä soittanut esim: minulle. Eikö se ole aika erittäin ilmselvää että jos sinä vahdit joitain henkilöitä etteivät he tekisi mitään kiellettyä niin samalla et sinä kysy heiltä mitkäasiat ovat kiellettyjä ja sitten ollaan päästy tilanteeseen että tämä henkilö jonka piti olla vanhtimassa lapseani onkin ollut ilmeisesti pelaamassa videopelejä tai katsomassa jotain sarjaa läppäriltään olohuoneessa, eikä aktiivisesti katsomassa lapseni ja hänen heilansa perään ja nyt minulla ei ole mitään hajua mitä siellä suljettujen ovien takana on tapahtunut yöllä. En tiedä tajuaako hän että juuri tämän välttämiseksi olin hänet palkannut.

Ap

No mitä kaikkea kiellettyä he muka tekivät?

Se siinä onkin. En tiedä. Ainakin ovat saunoneet yhdessä, sekä nukkuneet samassa sängyssä. Mutta vaikka lapsenvahdin ainut tehtävä on vahtia lapsia niin veljentytär on vahtimisen sijaan jättänyt poikani ja tämän heilan aivan kahdestaan suljettuun tilaan tunneiksi. Siellä ollaan voitu tehdä käytännössä mitä tahansa ja se tässä ahdistaakin, jos heille lapsi nyt tämän takia niin ei ole minun katon alle tulossa ja en ole maksamassa sen eteen mitään.

Ap

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tiukkaa pillua poikasi saanut

Vierailija
84/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiukkaa on poikasi varmaan saanu

Vierailija
85/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojalla ainakin ollut mukava yö

Vierailija
86/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä on niin pahaa?

Vierailija
87/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omahan on vikasi. Olisit jääny ite vahtimaan

Vierailija
88/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ajatuksena nukkua heidän keskellä?

Vierailija
89/101 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jo korkea aika poikasi saada tyhjentää kassinsa tuohon herkkuun!

Vierailija
90/101 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämäkin, en kestä teidän kommentteja enään. Perun kaikki työasiat ja istun teinien huoneen lattialla vahtimassa koko yön. Minun nuoruudessa tällaista ei kertakaikkiaan suvaittu. Itkettää.

Ap

Voi luoja varjele, löysää nutturaa.

Vierailija
91/101 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis poikasi on 15 ja vahdit häntä kuin pikkulasta? sen sijaan että demonisoit seksiä niin eikö olisi parempi että loisit kotiinne hyväksyvän ilmapiirin missä ei tarvitse valehdella ja häpeillä seksuaalisuutta.

Ihminen on seksuaalinen otus, meille seksin harrastaminen on täysin normaali asia/tarve.

Seksin harrastamiseen ei tarvita yökyläilyä, vaikka kuinka yrittäisit sen kieltää, niin kyllä ne teinit aina jonkun paikan keksivät missä sitä harrastaa. Seksuaalisuuden kehittyminen on tärkeää siinä missä muukin kasvaminen ihmisenä.

Vierailija
92/101 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos teiniraskautta pelkäät niin etkö voisi keskustella nuoren parin kanssa asiasta ja varmistaa että jos seksiä harrastetaan niin tehdään se turvallisesti. Tietysti ehkäisynkin kanssa on aina se häviävän pieni riski, mutta semmoista se elämä on. Nyt ois äidinkin aika ymmärtää että lapsesta kasvaa aikuinen. Vai meinasitko kuinka vanhaksi asti kytätä poikaasi ettei tämä vaan harrasta seksiä?

Vierailija
93/101 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni teki "sitä" auton takapenkillä pensasaidan takana kun poikakaveri oli ajanut hänet iltayöstä kotiin.

Kyllähän se kesti ennen kuin saivat hankittua yhteisen yöpaikan.

Olivat varmaan tehneet temput jo sitä ennen jossain muualla, piilossa.

Vierailija
94/101 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Ne on nussineet jo monta kertaa, sulla ei ole siihen mitään sanomista.

🤣 Näin varmaan on todellakin tapahtunut. Eikä todellakaan tarvitse mitään yökyläilyä.

Vierailija
95/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhdessä saunomisessa/suihkussa käymisessä on pahaa? Alastomuus? Peseytyminen?

Vierailija
96/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä liitossa kun lapset kotona, se kaikki tapahtuu ainakin vanhemmilla juuri siellä suihkussa ja saunassa.

Vierailija
97/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo paneskelleet joten hyvin voivat nukkuakin yhdessä.

Kysyn ihan sinultakin. Että miten sinä olet tästä muka niin varma?

Ap

Se vaan on satavarma asia.

Koska?

Itse en usko että olisivat tehneet tälläistä, poikani äitinä. Ensinäkin missä olisivat edes ehtineet ja päässeet olevaan rauhassa? 

AP

Itse ainakin teinivuosina noin 15 vuotta sitten paneskeltiin silloisen poikaystävän kanssa taloyhtiön saunatiloissa sillon kun ne eivät olleet päivisin käytössä. Että kyllä kiimaiset nuoret paikat löytävät lemmenleikeilleen.

Vierailija
98/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 16kk jo olleet yhdessä. He joko ovat jo panneet tai eivät aiokaan, yksi yö ei muuta tilannetta miksikään.

Vierailija
99/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolesi. Fakta kuitenkin on, että sukupuoliyhdynnän seurauksena voi olla raskaus ehkäisyn pettäessä, eli mikään ehkäisy ei ole sataprosenttinen. Nuoria ”vahtinutta” sukulaistyttöä et voi syyttää, jos et ole omia arvojasi hänelle kertonut, koska näethän tästä ketjussakin minkälaisilla periaatteilla keskimäärin ihmiset seksuaalisuuttaan toteuttavat. Hänelle olisi pitänyt suoraan sanoa, missä kulkee rajat.

Olisit hyvin voinut siirtää yökyläilyyn, koska sinulle tuli työn takia muutos. Sinä aikuisena johdat kotiasi ja sitä, mitä arvoja siellä toteutetaan. Seksuaalisuudesta voit puhua avoimesti ja ilmaista ystävällisesti pojallesi ja hänen tyttärelleen, että niin kauan kuin ollaan sinun kattosi alla, raja seksuaalisuuden toteuttamisessa menee siinä, että yhdyntään asti ei mennä, koska et toivo teiniraskautta niin kauan kuin he ovat alaikäisiä eivätkä ole sitoutuneet. Samoin et luultavasti toivo myöskään aborttia heille, etkä pysty itse ottamaan vastuuta mahdollisesta uudesta elämästä. Voit kertoa, että et ole itse valmis osallistumaan mahdollisen abortin kuluihin. Seksuaalisuuden toteuttamista ja siitä nauttimista voi tehdä muullakin tavoin. Ei yhdynnästä kieltäytyminen tarkoita seksuaalikielteisyyttä! Voi käyttää mielikuvitusta ja nauttia nuoruuden kiihkossaan ja ”esileikkivaiheesta” mahdollisimman pitkään. Toki, jotta rajat pysyvät, on hyvä miettiä millä ehdoin elämää ja seksuaalisuutta suojaavat rajat pitävät ennen täysikäisyyttä.

Vierailija
100/101 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan sanottiin oletko sorkan pitelyssä ollu kun vahdattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi