Uskaltako nuorta teiniparia jättää yöksi kotiin yksin pariksi tunniksi
Itsellä sellainen ongelma että olen luvannut pojalleni että hän saa vihdoin kutsua tyttöystävänsä meille yöksi, mutta tänäaamuna minulle sitten selvisi että joudun olemaan pois kotoa käytännössä yhdestätoista viiteen tai kuuteen.
Poika ja hänen heilansa ovat odottaneettaneet tätä päivää ilmeisesti kuin kuuta nousevaa. Olen jo pitkään sanonut että saavat yökyläillä vasta kun heidän "suhteensa" on pitkä ja hyvässä kunnossa. Nyt ovat "seurustelleet" "jo" sen vähän yli vuoden (noin 16kk jos oikein muistan) ja sitten menin lupaamaan että tänä viikonloppuna saavat nukkua yhdessä.
Itse en kyllä tiedä uskallanko jättää kahta teini-ikäisetä "rakastavaista" kahdestaan kotiin ilman mitään valvontaa. Heillä molemmilla varmasti hormoonit hyrrää jo lujaa. Mutta toisaalta olen jo luvannut tämän jo aikaa sitten.
Tyttö ja poika ovat molemmat 15. Tai no ovat syntyneet samana vuonna, mutten muista onko tyttö vielä täyttänyt 15.
Vinkkejä?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Annat ymmärtää että olet järjestänyt tämän mahdollisuuden ja molemmat jumaloivat sinua.
No jumalointiin en ota kantaa, mutta minähän tämän nimen omaan olen järjestänyt ja mahdollistanut, kun kerran minun kodissani ovat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jo paneskelleet joten hyvin voivat nukkuakin yhdessä.
Kysyn ihan sinultakin. Että miten sinä olet tästä muka niin varma?
Ap
Se vaan on satavarma asia.
Koska?
Itse en usko että olisivat tehneet tälläistä, poikani äitinä. Ensinäkin missä olisivat edes ehtineet ja päässeet olevaan rauhassa?
AP
Kenties vaikkapa jonain iltapäivänä koulun jälkeen tytön kotona, kun tämän vanhemmat ovat olleet poissa.
Saako ne olla päivällä kahdestaan? Katsos kun silloinkin voi panna.
Voi jeesus ap sun kanssas. Nehä on jo 15. Ehkä 10-vuotiaita voi tolleen kytätä, mutta siitä 12 eteenpäin se alkaa oleen jo outoo ja sanoisin että 13/14 eteenpäin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No mene sinä salaliittoteorisoimaan jonnekkin muualle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suosittelen sinullekin päivä panoa, ei olisi pinna noin kireällä 🤣
Koulun vessassa, iltapäivällä ennenkun vanhemmat tulevat kotiin, taloyhtiön verkkokellarissa, kaverin kotona, metsässä, autossa... onhan noita paikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jo paneskelleet joten hyvin voivat nukkuakin yhdessä.
Kysyn ihan sinultakin. Että miten sinä olet tästä muka niin varma?
Ap
Se vaan on satavarma asia.
Koska?
Itse en usko että olisivat tehneet tälläistä, poikani äitinä. Ensinäkin missä olisivat edes ehtineet ja päässeet olevaan rauhassa?
AP
Kuinka olet järjestänyt 24h vartioinnin? Useimmat teinit harrastavat vaikka mitä keskenään koulun jälkeen, niinä tunteina, kun vanhemmat ovat vielä töissä.
onko varma että tämä tyttö on oikeasti tyttö
Ei hitto tää ap on kuitenki vaa joku trolli ei kukaa oo oikeesti noin älyvapaa
Vanha totuus on, että ennen vahdit kapallisen kirppuja kuin kahta lemmekästä teiniä. Kyllä ne löytää paikan, jossa piilottaa lihat kissalta, jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko kaikki nykyään salaliittoteoriaa?
Mitä sä pelkäät? Etttä alkavat naimaan sillä aikaa kun olet töissä? Ne on kuule nussia naipotelleet jo monia kertoja.
On tämäkin, en kestä teidän kommentteja enään. Perun kaikki työasiat ja istun teinien huoneen lattialla vahtimassa koko yön. Minun nuoruudessa tällaista ei kertakaikkiaan suvaittu. Itkettää.
Ap
Voi ap, puhu avoimesti tyttäresi kanssa. Älä kysele täällä.
Ja nehän panee vaikka koulun vessassa, jos ovat pannakseen
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä aina luullaan, että nuoret panee? Itse harrastin ekan kerran seksiä melkein 18v ja olin vuosia harrastamatta, koska inhosin seksiä. Vasta yli 30v naisena minua alkoi seksi kiinnostaa ja nyt viisikymppisenä panisin jatkuvasti.
Heiluriako haikailet?
Ja pian on heitä ainakin kolme, jossei jo olekin.....
Kuten edellä todettu, teinit ovat nussineet jo lukemattomia kertoja. Ja seksikin on takuulla nuorella ja kokemattomallakin parilla jo nyt parempaa kuin sinulla, ilottomalla harpulla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on pippeli suussa ja kieli pimpissä ollut jo monet kerrat. Poikas on lauennut varmaan tytön jokaiseen reikään ja sotkenu spermalla toisen tissit ja naaman. Sitten sä panikoit parista tunnista :D
No hyi!!
Siellä on pippeli suussa ja kieli pimpissä ollut jo monet kerrat. Poikas on lauennut varmaan tytön jokaiseen reikään ja sotkenu spermalla toisen tissit ja naaman. Sitten sä panikoit parista tunnista :D