Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Mäki ei ole koskaan pahoitellut tai pyytänyt anteeksi kissantappoa. Miksi meidän muiden siis pitäisi antaa anteeksi?

Vierailija
13.11.2021 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/799a8673-1acf-46f5-94c4-bd57958…
"Osa kirjoittajista, aika harvalukuinen tosin, ymmärtää Ylen valintaa.

Elämäni biisin suuresta arvosta, oikeasta kulttuuriohjelmasta kertoo, että ei jää anteeksiantamattomuuden vangiksi, eräs kirjoittaja kommentoi."

Kommentit (380)

Vierailija
21/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tappanut oman kissan vesurilla. Se piti lopettaa, eikä parempiakaan vaihtoehtoja maaseudulla ollut. Olenko paha ihminen?

Olet. Maalla on sellainen asia, kuin eläinlääkäri. He nukuttavat eläimiä huom. MAKSUA vastaan kivuttomasti, jos eläin pitää lopettaa.

Meinaatko ettei kissa tajua kun se viedään vieraaseen lääkkeiltä haisevaan paikkaan jossa kuulee ääniä joita ihmiset eivät kuule, lajitoverien valitusta? Mistä tiedät mistä kissa kärsii eniten?

Vierailija
22/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kissojen kiduttajat joutaisi ois julkisuudesta. Oksettava tyyppi.

Eihän se niitä kiduttanut vaan tap-poi.

Turha näille on puhua. Jankuttavat vaan ideologian sumentamia valheitaan ja kylvävät kyltymätöntä vihaansa.

Mäki on rangaistuksen kärsimisen lisäksi myös katunut ja pahoitellut. Mutta kun tämäkään ei sovi vihakuvaan niin ohitetaan. 

"Kolmekymmentä vuotta sitten ahdistunut taideopiskelija Teemu Mäki tappoi kissan – ”Olin silloin neuroottinen ja machoileva paskapää”

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005743443.html

Alapeukkuja tulee koska tosiasiat eivät sovui vihatarinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persu pääsee elämäni biisiin?

Vierailija
24/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tyydystystä Teemu Mäkeä vihaavat ihmiset saavat vihastaan? Jotain perversiä nautintoako? Oletteko varmoja ettei Mäen tappo ja runkkaaminen tehnyt näkyväksi juuri tuota vihassa rypemisen perverssiä seksuaalista luonnetta?

Vasemmistolaista anarkiaa tappaa kissa ja runkata sen päälle.

Vierailija
25/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Mäki inhoaa porvareita, siksi tappoi kissan ja runkkasi sen päälle.

Vierailija
26/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ei tajunnut, että ei porvareilla ole kissoja, niillä on koiria.

Vierailija
27/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on oksettavia petoja. Olen itse loukuttanut ja ampunut keväästä ainakin sata kattia.

Sinun kaltaisesi mukula ei ammu kuin korkeintaan nallipyssyllä jos isi antaa luvan.

Vierailija
28/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha näille on puhua. Jankuttavat vaan ideologian sumentamia valheitaan ja kylvävät kyltymätöntä vihaansa.

Mäki on rangaistuksen kärsimisen lisäksi myös katunut ja pahoitellut. Mutta kun tämäkään ei sovi vihakuvaan niin ohitetaan. 

"Kolmekymmentä vuotta sitten ahdistunut taideopiskelija Teemu Mäki tappoi kissan – ”Olin silloin neuroottinen ja machoileva paskapää”

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005743443.html

Kerrotko missä se katuu ja pahoittelee?

Päinvastoin ei esim. edelleenkään suostu että kohtaus poistettaisiin ko. teoksesta. Sitä on monesti häneltä pyydetty.

Vierailija
29/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vasemmistolaiset kiljupierijät kertoa minulle mitä taidetta se on että tapetaan kissa ja runkataan?

Vierailija
30/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa oli julma ja raaka, ja kuoliko kissa heti ja kivuttomasti.

Siihen meni kuusi sekuntia, ei kuollut ensimmäisellä iskulla. Kuolevatko metsästäjien matsästämät eläimet heti ja kivuttomasti? Miksei jokaista metsästäjää ole tuomittu eläinrääkkäyksestä. Koska samaa kärsimystä aiheuttavat.

Jos et todellakaan huomaa eroa niin jotain on kyllä pahasti pielessä päässäsi.

Vierailija
31/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko vasemmistolaiset kiljupierijät kertoa minulle mitä taidetta se on että tapetaan kissa ja runkataan?

Ei se ollut poliittinen teos. Voitko jo tunkea perseeseesi tuon vasemmistolaisuudesta jauhamisen.

Vierailija
32/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ampui omaan nilkkaansa kissahommassa, lähes kaikilla vihervasemmistonaisilla ja feministeillä on kissa.

Koira olisi ollut parempi, tai papukaija😂

Vierailija
33/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää, kun tuolla on ammattikuntana liikaa pappeja pönöttämässä. Uskonto on paljon julmempaa.

Vierailija
34/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut poliittinen teos. Voitko jo tunkea perseeseesi tuon vasemmistolaisuudesta jauhamisen.

Tekee Mäki on äärivasemmistolainen anarkisti.

Vierailija
35/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut politiikkaa maailmassa missä kaikki on politiikkaa intersektionaaleille marxilaisille feministeille?

Vierailija
36/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ärsyttää, kun tuolla on ammattikuntana liikaa pappeja pönöttämässä. Uskonto on paljon julmempaa.

Kari Kanalaako tarkoitat?

Vierailija
37/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sanotaan mieluusti "anna anteeksi , koska jos et anna jäät katkeruuden vangiksi . Toinen syy : myös tekijä on uhri". Mielestäni molemmat on väärin. Minä annan ITSELLENI anteeksi että olen joskus ollut huonon ihmisen seurassa. Ja se että tekijä on uhri ei ole syy perseillä miten sattuu. Kaikkien on vastattava teoistaan , poikkeuksena syyntakeettomat. 

Vierailija
38/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalistien mielestä maailma ei ole vielä valmis.

Ilmastokaan ei ole toistaiseksi lämmennyt ajatukselle tarpeeksi.

Vierailija
39/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni biisi ohjelma teki nyt mokan. muutenkin siellä on aika yksipuolista porukkaa.

varmaan muutkin metsästäjät ja lemmikin omistajat, on joutunut lopettaan eläimen kitumasta, lemmikin omistajil sattuu myös mokia ja vaikeuksia hoitaa eläintä,mutta he eivät keuli asialla. mutta monikaan ei videoi ja esitä sitä museoissa.

media olisi ehkä voinut aikoinaan hehkuttaa, sitä asiaa vähemmän ihannoiden. taide pääsee aina vaan inho asioil julkisuuteen. mikä on harmi, sillä myös kaunista ja mieltä ylentävää taidetta, tehdään myös suomessa.heitä ei koskaan näe televisios ja uutisis ,näitä esteetikkoja.

tampereella sensuroitiin poliisin toimesta näyttely ,jossa kritisoitiin ruuan tuotantoa. paperisin tilastoin ym. ei ollut miteenkään julma, vaan ehkä älykkäästi tehty kannanotto. tapoja esittää asiat on monta.julkisuuteen pääsee usein tekemäl jotain kamalaa, mikä on medialta kanssa vähän arveluttavaa.

usein voisi hehkuttaa myös kivoja tekemisiä.

Vierailija
40/380 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö on anteeksianto, että ensin tapat kissan julmalla tavalla ja sitten sinut kutsutaan viihdeohjelmaan? Mitä anteeksianto oikeastaan on ja mitä se tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan