Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamaton perhe haluaa katsomaan meidän vastasyntynyttä, mitä ihmettä vastata

Vierailija
13.11.2021 |

Täysin käsittämätöntä että ei oteta rokotuksia, ja heillä vielä itsellään pieniä lapsia.

Mitä tälläisille vastaa, jotka viis veisaa muiden ja omasta turvallisuudestaan.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vauva on olemassa ehkä seuraavat 100 vuotta. Kerkeävät nähdä myöhemmin, kiellät vaan selvästi. Sinun vauva, sinun koti, sinun elämä ja sinun säännöt.

Juuri näin. Ja kun sitten joskus keväällä laitatte tietoa, että nyt sopii tulla vauvaa katsomaan, niin hyväksyt ne kieltävät vastaukset eli meidän elämä, meidän harrastukset, meidän menot - ei ehditä eikä viitsitä, mutta onhan tässä sata vuotta aikaa tulla sitä treffaamaan.

Vierailija
82/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin rokotevastaiselle että joko teillä on rokotteet, meille ei voi syystä xx tulla ilman niitä vauvaa kattomaan. Vastaus oli todella ärsyttävä, he ymmärtävät tms. Teki mieli laittaa että ei siitä ole kyse, vaan oikeasti et ymmärrä miten altistatte muita, et tunnu ymmärtävän myöskään että loukkaatte meidän perhettämme, kun vastasyntyneen näkeminen = ei kiinnosta, kun ei voi sitä rokotetta ottaa. Eli rokotevastaisena on heille tärkeämpää olla, kuin vaivautua tapaamaan lastamme ja meitä rankan synnytyksen jälkeen. Ei kovin hyvä ja kiva kaveri.

Yhteinen tuttava kertoi, että eivät ole rokottaneet 5v lastaan ylipäätään rokoteohjelman mukaisesti. Ovat varmuudella siis rokotevastaisia. Lisäksi ovat kouluttamattomia; ja oma käsitykseni heistä muuttui valitettavasti vielä yksinkertaisemmaksi 😱😵‍💫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vauva on olemassa ehkä seuraavat 100 vuotta. Kerkeävät nähdä myöhemmin, kiellät vaan selvästi. Sinun vauva, sinun koti, sinun elämä ja sinun säännöt.

Juuri näin. Ja kun sitten joskus keväällä laitatte tietoa, että nyt sopii tulla vauvaa katsomaan, niin hyväksyt ne kieltävät vastaukset eli meidän elämä, meidän harrastukset, meidän menot - ei ehditä eikä viitsitä, mutta onhan tässä sata vuotta aikaa tulla sitä treffaamaan.

Olkoot tulematta,

Etsitään parempia, esim. lukutaitoisia kavereita

Sama koskee sinua. Ei tarvi tulla nyt eikä myöhemmin.

84/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva jo rokotettu?

85/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kaveri vaatii kavereitaan ottamaan rokotteita joita he eivät välttämättä haluaisi ottaa? Ja syynä vain se että pääsisivät katsomaan vauvaasi sinun määräämien ehtojen puitteissa? Pakko olla baittia? Ilmeisesti kuitenkaan ei ollut ja luultavasti olet myös fine sen asian kanssa että Latviassa rokottamattomat kansaedustajat eivät saa enää äänestää maansa päätöksistä?

Vierailija
86/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika vanhaa tai teknisesti taitamatonta porukkaa vastailemassa, kun kukaan ei ole ehdottanut älylaitteita ja videoyhteyttä. 

87/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia

Vierailija
88/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kolmannen jälkeen vielä itse hengissä, katsokaa sitten tilanne uudelleen.

Vierailija
89/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa raskaana ollessaan tutkimusvaiheessa olevan rokotteen? Ihan tosi, en ymmärrä!

Vierailija
90/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rokottamaton perhe jotenkin erilainen kuin muut perheet? Ihan sama kuin kysyisit "Homopariskunta haluaa tulla katsomaan vauvaa. Mitä teen? Tarttuukohan se?"

Vierailija
91/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä sulta on esim neuvolassa mennyt ohi. Raskaana olevia on käsketty ottaa rokote jostain elokuusta asti. Yksinkertainen olet, huh huh[/quote]

Mistä lähtien Suomessa on KÄSKETTY ottamaan joku lääke?

Vierailija
92/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika aikuisena ei omaa päätösvaltaa ja suoran sanomista asiasta,haloo!Minä sanoin tuttaville ja niin sanotuille " ystäville " Jotka olivat maskivastaisia ja ovat rokotevastaisia yhä suoraan. Ihan sama miten toimitte,ei kuulu minulle. Minun kotiin ei tulla,enkä kohtaa teitä missään.Se oli siinä!Aikansa naureskelivat halveksivasti naama vääränä, jos jossain katu näkivät, En antanut tilaa.Ite käytin käytän maskia siellä missä suostus nyt. Olen myös 2 x rokotettu! Ei tarkoita on täydelinen suoja. Joten pysyn yhä päätös,sulkenut pois elämästäni maski ja rokotevastaiset.Asia ei kuulu minulle, minulla on oikeus valita seurani!Kavahdan aina kun asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä,lakasistaan maton alle..Jokaisen ihmisen pitää kuitenkin osata vetää rajat ja sanoa suoraan omista rajoista asianomaisille!

Vierailija
93/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekoja suurin osa rokotetuista papukaijana toistellaan mitä media ja hallitus syynää varmaan joku ntsi geeni aktivoitunut ja pääkoppa huutaa: rokottamattomat Vaarallisia,rokottamattomat vaarallisia, hälytys hälytys,,ei voi muuten selittää noiden rokotettujen raivon purkauksia 🙄

Vierailija
94/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastasin rokotevastaiselle ettäo joko teillä on rokotteet, meille ei voi syystä xx tulla ilman niitä vauvaa kattomaan. Vastaus oli todella ärsyttävä, he ymmärtävät tms. Teki mieli laittaa että ei siitä ole kyse, vaan oikeasti et ymmärrä miten altistatte muita, et tunnu ymmärtävän myöskään että loukkaatte meidän perhettämme, kun vastasyntyneen näkeminen = ei kiinnosta, kun ei voi sitä rokotetta ottaa. Eli rokotevastaisena on heille tärkeämpää olla, kuin vaivautua tapaamaan lastamme ja meitä rankan synnytyksen jälkeen. Ei kovin hyvä ja kiva kaveri.

Yhteinen tuttava kertoi, että eivät ole rokottaneet 5v lastaan ylipäätään rokoteohjelman mukaisesti. Ovat varmuudella siis rokotevastaisia. Lisäksi ovat kouluttamattomia; ja oma käsitykseni heistä muuttui valitettavasti vielä yksinkertaisemmaksi 😱😵‍💫

Siis mitä? Kouluttamattomia? Kuinka ne kehtaa? Ei todellakaan kannata päästää lähelle tuollaisia tyyppejä, tarttuu pian joku antikouluxxx-virus bebeen.

Vierailija
95/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.

Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.

Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.

Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?

Olette itsekkäitä taudinlevittäjiä enkä muutenkaan halua olla tekemisissä ihmisten kanssa joilla älykkyys on tuota tasoa ja jotka kannattavat eugeniikkaa, eli haluavat heikkojen, sairaiden ja ylipainoisten kuolevan tautiin ja pitävät itseään superrotuna johon ei tartu taudit. Kuvottavaa ajattelua mielestäni.

Vierailija
96/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.

Rokotehan suojaa lähinnä itseä, mitä siis pelkäät? Mistä muuten tiedät, kuka on rokottomaton?

Olen käynyt yhdessä rokottautumassa kaverin kanssa yhtä aikaa. 3 muuta ihmistä niin luotan heihin, eivät ole follareita. Muihin en luota, saattavat valehdella.

En halua olla follareiden seurassa, etsin parempaa ja fiksumpaa seuraa.

Vierailija
97/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeesti näitä rokotekuplassa elijöitä tuntuu riittävän. Rokotetut levittää tautia yhtä lailla, vieläpä salakavalammin kun eivät saa oireita niin helposti, kuin rokottamaton. 

Vierailija
98/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske niiden pysyä omissa oloissaan. En ikipäivänä hyväksyisi moisia vieraakseni.

Vierailija
99/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?

Olette itsekkäitä taudinlevittäjiä enkä muutenkaan halua olla tekemisissä ihmisten kanssa joilla älykkyys on tuota tasoa ja jotka kannattavat eugeniikkaa, eli haluavat heikkojen, sairaiden ja ylipainoisten kuolevan tautiin ja pitävät itseään superrotuna johon ei tartu taudit. Kuvottavaa ajattelua mielestäni.

Nojoo. Itse en vain halua osallistua mRNA-rokotteen kenttäkokeeseen. Rokotteen, jota on aiemmin käytetty mm. syövän hoitoon mutta jota käytetään nyt terveisiin ihmisiin ruiskuttamalla heihin viruksen geneettinen koodi = myrkky. Lisäksi kun selvitämme esim. Pfizerin miljardiluokan rötöksiä, ei minulla ole mitään halua piikittää itseeni "jotain" jota jotkut kutsuvat ainoaksi tieksi koronasta selviämiseksi! 

Vierailija
100/128 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeesti näitä rokotekuplassa elijöitä tuntuu riittävän. Rokotetut levittää tautia yhtä lailla, vieläpä salakavalammin kun eivät saa oireita niin helposti, kuin rokottamaton. 

Itse asiassa rokotettu harvoin saa taudin toiselta rokotetulta, se tulee yleensä rokottamattomalta. 

Jokaisella on oikeus suojella itseään ja jokaisella on oikeus valita seuransa ja siitä sinun on turha natkuttaa.