Rokottamaton perhe haluaa katsomaan meidän vastasyntynyttä, mitä ihmettä vastata
Täysin käsittämätöntä että ei oteta rokotuksia, ja heillä vielä itsellään pieniä lapsia.
Mitä tälläisille vastaa, jotka viis veisaa muiden ja omasta turvallisuudestaan.
Kommentit (128)
Trollihan tämä on. Mutta rokotetulla ja rokottamattomalla on sama viruskuorma.
Ja levität sitä yhtä paljon. Tautisi on vain piilossa, ja et saa oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.
Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?
Vastuuttomuus on vastenmielistä. Vastuullinen henkilö noudattaa turvavälejä ja tehostettua käsihygieniaa, käyttää maskia. Ellei rokotusta voi ottaa, hän ei käy esim. kahviloissa, baareissa ja muissa ihmisrikkaissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Rokotehan suojaa lähinnä itseä, mitä siis pelkäät? Mistä muuten tiedät, kuka on rokottomaton?
Vierailija kirjoitti:
Meillekin syntymässä kohta vauva, niin olemme päättäneet että useampaan kuukauteen meille ei tarvitse tulla juurikin eri pöpöjen vuoksi. Minulla ei ole koronarokotetta, mutta koronaa en pelkää vaan muita tauteja joita muut ihmiset voivat tuoda tullessaan vauvalle.
Aika loogista olla pelkäämättä koronaa koronapandemian aikana ja keskittyä sen sijaan pelkäämään normiflunssaa. 🤦🏼
Ennemmin mä rokottamattomat päästäisin katsomaan. Niistä sentään tietää onko terveinä vai ei.
Rokotettujen terveys on täysi arvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan hyvin sano, että nyt flunssakaudella ette halua ketään siihen pyörimään. Niiltä lapsiltakin voi vauva saada kaikki pöpöt RS-viruksesta lähtien. Ei sun tarvitse lähteä koronarokotteesta tappelemaan, kun syitä kieltää vierailu on ilmankin.
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen alkaa valehdella? Se selviää kuitenkin. Hanki selkäranka!
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä skitsotaan? Eikö piikkisuoja tunnukaan turvalliselta?
(Vauvahan saa suojansa äidinmaidosta ja KATSOESSA -kuten aloituksessa sanotaan- ei mikään tartu)
Mitä itse skitsoat? Jos pelkäät pientä piikkiä jonka lapsetkin uskaltavat ottaa, niin miksi pitäisi tunkea vastuullisten rokotteen ottaneiden ihmisten läheisyyteen jos he eivät sinua sinne halua? Pysy vaan omissa hopeavesipiireissäsi, niin kaikki on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotehan suojaa lähinnä itseä, mitä siis pelkäät? Mistä muuten tiedät, kuka on rokottomaton?
Pääsääntöisesti rokottamattomat ovat varsin kärkkäitä mainostamaan omaa fanaattista rokotevastaisuuttaan.
Teinä en päästäisi ketään katsomaan sitä vastasyntynyttä oli rokotettu tai ei. Myös rokotetuilla voi olla koronaa ja jopa vielä oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti rokottamattomat ovat varsin kärkkäitä mainostamaan omaa fanaattista rokotevastaisuuttaan.
Uskosi on luja. Myös tämän valheen osalta.
Tärkeintä lienee että vauvaa tullaan katsomaan terveenä. Narratiivi rokotettu=terve, rokottamaton=kantaa koronaa on naurettava sekä typerä. Mutta suurin osa ihmisistä on typeriä joten en ihmettele että Yksi Totuus uppoaa kuin lämmin veitsi voihin.
Onneksi kohta tulee lääkkeitä (tabletteja on jo saatavilla esim. UKssa, nrnäsumutteita kehitetään) niin päästään tästä "Ebolasta" jonka selviytymisprosentti on 99%. Yhden prosentin takia (joka pitää sisällään lähinnä vanhat, sairaat ja läskit) kauhea maailmanlopun meininki. Näinä vuosina maailmassa on kuollut 20 miljoonaa ihmistä nälkään + 10 miljoonaa ripuliin ym. sairauksiin jotka olisivat olleet parannettavissa. Mutta nehän eivät ole mitään kun omaa läskipersettä uhkaa korona! Hohhoijaa, yhteiskunnan alennustila.
Ei tuota tarvi täällä kysyä. Jos on itellä älyä.
Stop! Ehdoton stop!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vauvahan saa suojansa äidinmaidosta ja KATSOESSA -kuten aloituksessa sanotaan- ei mikään tartu)Mutta sinun pitää päästä möllöttämään vastasyntyneitä?
Häh? En ole menossa mitään vauvoja katsomaan.
Pienen vauvan äitinä suojelet paitsi vauvaasi, itseäsi, omaa jaksamistasi, omaa perhettäsi ja lähipiiriäsi.
Voit aivan hyvin kieltäytyä vieraista vetoamalla väsymykseesi.
Otat vastaan vain ne vieraat jotka tuovat sinulle iloa ja lisää voimia.
Kenelläkään ei ole ”oikeutta” nähdä sinun ja puolisosi lasta. Kukaan ei tällaista voi vaatia.
On aivan luonnollista suojella lasta myös viruksilta. Nythän on flunssakausikin.
Koronavirus leviää helpoimmin rokottamattomien keskuuudessa esim. rakennusalalla.
Rokottamaton levittää virusta enemmän ja sairastuu pahemmin. Rokottamaton koronaan sairastunut vie sairaaloiden resursseja yli 10 kertaa todennäköisemmin.
Koska rokottamattoman asenne on mielestäni hyvin itsekeskeinen ja muiden terveydestä piittamaton, ymmärrän hyvin ettet halua kutsua tällaista ihmistä katsomaan vauvaanne.
Onneksi lähipiirissäni kaikki ovat rokotettuja.
Yhtä rokottamatonta sukulaista en suostu tapaamaan jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vauvahan saa suojansa äidinmaidosta ja KATSOESSA -kuten aloituksessa sanotaan- ei mikään tartu)Mitä itse skitsoat? Jos pelkäät pientä piikkiä jonka lapsetkin uskaltavat ottaa, niin miksi pitäisi tunkea vastuullisten rokotteen ottaneiden ihmisten läheisyyteen jos he eivät sinua sinne halua? Pysy vaan omissa hopeavesipiireissäsi, niin kaikki on ok.
Niinhän täysin turvallista sikapiikkiäkin jaettiin innolla myös lapsille.
Onnea koekaniiniuteesi! Toivotaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan hyvin sano, että nyt flunssakaudella ette halua ketään siihen pyörimään. Niiltä lapsiltakin voi vauva saada kaikki pöpöt RS-viruksesta lähtien. Ei sun tarvitse lähteä koronarokotteesta tappelemaan, kun syitä kieltää vierailu on ilmankin.
Näin on, nyt kiertää RS-virus ja se se vasta vauvoille paha onkin.
Voithan sanoa, että saatte tulla katsomaan, mutta vain lasin takaa. Varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Trololololl
Ei kukaan rokottamaton ole niin tyhmä että änkeää lasta katsomaan.
Niinkö luulet?
Just elämässäni olen kohdannut rokottamattoman kiukun vastaavanlaisesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä lienee että vauvaa tullaan katsomaan terveenä. Narratiivi rokotettu=terve, rokottamaton=kantaa koronaa on naurettava sekä typerä. Mutta suurin osa ihmisistä on typeriä joten en ihmettele että Yksi Totuus uppoaa kuin lämmin veitsi voihin.
Onneksi kohta tulee lääkkeitä (tabletteja on jo saatavilla esim. UKssa, nrnäsumutteita kehitetään) niin päästään tästä "Ebolasta" jonka selviytymisprosentti on 99%. Yhden prosentin takia (joka pitää sisällään lähinnä vanhat, sairaat ja läskit) kauhea maailmanlopun meininki. Näinä vuosina maailmassa on kuollut 20 miljoonaa ihmistä nälkään + 10 miljoonaa ripuliin ym. sairauksiin jotka olisivat olleet parannettavissa. Mutta nehän eivät ole mitään kun omaa läskipersettä uhkaa korona! Hohhoijaa, yhteiskunnan alennustila.
Vaikutat juuri sellaiselta ihmiselta jota en halua tavata väsyneenä vastasyntynyt sylissäni.
Haluan tavata hyväntahtoisia, huomaavaisia ja muita empaattisesti ajattelevia ihmisiä.
Tällaiset ihmiset tekevät parhaansa että koronatilanne saadaan koko Suomessa halllintaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tehdään kyllä eräänlaista historiaa. Rokotettu yksilö kokee terveet ihmiset vaaraksi. Vaikka on rokottautunut tautia vastaan.
Ei sitä vauvaa ole rokotettu.
E vo muut ku todet et voe voe ja da da Tatjana