Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamaton perhe haluaa katsomaan meidän vastasyntynyttä, mitä ihmettä vastata

Vierailija
13.11.2021 |

Täysin käsittämätöntä että ei oteta rokotuksia, ja heillä vielä itsellään pieniä lapsia.

Mitä tälläisille vastaa, jotka viis veisaa muiden ja omasta turvallisuudestaan.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rokottamaton raskaana oleva, ja pelkään kyllä enemmän niitä rokotettuja, jotka käyvät illanvietossa ravintoloissa ja baareissa, ja sitten tulevat kylään meille odottamatta ensin muutamaa päivää tuleeko oireita vai ei. Rokotetut tartuttaa siinä missä rokottamattomatkin, mutta jos ovat vähäoireisia/oireettomia, niin ei voi ikinä tietää, ovatko turvallisia vieraita.

Itse en tosiaankaan käy missään turhilla asioilla. ruokakaupassa käyn maskin kanssa, joskus olen käynyt päiväsaikaan kirpparilla, kun on hiljaisempaa. Täällä ollaan perustasolla. Julkisia on ollut pakko käyttää pari kertaa, mutta päiväsaikaan ei ole juurikaan muita matkustajia, koska tuppukylä. Vähemmän minä ihmisiä altistan ja riskeeraan kuin te, jotka elätte elämää niin kuin koko pandemiaa ei olisi.

Ja ei, en ole anti-vaxxer, otetaan kyllä influenssarokotteet koko perhe, mutta koronarokotteen pitkäaikaisvaikutuksia vauvoihin ei ole tutkittu, enkä laita lastani koekaniiniksi.

Siellä baareissa käy rokottamattomat ja kitisevät kun heitetään pellolle.

Vierailija
122/128 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin sitten, kun koronarokotukset ovat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut levittää tautia myös. Useimmat rokotetut eivät käytä enää maskia ja se on suuri virhe. Minä en päästäisi näinä aikoina vastasyntyneen luo ketään vieraita.

Vierailija
124/128 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sillä rokotuksella tekisivät? Kuten huomaat, jos yhtään uutisia seuraat, niin tartunnat jatkuvat vaikka rokotekattavuus on kasvanut. 

Niin jatkuvat. Ja niistä, jotka ovat rokottamattomia, huomattavasti suurempi osa on niitä tartunnan saaneita, kuin rokotetuista.

Mistäs tiedät, kun rokotettuja ei enää testata niin hanakasti? Heissä on paljon enemmän tartunnan saaneita kuin luullaan. Levittävät jopa oireettomana. 

Itselläni oli äskettäin lievä korona ja olen rokottamaton. Jos olisin rokotettu, niin testi ei olisi ollut työterveyden ja työnantajan mukaan tarpeen. Että näin. 

Vierailija
125/128 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.

Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.

Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.

Mä olen väittänyt kaikille olevani rokotettu, vaikka en ole. :D Pääsee helpommalla näin.

Miten kehtaat??! Jos mun tutuistani tai työntekijöistäni joku paljastuisi tuollainen valehtelija niin kengänjälki takamuksessa lähtisi!

Vaarannat muiden terveyden ja vaan naureskelet, id.

Vierailija
126/128 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.

Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.

Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.

Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?

Se että riskinne tartuttaa on huomattavasti suurempi kuin rokotetuilla.  Eivätkä rokottamattomat muutenkaan ole oppimattomuutensa vuoksi kovinkaan mielenkiintoisia vierailijoita. Jää keskustelun taso vähän matalaksi.

Vierailija
127/128 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä rokottamaton perhe on hengissä?

Vierailija
128/128 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi kylään. En kyllä oikein muitakaan heti alkuun, kun on vauvalle vakavia pöpöjä liikenteessä muitakin kuin korona.