Rokottamaton perhe haluaa katsomaan meidän vastasyntynyttä, mitä ihmettä vastata
Täysin käsittämätöntä että ei oteta rokotuksia, ja heillä vielä itsellään pieniä lapsia.
Mitä tälläisille vastaa, jotka viis veisaa muiden ja omasta turvallisuudestaan.
Kommentit (128)
Päästäisin sitten, kun koronarokotukset ovat kunnossa.
Rokotetut levittää tautia myös. Useimmat rokotetut eivät käytä enää maskia ja se on suuri virhe. Minä en päästäisi näinä aikoina vastasyntyneen luo ketään vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sillä rokotuksella tekisivät? Kuten huomaat, jos yhtään uutisia seuraat, niin tartunnat jatkuvat vaikka rokotekattavuus on kasvanut.
Niin jatkuvat. Ja niistä, jotka ovat rokottamattomia, huomattavasti suurempi osa on niitä tartunnan saaneita, kuin rokotetuista.
Mistäs tiedät, kun rokotettuja ei enää testata niin hanakasti? Heissä on paljon enemmän tartunnan saaneita kuin luullaan. Levittävät jopa oireettomana.
Itselläni oli äskettäin lievä korona ja olen rokottamaton. Jos olisin rokotettu, niin testi ei olisi ollut työterveyden ja työnantajan mukaan tarpeen. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.
Mä olen väittänyt kaikille olevani rokotettu, vaikka en ole. :D Pääsee helpommalla näin.
Miten kehtaat??! Jos mun tutuistani tai työntekijöistäni joku paljastuisi tuollainen valehtelija niin kengänjälki takamuksessa lähtisi!
Vaarannat muiden terveyden ja vaan naureskelet, id.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän vastasyntynyttä saa muutenkaan tietääkseni heti tulla katsomaan.
Itse vetoaisin koronatilanteeseen ja sanoisin että rajoitatte kontakteja vauvan kanssa jolla ei ole mitään suojaa.
Itse en tapaa rokottamattomia ollenkaan.
Mikä meissä rokottamattomissa pelottaa?
Se että riskinne tartuttaa on huomattavasti suurempi kuin rokotetuilla. Eivätkä rokottamattomat muutenkaan ole oppimattomuutensa vuoksi kovinkaan mielenkiintoisia vierailijoita. Jää keskustelun taso vähän matalaksi.
Vieläkö tämä rokottamaton perhe on hengissä?
En huolisi kylään. En kyllä oikein muitakaan heti alkuun, kun on vauvalle vakavia pöpöjä liikenteessä muitakin kuin korona.
Siellä baareissa käy rokottamattomat ja kitisevät kun heitetään pellolle.