Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen voi vielä löytää puolison ja rakkauden?

Vierailija
29.01.2015 |

Olen itse 37-vuotias ja ero on suunnitteilla (en paneudu syihin, mutta avioliitto ei toimi useallakaan tasolla). Mietin tässä, että onkohan mulla enää mahdollisuuksia löytää rakkautta elämääni. Kahden lapsen synnyttämisen myötä vatsanahkani on jäänyt kammottavan näköiseksi ja on tosiaan ne kaksi lasta. Muuten olen ihan ok-näköinen ja oikeasti ikäistäni nuoremman näköinen sekä hoikka. Olen vain lueskellut netissä, että miehet karsastavat todella voimakkaasti yh-äitejä ja muutenkin ulkonäön pitäisi olla parasta priimaa. Lisäksi en enää tässä iässä jaksaisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, joten karkoittaisin varmaankin kaikki potentiaaliset tapaukset, jos niitä kohdalleni eksyisi.

Olen nuorempana ollut useamman vuoden yksikseni ja sinkkuna ja olen nytkin valmis omistautumaan lasten hoidolle useamman vuoden, (jos joku tässä sitä alkoi miettiä). Mietin vain, että mitä mun pitäisi tehdä, jos jossain vaiheessa haluaisin löytää elämänkumppanin vai onko pelini jo pelattu ikäni sekä muut mainitut syyt huomioiden? Haluaisin periaatteessa ottaa exäni takaisin ja netissä ohimennen kohdattiin, mutta hänen kiinnostuksensa on selvästi hiipunut (minä olin se, joka lähti suhteesta). Senkin osalta olen nyt jälkijunassa tehnyt viimein surutyötä. Janoan neuvoja, please!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: tuo niin totta että luonne ratkaisee. Jos olet rempseä ja ulospäinsuuntautunut löydät kyllä kumppanin. Introvertit jää yksin, sama juttu ystävien suhteen.

Vierailija
42/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:10"]Laita deittisivulle rehellinen ilmoitus, ja kerro, että etsit oikeaa elämänkumppania, ei seikkailijoille, ja katso avoimin mielin löytyykö vakavasti otettavia miehiä. [/quote] Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ei löydy. Kaikkia hulluja löytyy senkin edestä.

[/quote]

Ainakin ilmaisilla treffisivustoilla on paljon varattuja miehiä seksiä vonkaamassa. Se tekee siellä olon jotenkin halvaksi. Ja useilla varatuilla miehillä on vielä sellainen harhaluulo, että sinkkunaiset ovat vailla niin vailla seksiä, että varattukin käy. Itse tapasin yhden varatun miehen, siis päätin vain käydä kahvilla hänen kanssaan kuulemassa hänen stoorinsa. Siitäpä mies sai sitten päähänsä alkaa piirittämään. En saanut häntä lopettamaan jankkaustaan sähköpostein ym. ennenkuin valehtelinen että olisin itse asiassa aseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:17"]Mun kokemus on että ikisinkut on usein todella huumorintajuttomia, sellainen harvalle kelpaa
[/quote]

Mulla on usein kehuttu ja ylistetty huumori ja olen verbaalisesti lahjakas ( Itse nauran esim. Ismo Leikolalle) nämä piirteet vaativat vain aikansa tulla esiin sieltä introverttin kuoren alta.

Vierailija
44/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta saadakseen ei tarvitse olla timmi mimmi. 

Vierailija
45/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole mitään väliä vaan sillä, että kohtaa ihmisen jota kohtaan tuntee sille :)

Enoni yli 80vee rakastui tulisesti ja hienosti on mennyt

Vierailija
46/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:19"]

Tuossa iässä miehet pariutuvat seksi edellä. Ensin seksisuhteeseen ja sitten katsotaan lähtevätkö isommat tunteet hyrräämään.

[/quote]

Tuollaiseen ei kenenkään naisen kannata lähteä. 

[/quote]

Puhu vain omasta puolestasi. Pidättyväisimmille naisille tuollainen on varmasti ikävää, mutta suurin osa keski-iässä eronneista löytää parinsa muutamalla kokeilulla. Ja aktiivisimmille naisille se on mitä loistavin mahdollisuus elää rietasta elämää kenenkään ihmettelemättä.

Vierailija
47/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaisiin kysymyksiin voi vastata? Varmaan 120-vuotias tai niin vanha kuin kuinka vanhaksi nainen elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi