Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen voi vielä löytää puolison ja rakkauden?

Vierailija
29.01.2015 |

Olen itse 37-vuotias ja ero on suunnitteilla (en paneudu syihin, mutta avioliitto ei toimi useallakaan tasolla). Mietin tässä, että onkohan mulla enää mahdollisuuksia löytää rakkautta elämääni. Kahden lapsen synnyttämisen myötä vatsanahkani on jäänyt kammottavan näköiseksi ja on tosiaan ne kaksi lasta. Muuten olen ihan ok-näköinen ja oikeasti ikäistäni nuoremman näköinen sekä hoikka. Olen vain lueskellut netissä, että miehet karsastavat todella voimakkaasti yh-äitejä ja muutenkin ulkonäön pitäisi olla parasta priimaa. Lisäksi en enää tässä iässä jaksaisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, joten karkoittaisin varmaankin kaikki potentiaaliset tapaukset, jos niitä kohdalleni eksyisi.

Olen nuorempana ollut useamman vuoden yksikseni ja sinkkuna ja olen nytkin valmis omistautumaan lasten hoidolle useamman vuoden, (jos joku tässä sitä alkoi miettiä). Mietin vain, että mitä mun pitäisi tehdä, jos jossain vaiheessa haluaisin löytää elämänkumppanin vai onko pelini jo pelattu ikäni sekä muut mainitut syyt huomioiden? Haluaisin periaatteessa ottaa exäni takaisin ja netissä ohimennen kohdattiin, mutta hänen kiinnostuksensa on selvästi hiipunut (minä olin se, joka lähti suhteesta). Senkin osalta olen nyt jälkijunassa tehnyt viimein surutyötä. Janoan neuvoja, please!!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole lapsia, vatsanahkaa eikä avioeroja takana , ei pitkiä suhteita. Olen sinkku IKIsinkku 32 en ole pahan näköinen enkä muutenkaan vastenmielinen mutta en vain kelpaa.

Vierailija
2/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä sanoisin, että game over. No, joku viiskybänen vois huolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt 37-v läski (ei siis mitään pieniä vatsanakkeja vaan ihan kunnon lauantaimakkarapötköt) yh, joka löysi elämänsä rakkauden 3 viikkoa siitä kun asumusero astui voimaan. Tosin, en hakemalla hakenut uutta vaan ajattelin, että nyt ei ole mitään hätää mihinkään ja elämä on hyvin kun ero vihdoin konkretisoitui. Mutta siinä se istui, kahvilassa. Ja alettiin jutella. Ja oltiin, että "pidetään yhteyttä". Ja nyt 3 vuoden jälkeenkin pidetään. Hyvin tiiviisti.

Rakkaus ei ole iästä, vatsamakkaroista eikä yksinhuoltajuudesta riippuvainen asia. Sun asenne itseen ja elämään on väärä.

Ja otsikon kysymykseen: eräs tuttavani, joka oli ollut koko elämänsä yksineläjä, ei tietääkseni siis seurustellutkaan ikinä ja neitsyt oli, kohtasi miehensä 60-vuotiaana. Surullista on, että avioliittovuosia ehti kertyä 4, kunnes mies kuoli.

Vierailija
4/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän uuden suhteen muodostaneita kahdenksankymppisiä. Kumppanit on tietty samaa ikäluokkaa.

Vierailija
5/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 06:39"]

Noilla spekseillä sanoisin, että game over. No, joku viiskybänen vois huolia?

[/quote]

Jos on 37 niin mikä vika on 50-vuotiaassa? Hoh, mies parhammillaan, sanoisinko.

terv. 36-v 51-vuotiaan vaimo

Vierailija
6/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että lapseton ja nätti 28-vuotias voi vielä löytää, mutta jos on lapsia niin hyvin vaikea minkään ikäisenä on löytää. Mahdollisesti sitten jos löytäisi hedelmättömän ja lapsirakkaan miehen niin voisi onnistua, muuten mies on kuitenkin kamala vaimonsa aiemmille lapsille. 

Vierailija
7/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori. Mitä tahansa voi sattua. Ihmiset voi löytää rakkauden missä iässä tahansa. Ei sen kanssa tarvi yhtään hötkyillä. Aikuinen, normaali mies arvostaa oman ikäistä naista. Ei oletuksena ole, että tarvitsisi olla ilman elämän jälkiä

Vierailija
8/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä löysin miehen juuri 37v täytettyäni. Ei kaikki miehet juokse yh-äitejä karkuun. Mulla on kolme lasta.

Vierailija
9/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:04"]

Veikkaisin että lapseton ja nätti 28-vuotias voi vielä löytää, mutta jos on lapsia niin hyvin vaikea minkään ikäisenä on löytää. Mahdollisesti sitten jos löytäisi hedelmättömän ja lapsirakkaan miehen niin voisi onnistua, muuten mies on kuitenkin kamala vaimonsa aiemmille lapsille. 

[/quote]

Tämä ja muutamat muutkin vastaajat on selkeästi nuoria ja kypsymättömiä. Heidän on vaikea kuvitella, että jopa yli 60-kymppiset on samalaisia ihmisiä kuin nuoremmatkin, osaa rakastaa ja näyttää viehättävältä oman ikäpolven silmissä.

Vierailija
10/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu rakastui noin 75 vuotiaana suunnilleen itsensä ikäiseen mieheen. Olivat yhdessä hyvinkin intensiivisesti sen aikaa kun mies eli (muutaman vuoden). Se nainen iskisi varmasti vieläkin jonkun, jos ei olisi terveydeltään niin huonossa kunnossa.

Naisella pariutuminen on kiinni omasta rakastumiskyvystä. Jos nainen on perusmukava ja ihan tavallinen muutamaa vuotta vanhempi mies kelpaa (edes joku niistä), pariutuminen on muutaman viikon homma. Yllättävän suurta osaa miehistä ei naisen ulkonäkö juurikaan kiinnosta ja nelikymppisellä naisella lapset ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Mutta samanlaista naisten murskaylivaltaa kuin nuorena on turha odottaa. Jos vaadit kuun taivaalta, sitä ei kukaan tuo.

Vierailija
11/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:57"]

No mulla ei ole lapsia, vatsanahkaa eikä avioeroja takana , ei pitkiä suhteita. Olen sinkku IKIsinkku 32 en ole pahan näköinen enkä muutenkaan vastenmielinen mutta en vain kelpaa.

[/quote]

Montako viestiä olet itse aloittanut esim. deitti sivustoilla?  

vai odotteleko passiivinena MIKSEI KUKAAN MAILAA MULLE?!??!

[/quote]

Useita kymmeniä, suuntiaan jokaiselle joka vähänkin nappaa. Yksi vastaus tuli ei kiitos asut liian kaukana (200km).

Vierailija
12/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:51"]Kaverini (29-vuotias, juuri sinkkuuntunut) kertoi että ainakin pk-seudulla miesmarkkinat on kolmekymppisillä paljon paremmat kuin parikymppisenä. Miehet ovat komistuneet ja kypsyneet niistä pikkupojista aikuisiksi ja monet potentiaaliset miehet ovat ns. toisella kierroksella eli pitkien suhteen jälkeen eronneita. Eli ei pelkkiä äidin kellarissa asuneita luusereita tai amiksia, vaan oikeasti hyviä tyyppejä.

Noita eroja ilmeisesti tulee aika paljon juuri tuossa iässä kun pitäisi oikeasti alkaa puhua esim. naimisiinmenosta ja lapsista, jolloin monet parit tajuavat haluavansa eri asioita --> ero.
[/quote]

Näin ja usein se on mies joka ei halua lasta tai liittoa. Tai sitten koska lapset on tehty jo niin niitä ei haluta lisää. Tai koska liitto on koettu jo niin sitä ei haluta enää. Jämät siis kyseessä ja muutama harva mies siellä joukossa jonka nainen oli se joka ei lasta ja liittoa tahtonut.

Vierailija
13/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:57"]

[/quote]

Montako viestiä olet itse aloittanut esim. deitti sivustoilla?  

vai odotteleko passiivinena MIKSEI KUKAAN MAILAA MULLE?!??!

Vierailija
14/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, mistä näitä aina riittää, anteeksi vain. Jos sen todellisen rakkauden löytää niin, se ei katso ikää, ikäeroa, ulkonäköä, lapsia jne.....

Eroni jälkeen olen itse kohdannut sen oikean rakkauden, ei sitä voi tietää. Joko se tulee tai sitten ei tule. Vaihtoehdot on olla sinkku tai elää parisuhteessa jonkun kans. Ikää meillä +40

Vierailija
15/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:13"]

[/quote]

Tämä ja muutamat muutkin vastaajat on selkeästi nuoria ja kypsymättömiä. Heidän on vaikea kuvitella, että jopa yli 60-kymppiset on samalaisia ihmisiä kuin nuoremmatkin, osaa rakastaa ja näyttää viehättävältä oman ikäpolven silmissä.

[/quote]

Se vastaaja on keski-ikäinen äiti joka tietää että miehillä on aina uskomattomat vaatimukset ja kovat luulot itsestään ja suurin osa epäonnistuu uusperheissä. Omasta mielestäni olin nuorena nätti ja fiksu ja silti mieheni on ensimmäinen ja viimeinen mies joka on edes yrittänyt flirttailla minulle. Jos nyt vanhana, rumana ja paksuna eroaisin niin kukaan ei todellakaan edes vilkaisisi. Enkä todellakaan antaisi kenenkään kohdella lapsiani huonosti jotta saisin miehen. 

Vierailija
16/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:11"]

Mä kyllä löysin miehen juuri 37v täytettyäni. Ei kaikki miehet juokse yh-äitejä karkuun. Mulla on kolme lasta.

[/quote]

Vain noiden kolmen edellisen isä(t) vain karkasivat. Joko on uusi pulla uunissa?

Vierailija
17/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:13"]

[/quote]

[/quote]

Se vastaaja on keski-ikäinen äiti joka tietää että miehillä on aina uskomattomat vaatimukset ja kovat luulot itsestään ja suurin osa epäonnistuu uusperheissä. Omasta mielestäni olin nuorena nätti ja fiksu ja silti mieheni on ensimmäinen ja viimeinen mies joka on edes yrittänyt flirttailla minulle. Jos nyt vanhana, rumana ja paksuna eroaisin niin kukaan ei todellakaan edes vilkaisisi. Enkä todellakaan antaisi kenenkään kohdella lapsiani huonosti jotta saisin miehen. 

[/quote]

Ei suhteet perustu ulkonäköön. Mistä tiedät, ettei kukaan muu sinua vilkaisis, jos olisit itse sillä mielellä liikkeellä? Flirttailu lähtee siitä, että itse antaa signaalia. Ei se ole tietoista, mutta näkyy, kun on valmis. Ei miesten (aikuisten ja kypsien) odotukset mitään sen ihmeempiä ole kuin meidän äiti-ihmistenkään. Siinä mielessä olen samaa mieltä, että lasten tarpeet tietenkin menee kaiken edelle!

Vierailija
18/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita deittisivulle rehellinen ilmoitus, ja kerro, että etsit oikeaa elämänkumppania, ei seikkailijoille, ja katso avoimin mielin löytyykö vakavasti otettavia miehiä.

Vierailija
19/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 75 v sanoo, ettei se ole iästä kiinni.... Siis ihan tuttavapiirin kokemuksesta puhuu.

Vierailija
20/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:10"]Laita deittisivulle rehellinen ilmoitus, ja kerro, että etsit oikeaa elämänkumppania, ei seikkailijoille, ja katso avoimin mielin löytyykö vakavasti otettavia miehiä.
[/quote]

Ei se mitään auta vaikka siinä lukis mitä. Naiset saa viestejä ja paljon, annakko pillua ja taas annakko, otanko suihin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi