Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen voi vielä löytää puolison ja rakkauden?

Vierailija
29.01.2015 |

Olen itse 37-vuotias ja ero on suunnitteilla (en paneudu syihin, mutta avioliitto ei toimi useallakaan tasolla). Mietin tässä, että onkohan mulla enää mahdollisuuksia löytää rakkautta elämääni. Kahden lapsen synnyttämisen myötä vatsanahkani on jäänyt kammottavan näköiseksi ja on tosiaan ne kaksi lasta. Muuten olen ihan ok-näköinen ja oikeasti ikäistäni nuoremman näköinen sekä hoikka. Olen vain lueskellut netissä, että miehet karsastavat todella voimakkaasti yh-äitejä ja muutenkin ulkonäön pitäisi olla parasta priimaa. Lisäksi en enää tässä iässä jaksaisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, joten karkoittaisin varmaankin kaikki potentiaaliset tapaukset, jos niitä kohdalleni eksyisi.

Olen nuorempana ollut useamman vuoden yksikseni ja sinkkuna ja olen nytkin valmis omistautumaan lasten hoidolle useamman vuoden, (jos joku tässä sitä alkoi miettiä). Mietin vain, että mitä mun pitäisi tehdä, jos jossain vaiheessa haluaisin löytää elämänkumppanin vai onko pelini jo pelattu ikäni sekä muut mainitut syyt huomioiden? Haluaisin periaatteessa ottaa exäni takaisin ja netissä ohimennen kohdattiin, mutta hänen kiinnostuksensa on selvästi hiipunut (minä olin se, joka lähti suhteesta). Senkin osalta olen nyt jälkijunassa tehnyt viimein surutyötä. Janoan neuvoja, please!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vaan voi löytää rakkauden. Ei katso ikää, ei ulkonäköä tai mitään. Mutta sinä olet vasta eroamassa, ei silloin vielä siltä tunnu. Eikä kannatakaan. Sinulla on asiat pahasti kesken, koska kaipailet vielä exääsi. Ensin pitää saada itsensä tasapainoon ja ero käsiteltyä.

Vierailija
22/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini (29-vuotias, juuri sinkkuuntunut) kertoi että ainakin pk-seudulla miesmarkkinat on kolmekymppisillä paljon paremmat kuin parikymppisenä. Miehet ovat komistuneet ja kypsyneet niistä pikkupojista aikuisiksi ja monet potentiaaliset miehet ovat ns. toisella kierroksella eli pitkien suhteen jälkeen eronneita. Eli ei pelkkiä äidin kellarissa asuneita luusereita tai amiksia, vaan oikeasti hyviä tyyppejä.

Noita eroja ilmeisesti tulee aika paljon juuri tuossa iässä kun pitäisi oikeasti alkaa puhua esim. naimisiinmenosta ja lapsista, jolloin monet parit tajuavat haluavansa eri asioita --> ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ikää katso, mun isä oli 74v ja ystävättärensä 70v kun rakastuivat....

Vierailija
24/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Oon ite 36 kahen muksun äiti. Kroppa on timmi koska treenaan paljon. Naamakin ihan nätti. Miehet eivät halua sitoutua. Lähinnä vain seksiä. Rakkaushömpät saat unohtaa.

Vierailija
25/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä miehet pariutuvat seksi edellä. Ensin seksisuhteeseen ja sitten katsotaan lähtevätkö isommat tunteet hyrräämään.

Vierailija
26/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:01"]

Ei löydy. Oon ite 36 kahen muksun äiti. Kroppa on timmi koska treenaan paljon. Naamakin ihan nätti. Miehet eivät halua sitoutua. Lähinnä vain seksiä. Rakkaushömpät saat unohtaa.

[/quote]

Olet vielä niin nuori. Ei tiedä mitä elämä vielä tuo

Vierailija
27/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas..ihan minkä ikäinen ja näköinen tahansa voi löytää rakkauden! Mun ystävä oli 38 v kun löysi elämänsä rakkauden, oli vastaeronnut 4 lapsen äiti, nyt on ollut miehensä kanssa yhdessä jo n. 10 v. Toinen ystäväni oli eronnut lähes 30 v:n liiton jälkeen, lapset jo aikuisia, hän oli 54 v, ei kaunotar ja ylipainoinenkin, mutta komea, muutaman vuoden nuorempi mukava mies "nappasi" hänet. Ex-mies vielä oli sanonut, että sä et ikinä löydä uutta miesta. Viime kesänä menivät naimisiin.

Viisikymppinen ystäväni erosi muutama vuosi sitten ja löysi melkein heti elämänsä rakkauden, itseään yli 10 v nuoremman miehen, hekin jo aviossa. Äitini on yli 80 v ja vieläkin olisi pappoja tarjolla, mutta äitiäni ei kiinnosta, suurin osa papoista on 5-10 v nuorempia, äitini ikäisiä miehiä kun ei niin paljon ole elossakaan enää.

Itse asiassa kaikki eronneet ystäväni ovat löytäneet uuden kumppanin, ja vain yhdessä mies on reilusti (11 v) vanhempi. Sanoisin, että kun lapsesi kasvavat isommaksi, vientiä taatusti on ja ihan kaikenikäisissä. On paljon myös itsesi ikäisiä miehiä, jotka mielellään ottavat kumppanikseen itsensä  ikäisen tai vanhemman naisen, jos eivät välitä enää lapsia hankkia. Ja monet miehet eivät todellakaan halua lisää lapsia, jos heillä niitä jo entuudestaan on. Nuori nainen yleensä haluaa lapsia jossain vaiheessa tai sitten sattuu vahinko. Miehet kun tykkäävät helposta elämästä ja hyvästä seksistä.

Vierailija
28/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet nainen parhaassa iässä! Oikea Nainen on yli 35 v, ei mikään pikkutyttö, jolla on pikkutytön tavat ja halut.. t. mies, 42 v

Vierailija
29/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias.

Vierailija
30/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävätär oli 44 v löytäessään kahden lapsen äitinä elämänsä miehen. Nyt ovat olleet yhdessä 12 v, naimissakin muutaman vuoden. Naisen on helppoa löytää mies, miesten on paljon vaikeampaa löytää nainen. Naiset ovat vaan nirsompia.

Vierailija
31/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:01"]Ei löydy. Oon ite 36 kahen muksun äiti. Kroppa on timmi koska treenaan paljon. Naamakin ihan nätti. Miehet eivät halua sitoutua. Lähinnä vain seksiä. Rakkaushömpät saat unohtaa.
[/quote]

Et tiedä elämästä vielä mitään, vaikka vois olettaa niin ikäsi puolesta. Oletko koskaan ajatellu et vika on jossain muussa esim. itsessäsi. Ei ulkonäkö ei....

Terveisin mies

Vierailija
32/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaatimuskriteerisi on kohtuuliset totta kai voit löytää rakkauden. Lpaset ei ole este, nykyään on paljon uusperheitä.

Vierailija
33/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no en tiedä minkäikäiselle se on mahdollista, ajattelen, että kaikenikäisille. Tiedän monia vanhoja pappoja ja mummoja, jotka ovat eläkeikäisenä löytäneet uuden kumppanin. Itse lähes 50-vuotiaana saan kahvikutsuja, treffiehdotuksia yms. silloin tällöin, en tiedä olisiko ne sen enempää, kun olen naimisissa, enkä etsi miestä.

Vierailija
34/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:01"]

[/quote]

Kroppa on timmi ja naama on nätti, mutta ilme on hapan, ajatukset negatiivisia ja suusta tulee vain valitusta. Ei jatkoon.

Vierailija
35/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäöstä tai edes lapsista ole kiinni. Vaan luonteesta. Sosiaaliset, iloiset, avoimet ihmiset löytää kumppaneita huolimatta ulkonäöstä ja lapsitilanteesta, näin olen huomannut ystäväpiirissäni.

Itselläni valitettavasti juuri se luonne on ongelma. Olen vakava, hiljainen, introvertti. En ole löytänyt 40-vuotiaaseen mennessä koskaan seurustelukumppania, vaikka olen käsittääkseni ihan perus ok näköinen, hoikka ja naamastakin ihan jees joskaan en mitenkään erityisen kaunis. Mutta tosiaan olen tuttavia katsellut niin niin sitä vaan pariutuu runsaasti ylipainoiset, yksinäisen tummaihoisen lapsen äidit jne, kunhan vaan on luonne miehiä viehättävä.

Vierailija
36/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 v.

Vierailija
37/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on että ikisinkut on usein todella huumorintajuttomia, sellainen harvalle kelpaa

Vierailija
38/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:10"]Laita deittisivulle rehellinen ilmoitus, ja kerro, että etsit oikeaa elämänkumppania, ei seikkailijoille, ja katso avoimin mielin löytyykö vakavasti otettavia miehiä.
[/quote]

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ei löydy. Kaikkia hulluja löytyy senkin edestä.

Vierailija
39/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:19"]

Tuossa iässä miehet pariutuvat seksi edellä. Ensin seksisuhteeseen ja sitten katsotaan lähtevätkö isommat tunteet hyrräämään.

[/quote]

Tuollaiseen ei kenenkään naisen kannata lähteä. 

Vierailija
40/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:10"]Ei se ulkonäöstä tai edes lapsista ole kiinni. Vaan luonteesta. Sosiaaliset, iloiset, avoimet ihmiset löytää kumppaneita huolimatta ulkonäöstä ja lapsitilanteesta, näin olen huomannut ystäväpiirissäni.

Itselläni valitettavasti juuri se luonne on ongelma. Olen vakava, hiljainen, introvertti. En ole löytänyt 40-vuotiaaseen mennessä koskaan seurustelukumppania, vaikka olen käsittääkseni ihan perus ok näköinen, hoikka ja naamastakin ihan jees joskaan en mitenkään erityisen kaunis. Mutta tosiaan olen tuttavia katsellut niin niin sitä vaan pariutuu runsaasti ylipainoiset, yksinäisen tummaihoisen lapsen äidit jne, kunhan vaan on luonne miehiä viehättävä.
[/quote]

Mulla on ihan sama olen se hiljainen introvertti seinäruusu. Vedän puoleen vain itseäni vielä toivottomanpia hyypiötyyppejä. Esittämäänkään en enää tässä iässä haluan ruveta. Ja koska en halua pahaa suhdetta hyypiötyypin kanssa niin olen mieluummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi