Kun löytäisi joka päivästä yhden kauniin asian
Sillä jaksaisi taas eteen päin.
Vaikka aikuinen lapsi tavoittamattomissa. Toinen vanhemmista juuri ja juuri tuntee.
Mies hankalampi kuin koskaan ennen . Lemmikki vakavasti sairas. Rahat vähissä monesta muusta syystä.
Sanokaa mulle jotain positiivista ja kaunista
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onnea on, että itse pystyy tilanteeseen vaikuttamaan.
Ei kaikkeen voi itse vaikuttaa. Jos voisinkin huolehtia kaikesta, pieni maailmani olisi tosi hyvässä järjestyksessä
Haluaisin sanoa jotain mikä kantaa. Mutta usein asiat ovat niinkuin ne ovat. Kun en tunne sua en tiedä mikä sua lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa jotain mikä kantaa. Mutta usein asiat ovat niinkuin ne ovat. Kun en tunne sua en tiedä mikä sua lohduttaa.
Kiitos sinulle tuntematon. Joskus tuntuu että joka paikassa on vastassa vaan seinä ja huonoja vaihtoehtoja. Asioita, joille ei voi mitään, vaikka kuinka haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Annatko pillua?
No nyt tuli itku. Miehelle ei ole kelvannut aikoihin
Sulla on yksi synkimpiä hetkiä nyt menossa. Ryve siinä jonkun aikaa, ota kaikki pas--------ka vastaan. Sitten tuo itselle selväksi, että tämä on vain yksi musta hetki ja huominen on parempi. Ja asioilla on tapana selvitä mikäli teet kaikki mitä voit, niin asiat lutviintuu aina jollakin tavoin, mutta sä et kuole siihen vaikka huonolla tavalla selviäisikin.
Syksy on kaunein vuodenaika. Kesän värit kokoontuvat puiden lehviin ja satavat tuulessa pientareelle. Keltainen ja punainen. Ja tervaleppien vihreä. Vihreä, joka ei koskaan luovuta
Jaksaisitko laulaa, itsellesi!
Enkeli taivaan lausui näin...
Tänään oli hieno ilma. Vietin osan päivää aikuisen lapsen kanssa. Käytiin yhdessä syömässäkin. Oli oikein kivaa ja jäi hyvä mieli.
Päivä pyyhki pois yön pimeät mietteet ja olin taas oma itseni. Tärkeintä on tehdä oikein ja arvostaa kaikkea mitä tekee. Huolehtia läheisistä
Asiat kyllä järjestyvät. Epätoivo väistyy toivon tieltä.
Jos sinulla on televisio, katso sieltä jotakin lempeää.
Yritän näitä. Lämmin juoma viileässä säässä, syksyn värit, auringonlasku, lemmikit, vähällä rahalla jotain pientä kotiin, siivottu huone, lempivaatteet...
Kaunista musiikkia. Soittolista syksyyn? Ei maksa mitään.
Onnea on, että itse pystyy tilanteeseen vaikuttamaan.