Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?

Vierailija
29.01.2015 |

Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...

Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille.  Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...

Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...

Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..

Kommentit (311)

Vierailija
181/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olisko sulla mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tähän mieheen?
Oletko edes varma että heräsit HÄNEN asunnolta?
Ota vaikka joku miespuolinen ystävä mukaan ja mene kysymään lisäinfoa tältä mieheltä.

Vierailija
182/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ollutta ei tietenkään saa hyväksikäyttää.

Itse olin peruskiltti nuori nainen ja liikaa juoneena heräsin kahden nuorukaisen keskeltä.

Tarkemmin kun tuota iltaa käytiin läpi ystävieni kanssa, kertoivat he minulle, kuinka olin estelyistä huolimatta suukotellut näitä miehiä ja vaatinut päästä heidän kanssa jatkoille???

Siinä vaiheessa korjasin suhtautumista alkoholiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spt-testeistä ei kyllä ole hyötyä, jos niihin menee välittömästi tapahtuneen jälkeen. Ks. itämisajat.

Vierailija
184/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:53"]

AP, olisko sulla mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tähän mieheen?
Oletko edes varma että heräsit HÄNEN asunnolta?
Ota vaikka joku miespuolinen ystävä mukaan ja mene kysymään lisäinfoa tältä mieheltä.

[/quote]

Kyllä uskon heränneenin HÄNEN asunnolta, koska makuhuoneessa oli kuva tästä miehestä pienen lapsen kanssa ja vessassa oli mytyssä ne samat vaatteet mitkä tuolla miehellä oli illalla päällä. 

Tuntuu vaikealta ajatukselta lähteä tapaamaan miestä nyt. Jos mulla olis hänen puhelinnumero tai face niin voisin laittaa viestiä mutta en tunne kyseistä miestä.

ap

Vierailija
185/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:55"]

Spt-testeistä ei kyllä ole hyötyä, jos niihin menee välittömästi tapahtuneen jälkeen. Ks. itämisajat.

[/quote]

Multakin otettiin selvän raiskauksen jälkeen spt-testit ja HIV-testit heti tapahtuman jälkeen ja sitten vielä kummatkin uusittiin varmuuden vuoski myöhemmin. Lääkäri muistaakseni selitti että suurimmalla osalla ne tulokset näkyy jo aiemmin kuin se max. itämisaika on mennyt umpeen, jopa HIV-testeistä suurin osa kertoo tuloksen jo ennen 3 kk ja mitä aiemmin lääkitys aloitetaan oli sitten SPT tai HIV niin sitä parempi.

Vierailija
186/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni raiskaus. Tai siis kukaanhan ei tiedä, paitsi ehkä mies, mutta mikään tarinassa ei erityisesti viittaa raiskaukseen.

Alkoholi on petollinen aina ja 99% tyrmäystippajutuista silkkaa paskaa. Kyllä ihminen saa juotua muistin itseltään. Itsekin kuvittelin 15 vuotta (ja uskokaa, olen känyt baarissa paljon), että ei ole mahdollista, kunnes sitten itselleni kävi kerran näin, että heräsin kaverin kämpiltä eikä MITÄÄN muistiikuvia edellisillalta. Ja olin ihan tolpillani pysynyt, tanssinut, juonut, jutellut...eli en todellakaan ollut misään umpiräkäisessä kunnossa. Haavaumia taas tulee känniseksin aikana helposti. Miehellä vähän pitkät kynnet ja nainen viinan vuoksi rutikuiva, ei siinä muuta tarvita. Anaaliseksistä taas on mahdotonta sanoa mitään. Ehkä olet kännissä ollut poikeuksellisen estoton ja halunnut ehdottomasti kokeilla tai ainakin antanut miehen tehdä temput.

Raiskausta todennäköisempi skenaario on, etät olette miehen kanssa juoneet vähän shotteja/viiniä (tms vahvempaa), lähteneet miehen kämpille ja nussineet kännisen himokkaasti aivonne pellolle. Tai siis yrittäneet, mutta räpellykseksi on mennyt. Jos nolottaa, niin sitten nolottaa, mutta älä ala miestä syyttää raiskaajaksi! 

Vierailija
187/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Katsopa tämä video ja mietipä vähän uudestaan:

[/quote]

Jos sitten rautalangasta väännät, mitä pitäisi miettiä?

Vierailija
188/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on juonut muistinsa ja nyt kun on morkkis kun tuli annettua niin ollaan heti miettimässä raiskausilmoitusta. Todennäköisesti ap harrasti seksiä illalla aivan vapaaehtoisesti ja otti humalasssa sekä kiimassa peppuunkin. Liukkaria oli liian vähän. Peppuun sattuu ja varmaan joku pukama vuosi vähän verta. Emättimissa on hankaumia rajun yhdynnän jäljiltä. Opetus on että ei pidä ryypätä tai mennä sänkyyn vieraiden miesten kanssa jos aamulla on sitten morkkis. Täällä ollaan kovasti huolissaan onko ap saanut tauteja jos on pantu paljaalla mutta kukaan ei ole huolissaan miehestä vaikka tämä on mahdollisesti nuollutkin ap:n paljasta pillua.

Vierailija
189/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, että viet asian eteenpäin.

Suosittelen ottamaan jo yhteyttä psykologiin vaikka ei siltä vielä tunnu. Kun minut yritettiin raiskata, olin pari päivää ihan normaali. Kävin koulussa jne. Sitten yhtäkkiä romahdin kesken koulupäivän. Kriisikeskuksessa kerrottiin, että olin vain niin shokissa vielä ettei mieli ollut tajunnut tapahtuneita. 

Kovasti tsemppiä jatkoon!

Vierailija
190/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon laatu provo. Probsit siitä. Ihmiset ottavat tosissaan. :D. Ottakaa opiksi miten rakentaa kunnon ketju.

Vierailija
191/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä AP:ta, älkää ottako sitä sillä tavalla, mutta mielestäni tässä on yksi hyvä esimerkki, miksi ei koskaan kannata juoda paria lasillista enenpää, varsinkaan ilman, että on joku valvomassa. 

Mies on voinut olla myöskin täysin tietämätön, mitä illalla oli tapahtunut, jos juonut myöskin. Eli siinä on kaksi kännistä ihmistä tekemässä tyhmyyksiä, tajuamatta täysin mitä tekevät. Tottakai kyseessä voi myös olla raiskaus. Olisiko se raiskaus vai ei, en usko, että tämä mies koskaan myöntäisi, jos olisikin.

Voimia sinulle AP ja vastaaville kokeineille. Toivottavasti varsinkin nuoret naiset lukevat nämä ja vähentävät alkoholin käyttöä, sekä myös miehetkin. Raiskaajia kun on ja tulee aina olemaan, vaikka kuinka suuret rangaistukset heidän tekemisistään tehtäisiinkin ja opetettaisiin, ettei niin saa tehdä.

Vierailija
192/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:13"]

Ei ole mielestäni raiskaus. Tai siis kukaanhan ei tiedä, paitsi ehkä mies, mutta mikään tarinassa ei erityisesti viittaa raiskaukseen.

[/quote]

Jaa, eikö sekään, että lääkärui sanoi että on tullut ruhjeita, joita ei valvaillaollessa, uostumuksellisessa seksissä todennäköisesti tule? Ja että lääkäri kehoitti tekemään rikosilmoituksen? Oletko vähän vajaa?

Vierailija
193/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Katsopa tämä video ja mietipä vähän uudestaan:

[/quote]

Jos sitten rautalangasta väännät, mitä pitäisi miettiä?

[/quote]

Niitä sun alkupeärsiä lauseita, jonka perään tuon linkitin. Vahvassa humalassa olevaa naista ei saa panna. Se on rikollista, tuomittavaa ja kunnon miehet ei tee niin.

Vierailija
194/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep provo totta kai, eihän Suomessa enää vuonna 2015 tapahdu raiskauksia!

Vierailija
195/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:24"]

Joo ehkä en nyt lähde viemään tätä eteenpäin.... varmaan vaan vituttais enemmän jos vielä kaiken lisäksi koko oikeusjuttu olis turhaa.

Mut voisin varmaan käydä lääkärillä. Pakottaako ne poliisille jos sanon lääkärille et epäilen raiskausta?

Verenvuotoa en oo kyllä kokenut koskaan aikaisemmin seksin yhteydessä. Olen kyllä yhdenyönjuttuja muutaman kerran harrastanut joten en voi tietää että kuinka suostunen vaikutelman olen antanut mutta en millään usko että olen anaaliseksiin suostunut omasta tahdosta.

ap

[/quote]

Mitä vittua nyt???? Lääkärille niinku olis jo ja ne hoitaa sinne paiakn päälle naispuolisen poliisin myös. Mahdollisesti myöhemmin käyt vielä antamassa lausuntosi asemalla. Rikosilmoitus tuosta on tehtävä. Sillä olitko kännissä vai et ei ol emitään merkitystä. Alapäästä muuten pystyy näkemään oliko nainen yhdyntään suostuvainen vai ei, kummassakin tapauksessa saattaa tulla nirhaumaa, mutta pakotettuna ne on eri kohdissa ja erilaisia.

Vierailija
196/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:24"]

Joo ehkä en nyt lähde viemään tätä eteenpäin.... varmaan vaan vituttais enemmän jos vielä kaiken lisäksi koko oikeusjuttu olis turhaa.

Mut voisin varmaan käydä lääkärillä. Pakottaako ne poliisille jos sanon lääkärille et epäilen raiskausta?

Verenvuotoa en oo kyllä kokenut koskaan aikaisemmin seksin yhteydessä. Olen kyllä yhdenyönjuttuja muutaman kerran harrastanut joten en voi tietää että kuinka suostunen vaikutelman olen antanut mutta en millään usko että olen anaaliseksiin suostunut omasta tahdosta.

ap

[/quote]

Mitä vittua nyt???? Lääkärille niinku olis jo ja ne hoitaa sinne paiakn päälle naispuolisen poliisin myös. Mahdollisesti myöhemmin käyt vielä antamassa lausuntosi asemalla. Rikosilmoitus tuosta on tehtävä. Sillä olitko kännissä vai et ei ol emitään merkitystä. Alapäästä muuten pystyy näkemään oliko nainen yhdyntään suostuvainen vai ei, kummassakin tapauksessa saattaa tulla nirhaumaa, mutta pakotettuna ne on eri kohdissa ja erilaisia.

[/quote]

asia ei oo ihan  noin yksinkertaista koska ei voida varmuudella tietää mitä sinä yönä on tapahtunut humalatilassa. 

Vierailija
197/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Jaa, eikö sekään, että lääkärui sanoi että on tullut ruhjeita, joita ei valvaillaollessa, uostumuksellisessa seksissä todennäköisesti tule? Ja että lääkäri kehoitti tekemään rikosilmoituksen? Oletko vähän vajaa?

[/quote]

Juu olen itsekin lääkäri, usko tai älä. Eikä kuulu meidän alamme koulutukseen millään tavalla sen arviointi ovatko emättimen ruhjeet syntyneet vapaaehtoisessa rajussa seksissä tai vastentahtoisessa rajussa seksissä. Sellaisia asioita ei koulutuksessa käsitellä sanallakaan, piste. Ehkä varta vasten oikeuslääketieteeseen perehtyneellä gynekologilla on jonkinlaista kompetenssia ottaa kantaa tuollaiseen, rivigynellä saati sitten tk-lääkärillä ei. Ja ap:lla ei kuitenkaan ole ollut toimenpiteitä vaativia repeimiä, eli kyse on jonkinlaisista hankaumista/pintanirhaisuista. Oma kaverini sai vertavuotavan repalaisen haavan vaginaansa juurikin humalaisen miehen pitkistä kynsistä. Oli humalassa ja sanoi ettei tapahtumahetkellä edes tuntenut mitään, huomasi vasta kun verta alkoi valua solkenaan. Verta vuosi viikon. Itselläni on rajun ja täysin vapaaehtoisen känniseksin jälkeen ollut alapää ja alavatsa arka 4-5 päivää. Anaaliin sormettamisen jälkeen (yhdellä sormella) on tullut verta tiputellen ja peräpää on ollut kipeä useita päiviä. Alkoholi on ihmeellinen aine ja harva sen käytön hallitsee joka kerta. 

Vierailija
198/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla juo kohtuudella, älä ota vieraan ihmisen juomia äläkä jätä omaa juomaasi valvomatta varsinkin kun olet yksin yökerhossa/baarissa. Lisäksi kannattaa aina olla seuralainen mukana. Varmasti käynyt niin että olet vetänyt perseet ja imeny ku pesusieni kaikki mitä sulle on annettu niin tottakai riskit realisoituvat tuossa kohtaa. Eihän se periaatteessa sun syytä tämä ole mutta et ole kyllä mitään tehnyt tämän tapahtuman estämiseksikään. 

Sitten sun pitää olla varma sun sanomisista, et voi tolla tavalla jaariletta että ehkä tätä ehkä sitä. Äläkä ainakaan puhu mistään että "olin kiinnostunut tai sitten en". Jos et ole halunnut patukkaa tai jotain muita tavaroita rööreihisi niin sitten se on niin. Menet poliisille ja sanot että "olin juhlimassa ja pidin hauskaa, sitten ulkopuolinen mies liittyi seuraani ja filmi meni poikki, aamulla heräsin röörit verisenä. Kerrot että et yleensä ole sammunut etkä juonut liikaa joten sut on pakosti huumattu ja vieti kämpille raiskattavaksi/hyväksikäytetty. Niin ja ehdottomasti lääkärille mentävä ensitilassa ja hommattava lausunto.

Vierailija
199/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:38"]Jep provo totta kai, eihän Suomessa enää vuonna 2015 tapahdu raiskauksia!
[/quote]
Kuka raiskaa kotonaan ja jättää uhrin yksin kotiin? Olisin voinut jo ensimmäisen viestin perusteella kertoa provon käsikirjoituksen. Hyvä että käsitellään vaikeaa aihetta vaikka aloitus keksitty onkin.

Vierailija
200/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:25"]....Mies on voinut olla myöskin täysin tietämätön, mitä illalla oli tapahtunut, jos juonut myöskin. Eli siinä on kaksi kännistä ihmistä tekemässä tyhmyyksiä, tajuamatta täysin mitä tekevät. Tottakai kyseessä voi myös olla raiskaus. Olisiko se raiskaus vai ei, en usko, että tämä mies koskaan myöntäisi, jos olisikin. [/quote]

No, en edelleenkään usko, että aloitus olisi tosi.  MIksikö, kaksi syytä

Aloitustiedot olivat herkullisia ja hyviä av-räjähdykseen. Toiseksi aihe takuuvarma av:n hittituote.

Sinänsä itse aiheen yleinen käsittely on tarpeellista. Naisnäkökulmaa tulee opittua ja pelottaisi, jos olisin vielä kapakkaiässä ja vapailla markkinoilla.

Mitä kapakassa yleensä tapahtuu, jos ollaan tuulettumassa ja jopa mahdollisesti hakemassa satunnaisseksiä? Monesti pari, jolla tarpeet yhtyvät, on humalassa, molemmat. On kopelointia, suutelua ja muuta seksuaalista värinää. Monella naisella himot nousevat ja estot poistuvat humalassa.

Mitä väärää on tehnyt mies, joka harrastaa seksiä humalaisen naisen kanssa, jonka kanssa on ollut esileikkejä, ollaan päädytty jomman kumman kämpille, ja joka on tajuissaan ja halukas seksin aikana?

Tilanne muuttuukin kafkamaiseksi, jos naisella onkin filmi poikki eikä muistakaan seuraavana aamuna mitä on tehnyt ja halunnut. Krapula ja morkkis voikin tehdä miehestä rikollisen.

Kuinkahan moni avioliittoon päätynyt suhde on alkanut humalassa? Onneksi tuleva vaimo aamulla muisti mitä oli halunnut. Oltiin molemmat vähintäänkin keskivahvassa humalassa kun sekstailtiin. Olisi ollut karmaiseva tilanne joutua seurustelun sijaan poliisitutkintaan seksuaalirikoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi