Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?
Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...
Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille. Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...
Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...
Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..
Kommentit (311)
Sinulle kysymys AP, ihan näin naiselta naiselle. Raahasiko tuo mies sinut kotiinsa, sinun ollessa tiedoton? Näin ollen tuolle tapahtumalle on todennäköisesti silminnäkijöitä.
Jatkoa ajatellen ohjeistan sinua seuraavalla jo aiemmin lähettämälläni viestilläni. Elämä on paljon helpompaa, kun vastaa itse omista tekemisistään.
Humalassa ollutta ei tietenkään saa hyväksikäyttää.
Itse olin peruskiltti nuori nainen ja liikaa juoneena heräsin kahden nuorukaisen keskeltä.
Tarkemmin kun tuota iltaa käytiin läpi ystävieni kanssa, kertoivat he minulle, kuinka olin estelyistä huolimatta suukotellut näitä miehiä ja vaatinut päästä heidän kanssa jatkoille???
Siinä vaiheessa korjasin suhtautumista alkoholiin.
Pari kokemusta omasta elämästäni referenssiksi keskusteluun.
Serkkuni sai parikymppisenä sukupuolitaudin. Asui tuolloin vielä kotonaan ja kertoi porukoilleen tarinan, että hänen ystäväpariskunta olisi huumannut ja raiskannut hänet illanvieton yhteydessä. Myöhemmin tuli ilmi, että sukupuolitautia lukuunottamatta juttu oli sepitettä. En tiedä oliko tehnyt oikeasti tuosta "raiskauksesta" ikinä mitään ilmoitusta, kuten muun muassa minulle kertoi tehneensä.
Itse vedin kerran överikännit nuorena, kun en vielä oikein hahmottanut rajojani. Liikaa viiniä ja paukkuja liian nopeasti ja tuloksena muisti meni. Jälkeenpäin kuuntelin kauhulla kaverieni kertomuksia sekoiluistani, joista en muista itse mitään. Jopa senaikaisia filmikameravalokuvia jäi tuosta reissusta, mistä näkee, että oli vauhti päällä. Onneksi olin kavereiden seurassa, sillä käytökseni oli ollut täysin pitelemätöntä. Olin mm.haastanut riitaa ja/tai yrittänyt halailla ohikulkijoita. Itsellä ei tosiaan mitään muistikuvia. Pelkkää time lossia. Pelottavinta tuossa oli, että olin muiden mukaan näyttänyt kuitenkin melko normaalilta. Ei mitään sammaltamista tai kaatuilua ainakaan poikkeuksellisen paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:53"]
Sinulle kysymys AP, ihan näin naiselta naiselle. Raahasiko tuo mies sinut kotiinsa, sinun ollessa tiedoton? Näin ollen tuolle tapahtumalle on todennäköisesti silminnäkijöitä. Jatkoa ajatellen ohjeistan sinua seuraavalla jo aiemmin lähettämälläni viestilläni. Elämä on paljon helpompaa, kun vastaa itse omista tekemisistään. Humalassa ollutta ei tietenkään saa hyväksikäyttää. Itse olin peruskiltti nuori nainen ja liikaa juoneena heräsin kahden nuorukaisen keskeltä. Tarkemmin kun tuota iltaa käytiin läpi ystävieni kanssa, kertoivat he minulle, kuinka olin estelyistä huolimatta suukotellut näitä miehiä ja vaatinut päästä heidän kanssa jatkoille??? Siinä vaiheessa korjasin suhtautumista alkoholiin.
[/quote]
Mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa, että miten päädyin miehen asunnolle. Voi kun oliskin... Kaverit sanoi, että muistaa että olin ihan iloisen ja reippaan oloisena sen porukan seurassa enkä edes hirveen humalaiselta vaikuttanut siinä vaiheessa ja vakuuttelinkin ystävilleni, että pärjään hyvin että ei tarvitse mua jäädä odottelemaan. Aiemminkin olen ollut samanlaisessa tilanteessa, joten en syytä ystäviäni tästä millään muotoa. tuon jälkeen muistan että pöytään kannettiin lisää juomaa ja tanssin tämän miehen kanssa ja sitten jossain vaiheessa tuli liian humaltunut olo ja istuskelin vaan tuolilla ja väsytti ja olisin halunnut lähteä kotiin ja tuosta vaiheesta sitten en muista pidemmälle.
Jos tän nyt vien poliisjutuksi niin varmaan sitten kyselevät yökerhosta jos on silminnäkijöitä. Jos ne muka olis joutunut mut kantaan ulos niin luulis että jollakin ulkopuolisella olis jo tuntosarvet nousseet pystyyn.
Se siinä onkin, että jos mies olis mut tahallaan raiskannut niin miksi olis vienyt omalle asunnolleen ja ei mitenkään olis peitellyt henkilöllisyyttään.
Mietin sitä, että ehkä sekään ei muista siitä yöstä mitään tai hävettää tai sitten tajus vasta aamulla että oli harrastanut seksiä tajuttoman kanssa....siis ei voi tietää yhtään mitä on tapahtunut.
Varmaan paras juttu tähän olis puhua miehen kanssa mut just nyt en kyllä pysty siihen.
Totta kai tämä oli "hyvä" opetus mulle, ettei kannata luottaa ventovieraisiin ja juoda itseään liian humalaan. Suoraan sanoen ei kyllä houkouta ulos lähteminen enää pitkiin aikoihin tuskin enää koskaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:00"]
Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin. Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei. Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?
[/quote]
Ei raiskattu. Olit tietoisesti antautunut jo seksiin, nainen ei ollut huumannut sinua raiskatakseen, etkä ollut tiedottomassa tilassa. Sitäpaitsi miehenvoimillasi olisit voinut työntää naisen HETI pois päältäsi, vaan niin et tehnyt, eli et täysissä järjissäsi vastistanut millään tavoin tapahtunutta.
Ei ole raiskaus.
[/quote]
Eli jos uhri ei ole tiedoton tai huumattu, niin ei ole raiskaus.
Mitä on nämä mystiset miehenvoimat? Tiedän monta sellaista naista, jota minä en saisi päältäni väkisin pois nostettua. Ja tunnen jopa useita itseäni heikompia miehiä.
Ilmeisesti tulkitset lakia myös niin, ettei ole raiskaus jos uhri ei ole fyysisesti järkytykseltään ole osannut tapella fyysisesti vastaan.
Kyllä tuon 65 tarinan uhri vaan tuli raiskatuksi. Ei tarkoittaa ei, myös naiselle sanottuna. Se nyt vaan on valitettava tosiasia, ettei tuon tarinan raiskaria tuomittaisi. Liian moni kuvitteleen edelleen, että miehet haluavat seksiä aina ja kaikkien kanssa. Ja että kaikki naiset ovat hentoja ja viattomia. Tasa-arvoon on vielä matkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:36"]
Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin. Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei. Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?
[/quote]
Ei raiskattu. Olit tietoisesti antautunut jo seksiin, nainen ei ollut huumannut sinua raiskatakseen, etkä ollut tiedottomassa tilassa. Sitäpaitsi miehenvoimillasi olisit voinut työntää naisen HETI pois päältäsi, vaan niin et tehnyt, eli et täysissä järjissäsi vastistanut millään tavoin tapahtunutta.
Ei ole raiskaus.
[/quote]
Mitä on nämä mystiset miehenvoimat? Tiedän monta sellaista naista, jota minä en saisi päältäni väkisin pois nostettua. Ja tunnen jopa useita itseäni heikompia miehiä.
Ilmeisesti tulkitset lakia myös niin, ettei ole raiskaus jos uhri ei ole fyysisesti järkytykseltään ole osannut tapella fyysisesti vastaan.
Kyllä tuon 65 tarinan uhri vaan tuli raiskatuksi. Ei tarkoittaa ei, myös naiselle sanottuna. Se nyt vaan on valitettava tosiasia, ettei tuon tarinan raiskaria tuomittaisi. Liian moni kuvitteleen edelleen, että miehet haluavat seksiä aina ja kaikkien kanssa. Ja että kaikki naiset ovat hentoja ja viattomia. Tasa-arvoon on vielä matkaa.
[/quote]
Millaista miestä haittaa, jos paljaspilluinen nainen nousee kyrvään päälle ja vatkaa siinä vittuaan? Voi Jeesus mitä paskaa taas täällä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:36"]
[/quote]
Ei ole raiskaus.
[/quote]
[/quote]
Millaista miestä haittaa, jos paljaspilluinen nainen nousee kyrvään päälle ja vatkaa siinä vittuaan? Voi Jeesus mitä paskaa taas täällä.
[/quote]
Millaista naista haittaa jos isokyrpäinen mies vatkaa vitussa vehjettään? Niin. Ei mitään eroa.
En lukenut koko ketjua, mutta vaikuttaa tyrmäystipoilta plus raiskaukselta. Vertakin tullut :( Nyt testeihin ja poliisin puheille
Missään tapauksessa normaalia seksiä ei ole harrastettu, jos alapään molemmat aukot vuotavat verta ja ovat kipeinä seuraavana aamuna. Se on fakta. Kyllä naisen alapää yhtä sun toista kestää, joten tuo lopputulos vaatii jo väkivaltaa.
Minä ilmoitin vastaavasta poliisille, tosin marssin lääkäriin heti kun tokenin (minut tyrmättiin tipoilla). Kävi ilmi että miestä (miesporukkaa) oli jo aiemmib epäilty, mutta todisteita ei ollut riittävästi. Nyt saatiin syytteeseen ja sain korvauksia. Kannattaa aina ilmoittaa..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"]
En lukenut koko ketjua, mutta vaikuttaa tyrmäystipoilta plus raiskaukselta. Vertakin tullut :( Nyt testeihin ja poliisin puheille
[/quote]
Tyrmäystipat ovat lähempänä urbaani legendaa. Täällä kehotetaan ap:ta tekemään kovin kevyin perustein rikosilmoitus vain koska tällä on morkkis kun tuli oltua sängyssä baarista löytämänsä miehen kanssa. Kukaan ei mieti miten traumaattinen kokemus rikosepäily olisi syyttömälle miehelle. Syytön mies joutuisi olemaan mahdollisesti vangittuna pitkäänkin. Lisäksi muuta mukavaa. Vesa Keskinen jota syytettiin aiheetta kertoi lehdessä esim. joutuneensa riisuutumaan alasti kun etsittiin todisteita. Ja mitkä vaikutukset aiheettomalla epäilyllä ovat syyttömän omaan elämään ja tämän lähipiiriin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:17"]
Luulenpa, että tää menee kännin piikkiin.
Jos ois todisteita, että sut on huumattu, niin sitten eri asia, mutta nythän on vain sana sanaa vastaan. Eihän sitä tiedä, mihin kaikkeen on olllut / antanut vaikutelman olevansa suostuvainen.
Oon pahoillani. Voisithan tietty puhuu miehen kanssa, ikään ku varmistaakses, ettei tommmonen tuu toistumaan kenenkään kohdalla sen miehen toimesta. Ei oo mitenkään reiluu ryhtyy paneskelmaan puolisammunutta, se pitäs jokaisen aikuisen ihmisen ymmärtää.
[/quote]
Tässä ei ole kyse puolisammneesta, vaan TÄYSIN tajuttomasta!
Mene HETI ja gynekologille/terveyskeskuslääkärille/sukupuolitautitesteihin ja näet testituloksista ja lääkärien lausunnoista, KANNATTAAKO nostaa syyte! Nuo lausunnot ovat ne A JA O, ja ovat TODISTEET! Jos alapääsi on haavoilla, ne näkyvät vielä nyt, mutta joka hetki vähemmän! Ammattihenkilö pystyy näkemään enemmän kuin Sinä, eli saat todisteet! Ne ocat VÄLTTÄMÄTTÖMÄT, että voit nostaa syytteen. Miehelle älä puhu yhtään mitään! Oliko tuo miehen kaveriporukka RAISKAAMASSA sinua? Se selviää sitten mahdollisissa poliisikuulusteluissa, jotka poliisi tekee, ja he etsivät KAIKKI RIKOLLISET kyllä saamaan oikeudenmukaisen tuomion! Valitettavasti näitä humaltuvia naisia kyttäämässä on joukko RIKOLLISIA, jotka vain odottavat, että uhri on tarpeeksi kännissä, sitten TYRMÄYSTIPPOJA uhrin lasiin ja "kaveriporukka" saattelee uhrin raiskattavaksi johonkin. Tämän porukan lähdön näkee yleensä baarin vahtimestari, jota poliisi myös jututtaa. Itse ei kannata mennä jututtamaan, se on poliisin työ, ettei todistajat ehdi keksiä muita tarinoita, jos nuo äijät oli hänen kavereitaan. Poliisille vaikeampi valehdella, ne kun kaivaa muitakin todistajia.
Siis testeihin ja lääkäreille, mieluiten gynelle!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:49"]Missään tapauksessa normaalia seksiä ei ole harrastettu, jos alapään molemmat aukot vuotavat verta ja ovat kipeinä seuraavana aamuna. Se on fakta. Kyllä naisen alapää yhtä sun toista kestää, joten tuo lopputulos vaatii jo väkivaltaa.
[/quote]
Itse heittäydyn liikaa juoneena "seksipedoksi". Dominoin ja vaadin anaaliseksiä.
Selvinpäin en pidä kummastakaan. APeen täytyy nyt kohdata se tosiasia, että alkoholin nauttiminen on taitolaji.
Ihminen jolle tapahtuu pahoja asioita sen vuoksi, että hän joi liikaa.
Missä on syy???
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:44"]
[/quote]
Tyrmäystipat ovat lähempänä urbaani legendaa. Täällä kehotetaan ap:ta tekemään kovin kevyin perustein rikosilmoitus vain koska tällä on morkkis kun tuli oltua sängyssä baarista löytämänsä miehen kanssa. Kukaan ei mieti miten traumaattinen kokemus rikosepäily olisi syyttömälle miehelle. Syytön mies joutuisi olemaan mahdollisesti vangittuna pitkäänkin. Lisäksi muuta mukavaa. Vesa Keskinen jota syytettiin aiheetta kertoi lehdessä esim. joutuneensa riisuutumaan alasti kun etsittiin todisteita. Ja mitkä vaikutukset aiheettomalla epäilyllä ovat syyttömän omaan elämään ja tämän lähipiiriin.
[/quote]
Vittu sä lähdet linnaan saatanan puskaraiskaaja.
Kuulostaa siltä että mies on "saalistaja" ja tekee tätä samaa usein. Jo pelkästään sen vuoksi kannattaa tehdä rikosilmoitus vaikkei mies tuomiota saisikaan. Se voi auttaa kuitenkin tulevissa tapauksissa ja helpottaa kiinnijäämistä.
Hän on voinut pitää silmäpeliä useammankin kiinnostuneen naisen kanssa ja valinnut sitten heikoimmassa tilassa (humalassa) olevan tyypin. Ja kun kaverit lähtivät, kukaan ei ollut pitämässä sinusta huolta ja näkemässä huumaamistasi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:36"]
29 vielä.
Kannattaa sille lääkärille sanoa tilanne, koska siinä tapauksessa hän osaa etsiä ruhjeita ja mustelmia, jotka ovat saattaneet tulla tilanteesta. Jos olet ollut vastahakoinen, siitä taatusti jää mustelmia. Ne ovat painava todiste oikeudessa jos sinne asti päädytte.
[/quote]
Jos RAISKAUKSEN UHRI on TAJUTON, siis TIEDOTTOMASSA TILASSA, HUUMATTU TAI SAMMUNUT, häneen EI JÄÄ MUSTELMIA!!! Ainoa keino on saada todisteet huumaamisesta ja alapään VAMMOISTA ja mahdolkiset spermanäytteet (dna), joilla selviää, KETKÄ kaikki ovat raiskanneet naisen! Jokainen TODISTETUSTI huumattu ja raiskattu nainen on VELVOLLINEN tekemään RIKOSILMOITUKSEN, ETTÄ RAISKAAJA/RAISKAAJAT savat RANGAISTUKSEN ja RIKOSREKISTERIMERKINNÄN, etteivät jatka RIKOKSENTEKOAAN!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:37"]
Et voi tietää mitä tapahtui, jos mies raiskasi sinut, hän aikoo kumminkin sanoa suostuneesi. Raiskauksen jäljet eivät enään ole todistettavissa. Rikosoikeudessa tuo tarkoittaa, ei juttua. Hae henkistä tukea tukinaisesta. Mitä ihmettä on tapahtunut, kun vuosit verta? Pelottavaa.
[/quote]
JOS verestä löytyy huumaavasta aineesta (muu kuin alkoholi!) jäämiä, on kyseessä rikos.
Minulle on käynyt vähän vastaava tilanne opiskeluajoilta, mutta mitään vammoja ei tullut. Join todella paljon ja muistan tavanneeni miehen. Seuraava muistikuva on hänen asunnoltaan, oksennan ja hän pitää hiuksistani kiinni. Seuraava on se, että hän on päälläni ja itse makaan liikkumatta. Luulin, että talossa on muitakin, mutta todellisuudessa olimme kahdestaan. Aamulla minulla oli pari kynttä poikki ja miehessä naarmuja, en tiedä olinko pistänyt kumminkin vastaan. Muistiikuvat olivat todella hatarat.
En tehnyt mitään ilmoitusta, sillä en edes silloin tajunnut tuon olevan väärin. Minulle on aina tullut morkkis niistä vähäisistä yhden illan jutuista mitä minulla oli, joten luulin tämän olevan sellaista. Ap, kannattaa hankkia keskusteluapua, itse en hakenut ja nyt jälkikäteen ajateltuna se olisi ollut todella järkevää.
Jos henkilö X voidaan tuomita rikoksesta pelkästään tai pääasiassa sen takia että henkilön Y verestä löytyy huumaavia aineita, niin aika oudolta kuulostaa...
Raiskaustapaukset nyt muutenkkin tutkitaan ja tuomitaan ihan henkimaailmanjuttujen avulla verrattuna muihin rikoksiin, joten sinänsä tämä ei yllättäisi.
Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin.
Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei.
Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?
Ap, oon ollut itse melkein samanlaisessa tilanteessa. Itse en nostanut mitään syytettä ja asia jäikin vaivaamaan mua useaksi vuodeksi. Juttelin miehelle pari viikkoa tapahtuneesta ja hän kiisti hyväksikäytön.
Myöhemmin jouduin turvautumaan terapiaan, koska en vaan päässyt yli tuosta tiedottomuudesta.
Suosittelen oikeesti ottamaan sen kriisiavun vastaan jo nyt ja sun ei oo pakko nostaa syytettä jos et halua vaan tee just niin kuin susta tuntuu parhaimmalta.