Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin kaksivuotiaan maistaa teetä. Joi kyllä, mutta en tiedä aionko jatkossa antaa.

Vierailija
03.05.2026 |

Mitä muut on mieltä taaperoiden teen juonnista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa kupposet kahvia next time ;)

Vierailija
2/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että Sveitsissä annetaan teetä alle yksivuotiaille. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yrttiteetä tms. Ei mustaa teetä. Lapsille siis. Jotain marjateetä ne on, vastaavat vähän mehua. Siis ne jota Keski-Euroopassa lapsille annetaan

Vierailija
4/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pieni lapsi tarvitsee teetä?

Vierailija
5/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni. Ei muista mitä juo. Ihan aikuisten varassa.

Vierailija
6/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kofeiinia lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli kofeenitonta ! Todella typärää minusta. Lapsi parka kun hölmö vanhempi

Vierailija
8/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiiniton yrttitee on ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus todella ihmettelen. 

Vierailija
10/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku älyykkyystesti pitäisi ihmisillä olla ennen lasten hankintaa.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ei kofeiinia!

Joskus mietin, että ihmiset tarvitsisivat jonkun kurssin ennen vanhemmaksi ryhtymistä..

Vierailija
12/28 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ei se siihen kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. MInä join kahvia jo 6 vuotiaana, En muista minkä ikäisenä teetä ehkä nuorempana. Nykyään aamut alkaa teellä ja kahvia jälkkäriksi.

Vierailija
14/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa sekaan siis 

Vierailija
16/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi juo usein hopeateetä: kuumaa vettä, hunajaa ja maitoa. Siitä tykkäsi parivuotiaana. Nyt kun on lähempänä neljää, haluaa välillä maistella aikuisten teetä tai kahvia. Annan hörpätä satunnaisesti, joskus laitetaan vaikka piparminttuteepussi hetkeksi hänelle kuppiin. Miksei lapsi voisi maistella erilaisia makuja pienissä määrissä - ei tietysti suuria määriä, mutta ei pieni hörppy teetä haittaa.

Vierailija
17/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami kasarilla päiväkodissa juotiin aina menu-teetä sokerilla. Niin hyvää!

Vierailija
18/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsi juo usein hopeateetä: kuumaa vettä, hunajaa ja maitoa. Siitä tykkäsi parivuotiaana. Nyt kun on lähempänä neljää, haluaa välillä maistella aikuisten teetä tai kahvia. Annan hörpätä satunnaisesti, joskus laitetaan vaikka piparminttuteepussi hetkeksi hänelle kuppiin. Miksei lapsi voisi maistella erilaisia makuja pienissä määrissä - ei tietysti suuria määriä, mutta ei pieni hörppy teetä haittaa.

Samallahan voit tarjota nelivuotiaalle lapsellesi myös olutta, viiniä ja koskenkorvaa, jos pieni hörppy ei kerran haittaa.

Vierailija
19/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Ei se siihen kuole.

Mitä väliä???

Vierailija
20/28 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan lapset on halunneet maistaa teet ja kahvit ja maistaa ovat saaneetkin. Sitten, jos lapsi haluaa juoda kupillisen, täytyy vanhemmalla syttyä joku lamppu päässä ja suusta tulee "kiva kun maistoit, mutta saat juoda sitten isompana vasta enemmän, jos on jano, niin otapas vettä" tai joku muu vastaava litania.