Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?

Vierailija
29.01.2015 |

Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...

Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille.  Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...

Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...

Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..

Kommentit (311)

Vierailija
221/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:40"]

Täytyy sanoa, että jos verta on tullut niin emättimestä kuin anaalista reippaasti niin seksin on täytynyt olla todella rajua. Kaikella mittapuulla oma seksielämäni ei ole kovin hellävaraista (tykätään rajusta seksistä) mutta koskaan ei ole tullut verta.

Ehdottomasti menet näyttämään vammoja lääkärille.

[/quote]

Onko sinuun käytetty jotain muuta kuin pelkkää penistä, jos verta olet vuotanut?

Jotkut sadistit työntävät kätensä uhrin sisään! Tai muita vempaimia.

Jos verenvuoto oli runsasta ja paikat todella kipeät, mars näyttämään ruhjeet lääkärille. Sisälläsi olevat vauriot eivät näy ulospäin, joten ne on viisasta näyttää lääkärille!

Vierailija
222/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi juoda liikaa ja kannattaisi pysyä aina kavereiden porukassa. Vieraan miehen matkaan ei saa lähteä. Itsestään pitää pitää huolta koska kukaan muukaan ei sitä tee. Ylipäätään sellainen kännissä huolettomasti hilluminen on vähän riskialtista vaikka se olisi kuinka hauskaa.

Ap:n kannattaa käydä nyt ainakin lääkärissä, testeissä ja tehdä se rikosilmoitus, kuten on neuvottu. Ja vastaisuudessa juoda alkoholia vain tutussa ja luotettavassa seurassa tai pidättyä viinaksista kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, sympatiat sulle.

Silti tää on vähän kakspiippunen juttu. En itsekään toivoisi, että baareissa kyttää miehiä jotka tahallaan käyttävät hyväksi sammumispisteessä olevia naisia (tai miksei miehiäkin), saati että tarkotuksella juottavat/huumaavat ja raiskaavat.

Mutta toisaalta... jos jokainen nainen, joka itse juo itsensä liian humalaan, ja menee harrastamaan yhden yön juttuja, syyttää miestä seuraavana päivänä raiskaamisesta ja mies sen jälkeen tuomitaan, niin siihen loppuu sitten kaikenlainen baareista seuran saaminen ja hakeminen.

Tuntuisi tosiaan aika nuivalta, että ennen mitään seksuaalista kontaktia pitäisi saada toiselta puhallustulos 0 promillea sekä kirjallinen suostumus kaikkeen mitä seksi aikana tapahtuu.

Eikö se jotenkin jo vie fiilistä koko jutusta ylipäätään?

Ymmärtäisin jotenkin paremmin, jos itse sanoisit, että olit mielestäsi ihan ok kunnossa ennen tämä nmiehen tapaamista, mutta sitten hänen kanssaan sulla äkillisesti filmi katkesi ja sit heräsit noin. Sillon se kuullostas oikeasti siltä, että mies tosiaan tarkotuksella on hyväksikäyttänyt sua.

Nyt voi ihan hyvin olla, että olet vaan kännissä oikeasti ollut ihan messissä, etkä vaan ole oikeen kovalta känniltä huomannut että liukkaria ois voinu käyttää. Miehelläkään ei kännistä johtuen ehkä nalli oo heti palanut ja jyystö on voinu kestää sen aikaa että kitka polttaa pintoja.

Tässä kun nyt on aika vahvana se puoli, että sä olet saattanut oikeasti olla ihan suostuvainen.

Jos ajattelee vaikka nyt sitten poliisin kannalta, niin mitenpä tätä tutkit? Mies sanoo että oli itekin kännissä eikä muista ihan tarkkaan muuta kun että sä ite halusit tulla jatkoille ja että yhteisymmärryksessä päädyitte harrastaa seksii. Että ei hän tarkkaan muista mitä joitte ja mitä sovitte. Ja sä sanot vähän samaa... että et sä kyllä muista mitään että sut ois mihinkään pakotettu... muut kaverit ei tiedä mistään mitään.

Ei oo oikeen jutun aineksia... ja toisaalta jos sä oot omasta tahdosta ollu mukana ja pannu, niin olis väärin syyttää tota miestä. Jos sä muistat yhtään mitään että et olis halunnut tai oisit kieltänyt, niin sit asia on tietty toinen. Kai sä edes sen muistat oliks siellä vaan se vai muitakin?

Jos oli muita, niin sithän asia voi olla sillälailla toinen, että sä oot jo voinu tosiaan nukkua aktin jälkeen kun joku muu on päättäny käyttää sua hyväks.

Vierailija
224/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:43"]

Meet nyt ensin verikokeisiin jos näkis millä mahd. Huumattu. aikaseen aamulla samalla kun kerrot päivystyksessä että epäilet raiskausta koska tuo verenvuoto ja anaalin kivut myös.

[/quote]

Huomatkaa alapeukut tälle kommentille! Raiskarit, sellaista suunnittelevat tai sellaisen hyväksyvät eivät halua, että uhri käy testeissä ja rikolliset paljastuvat!

HETI HUUMETESTEIHIN JA LÄÄKÄRIIN, jos on vähäinenkään epäilys, että on joutunut huumatuksi ja sitten raiskatuksi.

Vierailija
225/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"]

Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä?

[/quote]

Jos mies on niin kännissä että muisti menee, niin ei sillä edes seiso.

Ja siihen ensimmäiseen kysymykseen. Jos nainen on taju kankaalla tai todella humalassa niin silloin ei panna. Ei ole vaikeeta.

Vierailija
226/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kavereineen huumannut sut, ja joukolla raiskanneet. 

Vierailija
227/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouduit tuohon tilanteeseen? Missä oli syy?

Kerroit itse juoneesi paljon. Jos ihminen juo paljon, hänen kontrolli pettää.

Se, että syyttelet muita, ota itse haltuusi oma elämäsi.

Humala on tekosyy. Jos sinulla on kaikki hyvin, tajuat että olet itse aikuisena vastuussa tekemisistäsi. Se oletko humalassa, on sinun oma päätöksesi.

Vierailija
228/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:53"]

Jos henkilö X voidaan tuomita rikoksesta pelkästään tai pääasiassa sen takia että henkilön Y verestä löytyy huumaavia aineita, niin aika oudolta kuulostaa...

Raiskaustapaukset nyt muutenkkin tutkitaan ja tuomitaan ihan henkimaailmanjuttujen avulla verrattuna muihin rikoksiin, joten sinänsä tämä ei yllättäisi.

[/quote]

Jos nainen ei koskaan ole käyttänyt mitään huumeita ja sellaisia löytyy oletetun raiskauksen jälkeen verestä JA alapää on haavoilla JA asianomainen ei muista tapahtumista mitään, on erittäin todennäköistä, että kyseessä on RAISKAUS , jonka suorittaminen on varmistettu huumeilla, huumaamalla uhri tiedottomaan tilaan. Myös sammuneen henkilön raiskaus on rikos! Turhaan sammuneiden naisten hyväksikäyttäjät yrittävät puolustautua, jos selvät merkit on olemassa.

Naiset, jotka epäilette tulleenne samalla tavoin raiskatuksi kuin ap on kertonut hänelle tapahtuneen, MENKÄÄ HETI TUTKIMUKSIIN, niin saatte konkreettista näyttöä, mitä teille on tehty! Raiskaaminen on rikos ja siitä on oikeudenmukaista saada rangaistus! Ja ettei raiskaaja etsi seuraavaa uhria!

Vierailija
229/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:43"]

Meet nyt ensin verikokeisiin jos näkis millä mahd. Huumattu. aikaseen aamulla samalla kun kerrot päivystyksessä että epäilet raiskausta koska tuo verenvuoto ja anaalin kivut myös.

[/quote]

Huomatkaa alapeukut tälle kommentille! Raiskarit, sellaista suunnittelevat tai sellaisen hyväksyvät eivät halua, että uhri käy testeissä ja rikolliset paljastuvat!

HETI HUUMETESTEIHIN JA LÄÄKÄRIIN, jos on vähäinenkään epäilys, että on joutunut huumatuksi ja sitten raiskatuksi.

[/quote]

Ei se lääkäri pysty sanomaan onko joku raiskattu vai ei, ellei nyt samassa yhteydessä ole muuten pahoinpidelty tarkoituksella. Tälläinkin näyttö on vaikeaa, ellei todistajia löydy. Toki kannattaa muuten käydä jos epäilee että paikkoja voi olla rikki. 

Ihan vinkkinä niin naisille kuin miehillekin. Kaikista paras oikeusturva tapahtuu kun pidätte itsestänne huolta. On lähes mahdotonta tutkia jälkeenpäin mitä oikeasti on tapahtunut. 

Vierailija
230/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:00"]

Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin. Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei. Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?

[/quote]

Ei raiskattu. Olit tietoisesti antautunut jo seksiin, nainen ei ollut huumannut sinua raiskatakseen, etkä ollut tiedottomassa tilassa. Sitäpaitsi miehenvoimillasi olisit voinut työntää naisen HETI pois päältäsi, vaan niin et tehnyt, eli et täysissä järjissäsi vastistanut millään tavoin tapahtunutta.

Ei ole raiskaus.

Vierailija
231/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys on lähtöisin siitä, että on vaikea ymmärtää raiskauksen ja rakastelun raja, silloin suosittelen ammattiapua.

Vierailija
232/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi tietää, jos mies olisi vaikka kuvannut tekosensa videolle tms. Kannattaa harkita kääntymistä viranomaisten puoleen. Ja jos meno oli rajua, niin ei kai ne repeämiset ole vielä kunnolla parantuneet.

Vierailija
233/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, loppuiko verenvuoto? Käythän silti lääkärissä?

Olin vuosia sitten samankaltaisessa tilanteessa, mutta kielsin tapahtuneen kokonaan. Verenvuoto tyrehtyi, kunnes muutama päiv myöhemmin harrastin liikuntaa. Verenvuoto alkoi uudestaan voimakkaana, sillä emättimessäni oli usean sentin repeämä, joka sairaalassa ommeltiin kiinni.

Vierailija
234/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voidaan ajatella että sinä olet kännissä raiskannut tiedottoman humalaisen miehen! Miksi helvetissä automaattisesti nainen olisi raiskattu. Ja toisaalta voi olla että olet kännissä suorastaan tyrkyttänyt itseäsi ja et vain muista mitään. Jos ei kumpikaan muista mitään, on turha inistä jälkikäteen.

Vierailija
235/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:00"]

Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin. Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei. Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?

[/quote]

Ei raiskattu. Olit tietoisesti antautunut jo seksiin, nainen ei ollut huumannut sinua raiskatakseen, etkä ollut tiedottomassa tilassa. Sitäpaitsi miehenvoimillasi olisit voinut työntää naisen HETI pois päältäsi, vaan niin et tehnyt, eli et täysissä järjissäsi vastistanut millään tavoin tapahtunutta.

Ei ole raiskaus.

[/quote]

Eli raiskauksessa pitää huumata jotenkin uhri. 

Just.

Hämilleen ei voi mennä on pystyttävä toimimaan tilanteessa kuin tilanteessa. 

Ja ennen kaikkea, kesken ei voi perua, jos jotain on aloitettu.

Vierailija
236/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:37"]

Yhtä hyvin voidaan ajatella että sinä olet kännissä raiskannut tiedottoman humalaisen miehen! Miksi helvetissä automaattisesti nainen olisi raiskattu. Ja toisaalta voi olla että olet kännissä suorastaan tyrkyttänyt itseäsi ja et vain muista mitään. Jos ei kumpikaan muista mitään, on turha inistä jälkikäteen.

[/quote]

Raiskaus on sen verran mystifioitu rikos, että tässäkin tapauksessa osa palstalaisilta olisi valmis "varmuuden vuoksi" tuomitsemaan tai ainakin tekemään rikosilmoituksen tätä miestä vastaan. Miettikää nyt helvetti vähän? Siinä voi mennä koko elämä ihan perseelleen jos työnatanajlle vaikka valuu tieto että henkilö on tutkinnassa raiskausepäilyn vuoksi.

VAIKKA OLISI TÄYSIN SYYTÖN.

Surullista on myös, että usein käräjäoikeus heittää kaikki oikeusvaltion periaatteet ikkunasta ulos kun raiskausepäilyä tutkitaan. Mennään täysin omien tunteiden varassa siinä sana vastaan sana kamppailussa. Ja valitettavasti siinä joskus käy niin että uskottavampi ja sanavalmiimpi henkilö tuollaiset tilanteet voittaa. Oli totuus sitten mitä tahansa.

Vierailija
237/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:37"]

[/quote]

Raiskaus on sen verran mystifioitu rikos, että tässäkin tapauksessa osa palstalaisilta olisi valmis "varmuuden vuoksi" tuomitsemaan tai ainakin tekemään rikosilmoituksen tätä miestä vastaan. Miettikää nyt helvetti vähän? Siinä voi mennä koko elämä ihan perseelleen jos työnatanajlle vaikka valuu tieto että henkilö on tutkinnassa raiskausepäilyn vuoksi.

VAIKKA OLISI TÄYSIN SYYTÖN.

Surullista on myös, että usein käräjäoikeus heittää kaikki oikeusvaltion periaatteet ikkunasta ulos kun raiskausepäilyä tutkitaan. Mennään täysin omien tunteiden varassa siinä sana vastaan sana kamppailussa. Ja valitettavasti siinä joskus käy niin että uskottavampi ja sanavalmiimpi henkilö tuollaiset tilanteet voittaa. Oli totuus sitten mitä tahansa.
[/quote]

JUURI NÄIN. Aamen

Vierailija
238/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:17"]

Miksi jouduit tuohon tilanteeseen? Missä oli syy? Kerroit itse juoneesi paljon. Jos ihminen juo paljon, hänen kontrolli pettää. Se, että syyttelet muita, ota itse haltuusi oma elämäsi. Humala on tekosyy. Jos sinulla on kaikki hyvin, tajuat että olet itse aikuisena vastuussa tekemisistäsi. Se oletko humalassa, on sinun oma päätöksesi.

[/quote]

Luitko edes koko ketjua?
En ole syytellyt ketään ja olen sanonut jo että oma vika kun menin juomaan noin paljon.
Se tietenkin vähän muutti mielipidettäni kun lääkäri sanoi, että sen verran väkivaltaisesti runnottu on että jos olisin ollut tietoisessa tilassa niin en varmasti olisi vapaaehtoisesti tuollaista tehnyt.
Mutta mistä sitäkään tietää varmuudella.

En ole edes varma menenkö poliisille. Mitä sekään hyödyttää.
ap

Vierailija
239/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:37"]

[/quote]

Umpikännissä sammuneella miehellä ei seiso, joten on vaikeaa raiskata, eikä ketään naista kiinnosta sellainen kykenemätön mies.

Miestä on moninverroin vaikeampi raiskata jo fyysisistä syistä kuin naista. Siksi uhri on lähes poikkeuksetta nainen. Ja usein on vielä tiedottomaan tilaan joko itse juonut tai juotettu, moni lisäksi tyrmäystipoin huumattu.

Vierailija
240/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuihin rakastumisessa on omat riskit .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi