Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?
Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...
Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille. Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...
Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...
Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..
Kommentit (311)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"] Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen. [/quote] Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi.
[/quote]
Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa.
[/quote]
Asiattomuuksia? Osaatko lukea? Antoi neuvoja turvalliseen elämään!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"] Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen. [/quote] Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi. [/quote] Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa. [/quote] Asiattomuuksia? Osaatko lukea? Antoi neuvoja turvalliseen elämään!
[/quote]
Kulta, miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"] Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen. [/quote] Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi. [/quote] Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa. [/quote] Asiattomuuksia? Osaatko lukea? Antoi neuvoja turvalliseen elämään!
[/quote]
[/quote]
Meepäs nyt kiillottamaan se kristallipallosi näyttää väärin,
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:40"]
[/quote]
[/quote]
Usko tai älä. Joku muukin ajatteli järkevästi. :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:16"]vähän kaksipuiippuinen juttu... Missä kunnossa ns. toinen osapuoli on ollut, muistaako hän jotain... Onko tapahtunut hyväksikäyttö, vai yhteistuumin päädytty punkkaan... Paha sanoa tähän mitään, kun et itse muista. Ja ei, en halua syyllistää, voihan ihan oikeastikkin olla kyse puhtaasta raiskauksesta.
[/quote]
Yhteistuumin aletut naimiset eivät normaalisti johda siihen, että kaikki värkit vuotaa verta aamulla!? Vai onko se teistä normaalia pikku baari illan jälkeen? En ymmärrä teitä, jotka edes epäilevät että onko tämä nyt rikos vai ei. Ajatelkaa tilanne omalle kohdalle kirjoittakaa vasta sitten mielipiteenne. Mitä jos sama tapahtuisi teidän siskoillenne tai tyttärillenne? Järkeä päähän!!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:47"]
Niin ja taas eräät kommentoijat eivät tajua sitä faktaa että mies saattaisi raiskata humalaisen naisen.
[/quote]
No eiköhän samantein tuomita kaikki miehet mahdollisina raiskareina?
[/quote]
Näin on. Meistä ei tosiaan kukaan tajunnut, että se olisi mahdollista. Ei muutakuin mies telkien taakse sen enempää tutkimatta. Selvä raiskaus kun AV:lla ollaan tätä mieltä!
Sanotaan tähän loppuun vielä vaikka olis ollut rölö: Sammuneiden ihmisten seksuaalista siveellisyyttä ei saa loukata, vaikka olisivat olleet teistä kiinnostuneita aikaisemmin. Viina ja seksi saattaa toisinaan sumentaa moraalia kun primitiiviset vietit ovat herkemmässä aivojen rentouduttua. Opetelkaapa siis juomaan niin että se sarjakuvien keltainen graafinen valolamppuu ei illan aikana sumene liikaa. Muistakaa se kun lähdette tänä iltana rännittämään. Niin miehet kuin naisetkin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:13"]
Niin ja taas eräät kommentoijat eivät tajua sitä faktaa että mies saattaisi raiskata humalaisen naisen.
[/quote]
[/quote]
Niin, jos nainen on humalassa eikä muista aamulla mitä on tapahtunut, niin av-totuus on automaattisesti, että nainen on ollut sammunut seksin aikana.
Tai jos nainen ei olisi ollutkaan sammunut, niin ainakin miehen olisi pitänyt tajuta, että koska nainen oli humalassa, niin todellisuudessa nainen ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut kuinka halukas seksiin.
[/quote]
No just näin. Palstaämmien käsitys juomisesta ja seksistä yöllä on se, että jos aamulla ei muista, on mies raiskannut koska on pannut ihan varmasti jo paljon aiemmin sammunutta naista. Ajatus naisella on yöllä kristallin kirkas, kunnes sitten sammuu ja se ajatus katkeaa kuin veitsellä leikaten! Sitä hetkeä aiemmin muisti kaikki yksityiskohtia myöden :)
Myöskin tyrmäystipat ovat lähes AINA syynä kun naisella menee filmi poikki, tai sitten mies (luultavasti iso porukka) juotti naista väkisin oikein toivoen saada panna sammunutta. Sammuneen paneminen on miesten suurin fantasia!
Naisenhan ei tarvitse ottaa vastuuta esim. sanomalla miehelle että ei ole hyvä ryhtyä kännissä seksiin koska se ei ehkä suju hyvin. Sen sijaan miehen pitää olla isähahmo humalaiselle naiselle, omasta kännistäänkin huolimatta tarkkailla naisen vointia herkeämättä, tietysti ollen samassa naisesta romanttisesti kiinnostunut ja sivuuttaa naisen pikku sössötyshiprakka.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:07"]
Eli naisella on oikeus kulkea vaikka perse paljaana keskellä yötä afrikkalaisen lähiön lävitse? Ok menkää vaan, typerät femakot kun kyse ei ole siitä mihinkä on oikeus vaan siitä että mikä on tervettä järkeä ja turhien riskien minimoimista. Sitä paitsi kyllä miehillekkin annetaan vinkkejä, tosin iso osa ehkä osaa jopa ajatella itse, että ei ole esimerkiksi järkevää kävellä narkkilähiön läpi keskellä yötä rahatukkuja heilutellen. Naisista taas on aina järkevää tehdä mitä vaan idioottimaista ja sitten vedota että on oikeus kulkea perse paljaana ja kellään ei ole oikeutta siitä provosoitua, eivät vaan raukat tajua että maailma voi olla paha paikka niin on se omaakin vikaa jos kaivelee verta nokastaan.
[/quote]
Ei tietääkseni ole kenelläkään lain mukaan oikeutta kulkea perse paljaana, eiköhän se olisi jo itsensä paljastelua mistä tuomittaisiin rikokseen. Tosin en tiedä mitkä lait afrikassa pätee. Mutta miten afrikan lähiöt liittyy millään tavalla tähän asiaan?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
Niin, jos nainen on humalassa eikä muista aamulla mitä on tapahtunut, niin av-totuus on automaattisesti, että nainen on ollut sammunut seksin aikana.
Tai jos nainen ei olisi ollutkaan sammunut, niin ainakin miehen olisi pitänyt tajuta, että koska nainen oli humalassa, niin todellisuudessa nainen ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut kuinka halukas seksiin.
[/quote]
No just näin. Palstaämmien käsitys juomisesta ja seksistä yöllä on se, että jos aamulla ei muista, on mies raiskannut koska on pannut ihan varmasti jo paljon aiemmin sammunutta naista. Ajatus naisella on yöllä kristallin kirkas, kunnes sitten sammuu ja se ajatus katkeaa kuin veitsellä leikaten! Sitä hetkeä aiemmin muisti kaikki yksityiskohtia myöden :)
Myöskin tyrmäystipat ovat lähes AINA syynä kun naisella menee filmi poikki, tai sitten mies (luultavasti iso porukka) juotti naista väkisin oikein toivoen saada panna sammunutta. Sammuneen paneminen on miesten suurin fantasia!
Naisenhan ei tarvitse ottaa vastuuta esim. sanomalla miehelle että ei ole hyvä ryhtyä kännissä seksiin koska se ei ehkä suju hyvin. Sen sijaan miehen pitää olla isähahmo humalaiselle naiselle, omasta kännistäänkin huolimatta tarkkailla naisen vointia herkeämättä, tietysti ollen samassa naisesta romanttisesti kiinnostunut ja sivuuttaa naisen pikku sössötyshiprakka.
[/quote]
Sanavalinnat todella kärkkäitä, mutta itse asiasta samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:34"]
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi. [/quote] Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa. [/quote] Mitä AP kuvittelee surkuttelemalla ja morkkiksilla kierimällä saavuttavansa? Sen sijaan kehoitan nostamaan leuan pystyyn, sen jälkeen kun ymmärtää, että liika juominen ei ole turvallista kenellekään yöelämässä.
[/quote]
Onko täällä joku väittänyt että liika juominen on turvallista?
Itse peräänkuuluttaisin myös sitä meininkiä, että kaveria ei jätetä. En tiedä millaiset kaverit ap:lla mutta itselle ei tulisi kuuloonkaan porukalla jättää kaveria humalaisena yökerhoon vieraiden miesten kanssa, jos kerta yhdessä ollaan porukalla juhlimaan lähdetty.