Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?

Vierailija
29.01.2015 |

Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...

Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille.  Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...

Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...

Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..

Kommentit (311)

Vierailija
261/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että suostuit seksiin (tai et pistänyt vastaan mutta et varsinaisesti suostunutkaan) mutta olit niin humalassa ettet muista. Mutta vaikka et olisikaan pistänyt vastaan, niin miehen olisi pitänyt tajuta että olit niin humalassa ettet pysty pitämään itsestäsi huolta! Minun kaverilleni (miespuolinen) kävi niin. Ei pistänyt vastaan, mutta oli niin huonossa kunnossa ettei kyennyt tekemään mitään tai tajunnut kunnolla, mitä tapahtuu. Vasta jälkeenpäin. Ja kyllä se on vähintään hyväksikäyttämistä.

Vierailija
262/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samalle äijälle sattuu toistuvasti näitä tapauksia, että hänen seurassaan ollut nainen joutuu tiedottomaksi ja herää perse ja pillu verta vuotaen, niin täytyyhän silloin pystyä tuomitsemaan vaikka naiset eivät muistakaan tapauksesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pliis ota yhteyttä tukinaiseen ja he neuvovat sua eteenpäin. Pyydän, älä jätä tätä asiaa tähän vaan ota ammattilaisiin yhteyttä! Muuten tää asia jää vaivaamaan sun mieltä ja voi aiheuttaa vuosien päästä pahaa ahdistusta ja masennusta. Itselläni kävi niin kun en käsitellyt asioita ajoissa enkä hakenut apua, nyt viisi vuotta myöhemmin syön masennus ja unilääkkeitä ja käyn terapiassa. Pelkään miehiä jne. Hoida asia nyt pyydän ! Oman itsesi takia.

Vierailija
264/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miten ihmiset uskaltaa juoda itsensä julkisella paikalla noin pahaan humalaan että muisti ja kontrolli menee. Viimeksi perjantaina kuljetin itse omaan piikkiin taksilla erään nuoren naisen kotiinsa koska hädintuskin puhua humalaltaan osasi. Huolestuttavaa :(

Vierailija
265/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran työporukalla ulkona. Join kyllä ihan mukavat pohjat ja baariin tullessa viskiä yms., mutta vastaavasta setistä en ole ollut niin pihalla koskaan. Työkaveri kertoi, että pois lähtiessään olin "kaulaillut" jotain miestä, luuli kuulemma et ollaan jotain tuttuja ja etten muka ollu niin hirveen pahassa kunnossa. Itsellä ei ole tästä mitään muistikuvaa. Hämärästi muistan taas, että taksilla olis kotiin tultu ja että joku nuori heppu olis tullu mun luo jatkoille. Sen muistan, että kävin oksentamassa ja se tyyppi kai lähti, koska ei mulla ollutkaan mitään juotavaa siellä (tästä ei oo satavarmaa muistikuvaa). Aamulla heräsin pelkät pikkuhousut jalassa, omat vaatteet lattialla. Ei tuntunu siltä, että olis "kukaan käynyt siellä", mutta olo oli muuten todella kaamea, hyvä kun pystyi kävelemään ja tätä jatkui iltapäivään saakka. Olen myös miettinyt, tapahtuiko jotain jossain välissä...? Kun en muista kuin sen oksentamisen ja että joku tyyppi siellä oli. Todella pelottavaa ja yököttävää. Seurustelin vielä kaiken lisäksi, joten en järkipäissäni ikimaailmassa olisi sinne mitään miestä pyytänyt! Kovasti toivon, että kyseinen kaveri on poistunut mitään tekemättä, säikähtänyt ehkä poikaystävän kenkiä tms. ja häipännyt. Harmittaa ihan sikana, etten käynyt missään huumetesteissä sen jälkeen. :( Poikaystävälle en kehdannut mainita, että joku mies olisi siellä ollut. Kerroin kyllä, että tulin taksilla kotiin ja en muista mistään mitään ja epäilen, olisko juomaan laitettu jotain... Eipä ole sen jälkeen huvittanut juoda kännejä eikä käydä ko. baarissa!!

Vierailija
266/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:38"]Ihmettelen aina miten ihmiset uskaltaa juoda itsensä julkisella paikalla noin pahaan humalaan että muisti ja kontrolli menee. Viimeksi perjantaina kuljetin itse omaan piikkiin taksilla erään nuoren naisen kotiinsa koska hädintuskin puhua humalaltaan osasi. Huolestuttavaa :(
[/quote]
Eipä sitä oikein osaa varoa, ennen kuin sattuu jotain. Kantapään kautta... Hyvä että ollaan hengissä vielä... Jälkeenpäin miettii, miten on voinut olla niin tyhmä... (T. Edellinen kommentoija)

Vierailija
267/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:38"]Ihmettelen aina miten ihmiset uskaltaa juoda itsensä julkisella paikalla noin pahaan humalaan että muisti ja kontrolli menee. Viimeksi perjantaina kuljetin itse omaan piikkiin taksilla erään nuoren naisen kotiinsa koska hädintuskin puhua humalaltaan osasi. Huolestuttavaa :( [/quote] Eipä sitä oikein osaa varoa, ennen kuin sattuu jotain. Kantapään kautta... Hyvä että ollaan hengissä vielä... Jälkeenpäin miettii, miten on voinut olla niin tyhmä... (T. Edellinen kommentoija)

[/quote]

Ymmärrän tämän kyllä. että joskus toimii ajattelemattomasti. Itse olen aina ollut kova huolehtimaan muista ihmisistä, aina kuitenkin yllätyn miten edes vakavan keskustelun jälkeen he eivät ymmärrä ja toistavat virheensä heti seuraavana viikonloppuna. Joku kerta ei kuitenkaan ole ketään pelastamassa ja se hirvittää. 

Olisi varmaan hyvä jos nuorille puhuttaisiin jo koulussa riskien minimoinnista ihan yleisesti. Kontrollin on aina säilyttävä varsinkin baarissa ollessa, voi hyvin tulla ryöstetyksi tai pahempaakin.

Vierailija
268/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kävit lääkärillä. Teetätä HIV-testi ym. testit. Teit virheen kun menit suihkuun, sinun olisi pitänyt mennä lääkäriin ja poliisiasemalle.

Sinut on joko raiskattu tai käytetty törkeästi hyväksi. Tai kuinka moni sua käytti hyäkseen. Syy ei ole sinun. Mutta kannattaa aina pitää kohtuu alkoholin käytössä jo käyttää ollenkaan kun liikkuu yksin. Sillä juuri päihtyneitä naisia tuollaiset miehet etsii hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
269/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo oli ihan oma vikas. Älä juo jos et osaa. Akkojen on niin helppo syyttää miehiä raiskauksesta. Ärsyttävää. Ja kyllä, olen nainen.

Vierailija
270/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saithan sä kuitenkin munaa kunnolla. Mut kandee juoda niin että pälli säilyy.

Vierailija
271/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se jätkä pani kavereidensa kanssa sua koko yön jos noin veressä paikat oli. Toivottavasti eivät kuvanneet mitään... Sun pitää opetella juomaan.

Vierailija
272/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missään nimessä EI ollut sun vika.

Vierailija
273/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sn ainakin tiedän, että tää ei ole oikea paikka selvittää asiaa. Käänny asiantuntijoiden puoleen.

Vierailija
274/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"]

Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella.

[/quote]

lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni

Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää
[/quote]
Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia.
Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä?

Vierailija
275/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:37"]

Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...

Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille.  Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...

Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?

Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..

[/quote]

Ei ole laillista eikä hyväksyttävää harrastaa seksiä jos toinen on tiedottomassa tilassa,vaikka tila olisi kuinka itseaiheutettu.Käy nyt ihmeessä ainakin lääkärissä,ei kuulosta hyvältä tuo veren vuotaminen.

Vierailija
276/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:24"]

Kyllä tuo minusta joltakin hyväksikäytöltä kuulostaa. Ehkä sinut huumattiin ja et muista senkään takia?

Tietämättä yksityiskohtia sinun yksityiselämästä tai oikeuslaitoksen toiminnasta tässä asiassa, tuntuisi joku rikosilmoituksen tekeminen hyvältä teolta, jos todennäköisen tekijän identiteettikin on jotenkin tiedossa, koska voidaan otaksua, että tuo ei jää viimeiseksi kerraksi kun noin tekee ja se, että tyypistä tai tyypeistä on jo aiemmin kerrottu poliiseille voisi ehkä lisätä sitä todennäköisyyttä, että ei pääse enää seuraavan rikoksen kohdalla kuin koira veräjästä. Mieti asiaa.

-Mies 29v-

[/quote]

Kiitti sullekin viestistä. Hyvä pointti toi tosiaan että kai olis mun velvollisuuskin kertoa ettei mies uusi tekoaan...

ap
[/quote]
Mitä tekoa?

Vierailija
277/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"]

Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä?

[/quote]

AP kirjoitti että hänellä oli herätessä molemmat reäit kipeät ja hän vuoti verta.Jos mies herää känni-illan jälkeen perse kipeänä ja verisenä,ajatteleeko hän vain harrastaneensa kännissä homoseksiä vahingossa?Vai olisiko todennäköisempää että on joutunut seksulaairikoksen uhriksi?

Vierailija
278/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:37"]

[/quote]

Ei ole laillista eikä hyväksyttävää harrastaa seksiä jos toinen on tiedottomassa tilassa,vaikka tila olisi kuinka itseaiheutettu.Käy nyt ihmeessä ainakin lääkärissä,ei kuulosta hyvältä tuo veren vuotaminen.
[/quote]
Eli mies voisi syyttää Ap:ta jos mieskin oli tuhannen kännissä?

Vierailija
279/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen, naiset.

Jos juotte itsenne tiedottomaan tilaan, teitä EI SAA KÄYTTÄÄ SEKSUAALISESTI HYVÄKSI, SAATI RAISKATA!

Jos olette joutuneet ap:n kertomaan tiedottomaan tilaan ja paikat vuotavat verta, HETI LÄÄKÄRIIN, KOKEISIIN, TESTEIHIN, ja tulosten varmistuttua POLIISILLE RIKOSILMOITUS! AINA!!!

Lain mukaan raiskaus on rikos, josta tulee rangaistus, ja jos on lääkärin ja labran todisteet, että alapää haavoilla (kuten ap:llä), mahdolliset dna-näytteet otettu spermasta, josta näkee dna:t, ja täysin tiedottomassa tilassa ollut, mahdollisesti huumeita löytyy verestä, ja viimeinen muistikuva on miesseurueesta, niin aina poliisiasia! Raiskauksesta tulee rangaistus, ja niin pitää olla! Raiskareille on oikein jäädä kiinni rikoksistaan!

Raiskaus on rikos, eikä sitä pidä kenenkään hyvä-veli -järjestelmän peitellä ja hyssytellä.

Naiset, jos olette omasta tahdostanne lähteneet baaritutun mukaan ja olette päätyneet seksiin, niin sitä on turha mennä aamulla katumuspiossään lääkäreille ihmettelemään. Lääkärit eivät ole kankkusissaan töissä, vaan näkevät kyllä, mikä on homma, ja poliisille tehdystä väärästä raiskaussyytöksestä on ihan oikein saada väärän ilmon antajan itsensä sakot! Siksi alkakaa olemaan skarpimpia, miten juotte, missä ja kenen seurassa, ja kenen mukaan lähdette ja missä kunnossa. Pitäkää huolta kavereistanne, ja katsokaa, millaisen tyypin mukaan joku kaverinne lähtee. Ei ole yhtään naiivia pitää huolta kaveristaan!

Vierailija
280/311 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"]

Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä?

[/quote]

AP kirjoitti että hänellä oli herätessä molemmat reäit kipeät ja hän vuoti verta.Jos mies herää känni-illan jälkeen perse kipeänä ja verisenä,ajatteleeko hän vain harrastaneensa kännissä homoseksiä vahingossa?Vai olisiko todennäköisempää että on joutunut seksulaairikoksen uhriksi?
[/quote]
Jos homo ottaa kännissä miehen jatkoille niin joo, kyllä voi tulla perse kipeäksi. Yllätys sulle?

Koetko useinkin oikeutta syyttää miehiä panoista mitkä sua kaduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä