Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?
Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...
Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille. Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...
Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...
Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..
Kommentit (311)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:04"]Kiitos vaan vastauksista...
Niin se nyt itseänikin mietityttää että kun en vaan voi millään tietää että mitä sinä yönä on tapahtunut kun ei ole mitään muistikuvia. Mitä jos olenkin vaan ollut ihan ok sen seksin suhteen. Mutta toisaalta se että mulla on haavoja alapäässä ei ole mun tapaista ja en millään usko että olisin suostunut kännipanon kanssa anaaliseksiin...
Tuntuu siltä että onko ihan turhaa tehdä rikosilmoitusta koska ei ole mitään todisteita kun siitä on jo kolme päivää ja suihkussakin olen käynyt monta kertaa. Tiedän miehen osoitteen mutta en itseasiassa sukunimeä mutta eiköhän se helposti löytyis
ap
[/quote]
Hyväksikäyttö se on vaikka olisit kännissä suostunut. Jos et itse muista mitään niin tuskin olet ollut edes sellaisessa kunnossa että olisit osallistunutkaan mihinkään vaan suhun on käyty käsiksi ja varmaan aika rajusti. Lääkärissä olisi silti pitänyt käydä heti mutta jälkiähän saattaa vielä olla. Pystyykö kukaan todistamaan että olet juuri tämän miehen matkaan lähtenyt illalla tai todistamaan senhetkistä kuntoasi?
[/quote]
Saako mies harrastaa seksiä kännissä? Entä jos vaimo kotona kännissä haluaa kulli kovaa ja peppuunkin, pitääkö sanoa että en laita kun voi sattua ja oon sit syyllinen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"] Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella. [/quote] lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää [/quote] Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia. Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä?
[/quote]
Känninen mies ei pärjää oikeudessa, jos vastapuolella on näyttää lääkärintodistus alapään rikkoontumisesta, verenvuodosta (ilman, että on kuukautiset) ja veressä olevista huumaavista aineista, sekä kaveriensa todistus siitä, millaisessa seurassa ovat viimeksi nähneet naisen. Naisen on erittäin hankala raiskata sammunutta miestä, mutta miehelle on erittäin helppo raiskata sammunut nainen. Ja tässä on se suurin syy, miksi naisen kertomusta uskotaan enemmän. Raiskarimiehet on saatava lopettamaan rikosten teko.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"] Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä? [/quote] AP kirjoitti että hänellä oli herätessä molemmat reäit kipeät ja hän vuoti verta.Jos mies herää känni-illan jälkeen perse kipeänä ja verisenä,ajatteleeko hän vain harrastaneensa kännissä homoseksiä vahingossa?Vai olisiko todennäköisempää että on joutunut seksulaairikoksen uhriksi? [/quote] Jos homo ottaa kännissä miehen jatkoille niin joo, kyllä voi tulla perse kipeäksi. Yllätys sulle? Koetko useinkin oikeutta syyttää miehiä panoista mitkä sua kaduttaa?
[/quote]
Ei ole laillista homon sen enempää kuin heteronkaan raiskata tiedottomassa tilassa olevaa ihmistä.On vähän eri asia herätä morkkikseen,kuin siihen että paikat on hellänä ja vuotaa verta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:37"] Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun... Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille. Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet... Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...
Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä.. [/quote] Ei ole laillista eikä hyväksyttävää harrastaa seksiä jos toinen on tiedottomassa tilassa,vaikka tila olisi kuinka itseaiheutettu.Käy nyt ihmeessä ainakin lääkärissä,ei kuulosta hyvältä tuo veren vuotaminen. [/quote] Eli mies voisi syyttää Ap:ta jos mieskin oli tuhannen kännissä?
[/quote]
Pitää olla taju poissa, että voi tehdä niin kovaa seksuaalista väkivaltaa, että paikat vuotaa verta! Muutoinhan nainen olisi huutanut kivusta! On vähän eri asia. Miestä ei kukaan uskoisi, jos tuossa ap:n tilanteessa miea alkaisi syyttää raiskauksesta! Mies saisi lisää kakkua siitä, että teki röyhkeän ilmon raiskaamastaan naisesta!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"] Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella. [/quote] lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää [/quote] Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia. Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä?
[/quote]
Känninen mies ei pärjää oikeudessa, jos vastapuolella on näyttää lääkärintodistus alapään rikkoontumisesta, verenvuodosta (ilman, että on kuukautiset) ja veressä olevista huumaavista aineista, sekä kaveriensa todistus siitä, millaisessa seurassa ovat viimeksi nähneet naisen. Naisen on erittäin hankala raiskata sammunutta miestä, mutta miehelle on erittäin helppo raiskata sammunut nainen. Ja tässä on se suurin syy, miksi naisen kertomusta uskotaan enemmän. Raiskarimiehet on saatava lopettamaan rikosten teko.
[/quote]
Mikä teko? Missä tässä on raiskaus todistettu? Ei ole edes tietoa onko nussittu juopuneena vai ei. Oliko jotain huumeita vai syytätkö varmuudeksi?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"] Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella. [/quote] lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää [/quote] Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia. Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä? [/quote] Känninen mies ei pärjää oikeudessa, jos vastapuolella on näyttää lääkärintodistus alapään rikkoontumisesta, verenvuodosta (ilman, että on kuukautiset) ja veressä olevista huumaavista aineista, sekä kaveriensa todistus siitä, millaisessa seurassa ovat viimeksi nähneet naisen. Naisen on erittäin hankala raiskata sammunutta miestä, mutta miehelle on erittäin helppo raiskata sammunut nainen. Ja tässä on se suurin syy, miksi naisen kertomusta uskotaan enemmän. Raiskarimiehet on saatava lopettamaan rikosten teko. [/quote] Mikä teko? Missä tässä on raiskaus todistettu? Ei ole edes tietoa onko nussittu juopuneena vai ei. Oliko jotain huumeita vai syytätkö varmuudeksi?
[/quote]
Haloo. Herää vieraan miehen kämpältä. Verta tulee peräaukosta. Tuleeko naisilta yleensä verta peräaukosta ryyppyillan jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:51"] Jatkossa ilmeisesti pitää puhalluttaa kaikki kännipanot. Mitäs jos mieskään ei muista mitään kukas silloin raiskaa ja kenetkä? [/quote] AP kirjoitti että hänellä oli herätessä molemmat reäit kipeät ja hän vuoti verta.Jos mies herää känni-illan jälkeen perse kipeänä ja verisenä,ajatteleeko hän vain harrastaneensa kännissä homoseksiä vahingossa?Vai olisiko todennäköisempää että on joutunut seksulaairikoksen uhriksi? [/quote] Jos homo ottaa kännissä miehen jatkoille niin joo, kyllä voi tulla perse kipeäksi. Yllätys sulle? Koetko useinkin oikeutta syyttää miehiä panoista mitkä sua kaduttaa?
[/quote]
Raiskaatko useinkin tajuttomia ihmisiä,vai miksi koet tarpeelliseksi puolustella sellaista käytöstä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"] Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella. [/quote] lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää [/quote] Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia. Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä? [/quote] Känninen mies ei pärjää oikeudessa, jos vastapuolella on näyttää lääkärintodistus alapään rikkoontumisesta, verenvuodosta (ilman, että on kuukautiset) ja veressä olevista huumaavista aineista, sekä kaveriensa todistus siitä, millaisessa seurassa ovat viimeksi nähneet naisen. Naisen on erittäin hankala raiskata sammunutta miestä, mutta miehelle on erittäin helppo raiskata sammunut nainen. Ja tässä on se suurin syy, miksi naisen kertomusta uskotaan enemmän. Raiskarimiehet on saatava lopettamaan rikosten teko. [/quote] Mikä teko? Missä tässä on raiskaus todistettu? Ei ole edes tietoa onko nussittu juopuneena vai ei. Oliko jotain huumeita vai syytätkö varmuudeksi?
[/quote]
Haloo. Herää vieraan miehen kämpältä. Verta tulee peräaukosta. Tuleeko naisilta yleensä verta peräaukosta ryyppyillan jälkeen?
[/quote]
Pidätkö mahdottomuutena jos harrastaa isomunaisen kanssa rajusti ehkä pukamat suolessaan?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Puhuinkin ap:n tapauksesta tuossa vastaamassani kontekstissa (jos känninen mies vetäisikin oikeuteen...).
Raiskaus on rikos, rikollinen teko. Ap:n tapauksessa se näyttää hyvin todennäköiseltä, vaikka todistettu ei ole virallisesti. Todistetusti on ap kyllä ollut taju kankaalla, ja siksi on myös todennäköistä, että kyseessä on rikos, sammuneen/huumatun ihmisen raiskaaminen. Jos on selkeästi rikos ja todisteet löytyy, niin siitähän se syyte aikanaan tulee.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:17"]
Luulenpa, että tää menee kännin piikkiin.
Jos ois todisteita, että sut on huumattu, niin sitten eri asia, mutta nythän on vain sana sanaa vastaan. Eihän sitä tiedä, mihin kaikkeen on olllut / antanut vaikutelman olevansa suostuvainen.
Oon pahoillani. Voisithan tietty puhuu miehen kanssa, ikään ku varmistaakses, ettei tommmonen tuu toistumaan kenenkään kohdalla sen miehen toimesta. Ei oo mitenkään reiluu ryhtyy paneskelmaan puolisammunutta, se pitäs jokaisen aikuisen ihmisen ymmärtää.
[/quote]
Ongelma onkin siinä, että se lähes tiedottomassa tilassa oleminen ei kaikista näy päälle. Mulla on yksi kaveri joka näyttää ja kuulostaa kännissä ihan selvältä. Kun känni alkaa näkyä, on oksu ja/tai sammuminen tosi lähellä. Ja varsinkin humalaisen on vaikea arvioida tuntemattomasta miten kännissä toinen on.
Ja tuo "en koskaan tekisi tuollaista" on myös hieman horjuva väite. On myös olemassa sellainen asia kuin humalaisen päähänpisto. Itsekään en selvinpäin vittuilisi poliisille, lähtisi tuntemattomien kyytiin tai harrastaisi suojaamatonta seksiä uuden tuttavuuden kanssa, mutta kännissä on nämäkin tullut tehtyä. Ja varsinkin seksuaalisuus on mystinen juttu. Selvänä meitä ohjailee myös hyvät tavat ja moraalisäännöt. Kännissä estot vähenee ja annamme itsellemme nauttia "kielletyistäkin" asioista.
Tarkoitus ei ole vähätellä AP:n kokemuksia vaan muistuttaa miten vaikeaa tilanteen selvittäminen jälkikäteen on. Ei pidä tuomita toista raiskariksi ilman todisteita. Vaikka kyllähän tuo AP:n kohdalla epälyksiä herättää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:07"]
Ikävä juttu, sympatiat sulle.
Silti tää on vähän kakspiippunen juttu. En itsekään toivoisi, että baareissa kyttää miehiä jotka tahallaan käyttävät hyväksi sammumispisteessä olevia naisia (tai miksei miehiäkin), saati että tarkotuksella juottavat/huumaavat ja raiskaavat.
Mutta toisaalta... jos jokainen nainen, joka itse juo itsensä liian humalaan, ja menee harrastamaan yhden yön juttuja, syyttää miestä seuraavana päivänä raiskaamisesta ja mies sen jälkeen tuomitaan, niin siihen loppuu sitten kaikenlainen baareista seuran saaminen ja hakeminen.
- clip- [/quote]
No, tästähän ei ole AP:n tapauksessa kyse. Tämän viestin kontribuutio keskusteluun on aika lailla nolla.
AP, kyllä tuo oli raiskaus. Eikä se ole sun syytäsi. Vaikka joit liikaa etkä pystynyt huolehtimaan itsestäsi, ei vastuu ole sinun.
Toivottavasti menit lääkäriin ja otit yhteyttä TUkinaiseen, en ole vielä uusimpia viestejä ketjusta lukenut joten en kirjoitushetkellä tiedä. Olen todella pahoillani siitä että sulle kävi näin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:31"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:48"] Jaa niin että ensin ryypätään itsensä tolkuttomaan kuntoon ja sitten ei edes muisteta että onko nussittu. Aika kohtuutonta syyttää toista raiskauksesta edellämainitun perusteella. [/quote] lol. Sun logiikan mukaan känninen nainen ei voi syyttää koskaan raiskauksesta ketään koska känni Alkoholi alistaa rikoksille myös miehiä. Känni ei ole itsesuojelun takia kovin järkevää [/quote] Jos ei tiedä mitä on tapahtunut, on melko hankala syyttää toisia. Haluaisitko, että känninen mies vetäisi sut oikeuteen raiskaamisesta kun harrastitte seksiä? [/quote] Känninen mies ei pärjää oikeudessa, jos vastapuolella on näyttää lääkärintodistus alapään rikkoontumisesta, verenvuodosta (ilman, että on kuukautiset) ja veressä olevista huumaavista aineista, sekä kaveriensa todistus siitä, millaisessa seurassa ovat viimeksi nähneet naisen. Naisen on erittäin hankala raiskata sammunutta miestä, mutta miehelle on erittäin helppo raiskata sammunut nainen. Ja tässä on se suurin syy, miksi naisen kertomusta uskotaan enemmän. Raiskarimiehet on saatava lopettamaan rikosten teko. [/quote] Mikä teko? Missä tässä on raiskaus todistettu? Ei ole edes tietoa onko nussittu juopuneena vai ei. Oliko jotain huumeita vai syytätkö varmuudeksi? [/quote] Haloo. Herää vieraan miehen kämpältä. Verta tulee peräaukosta. Tuleeko naisilta yleensä verta peräaukosta ryyppyillan jälkeen? [/quote] Pidätkö mahdottomuutena jos harrastaa isomunaisen kanssa rajusti ehkä pukamat suolessaan?
[/quote]
Aika kaukaa haettu selitys,oikeasti,mikä vimma teillä on puolustella miehiä,jotka raiskaavat tajuttomia naisia?!
Ap,kävitkö jo lääkärissä ja poliisilla? Miten asia on edennyt? Voimia! <3
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"] Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen. [/quote] Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi.
[/quote]
Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:46"]
en ota kantaa tapahtumaan,mutta oma avokki on joskus baarista tullessa kännissä halunnut seksiä ja ollaan paneskeltu ihan urakalla yöllä ja se on ollut täysillä mukana ,mutta aamulla kysellyt että onko naitu kun pillusta tuntuu siltä ja lakanat on mällissä?? mitään muistikuvia tapahtuneesta sillä ei ole.
[/quote]
Miksi alapeukku? Onko avokin kanssa kielletyä harrastaa kännissä seksiä? +10v yhdessä ja lapsikin on.
Yhden illan suhteet: aina sattuu ja tapahtuu...!
Voiko tänne taas kommentoida rekisteröitymättä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:25"]
Voiko tänne taas kommentoida rekisteröitymättä?
[/quote]
voi, ilmeisesti itsekin juuri näin teit.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"] Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen. [/quote] Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi. ap [/quote] En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi.
[/quote]
Hiljene sinäkin,nöyrry ja sulje sanainen arkkusi, jos et osaa muuta kuin asiattomuuksia laukoa.
[/quote]
Mitä AP kuvittelee surkuttelemalla ja morkkiksilla kierimällä saavuttavansa? Sen sijaan kehoitan nostamaan leuan pystyyn, sen jälkeen kun ymmärtää, että liika juominen ei ole turvallista kenellekään yöelämässä.
Alkoholin ei pitäisi vaikuttaa tässä asiassa millään lailla. Se että jotain ei muista ei tarkoita, etteikö sitä olisi tapahtunut. Tarinassa on liikaa aukkoja. Normaalit miehet eivät yhdy sammuneiden naisten persereikiin. Ota yhteys poliisiin. Lääkäriltä todistus fyysisistä vahingoista. Älä jää uhriksi.