Raiskattiinko mut vai oliko oma vikani?
Kello kohta kaksi yöllä ja pitäis olla kuudelta virkeenä menossa töihin mut ahdistaa ja en pysty nukkuun...
Vimme viikonloppuna olin ulkona juhlimassa ja kiinnostuin eräästä miehestä ja hän ei eka vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta musta ja ajattelin vaan että antaa olla ja suoraan sanottuna harmittikin ja otin sinä iltana alkoholia aika paljonkin ja jossain vaiheessa tää mies sitten tuli mun luokse kavereidensa kanssa ja olikin yllättäen kiinnostunut. Siinä sitten juotiin ja tanssittiin ja en kauheen hyvin enää muista koska tossa vaiheessa olin jo aika kännissä ja muistan vaan että mulla oli huono olo ja olisin vaan halunnut lähteä himaan enkä todellakaan tuon miehen luokse jatkoille. Seuraava muistikuva on että heräsin aamulla tän miehen asunnolta ja alapäähän sattu aika lujaa ja myös peräpäähän vai miten tän nyt vois kauniisti sanoa. En ole koskaan harrastanut anaaliseksiä mutta kivusta päätelleen olin sitä edellisenä yönä tehnyt. Mies ei ollut asunnossa kun heräsin ja lähdinkin nopeaa vaan vessan kautta ulos ja vessassa huomasin että olin vuotanut verta niin emättimestä kuin pepustakin vaikkei menkatkaan olis olleet...
Menin sitten kotiin ja suihkuun ja olo oli aika paska koko päivän...En siis muista ollenkaan miten olin päätynyt tuon miehen luokse. Mutta tiedän että olin aika humalassa tuona iltana mutta harvemmin oikeesti oon noin vahvasti humaltunut että filmi ois mennyt ihan poikki...sekin kävi mielessä vasta nyt että mitä jos mut huumattiin..
No kuitenkin onko se laillisesti ihan ok harrastaa seksiä todella humaltuneen kanssa jos hän ei oo edes tietoinen enää maailmasta?
Vai oliko toi vaan nyt mun oma vika, mitäs menin juomaan...
Ahdistaa hirveesti että mitä on tapahtunut, oon ollu ihan lamantuneena viime päivät. Mietin et onneks syön pillereitä niin ei tarvii raskautta pelätä mutta sp testeissä varmaan pitäis käydä..
Kommentit (311)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:17"]
Miksi jouduit tuohon tilanteeseen? Missä oli syy? Kerroit itse juoneesi paljon. Jos ihminen juo paljon, hänen kontrolli pettää. Se, että syyttelet muita, ota itse haltuusi oma elämäsi. Humala on tekosyy. Jos sinulla on kaikki hyvin, tajuat että olet itse aikuisena vastuussa tekemisistäsi. Se oletko humalassa, on sinun oma päätöksesi.
[/quote]
Luitko edes koko ketjua?
En ole syytellyt ketään ja olen sanonut jo että oma vika kun menin juomaan noin paljon.
Se tietenkin vähän muutti mielipidettäni kun lääkäri sanoi, että sen verran väkivaltaisesti runnottu on että jos olisin ollut tietoisessa tilassa niin en varmasti olisi vapaaehtoisesti tuollaista tehnyt.
Mutta mistä sitäkään tietää varmuudella.
En ole edes varma menenkö poliisille. Mitä sekään hyödyttää.
ap
[/quote]
Kysy nyt siltä ukolta edes mitä tapahtui ja päätä vasta sen jälkeen. Kovin moni tuntuu haluavan että syyte on nostettava "periaatteesta" , valitettavasti se olet sinä joka sen prosessin joutuu käymään läpi eikä nämä huutelijat ja se prosessi ei ole henkisesti ihan läpihuutojuttu.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:17"]
Miksi jouduit tuohon tilanteeseen? Missä oli syy? Kerroit itse juoneesi paljon. Jos ihminen juo paljon, hänen kontrolli pettää. Se, että syyttelet muita, ota itse haltuusi oma elämäsi. Humala on tekosyy. Jos sinulla on kaikki hyvin, tajuat että olet itse aikuisena vastuussa tekemisistäsi. Se oletko humalassa, on sinun oma päätöksesi.
[/quote]
Luitko edes koko ketjua?
En ole syytellyt ketään ja olen sanonut jo että oma vika kun menin juomaan noin paljon.
Se tietenkin vähän muutti mielipidettäni kun lääkäri sanoi, että sen verran väkivaltaisesti runnottu on että jos olisin ollut tietoisessa tilassa niin en varmasti olisi vapaaehtoisesti tuollaista tehnyt.
ap
[/quote]
Ei lääkäri voi mennä toisen puolesta sanomaan olisiko mahdollisesti harrastanut tuollaista rajua seksiä "tajuissaan" vai ei. Pelkkää arvailua. Jotkuthan oikein kovastikin tykkää rajummasta seksistä ja humalassa vielä enemmän. Ja TAATUSTI olisit havahtunut siihen, jos oltais kovinkin rajusti otettu. Ei niin tajuttomana pysty edes olemaan ettei jossain kohtaa jo tuntisi jotain ja alkaisi tajuamaan mitä on tapahtumassa, jos väkivaltaisesti pannaan kumpaankin reikään. Tai sitten joutuisit olemaan kuollut. En mä vaan jaksa uskoa tähän tarinaan.
En ota kantaa muuhun, mutta kovassa humalassa sitä kipua ei tunne niinkuin selvinpäin. Mä oon ihan oman miehen kanssa saanut verta tulemaan alapäästä pitkän ja rajun känniseksin jälkeen. Ei siihen tarvi ku vähän huolimattoman sormetuksen ja isohkon varustuksen.
Toivon kaikkea hyvää ap. Helppoahan tuo ei ole ja toivon että asia selviää parhain päin eikä ole tauteja jne.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:37"]
Yhtä hyvin voidaan ajatella että sinä olet kännissä raiskannut tiedottoman humalaisen miehen! Miksi helvetissä automaattisesti nainen olisi raiskattu. Ja toisaalta voi olla että olet kännissä suorastaan tyrkyttänyt itseäsi ja et vain muista mitään. Jos ei kumpikaan muista mitään, on turha inistä jälkikäteen.
[/quote]
Umpikännissä sammuneella miehellä ei seiso, joten on vaikeaa raiskata, eikä ketään naista kiinnosta sellainen kykenemätön mies.
Miestä on moninverroin vaikeampi raiskata jo fyysisistä syistä kuin naista. Siksi uhri on lähes poikkeuksetta nainen. Ja usein on vielä tiedottomaan tilaan joko itse juonut tai juotettu, moni lisäksi tyrmäystipoin huumattu.
[/quote]
Ei ketään miestä kiinnosta tiedottomassa tilassa oleva nainen.
Kyllä se alkoholi on hyvä asia..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:00"]
Menin kerran baarin jälkeen erään naisen kämpille. Meillä oli todella kiihkeä tunnelma, suudeltiin ja halailtiin. Asiat etenivät ja sänkyyn päädyttiin. Nainen oli juuri alkamassa ratsastaan, kun tulin katumapäälle ja sanoin ei. Nainen ei kuunnellut vaan painui alaspäin ja työnnyin sisään. Raiskattiinko minut?
[/quote]
Ei raiskattu. Olit tietoisesti antautunut jo seksiin, nainen ei ollut huumannut sinua raiskatakseen, etkä ollut tiedottomassa tilassa. Sitäpaitsi miehenvoimillasi olisit voinut työntää naisen HETI pois päältäsi, vaan niin et tehnyt, eli et täysissä järjissäsi vastistanut millään tavoin tapahtunutta.
Ei ole raiskaus.
[/quote]
Eli raiskauksessa pitää huumata jotenkin uhri.
Just.
Hämilleen ei voi mennä on pystyttävä toimimaan tilanteessa kuin tilanteessa.
Ja ennen kaikkea, kesken ei voi perua, jos jotain on aloitettu.
[/quote]
Nyt hiukan väärin ymmärsit. En tarkoittanut, että se olisi yksinomaan ehto, vaan yksi mahdollinen lisätodiste, jos niin on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:08"]
"Koska te tajuatte, että jokainen epäily ei ole raiskaaminen?"
Ei kukaan ole väittänyt että jokainen eipäily olisi raiskaaminen. Moni on vain aiheellisesti epäillyt että Ap:n tapauksessa on. Aasiaa ei tietenkään voi kukaan täällä todeksi näyttää, minkä takia ap:n kannattaa mennä tukimuksiin ja poliisille. Poliisi tutkii asiaa vasta kun asiasta on tehty rikosilmoitus.
[/quote]
Moni nimenomaan on ilmoittanut että se ON raiskaus.
Raiskaus pitäisi poistaa rikoslaista. Silloin ei tarvitsisi tätäkään miettiä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:38"]
Ei hetkauta? Syytös raiskaamisesta, ei paljon tunnu??
[/quote] Jos on niin hölmö, että panee humalaisen naisen verille, kestää varmasti myös asian tutkimisen.
[/quote]
Miten sinä suhtaudut mieheen, jonka tiedät joskus olleen epäiltynä raiskauksesta, mutta jääneen ilman tuomiota? Varmaan mielestäsi huippujätkä eikä tulisi mieleesikään epäillä häntä syyllisesksi kun ei kerran tuomiota saanut.
Mitä luulet miten vaikuttaa esimerkiksi Pasi Nurmisen työn saanti mahdollisuuksiin, että häntä epäillään pahoinpitelystä? Häntä ei siis ole todettu syylliseksi, mutta jotenkin se juttu nyt vaan on lehdissä. Kaikki varmaan pitää häntä syyttömänä.
Etkö ymmärrä että perättömällä epäilyllä voi tuhota toisen elämän lopullisesti? Ja niitä perättömiä syytöksiä tehdään jopa ihan tahallaan tässä tarkoituksessa. Sen takia täällä käy moni kuumana siitä, että ei pitäisi jättää rikosilmoitusta ihan vaan varmuuden vuoksi.
en ota kantaa tapahtumaan,mutta oma avokki on joskus baarista tullessa kännissä halunnut seksiä ja ollaan paneskeltu ihan urakalla yöllä ja se on ollut täysillä mukana ,mutta aamulla kysellyt että onko naitu kun pillusta tuntuu siltä ja lakanat on mällissä?? mitään muistikuvia tapahtuneesta sillä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:37"]Yhtä hyvin voidaan ajatella että sinä olet kännissä raiskannut tiedottoman humalaisen miehen! Miksi helvetissä automaattisesti nainen olisi raiskattu. Ja toisaalta voi olla että olet kännissä suorastaan tyrkyttänyt itseäsi ja et vain muista mitään. Jos ei kumpikaan muista mitään, on turha inistä jälkikäteen.
[/quote]
Toivottavasti sinä jonakin aamuna heräät jonkun karvaisen gorillan kämpiltä peräsuoli verta valuvana ja kulli naarmuilla. Ja muista olla sitten inisemättä!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:17"]
[/quote]
Luitko edes koko ketjua?
ap
[/quote]
Olisiko tämä tapahtunut, jos olisit tuntenut omat rajasi alkoholin suhteen?
Otappa nainen nyt oma elämäsi haltuun. Seiso tekojesi takana ja ota opiksesi.
Jos örvellät kännissä tuollaista tapahtuu.
Se haluatko örveltää kännissä, riippuu sinusta ja valinnoistasi. Älä ulkoista omaa hyvinvointiasi.
Miksi tätä alapeukutetaan? Jos tulee virheellisesti tuollaisesta syytetyn, niin miten joku voi ajatella ettei se hetkauta, vaikka olisikin itse rehellinen eikä olisi mitään tehnyt?!!! Ihan taatusti olisi kamala kokemus!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:29"] Sana sanaa vastaan. Mies väittää että oli lupa, ap ei muista mitään mutta päättelee ettei varmaan olisi halunnut tjsp. ap kuitenkin niin kännissä että muisti meni, joten aika heikoilla tuossa on vakuutteluidensa kanssa jälkikäteen jos ei voi todistaa että joku on huumannut. ap pysytelköön selvinpäin vastaisuudessa [/quote] Poliisi tietenkin tutkii asian rikosilmoituksen perusteella. Ja näyttöä voi olla Ap:n tapauksessa paljon, sellaista, mistä sinä et tiedä yhtään mitään. Gynekologinen tutkimus voi antaa vahvat viitteet raiskauksesta, huumeseula tyrmäystipoista, poliisin tietokannat miehen entisistä tuomioista. Poliisin haastattelemat naapurit ja baarin työntekijät voivat kertoa oleellisia asioita (esim baarissa muistetaan että ap ollut vahvasssa humalassa ja lähteneensä miehen matkaan, naapuri on voinut kuulla huutoa tai nähnyt ap:n miehen seurassa jne) ja lisäksi baarin valvontakamerat voivat paljastaa jotain. Voi mies tunnustaakin asian poliisikuulustelussa. (Sori, pakko oli toistaa itseään, kun ilmeisesti joidenkin pitää vähän useamman kerran lukea asiat että sisäistää) [/quote] Tai sitte käy kuin 2/3 ilmoituksista, ne joko vedetään pois tai ei ole näyttöä. Koska te tajuatte, että jokainen epäily ei ole raiskaaminen? [/quote] Mitä sitten vaikka niin käykin? On kuitenkin fiksua selvittää asiaa. Ilman ilmoitusta ei voi saada tekijää vastuuseen, nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli tekijä on syytön, ilmoitus ei häntä hetkauta. Todisteita kun ei synny tyhjästä. [/quote] Ei he[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:29"] Sana sanaa vastaan. Mies väittää että oli lupa, ap ei muista mitään mutta päättelee ettei varmaan olisi halunnut tjsp. ap kuitenkin niin kännissä että muisti meni, joten aika heikoilla tuossa on vakuutteluidensa kanssa jälkikäteen jos ei voi todistaa että joku on huumannut. ap pysytelköön selvinpäin vastaisuudessa [/quote] Poliisi tietenkin tutkii asian rikosilmoituksen perusteella. Ja näyttöä voi olla Ap:n tapauksessa paljon, sellaista, mistä sinä et tiedä yhtään mitään. Gynekologinen tutkimus voi antaa vahvat viitteet raiskauksesta, huumeseula tyrmäystipoista, poliisin tietokannat miehen entisistä tuomioista. Poliisin haastattelemat naapurit ja baarin työntekijät voivat kertoa oleellisia asioita (esim baarissa muistetaan että ap ollut vahvasssa humalassa ja lähteneensä miehen matkaan, naapuri on voinut kuulla huutoa tai nähnyt ap:n miehen seurassa jne) ja lisäksi baarin valvontakamerat voivat paljastaa jotain. Voi mies tunnustaakin asian poliisikuulustelussa. (Sori, pakko oli toistaa itseään, kun ilmeisesti joidenkin pitää vähän useamman kerran lukea asiat että sisäistää) [/quote] Tai sitte käy kuin 2/3 ilmoituksista, ne joko vedetään pois tai ei ole näyttöä. Koska te tajuatte, että jokainen epäily ei ole raiskaaminen? [/quote] Mitä sitten vaikka niin käykin? On kuitenkin fiksua selvittää asiaa. Ilman ilmoitusta ei voi saada tekijää vastuuseen, nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli tekijä on syytön, ilmoitus ei häntä hetkauta. Todisteita kun ei synny tyhjästä. [/quote] Ei hetkauta? Syytös raiskaamisesta, ei paljon tunnu??
[/quote]
Miksi juot noin paljon että menetät muistisi?
Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa.
Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"]
Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen.
[/quote]
Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:55"]Miksi tätä alapeukutetaan? Jos tulee virheellisesti tuollaisesta syytetyn, niin miten joku voi ajatella ettei se hetkauta, vaikka olisikin itse rehellinen eikä olisi mitään tehnyt?!!! Ihan taatusti olisi kamala kokemus!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:29"] Sana sanaa vastaan. Mies väittää että oli lupa, ap ei muista mitään mutta päättelee ettei varmaan olisi halunnut tjsp. ap kuitenkin niin kännissä että muisti meni, joten aika heikoilla tuossa on vakuutteluidensa kanssa jälkikäteen jos ei voi todistaa että joku on huumannut. ap pysytelköön selvinpäin vastaisuudessa [/quote] Poliisi tietenkin tutkii asian rikosilmoituksen perusteella. Ja näyttöä voi olla Ap:n tapauksessa paljon, sellaista, mistä sinä et tiedä yhtään mitään. Gynekologinen tutkimus voi antaa vahvat viitteet raiskauksesta, huumeseula tyrmäystipoista, poliisin tietokannat miehen entisistä tuomioista. Poliisin haastattelemat naapurit ja baarin työntekijät voivat kertoa oleellisia asioita (esim baarissa muistetaan että ap ollut vahvasssa humalassa ja lähteneensä miehen matkaan, naapuri on voinut kuulla huutoa tai nähnyt ap:n miehen seurassa jne) ja lisäksi baarin valvontakamerat voivat paljastaa jotain. Voi mies tunnustaakin asian poliisikuulustelussa. (Sori, pakko oli toistaa itseään, kun ilmeisesti joidenkin pitää vähän useamman kerran lukea asiat että sisäistää) [/quote] Tai sitte käy kuin 2/3 ilmoituksista, ne joko vedetään pois tai ei ole näyttöä. Koska te tajuatte, että jokainen epäily ei ole raiskaaminen? [/quote] Mitä sitten vaikka niin käykin? On kuitenkin fiksua selvittää asiaa. Ilman ilmoitusta ei voi saada tekijää vastuuseen, nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli tekijä on syytön, ilmoitus ei häntä hetkauta. Todisteita kun ei synny tyhjästä. [/quote] Ei he[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:29"] Sana sanaa vastaan. Mies väittää että oli lupa, ap ei muista mitään mutta päättelee ettei varmaan olisi halunnut tjsp. ap kuitenkin niin kännissä että muisti meni, joten aika heikoilla tuossa on vakuutteluidensa kanssa jälkikäteen jos ei voi todistaa että joku on huumannut. ap pysytelköön selvinpäin vastaisuudessa [/quote] Poliisi tietenkin tutkii asian rikosilmoituksen perusteella. Ja näyttöä voi olla Ap:n tapauksessa paljon, sellaista, mistä sinä et tiedä yhtään mitään. Gynekologinen tutkimus voi antaa vahvat viitteet raiskauksesta, huumeseula tyrmäystipoista, poliisin tietokannat miehen entisistä tuomioista. Poliisin haastattelemat naapurit ja baarin työntekijät voivat kertoa oleellisia asioita (esim baarissa muistetaan että ap ollut vahvasssa humalassa ja lähteneensä miehen matkaan, naapuri on voinut kuulla huutoa tai nähnyt ap:n miehen seurassa jne) ja lisäksi baarin valvontakamerat voivat paljastaa jotain. Voi mies tunnustaakin asian poliisikuulustelussa. (Sori, pakko oli toistaa itseään, kun ilmeisesti joidenkin pitää vähän useamman kerran lukea asiat että sisäistää) [/quote] Tai sitte käy kuin 2/3 ilmoituksista, ne joko vedetään pois tai ei ole näyttöä. Koska te tajuatte, että jokainen epäily ei ole raiskaaminen? [/quote] Mitä sitten vaikka niin käykin? On kuitenkin fiksua selvittää asiaa. Ilman ilmoitusta ei voi saada tekijää vastuuseen, nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli tekijä on syytön, ilmoitus ei häntä hetkauta. Todisteita kun ei synny tyhjästä. [/quote] Ei hetkauta? Syytös raiskaamisesta, ei paljon tunnu??
[/quote]
[/quote]
Palstafemakoiden mielestä miehiä saa syyttää varmuudeksi koska heillä on ällöttävä kyrpä jolla voi raiskata. Asuuhan joidenkin mielestä kaikissa pojissa potentiaalinen tuleva raiskaaja joten jo etukäteen poikia kannattaa kovistella että tyttöjä ette sitte raiskaa!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:05"]
Miksi juot noin paljon että menetät muistisi? Saatat vaikka paleltua kuoliaaksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka voivat raiskata, viedä rahasi tai jopa tappaa. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Siihen ei kuulu humalahakuinen juominen.
[/quote]
Kiitos syyttelystä, ei tässä tarpeeksi surkea olo ole ollutkaan :)
Mielestäni en ole tässä ketjussa kertaakaan syytellyt muita kuin itseäni. Itse juomia join. Koskaan en ole noin vahvaan humalaan mennyt kuitenkaan että filmi olis ihan täysin poikki mennyt mut nyt kävi näin.
Kyselin ainoastaan tässä ketjussa eilen vinkkejä miten menetellä tällaisessa tilanteessa ja kuten huomaa niin monella ollut samanlaisia kokemuksia. En väittänyt tulleeni raiskatuksi, lue ensin koko ketju ja kommentoi sitten, jos haluat kommentoida kärkkäästi.
ap
[/quote]
En syytellyt. Kysyin sinulta aiheeseen liittyvän kysymyksen. Älä kiittele näsäviisaasti vaan hiljenny hetki ja mieti miten itse voit vaikuttaa omaan elämääsi.
Koko ketju on absurdi. Jos ap ei muista mitä on tapahtunut, niin sitten ei tiedetä puoleen eikä toiseen.
Se, että ei meinannut harrastaaa irtoseksiä ja sitten aamulla kaduttaa, että tuli harrastettua irtoseksiä ei vielä kerro mitään siitä, onko suostunut vai ei.
Aloitus on niin kliseinen, että on jo muukin epäillyt provoksi koko ketjua. Ollaanhan tässä nyt 4 sivua arvuuteltu, mitä ehkä on tapahtunut ja olisiko pitänyt mennä lääkäriin ja onko tyrmäystippoja käytetty jne.
Tai ehkä todellakin on niin, että tämä somesukupolvi on sellainen, että mitään konkreettista ei tehdä, mutta voimia ja aikaa riittää arvuutteluun netin yleisellä keskustelupalstalla.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:15"]
Kyllä,raiskaus tuomitaan raiskaukseksi.Jos pystyy todistamaan että on vain antanut nautinnollista anaaliseksiä pukamaiseen perseeseen,ei saa raiskaustuomiota.Nussikaa vain pilkkua,mutta ei se muuta tuollaista käytöstä hyväksyttäväksi.
[/quote]'
Sehän tässä on se ongelma, että oikeusvaltion perusteet on kääntyneet niin, että on syyllinen kunnes toisin todistetaan.
Tottakai AP:n pitäisi mennä tutkimuksiin jo pelkästään oman terveytensä vuoksi. Rikosilmoituksen tekee jos tuntuu ettei ollut suostuvainen tai jos verestä vielä huumausaineita löytyy. Mutta jos ei itsekin epäilee, että saattoi olla suostuvainen seksiin, niin kannattaisi siitä ainakin poliisille mainita. Poliisi sitten tutkii ja oikeuslaitos mahdollisesti tuomitsee. Siihen saakka kaikki on syyttömiä. Se sopisi täälläkin muistaa.
On totta, että tuo näyttää pahasti raiskaukselta, mutta minua kovasti ihmetyttää miksi joku naisen raiskattuaan jättäisi hänet omalle asunnolle selviämään? Varsinkin jos naisen on ensin huumannut on teko suunniteltu. Miksi jättää nainen, joka tuskin sinua muistaa, paikkaan mistä henkilöllisyytesi paljastuu? Jos arvostaa naista niin vähän, että voi huumata ja raiskata, niin kykenee varmaan myös jättämään hänet vaikka naapuritalon rappukäytävään.
Tässä myös pari seikkaa mitkä auki:
-oliko AP huumattu vai vain kaatokännissä?
-oliko AP suostuvainen (mutta muisti poikki) vai jo sammunut? Alkoholilla voi myös saada melkoisen puudutuksen. Tiedän tapauksia ettei murtumia tai palovammojakaan ole kännissä huomattu.
-oliko AP yhdynnässä sen miehen kanssa, jota baarissa jututti vai oliko hänet kotimatkalta kaapannutkin joku muu?
En puolusta raiskareita, mutta haluisin, että tutkitaan ennen tuomitsemista.