Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin naisystävää

Vierailija
11.11.2021 |

Haluaisin kertoa kaiken. Toivoisin täältä asiallisia vastauksia. Onko kokemuksia että olette kertoneet? Mikä lopputulos? Kadun ja haluan olla naiseni kanssa.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa meillekin sitten miten kävi.

Vierailija
42/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse pettänyt nuorena ja sanonpa vaan, että jos pystyy pettämään kumppaniaan, niin ei tosiaankaan tätä rakasta. Ja ap. han ei ole edes kihloissa, naimisissa tms eli ei varmaan rakasta ja ole varma, että nainen on se oikea.

Sinäkö se osaat kaikkien puolesta kaiken sanoa? Vain siksi koska itse olet pettänyt?

Suuri osa nuorista pareista ei halua edes nykyään naimisiin. Ei se ole mikään rakkauden merkki.

Ja minäkin olen pettänyt, mutta rakastin miestäni yli kaiken. En vain saanut suhteessa tarpeeksi seksiä, ja olin kerran tyhmä. Kadun sitä vieläkin. En ole sen jälkeen rakastanut ketään kuin häntä. Sitä kemiaa ei ole muiden kanssa ollut.

Tapauksia on monia.

Ap, jos haluat edes pienen onnistumisprosentin suhteen jatkamisen suhteen, kerro. Saa kuitenkin tietää. Jos ei saisikaan, huomaa käytöksestäsi.

Olette olleet sen verta kauan yhdessä.

Olet tehnyt virheen ja nyt on naisesi käsissä miten jatkaa. Ainoa vaihtoehtosi on olla rehellinen. Muuta ei ole.

Kaksinaismoralismi huipussaan. Rakastit miestä yli kaiken, mutta petit seksin takia. Nyt kadut sitä. Ei ole kemiaa muiden kanssa ollut? Älä valehtele, olihan sinulla kemiaa sen kanssa, jonka annoit naida itseäsi pettäen silloista miestäsi. Tapauksia on monia? Eli olet pettänyt muitakin miehiä, koska et ole ketään muuta 'rakastanut" kuin sitä miestä jota petit seksin vähäisyyden takia? Niimpä niin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tuossa asemassa että minulle on kerrottu. :D Melkein tunnen vatsanvääntöjä kun mietin apn naista. Kuuden vuoden suhde rakastamansa miehen kanssa ja toinen tulee kertomaan pettäneensä. Työkaverin kanssa. Noh, ainakin ap vaikuttaa aidosti katuvalta.

Vierailija
44/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi työkaverin kanssa vehtaaja. Kerro nyt vaan reilusti asiasta niin naisystävä saa tehdä omat ratkaisunsa. Muutenhan teidän suhde perustuu valheeseen.

Eikä perustu.

Vierailija
45/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään. Kerroin että kadun enemmän kuin mitään ja olen valmis jättämään työni ja menemään terapiaan.

Hän lähti siskolleen yöksi. Suostui kuuntelemaan. Oikeastaan halusi kuulla kaiken. Surullisinta oli että

hän ei ollut vihainen. Surullinen vaan. Lähti just sinne siskolleen. Jätti ainakin vielä tavaransa meille. Eikä

sanonut suoraan että se oli siinä. Pidän edelleen peukkuja. Pitäisikö nyt antaa rauhaa? Varmaan niin paras. Ap

Vierailija
46/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O ou, siskolleen meni. Miksi päästit? Nyt juoruavat siellä niin että huomenna lähtö tulee varmasti.

Vierailija
47/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään. Kerroin että kadun enemmän kuin mitään ja olen valmis jättämään työni ja menemään terapiaan.

Hän lähti siskolleen yöksi. Suostui kuuntelemaan. Oikeastaan halusi kuulla kaiken. Surullisinta oli että

hän ei ollut vihainen. Surullinen vaan. Lähti just sinne siskolleen. Jätti ainakin vielä tavaransa meille. Eikä

sanonut suoraan että se oli siinä. Pidän edelleen peukkuja. Pitäisikö nyt antaa rauhaa? Varmaan niin paras. Ap

Rohkeaa, että kerroit. Voimia sinulle sinne. Vielä ei tilannetta ole menetetty ja todella älykäs tyttöystävä, kun ei ole draamaqueen. Vaikea sanoa tuohon antaako rauha vai laittaako jotain viestiä. Ehkä joku yksi viesti illemmalla, mutta muuten antaa tilaa. Pallo on hänellä.

Vierailija
48/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O ou, siskolleen meni. Miksi päästit? Nyt juoruavat siellä niin että huomenna lähtö tulee varmasti.

Tuossa tilanteessa on hyvä, että on tukiverkkoa. Ei se ole huono asia. Ei kaikkien ystävät/perhe ole heti et "jätä se sika." Fiksut ihmiset tietävät, ettei asiat ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
49/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varsin luonnollista haluta tuossa tilanteessa ottaa etäisyyttä, fyysisestikin. Kuka olisi parempi kuuntelemaan ja tukemaan kuin läheinen ihminen?

Turha niitä piruja on seinille etukäteen maalailla, aika näyttää kuinka käy.

Vierailija
50/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa muijas nyt pitää vähän tyttöjen kivaa siskon kanssa kostoksi;)

Vierailija
51/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerroit! Nyt odotat mitä hän haluaa ehkä kysyä ja puhua asiasta. Vastaa rehellisesti nyt kun isoin kivi on jo pudotettu. Äläkä mene puolustuskannalle! Ota nöyrästi vastaan mitä tulee. Ehkä voit laittaa jonkun viestin vielä. Ei mitään pitkää sepustusta. Vaikea sanoa. Toivottavasti asia etenisi vaikka huomenna!

Vierailija
52/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun kerroit. Tuskin parisuhde on pelastettavissa, mutta ehkä pelastit osan itsekunnioituksestasi ja opit jotain tärkeää tulevaa parisuhdetta varten. Uskon, että naisesi haluaa antaa anteeksi, mutta se ei aina riitä. Moni nainen kokee fyysistä iljetystä pettänyttä kumppaniaan kohtaan, vaikka asiat olisi jo selvitetty ja anteeksiannettu. 

Vierailija
53/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yllä tulikin tärkeimmät. Tämä kasvattaa sinua ihmisenä ja pysyyt katsomaan itseäsi peiliin jatkossa. Sinussa on selkärankaa kun kerroit. Jatkossa osaat hillitä halusi toivottavasti paremmin ja miettiä ennen pettämistä, että mitä suhteeseesi haluat ja tehdä sen eteen töitä etkä pettää.

Vierailija
54/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä ja miksi petit?

Yhdessä kuusi vuotta. En osaa sanoa miksi petin. Seksiä kotona on. Naiseni on ihana ja kaunis. Työkaverini kanssa petin, kun hän on aika.. avoin. Ja olimme yövuorossa. Aloimme flirttailla.. Hävettää ja pelottaa että jos en kerro, joku muu saa tietää ja kertoo. Ap

Ai työnantajanne maksoi teille parittelusta? 

Onneksi en ole työllistänyt ketään.

Vierailija
55/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi vielä uudestaankin pettää. Pettäjät pettää. 

Vierailija
56/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi vielä uudestaankin pettää. Pettäjät pettää. 

Äh, eikä petä. Tyhmät pysyy tyhmänä, jos eivät opi ja kehity.

Vierailija
57/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teet selän takana asioita, sitten salaat ja nyt et kestä omaa oloasi ja haluat vyöryttää kaiken pa... kan toisen niskaan, jotta oma olosi helpottuisi.🤮

Vierailija
58/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä, että kerroit rehellisesti. Jos asia selviäisi jotain kautta vasta vuosien päästä, luottamus sinuun kärsisi mahdollisesti paljon pahemmin. Poikkeus tässä ovat naiset, jotka haluavat sulkea silmänsä totuudelta ja uskovat sinisilmäisesti kaiken, mitä miehensä heille kertovat.

Vierailija
59/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse pettänyt nuorena ja sanonpa vaan, että jos pystyy pettämään kumppaniaan, niin ei tosiaankaan tätä rakasta. Ja ap. han ei ole edes kihloissa, naimisissa tms eli ei varmaan rakasta ja ole varma, että nainen on se oikea.

Sinäkö se osaat kaikkien puolesta kaiken sanoa? Vain siksi koska itse olet pettänyt?

Suuri osa nuorista pareista ei halua edes nykyään naimisiin. Ei se ole mikään rakkauden merkki.

Ja minäkin olen pettänyt, mutta rakastin miestäni yli kaiken. En vain saanut suhteessa tarpeeksi seksiä, ja olin kerran tyhmä. Kadun sitä vieläkin. En ole sen jälkeen rakastanut ketään kuin häntä. Sitä kemiaa ei ole muiden kanssa ollut.

Tapauksia on monia.

Ap, jos haluat edes pienen onnistumisprosentin suhteen jatkamisen suhteen, kerro. Saa kuitenkin tietää. Jos ei saisikaan, huomaa käytöksestäsi.

Olette olleet sen verta kauan yhdessä.

Olet tehnyt virheen ja nyt on naisesi käsissä miten jatkaa. Ainoa vaihtoehtosi on olla rehellinen. Muuta ei ole.

Kaksinaismoralismi huipussaan. Rakastit miestä yli kaiken, mutta petit seksin takia. Nyt kadut sitä. Ei ole kemiaa muiden kanssa ollut? Älä valehtele, olihan sinulla kemiaa sen kanssa, jonka annoit naida itseäsi pettäen silloista miestäsi. Tapauksia on monia? Eli olet pettänyt muitakin miehiä, koska et ole ketään muuta 'rakastanut" kuin sitä miestä jota petit seksin vähäisyyden takia? Niimpä niin..

Tämä. Jotenkin minusta tuntuu, että on aika persoonallinen määritelmä rakkaudelle näillä joiden mielestä ei ole mitään outoa siinä että alapään kutkutuksen takia aiheutetaan syvää tuskaa omalle elämänkumppanille. Se on sellaista rakkautta joka on vain sanoja.

Vierailija
60/114 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin teet selän takana asioita, sitten salaat ja nyt et kestä omaa oloasi ja haluat vyöryttää kaiken pa... kan toisen niskaan, jotta oma olosi helpottuisi.🤮

Sinä voit toki ihan vapaasti kertoa omalle kumppanillesi, että vastaavassa tilanteessa haluat että sinua vedätetään maailman tappiin. Turha sinun ventovieraille on jeesustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi