Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin naisystävää

Vierailija
11.11.2021 |

Haluaisin kertoa kaiken. Toivoisin täältä asiallisia vastauksia. Onko kokemuksia että olette kertoneet? Mikä lopputulos? Kadun ja haluan olla naiseni kanssa.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuuden takia rakkaus kuolee.

Vierailija
82/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, suhde lopullisesti pilalla ja se on ero väistämättä . Jos ei nyt niin myöhemmin.

Mikään pakko ei ole kertoa. Jos joku muu kertoo, sanot että et kertonut koska et halunnut että suhde tuhoutuu.

Sillä se tuhoutuu. Sitä luottamusta ei saa enää takaisin. Ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kuollut jo ennen uskottomuutta. 

Jos tuntee tarvetta pettää, ei rakasta. Yhdessä sovitut avoimen suhteen rajat tietysti asia erikseen, jos joku sellaisia harrastaa.

Ihan sama kertoa suoraan, tuli mitä tuli. Tuossa tapauksessa naisystävällesi on kaikkein reiluinta ja parasta saada arvioida tilanne ihan itse ja tietää totuus. Jos totuus tulee ilmi jotenkin muuta kautta kuin sinun suoraan kertomana, koskaan ikinä et tule saamaan luottamusta takaisin ja suhde on pilalla. Anteeksi saattaa antaa, mutta pettäminen ei ikinä unohdu.

Vierailija
84/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Anteeksi voi antaa mutta rakkaus kuolee. Vilpitön rakkaus kuolee. Toisille se rakkauden vilpittömyys on oikeastaan rakkaudessa tärkeintä. Viattomuus. Usko siihen, että ei meillä.

Onko ap kumppanisi tällainen ihminen?

Jos kumppanillesi viattomuus ja vilpittömyys on rakkaudessa tärkeintä ja häntä petetään, koko hänen rakkautensa ja olemuksensa voi muuttua. Minulle on käynyt niin. Annoin anteeksi, pystyin ymmärtämään , mutta se rakkaus. Se kuoli. Kunnioitus kuoli. Minä muutuin ihmisenä. Meni vuosia , että voin sanoa tunteneeni vilpittömiä rakkauden tunteita kumppaniani kohtaan sen jälkeen. Nyt meillä on asiat hyvin, mutta pettäminen muutti sen että minulla on henkisesti ovi auki avioliitosta. Minulle se ovi on auki kokoajan. Se tunne, että menetin jo kaiken, ei mene pois. Olemme sitoutuneet toisiimme ja välit ovat lämpimät mutta se rakkaus toiseen jota en haluaisi menettää ikinä- se meni jo. Se ei tule takaisin. Eikä sitä voi puolisonikaan minulta enää ikinä vaatia.

Vierailija
85/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään. Kerroin että kadun enemmän kuin mitään ja olen valmis jättämään työni ja menemään terapiaan.

Hän lähti siskolleen yöksi. Suostui kuuntelemaan. Oikeastaan halusi kuulla kaiken. Surullisinta oli että

hän ei ollut vihainen. Surullinen vaan. Lähti just sinne siskolleen. Jätti ainakin vielä tavaransa meille. Eikä

sanonut suoraan että se oli siinä. Pidän edelleen peukkuja. Pitäisikö nyt antaa rauhaa? Varmaan niin paras. Ap

Kylmä mies. Tosin uskon, että olet provo.

Vierailija
86/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Anteeksi voi antaa mutta rakkaus kuolee. Vilpitön rakkaus kuolee. Toisille se rakkauden vilpittömyys on oikeastaan rakkaudessa tärkeintä. Viattomuus. Usko siihen, että ei meillä.

Jos kumppanillesi viattomuus ja vilpittömyys on rakkaudessa tärkeintä ja häntä petetään, koko hänen rakkautensa ja olemuksensa voi muuttua. Minulle on käynyt niin. Annoin anteeksi, pystyin ymmärtämään , mutta se rakkaus. Se kuoli. Kunnioitus kuoli. Minä muutuin ihmisenä. Meni vuosia , että voin sanoa tunteneeni vilpittömiä rakkauden tunteita kumppaniani kohtaan sen jälkeen. Nyt meillä on asiat hyvin, mutta pettäminen muutti sen että minulla on henkisesti ovi auki avioliitosta. Minulle se ovi on auki kokoajan. Se tunne, että menetin jo kaiken, ei mene pois. Olemme sitoutuneet toisiimme ja välit ovat lämpimät mutta se rakkaus toiseen jota en haluaisi menettää ikinä- se meni jo. Se ei tule takaisin. Eikä sitä voi puolisonikaan minulta enää ikinä vaatia.

Nimenomaan näin. Jäljelle jäi ystävyys ja kumppanuus. En voi sanoa enää rakastavani.

-toinen petetty

Vierailija
87/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään. Kerroin että kadun enemmän kuin mitään ja olen valmis jättämään työni ja menemään terapiaan.

Hän lähti siskolleen yöksi. Suostui kuuntelemaan. Oikeastaan halusi kuulla kaiken. Surullisinta oli että

hän ei ollut vihainen. Surullinen vaan. Lähti just sinne siskolleen. Jätti ainakin vielä tavaransa meille. Eikä

sanonut suoraan että se oli siinä. Pidän edelleen peukkuja. Pitäisikö nyt antaa rauhaa? Varmaan niin paras. Ap

Jos et ota yhteyttä päivittäin ja kysele kuulumisia, ehdota terapiaa ja pyydä anteeksi yhä uudelleen, niin suhde on satavarmasti taputeltu. Nainen ajattelee, että et välitä yhtään, vaan olet sen työkaverisi kanssa.

Menkää terapiaan, sekään ei kyllä välttämättä suhdetta pelasta. Entä sukupuolitaudit? Avopuolisosi pitää mennä testeihin ym. Että pitääkin olla typeriä juttuja nämä!

Vierailija
88/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ota yhteyttä päivittäin ja kysele kuulumisia, ehdota terapiaa ja pyydä anteeksi yhä uudelleen, niin suhde on satavarmasti taputeltu. Nainen ajattelee, että et välitä yhtään, vaan olet sen työkaverisi kanssa.

Menkää terapiaan, sekään ei kyllä välttämättä suhdetta pelasta. Entä sukupuolitaudit? Avopuolisosi pitää mennä testeihin ym. Että pitääkin olla typeriä juttuja nämä!

Totta, yhden itsekkään hairahduksen hinta on kova.

Vierailija
89/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni romahti lattialle itkemään... jep jep... ja te menette tähän provoon?

Vierailija
90/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis työkaveri oli vaan avoin ja flirttaili ja sinä vaan menit mukaan välittämättä 6 vuoden suhteesta. "Sulit nii nopee, ei sust oo vastusta", joo. En usko että olisi eka kertakaan. Kerro totuus.

Aiemminkin ollut flirttiä. En edes tiedä miksi. En koe häntä mitenkään kelpoisena muussa kuin seksissä. Rakastan avopuolisoani.

En vain voi menettää häntä tyhmyyteni takia. V*tuttaa.

Menetit jo.

Hän on kanssasi vain siksi, ettei vielä tiedä.

Eikä hänen tulekaan koskaan siitä tietää. Ja näin he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti.

Vierailija
91/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee tarvetta pettää, ei rakasta.

Höpö höpö, ei siemenen linkous liity millään tapaa rakkauteen.

Vierailija
92/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa provo tai ei, asiasta on hyvä keskustella.

Itse olen romahtanut kerran elämässä lattialle itkemään, kun selvisi että mies jatkoi salasuhdettaan...

Vierailija
93/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tilanteet voivat olla arkea ja ajankohtaisia monellekin niin aiheesta on hyvä keskustella. Onnistunut provo herättää aina  vilkkaan keskustelun ja parantaa omalta osaltaan pienen palan maailmaa

Vierailija
94/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo itse pilannut suhteesi pettämällä, vaikkei petetty sitä tiedäkään.

Saattaa kuitenkin aistia.

Kaikki ihmiset kun eivät ole ihan täysiä taliaivoja.

Ole suoraselkäinen, kanna vastuusi, ja kerro hänellä totuus.

Anna hänen itsensä päättää, sen sijaan, että päättäisit hänen puolestaan, koska haluat sekä säästää, että syödä kakkua samanaikaisesti, ja siten pakottaa toisen elämään valheessa, oman pelkuruutesi vuoksi.

Joko saat anteeksi, ja mahdollisuuden korjata virheesi, sekä ansaita luottamuksen takaisin, tai sitten matkanne jatkuu eri suuntiin.

Vierailija
95/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin hyvin samalla tavalla, että kunnioitus meni. Mutta näin yli 15 vuoden jälkeen ajattelen, että hyvä puoli asiassa oli se, että olen valmistautunut yksinkin elämiseen. Jollain tapaa rakkaus kuitenkin muutti muotoaan pysyvästi ja samoin minä itse. Luottamus ei palaudu koskaan täysin eikä samanlainen kunnioitus kuin ennen oli. En tiedä onko tarpeenkaan luottaa kehenkään niin paljon tai kunnioittaa, koska kaikki me olemme vain ihmisiä. Ehkä siis rakastin vähän liikaakin, väärällä tavalla. 

Jos petät puolisoasi, se ei siis korjaannu ehkä ikinä. Joskus mietin olisiko kuitenkin ollut parempi erota. Kaikki eivät ehkä ole yhtä pitkävihaisia kuin minä olen. Tai se on muuttunut enemmän pettymykseksi ja kunnioituksen puutteeksi tietyissä asioissa. Ei kuitenkaan haittaa arkea eikä rakkautta, se vain on paljon inhimillisempää nyt. Ja kaikesta huolimatta tämä on elämäni suuri rakkaus, joka on osoittanut voimansa monissa suurissa asioissa, paljon suuremmissa kuin kertahairahdus.

Vierailija
96/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee tarvetta pettää, ei rakasta.

Höpö höpö, ei siemenen linkous liity millään tapaa rakkauteen.

Siemenen linkous? Ei kukaan halua satuttaa rakastamaansa ihmistä. Sellainen ihminen ei rakasta linkosi sitten siemeniä tai ei. Ja ainakin henk. koht. oma rakkauteni ja kunnioitus toista kohtaan menee siinä, jos menee minua pettämään.

Vierailija
97/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen mies kertoisi itse ja vaikuttaisi katuvalta, antaisin vielä yhden mahdollisuuden. Toki luottamus pitäisi ansaita takaisin ja siinä voisi mennä aikaa.

Jos ei kertoisi ja saisin kuulla muualta, jättäisin varmasti ja tekisin miehen elämästä helvettiä

Vierailija
98/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on mielenkiintoista juttua mutta ei, ei niin. Et kerro yhtään mitään. Jos joku muu kertoo kiellät kaiken. Olen hoitoalalla ja oikeastaan ainoa syy  käydä näillä palkoilla töissä on yövuorot. Parikymmentä vuotta alalla olleena olen kellistänyt yövuoron hiljaisuudessa useamman kymmenen naista. Vaimolla ei hajuakaan asiasta eikä tule olemaankaan. Anna mennä vaan ja muutaman kerran jälkeen morkkiksiakaan ei enää tule.

Vierailija
99/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten kerrot, koska ne sanat haamuilee naisen mielessä lopun elämää.

Parempi joka tapauksessa totuus sinulta kuin vihjailevat puheet tuolta toiselta naiselta (tämän koin itse). Sano koko totuus, koska jos jäät kiinni puolitotuudesta myöhemmin niin kaikki on menetetty. Anteeksi voi antaa vain kerran.

Vierailija
100/114 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on mielenkiintoista juttua mutta ei, ei niin. Et kerro yhtään mitään. Jos joku muu kertoo kiellät kaiken. Olen hoitoalalla ja oikeastaan ainoa syy  käydä näillä palkoilla töissä on yövuorot. Parikymmentä vuotta alalla olleena olen kellistänyt yövuoron hiljaisuudessa useamman kymmenen naista. Vaimolla ei hajuakaan asiasta eikä tule olemaankaan. Anna mennä vaan ja muutaman kerran jälkeen morkkiksiakaan ei enää tule.

Miksi olet parisuhteessa?

Olet kelvoton puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi