Mikä mun housuissa on vikana, kun niissä näyttää siltä, että mulla on kahden pakaran sijasta vain yksi iso?
Kommentit (20)
Jos muissa housuissa ei ole tuota vikaa, niin heotä tuo pari veke.
Onko ne varmasti housut eikä hame?
Joku perskoronkiristin varmaan puuttuu? Ehkä tarkoituksellakin jos ne on suunnattu sellaisille jotka ei halua sitä pakaranväliä esitellä? Jooemmämitääntiiä.
Ei se ole pakara, se on sun mahas.
Mullakin on yhdet urheiluleggarit, joissa näyttää vähän kuin olisi vaippa housuissa. 😅 Mutten halua niitä pakaravakohousujakaan käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen läski av-mamma...
Painan 60 kg ja olen 175 cm pitkä, mutta palstamiesten mielestä olen 10 kg liian painava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on yhdet urheiluleggarit, joissa näyttää vähän kuin olisi vaippa housuissa. 😅 Mutten halua niitä pakaravakohousujakaan käyttää...
Just tuollainen vaippalook. Kauhea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos muissa housuissa ei ole tuota vikaa, niin heotä tuo pari veke.
En oikein omista housuja, kun ei meinaa löytyä sopivia. En tosin hetkeen ole viitsinyt edes etsiä.
Ap
Se on ihan normaalia. Aina kun takataskujen väli on yli metrin, niin se näyttää juuri tuolta.
Hih, tyypilliset nykyajan halpisfarkut, housujen lattaperse-leikkaus.
Mistä saa farkkuja joissa on sellainen leikkaus joissa kangas asettuu normaalisti eikä liiskaa takapuolta yhdeksi lituskaksi jättipakaraksi?
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Aina kun takataskujen väli on yli metrin, niin se näyttää juuri tuolta.
Perseen ympärys on metrin. Ei takataskujen väli :D
Ap
Joku nykyajan housuissa on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö iso vehje sovi housuun?
Haaroista taitan taaksepäin ja ylös. On niin iso.
Vierailija kirjoitti:
Hih, tyypilliset nykyajan halpisfarkut, housujen lattaperse-leikkaus.
Mistä saa farkkuja joissa on sellainen leikkaus joissa kangas asettuu normaalisti eikä liiskaa takapuolta yhdeksi lituskaksi jättipakaraksi?
Osta numeroa isommat niin ei liiskaudu enää.
Tosin se ei aita, jos sulla on alaosastaan löysä mummotakapuoli, eli lihasta on vain yläosassa. Useimmille meistä tulee sellainen kun ikää tulee tarpeeksi.
Olet tyypillinen läski av-mamma...