Petin naisystävää
Haluaisin kertoa kaiken. Toivoisin täältä asiallisia vastauksia. Onko kokemuksia että olette kertoneet? Mikä lopputulos? Kadun ja haluan olla naiseni kanssa.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään. Kerroin että kadun enemmän kuin mitään ja olen valmis jättämään työni ja menemään terapiaan.
Hän lähti siskolleen yöksi. Suostui kuuntelemaan. Oikeastaan halusi kuulla kaiken. Surullisinta oli että
hän ei ollut vihainen. Surullinen vaan. Lähti just sinne siskolleen. Jätti ainakin vielä tavaransa meille. Eikä
sanonut suoraan että se oli siinä. Pidän edelleen peukkuja. Pitäisikö nyt antaa rauhaa? Varmaan niin paras. Ap
Kun tuollainen tieto tulee, ensimmäinen reaktio on lamaannus, se on suojareaktio, ettei esim ryntää heti tekemään jotain vahingollista.
Noin vuorokauden kuluttua tulee se todellinen romahdus. Hyvin todennäköisesti siitä seuraa ainakin lievä masennus unettomuuksineen jne.
Masennus kestää ehkä puoli vuotta, ehkä kauemmin. Mutta kun petetty siitä toipuu ja voimistuu, saa petturi todennäköisesti kenkää.
Sinä pettäjä voit vaan tukea ja ymmärtää.
Liitosta putoaa uskottomuuden takia pohja kertaheitolla, eikä sitä koskaan saa ennalleen.
T: saman kokenut petetty
Vierailija kirjoitti:
Kerrottu. Naiseni romahti lattialle itkemään.
Mikä ihmeen "naiseni"? Lopeta jo kutsumasta häntä siksi, hän lakkasi olemasta "naisesi" kun päätit työntyä toiseen "naiseesi".
Ehdottomasti kerro totuus, se että jatkaa pettämistä sillä ettei kerro vaan pahentaa asiaa.Mitä pidempi aika menee sen vaikeampaa sitä on selittää.Etkä jää työkaverin kiristyksen varaan että kertoo vaimolle...josta seuraa lisää ongelmia.
Äiteen kaa ei sais olla ollenkaan "silleen"
Miehen rakkaus on meemi. Toivottavasti saat kenkää ja "naises" käy painamassa kaverias. Ois oikeus ja kohtuus. Paljon kärsimystä sinne *muisk*.
Suominaiset eivät kykene tukemaan ja auttamaan HÄDÄSSÄ olevaa MIESTÄ.
Sen sijaan, että paukuttaisitte alapeukkuja ja haukkuisitte AP:ta, voisitte auttaa ja tukea. Mutta ilmeisesti te ette siihen pysty.
Minun neuvoni on, että et kerro asiasta. Menneisyys on menneisyyttä. N21
Olen itse ollut samassa tilanteessa. Erona se ettei minulle kerrottu, vaan sain itse selville.
Ollaan vielä yhdessä, kävin muutaman kerran itsekin sitten muualla nauttimassa.
On käynyt sama, että ex petti työkaverinsa kanssa. Olisin ehkä kerran voinut antaa anteeksi jonkun yksittäisen kännisekoilun, mutta en sitä, että joku menee työpaikalle ja p*neskelee siellä työkaverinsa kanssa ihan selvinpäin ties kuinka monetta kertaa... Esimerkiksi minun tapauksessa mies oli tuon naisen kanssa olleet työkavereita liki 10 vuotta, joten kyllä siinä ehtii vaikka ja mitä. Kyllähän se liero yritti syytellä sitä työkaverinaistaan mitä erikoisemmilla tavoilla ja ihan eron hetkellä myönsi, että itse asiassa hän sen flirttailun aloittikin jännityksen vuoksi. Kiitos ei ja bye.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että paukuttaisitte alapeukkuja ja haukkuisitte AP:ta, voisitte auttaa ja tukea. Mutta ilmeisesti te ette siihen pysty.
Melkoinen itse aiheutettu hätä. Et ajattele yhtään sen petetyn hätää?
Hyi. Olen seurannut sivusta tuollaista ihmeellistä vehtaamista työkavereiden välillä... Kihitetään, kuin teinit ja kummallakin osapuolella kotona puolisot ja pienet lapset. Niin oksettavaa. Yritetään olla muka niin salassa, mutta jos työkaveritkin näkee tuollaisen jännitteen, niin kumma, jos siellä kotona ei ihmetellä esimerkiksi "ylitöitä", "afterworkeja" jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voisit lakata esittämästä naista.
Onneksi olkoon sait ikusen syyn riitoihin jos jatkatte. On tietysti pareja jotka ei vanhoja muistele riidellessään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon sait ikusen syyn riitoihin jos jatkatte. On tietysti pareja jotka ei vanhoja muistele riidellessään.
Joo, minä joskus yritin jatkaa pettäjän kanssa, mutta ei siitä mitään tullut. Siitä alkoi se jatkuva mustasukkaisuus, epävarmuus ja jopa viha toista kohtaan. Inhosin myös itseäni ja yritin etsiä jatkuvasti vikaa itsestäni jne. Myös tämä pettäjä muuttui mustasukkaiseksi, kun aloin viihtymään enemmän ystävien kanssa ja käytiin baareissa ym. Ero tuli vuosi pettämisen jälkeen. Luultavasti petti myös vielä toisenkin kerran kiinni jäätyään.
Ehkä kannattaa miettiä kaksi kertaa mitä on tekemässä ja mihin kaikkeen se tulee vaikuttamaan. Jos suhteessa on jotain epäkohtia, niin niistä keskustellaan ja jopa erotaan ennen, kuin lähdetään vikittelemään muita.
Vierailija kirjoitti:
Hädässä olevaa miestä....😅 No ei hän mitään tukea ole ansainnut, vaan se puoliso.
21-vuotiaalla on vielä henkinen kehitys kesken, joten neuvosi eivät vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hädässä olevaa miestä....😅 No ei hän mitään tukea ole ansainnut, vaan se puoliso.
21-vuotiaalla on vielä henkinen kehitys kesken, joten neuvosi eivät vakuuta.
Ei tuo kommentoimasi ole nainen, eikä edes 21 v. Trollaa tuolla nimimerkillään vähän joka toisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki uskoo, että olet N21. M50 pikemminkin.
Oikein hyvä, että sait kerrottua naisystävällesi. Olo on varmaan tuskainen teillä molemmilla. Nyt olisi tärkeää, ettet väheksy tekoasi tai naisesi tunteita, vaan otat kaiken vastaan, jos haluat suhteellenne mahdollisuuden. Ilmoita hänelle olevasi valmis keskustelemaan koska tahansa hän haluaa. Kerro myös, että haluat säilyttää suhteenne ja naisesi on parasta mitä sinulla elämässäsi on.
Kertapettäminen harvoin kaataa suhdetta, koska petetyn tunteet eivät kuole hetkessä ja antavat siten mahdollisuuden työstää asiaa. Jotenkin uskon kirjoituksistasi päätellen, että otat opiksi kerrasta ja jos suhteenne jatkuu, kykenet miettimään ensin seurauksia ennenkuin loukkaat naistasi.
Kun naisesi on valmis, menkää pariterapiaan. Se auttaa luottamuksen uudelleen rakentamisessa.
Ole kärsivällinen, ystävällinen, kuuntele ja käykää asiaa niin monta kertaa läpi kuin se ikinä vaatiikin.
Toivon teille kummallekin hyvää.
Tällaiset jutut päättyy yleensä aina siihen, ettei pettäjä kerro, mutta puoliso huomaa käytöksen muuttuneen ja alkaa epäillä jotain. Edes kysyttäessä pettäjä ei sitten kuitenkaan uskalla kertoa, ja kynnys kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu. Lopulta epäluulo alkaa syödä suhdetta ja se menee pilalle, vaikka yhdessä jatkettaisiinkin.