Petin naisystävää
Haluaisin kertoa kaiken. Toivoisin täältä asiallisia vastauksia. Onko kokemuksia että olette kertoneet? Mikä lopputulos? Kadun ja haluan olla naiseni kanssa.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa itsesi pulaan saattanut. Pitkä suhde ehkä kestää yhden hairahduksen ja olen kertomisen kannalla.
Toinen kysymys onkin, että kyseessä on työkaveri. Ilmeisesti joudutte työn kautta olemaan tekemisissä ja se voi olla kumppanillesi kestämätöntä.
Jos päädyt kertomiseen, miten ratkaiset sen, että työkaveri on tavallaan edelleen elämässäsi?
Olen työpaikalla esimiehen asemassa, joten harkitsin potkujen antoa naiselle, mutta sitten taas jäisin ainakin kiinni. Eikä se olisi reilua.
Varmaan joudun itse vaihtamaan työpaikkaa. Jos se kävisi naiselleni. Ap😂 Kai tajuat ettei tuo ole vaihtoehto! Potkujen syyksi ei kelpaa ”vieraan naisen nusaisu”.
Kyllä AP:n esimiehelle käy syyksi "alaisen kanssa työaikana seksin harrastaminen työpaikalla", kun hän antaa AP:lle fudut. Se naispuolinen työkaveri voi ilmiantaakin, ja sanoa että AP pakotti esimiesasemassa kun oli.
Älä kerro ja jatka kivan pitämistä. Mitä puoliso ei tiedä niin se ei satuta. Toisaalta jos jäät kiinni on ihan sama ootko pannu sitä kerran vai monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse pettänyt nuorena ja sanonpa vaan, että jos pystyy pettämään kumppaniaan, niin ei tosiaankaan tätä rakasta. Ja ap. han ei ole edes kihloissa, naimisissa tms eli ei varmaan rakasta ja ole varma, että nainen on se oikea.
Sinäkö se osaat kaikkien puolesta kaiken sanoa? Vain siksi koska itse olet pettänyt?
Suuri osa nuorista pareista ei halua edes nykyään naimisiin. Ei se ole mikään rakkauden merkki.
Ja minäkin olen pettänyt, mutta rakastin miestäni yli kaiken. En vain saanut suhteessa tarpeeksi seksiä, ja olin kerran tyhmä. Kadun sitä vieläkin. En ole sen jälkeen rakastanut ketään kuin häntä. Sitä kemiaa ei ole muiden kanssa ollut.
Tapauksia on monia.
Ap, jos haluat edes pienen onnistumisprosentin suhteen jatkamisen suhteen, kerro. Saa kuitenkin tietää. Jos ei saisikaan, huomaa käytöksestäsi.
Olette olleet sen verta kauan yhdessä.
Olet tehnyt virheen ja nyt on naisesi käsissä miten jatkaa. Ainoa vaihtoehtosi on olla rehellinen. Muuta ei ole.
No jos olisit minun mieheni niin ero tulisi kyllä 100% varmuudella. Tuohan on se kaikkein suurin epäkunnioituksen osoitus ja osoittaisi minulle myös että minä olen miehelle yhdentekevä kun ei muuta tarvita kuin yksi yhteinen työvuoro jonkun vähän flirttailevan naisen kanssa. Eihän sinuun voi luottaa enää ikinä kun noin pienestä olet heti pettämässä. Omassa suhteessani olen kyllä jo alussa tehnyt selväksi, että minulla on nollatoleranssi pettämiselle enkä voisi enää kunnioittaa edes itse itseäni jos jäisi suhteeseen jossa minun kunnioitus on tuolla tasolla ja on jopa työpaikalla kesken työvuoron täysin alapäänsä vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa itsesi pulaan saattanut. Pitkä suhde ehkä kestää yhden hairahduksen ja olen kertomisen kannalla.
Toinen kysymys onkin, että kyseessä on työkaveri. Ilmeisesti joudutte työn kautta olemaan tekemisissä ja se voi olla kumppanillesi kestämätöntä.
Jos päädyt kertomiseen, miten ratkaiset sen, että työkaveri on tavallaan edelleen elämässäsi?
Olen työpaikalla esimiehen asemassa, joten harkitsin potkujen antoa naiselle, mutta sitten taas jäisin ainakin kiinni. Eikä se olisi reilua.
Varmaan joudun itse vaihtamaan työpaikkaa. Jos se kävisi naiselleni. ApSiis esimiehenä panit naista töissä ja nyt harkitset potkujen antamista hänelle? Kyllä sulla vintillä putkivalo pätkii pahasti.
Olisi tietysti täysin väärin antaa potkuja. Ap vaikuttaa olevan aidosti hädissään ja luultavasti kyseessä oli ajatusleikki miten selvitä tilanteesta helpoiten. Ihmisillä on tapana ensin miettiä ne helpoimmat vaihtoehdot, mutta kuten ap totesi, idea ei ole käyttökelpoinen.
Kyllä tässä tilanteessa on mentävä sen vaikeimman kautta ja kerrottava naisystävälle ja otettava seuraukset vastaan. Jos ap ei kerro, se tulee ilmi kuitenkin joskus jossain.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko siksi, että se tuo itsellesi paremman olon? Miettisin itse ensin sitä pohjimmaista syytä pettämiselle ja mitä tämän hetkisessä suhteessa puuttuu, mikä sai pettämään alunperin.
Kertoisitko siksi, että on huono omatunto ja kertominen parantaa omaa oloa -älä kerro
Haluatko kertoa jotta voit korjata suhteen ja kertomatta jättäminen tekee hallaa suhteelle - kerro tyttöystävälle
Suosittelen kuitenkin että olet jäsentänyt jotenkin pettämisen syitä ja osaat kertoa sen tyttöystävälle järkevään tapaan.
Haluan kertoa koska haluan korjata virheeni. Pettäjä ei varmaan paljoa sympatiaa saa, mutta en tekisi mitään jos saisin toisen mahdollisuuden. Mietin terapiaa ja työpaikanvaihtoa ja kertomista. Teen mitä vain. Ehkä siellä terapiassa löytyisi syykin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko siksi, että se tuo itsellesi paremman olon? Miettisin itse ensin sitä pohjimmaista syytä pettämiselle ja mitä tämän hetkisessä suhteessa puuttuu, mikä sai pettämään alunperin.
Kertoisitko siksi, että on huono omatunto ja kertominen parantaa omaa oloa -älä kerro
Haluatko kertoa jotta voit korjata suhteen ja kertomatta jättäminen tekee hallaa suhteelle - kerro tyttöystävälle
Suosittelen kuitenkin että olet jäsentänyt jotenkin pettämisen syitä ja osaat kertoa sen tyttöystävälle järkevään tapaan.
Haluan kertoa koska haluan korjata virheeni. Pettäjä ei varmaan paljoa sympatiaa saa, mutta en tekisi mitään jos saisin toisen mahdollisuuden. Mietin terapiaa ja työpaikanvaihtoa ja kertomista. Teen mitä vain. Ehkä siellä terapiassa löytyisi syykin.
Ap
Vastasit itse itsellesi. Onnea matkaan!
Itse en ole pettänyt mutta ystäväni petti aikanaan miestään. Hän aidosti rakasti miestään mutta kaipasi tältä enemmän huomiota ja mieheltä sitä ei silloin herunut tarpeeksi. Sen sijaan että ystäväni olisi ratkaissut asioita kotonaan, petti. Joskus ihminen toimii tunteidensa ja mielihalujensa alaisena eikä järki kulje mukana. Jotenkin voin tämän ymmärtää, mutta älä kuseta. Ystäväni sai anteeksi. Ovat edelleen yhdessä. Kävivät terapiassa. Onhan näitä ”hyviäkin” tarinoita. Mutta se on naisesi päätös. Kerro totuus. Huonoin vaihtoehto olisi että et kerro. Todennäköisesti löydät syyn pettämiselle kun vähän kaivelet itseäsi.
Kiitti vastauksista. Jännittää pirusti. Kerron tänään. En ole kertonut ystävillekään. Hävettää helkutisti. Ap
Miten te jaksatte olla noin tylsiä? Mulle sopisi ihan hyvin, että miesystävä kävisi joskus nusaisemassa muitakin jos huvittaa. Se ei tosin olisi pettämistä jos asiasta olisi sovittu. Tietysti haluaisin itselleni saman option. Nyt olen sinkku, mutta toivoisin löytäväni miehen, jolle tämä sopii.
Hyvä ap jos selkärankaa löytyy mutta valitettavasti taidat tänään lentää kuin leppäkeihäs. Mutta no, tsemppiä oli vastaus sitten mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vastauksista. Jännittää pirusti. Kerron tänään. En ole kertonut ystävillekään. Hävettää helkutisti. Ap
Itse olen ollut tilanteessasi sekä ollut se, kenelle kerrotaan pettämisestä. Molemmissa suhde jatkui. Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Jos tarvitset juttuseuraa, niin saat täällä asiasta keskusteluapua.
Vierailija kirjoitti:
Siis työkaveri oli vaan avoin ja flirttaili ja sinä vaan menit mukaan välittämättä 6 vuoden suhteesta. "Sulit nii nopee, ei sust oo vastusta", joo. En usko että olisi eka kertakaan. Kerro totuus.
Vika on aloittajan naisessa koska on ottanut miehen, joka kelpaa muillekin. Hänen pitäisi tietää, että aloittaja panee työkavereitaan.
Kannattaa myös tarkistaa, ettei sieltä tuherosta jäänyt mitään viemisiä kotiin. Se olisi varmaan viimeinen naula suhteenne arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa ap on hieman oikonut mutkia. Tuskin työtoveri olisi ollut erityisen avoin jos äijä ei itse ollut ihan täysillä messissä. Nyt vaan kaduttaa niin tarina alkaa muuttua. Näin se menee.
Nyt menee vähän offariksi, mutta tiedän muutamia naispuolisia työkavereita, jotka aivan avoimesti yritti jallittaa meidän esimiestä. Nähnyt nämä myötähäpeää herättävät tapaukset firman juhlissa.
Mies on kyllä hyvännäköinen ja kovapalkkainen, mutta myös varattu ja perheellinen. Yleensä myös nämä naiset ovat olleet varattuja.
Totta kuitenkin, it takes two to tango. Eli usein nämä työpaikkasuhteet alkavat molemminpuolisella flirtillä.
Hyvä, hyvä, enemmän vaan seksiä ihmisille, ei kukaan jaksa oikeesti samaa ruttua vaan kairata vuosia.
Työkaveri, tyhmä! Olisit pannut mieluummin maksullista ja unohtanut koko asian. Nyt olet pulassa. Joko sinä tai työkaverisi haluaa uusintaa, tai ilmapiiri on kiusallinen aina. Itsepä soppasi keitit, taiteile parhaasi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa ap on hieman oikonut mutkia. Tuskin työtoveri olisi ollut erityisen avoin jos äijä ei itse ollut ihan täysillä messissä. Nyt vaan kaduttaa niin tarina alkaa muuttua. Näin se menee.
Nyt menee vähän offariksi, mutta tiedän muutamia naispuolisia työkavereita, jotka aivan avoimesti yritti jallittaa meidän esimiestä. Nähnyt nämä myötähäpeää herättävät tapaukset firman juhlissa.
Mies on kyllä hyvännäköinen ja kovapalkkainen, mutta myös varattu ja perheellinen. Yleensä myös nämä naiset ovat olleet varattuja.
Totta kuitenkin, it takes two to tango. Eli usein nämä työpaikkasuhteet alkavat molemminpuolisella flirtillä.
Hyvännäköinen esimies, kova palkka. Eipä ihme jos alaiset himoitsevat. Vertaavat omiin miehiinsä joilta puuttuu jotain, mitä esimiehellä on.
Tämä herättää kysymyksen, miksi hemmetissä olla naisen kanssa parisuhteessa, kun he toimivat noin?
Suhde on jo rikottu, ja puolisosi sydän särkyy. Ensin hän saattaa haluta yrittää jatkaa suhdetta, mutta sitten kun hän toipuu ehkä vuoden sisällä, hän haluaa erota.
Terveisin uskottoman ex-rouva.
Avonaispuolisosi aistii asian sinusta joka tapauksessa. Hän tuntee ja näkee sinut ja vieläpä sitä paremmin, mitä parempi suhde, ihana naisesi, on ollut.
Kaikki tulee esille. Pilasit suhteen.
Mieti, kun palvot, teet vaikka mitä - kotitöistä alkaen, olet vaikka miten kiltti, kun rakastelet (jos se onnistuu samaan tapaan), et enää koskaan voi olla avoin.
Suhde ei enää "elä".
Se on jäätynyt paikalleen, koska valhe.
Luottamus kun menee, ei jäljelle jää juurikaan mitään kuin melko pinnallinen toveruussuhde.
Rakkaus pilattiin. Hävitettiin. Sitä ei ole, koska ette kohtaa enää toisianne sanallisesti ettekä iholla enää milloinkaan samalla intensiteetillä.
Oli - ja meni.
Rakkaus on Lahja. Jotkut eivät omaa katsomusta eikä omatuntoa sielullisesti.
Olette "vieraita" tousillenne, wtte pääse enää yhteyteen, koska epäselvyys ja valhe, petos välillänne.
Nainen tuntee ja näkee, kerrot tai et !
Suhde ei koskaan palaudu rakkaussuhteeksi. Mustat pilvet vievät voimia.