Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että lopetin kyllä katselemasta muita miehiä, kun tämä tunkeutui elämääni. Minulle riitti se, mitä hän antoi. Enempään en ole valmiskaan.
Ap

Vierailija
42/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:31"]

Lisään, että lopetin kyllä katselemasta muita miehiä, kun tämä tunkeutui elämääni. Minulle riitti se, mitä hän antoi. Enempään en ole valmiskaan. Ap

[/quote]

Voi olla, että mies itse halusikin enemmän ja huomasi, että sinulle kelpasi pinnallisempi suhde. Ehkäpä hän oikeasti rakastui johonkin ja halusi jakaa myös arkea sen toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not into you anymore :) Toi on niin klassinen merkki etten tajua miks et ymmärtänyt jo siitä ku juttelu väheni.. Se oli aluks kiinnostunu susta ja seksiseurasta mutta löysi uuden ja paremman, niin se vaan on. Yleensä jos mies viilenee nopeasti niin kyseessä on "toinen nainen".

Vierailija
44/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samanlaista menoa...vajaa kuukauden mittainen viileä kausi...muutoksen yhteydenpidossa huomaa selvästi. Kai se on sitten se joku toinen kierroksessa.

Vierailija
45/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitsä kertoon, et muut miehet on tauolla?

Vierailija
46/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tilanteen ja symppaan. Kaikki täällä eivät ymmärrä, että jossakin tilanteessa ei oikeasti kaipaa suhdetta vaan kivaa, helppoa ja nautinnollista tapailua. Ymmärrän hyvin ap:n harmituksen, koska ei tosiaan ole helppoa löytää miestä, jonka kanssa aidosti natsaa. Huoh.

Vierailija
47/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:21"]

Ymmärrän ap:n tilanteen ja symppaan. Kaikki täällä eivät ymmärrä, että jossakin tilanteessa ei oikeasti kaipaa suhdetta vaan kivaa, helppoa ja nautinnollista tapailua. Ymmärrän hyvin ap:n harmituksen, koska ei tosiaan ole helppoa löytää miestä, jonka kanssa aidosti natsaa. Huoh.

[/quote]

Niin samaa mieltä. Itsellä siis samanlainen tapailusuhde meneillään. Enkä haluaisi muuta.

Ja todellakaan ei ole helppoa löytää ihmistä jonka kanssa kemiat kohtaa niin täydellisesti.

Vierailija
48/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elämäänsä kyllästyneitä mammoja täällä on vastailemassa? Ehkäpä muut samassa tilanteessa olevat/olleet sinkut osaisivat antaa parempia neuvoja.
Miesten ajatusmaailma on todella erilainen kuin naisilla. Mies on varmasti ottanut sinusta huumaa, ja pitänyt sinua kuumanana ja ihanana naisena. MUTTA ei ole kuitenkaan rakastunut sinuun. Sulle sen sijaan on tullut yllättävänkin vahvoja tunteita.
Saanko arvata että mies on jo aikuinen (30-40 v) ja ollut pääosin sinkkuna?

Vierailija
49/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:52"]Mitä elämäänsä kyllästyneitä mammoja täällä on vastailemassa? Ehkäpä muut samassa tilanteessa olevat/olleet sinkut osaisivat antaa parempia neuvoja.
Miesten ajatusmaailma on todella erilainen kuin naisilla. Mies on varmasti ottanut sinusta huumaa, ja pitänyt sinua kuumanana ja ihanana naisena. MUTTA ei ole kuitenkaan rakastunut sinuun. Sulle sen sijaan on tullut yllättävänkin vahvoja tunteita.
Saanko arvata että mies on jo aikuinen (30-40 v) ja ollut pääosin sinkkuna?
[/quote]

Ei ollut rakastunut enkä minä häneen. Tapailu ja yhteydenpito oli kuitenkin ihanaa.
Ap

Vierailija
50/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja minulle? Otanko lainkaan yhteyttä vai muistutanko olemassaolostani silloin tällöin?
Ap

Vierailija
51/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"] Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista. Ap [/quote] Selvästi olisit halunnut enemmän kuin mies, vaikka muuta sanot. Mies sai jo, mitä halusi ja siinä se. Älä nolaa itseäsi yrittämällä saada tuollaista tyyppiä takaisin. Mitä enemmän yrität, sitä lujempaa se juoksee karkuun. Jatkossa käännä huomiosi kunnon miehiin, jos haluat oikean ihmissuhteen. [/quote] Mulle riitti ihan juhlinta, seksisuhde ja kivat viestit. Olisin pärjännyt sillä ikuisuuden. Ap

[/quote]

Ajatuksiani tästä, 40 vuotta tätä elämää katselleeni ja myös ei-sitoutumishenkisenä naisena...

Ensimmäinen asia on, että olen oppinut että monet miehet ovat pohjimmiltaan aika konservatiivisia. Lukuun ottamatta hyvin nuoria, opiskeluikäisiä tai alle, he oikeasti haluaisivat parisuhteen. He voivat "tyytyä" pelkkään seksi- ja juhlinta/tapailusuhteeseen, jos on tunne ettei tämä nainen nyt Se Oikea ole, mutta ihan jees seuraa, parempaa kuin yksinolo. Mutta joskus sen "väärän" kanssa oleminen voi alkaa ahdistaa ja mies häipyä, tai viimeistään sitten jos löytyy oikeamman oloinen.

Toinen juttu on se, että on toki myös ryhmä miehiä jotka eivät oikeastikaan halua perinteistä parisuhdetta koskaan. Mutta nämä on suurimmaksi osin ns. pelimiestyyppejä, tai sitten vaihtoehtoisesti aika erakkomaisia luonteita jotka haluaa olla itsekseen, mutta välillä tapailla naista. Pelimiehiltä on ihan turha odottaa mitään pitkäkestoista suhdetta, sehän on selvää. Mutta myös introverttityyppejä saattaa alkaa ahdistaa tai kyllästyttää suhde ja voivat häipyä ollakseen taas itsekseen. 

Itse kun olen tosiaan nainen joka en ole koskaan halunnut vakiparisuhdetta, niin minusta on jotenkin outoa että edes odottaa muunlaisilta suhteilta pysyvyyttä. Siinä tulee ihan taatusti aina pettymään, jos odottaa. Itse olen aina ollut sillä mielellä, että nautitaan sen aikaa kun sitä kestää, ja jatketaan eri teitä sitten kun jompaakumpaa tai molempia ei enää huvita. Ilman mitään draamaa, ilman selitysten vaatimisia. Ei tulisi mieleenkään odottaa että jonkun pitäisi minua tapailla tietty aika tai jopa loppuelämä. Jos sellaista kaipaisin, yrittäisin etsiä perinteisempää parisuhdetta itselleni.

Vierailija
52/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:26"]

Neuvoja minulle? Otanko lainkaan yhteyttä vai muistutanko olemassaolostani silloin tällöin? Ap

[/quote]

et todellakaan ota enää yhteyttä!nyt ap oikeesti järki kätee..

Vierailija
53/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi toisen.

Vierailija
54/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tuntuvat vaan käyttäytyvän noin, itsellä ihan samat kokemukset kuin esim 30lla. Miehet eivät halua mitään vakavaa, mutta silti haluavat käyttäytyä "ihanasti" kuten vaikka puhua elämästään ja tunteistaan, olla usein yhteydessä, näyttää että ovat hulluna.

Jotkut naiset ottavat tämän merkkinä vakavemmasta kiinnostuksesta, mutta itse asiassa tällaisesta käytöksestä ei voi vielä päätellä onko kyse siitä. Sen huomaa ennemmin siitä miten mies reagoi jos nainen käyttäytyy samalla tavalla, tarkoitti nainen sitä tosissaan vai ei. Sitoutumiskammoinen pitää tällaista käytöstä (joka vastaa hänen omaansa) hirvittänä merkkinä takertuvasta, rakastuvasta naisesta ja ottaa etäisyyttä. Oikeasti kiinnostuneen miehen kanssa tästä taas voi alkaa ihana parisuhde.

Se virhe jonka moni nainen tekee, kuten apkin tässä ketjussa puhuu, on kuvitella että lopputulokseen ja mieheen olisi jotenkin voinut vaikuttaa olemalla itse erilainen ja tekemällä/olematta tekemättä jotain. Itse en vaan voi uskoa että miesten manipulointi ja sillä "saalistuksella" pelailu oikeasti suuressaa mittakaavassa toimisi. Kylmäkiskoisella käytöksellä karkoittaa miehen joka voisi olla oikeasti kiinnostunut, ja sen seksistä kiinnostuneen pelimiehen saattaa ehkä hieman pidempään saada pidettyä henkisesti epätyydyttävässä seksisuhteessa. Rakastumaan häntä ei sillä saa.

Ymmärrän ap tosi hyvin että tuntuu ikävältä, kun mies jonka kanssa sinulla oli tosi kivaa ei ole enää sinusta kiinnostunut. Mutta näin kuitenkin on, etkä saa häntä takaisin etkä olisi saanut häntä seuranasi pidettyä vaikka olisitkin käyttäytynyt eri lailla. Vaikka teidän juttu toimi sinulle sen aikaa kun se kesti, mies ei nähnyt siinä arvoa hänelle vaan siirtyi eteenpäin. Usein näin vai käy, eikä se tarkoita että sinussa olisi ollut jotain vikaa, vaikka homma ei miehelle toiminutkaan samalla tavalla kuin sinulle

Vierailija
55/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala arvailemaan juuri tämän yksittäistapauksen syitä, mutta miehillä ja naisilla on yksi suuri ero (keskimäärin, ei kaikilla). Naiset vaativat usein ihastumisen ennen kuin lähtevät edes yrittämään suhdetta. Jos mies ei aikaansaa ihastumista ensitapaamisella, usein ensivaikutelmalla, nainen antaa pakit ja se siitä. Miehet toimivat toisin. Miehet eivät yleensä ihastu ensin tai edellytä sitä. Mies valitsee naisen, joka täyttää miehen pinnalliset kriteerit ja josta ei heti näe päälle, että tuon kanssa ei ainakaan toimi, ja lähtee kokeilemaan heräisikö tunteita, kun kokeilee yhdessäoloa ja harrastaa seksiä. Suuri osa noista tapauksista johtuu siitä, että mies huomaa, että ei se nainen vain herätä ihastumisen tunteita. Ei sellaista voi oikein suoraan naiselle sanoakaan, ettei hän tunne itseään hyväksikäytetyksi. Mutta ei sitä mies muutakaan voi, jos aikoo pariutua.

Vierailija
56/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian innokas roikkuja, sitoutumishaluttomat ei sellasia  kauaa jaksa katsella. menetit viimeisenkin toivosi kysymällä mitä teit väärin, tällainen kysymys on sitoutumishaluttomalle ehdottoman liikaa. Tulee siis tunne siitä että haluat enemmän ja hän taas tapailee muita. Älä roiku miehessä joka ei sitä halua,  roikkumalla et ainakaan sytytä ollenkaan.

Vierailija
57/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-maisen ehdottomia ja väheksyviä vastauksia taas...

Vierailija
58/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mies, joka roikkui ja takertui ensin. Mutta tunnistan kyllä piirteet, jotka saattoivat häntä ärsyttää. Mutta ehkä hän olisi häipynyt joka tapauksessa. Siinä tapauksessa hän on kyllä valehdellut ja vedättänyt oikein urakalla. Se kyllä sattuu, koska hän tiesi, että olen varuillani ja sai minut luottamaan. Ehkä hän on vain outo :) Toivon että hän ottaa vielä yhteyttä ja haluaa tavata.
Ap

Vierailija
59/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:26"]

Neuvoja minulle? Otanko lainkaan yhteyttä vai muistutanko olemassaolostani silloin tällöin? Ap

[/quote] Et ota ollenkaan yhteyttä enää. 

Vierailija
60/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä susta tuntuu, ap! Olen itse ollut myös tekemisissä tuollaisten miesten kanssa ja komppaan kyllä ketjun edellisiä: anna olla, siirry eteenpäin elämässä. Älä nöyryytä itseäsi enempää - tuossa tilanteessa koko homma on jo menetetty. Miten voisitte ikinä enää tapailla rennosti, kun olet jo vaatinut mieheltä selitystä vastaamattomuuteen ja stressaat hänestä selvästi enemmän, kuin itsellesikään myönnät.

Suhteenne voi tuosta vain huonontua, ei parantua. Mennyt aika ei tule takaisin, mutta vielä on mahdollista säilyttää kivat muistot, jos annat nyt miehen mennä. Hyvät muistotkin voi pilata draamalla ja vaatimuksilla. Tiedän todella, mistä puhun, joten suosittelen olemaan ajattelematta tätä miestä enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän