Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet kaamea tyrkky ja sellaista miehet kammoavat. Tyrkkyyden huomaa viesteistäsi. "Mies piti minusta", "Mies oli hulluna minuun". Nuo ovat sinun kuvitelmiasi siitä, mitä mies on tuntenut, eivät miehen todellisia tunteita. 

Vierailija
22/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:41"]Jätät hänet rauhaan. Mitä enemmän yrität sanoa että et halua enemmän kuin hänkään, sitä vakuuttuneempi hän tulee olemaan että tosiasiassa haluat "kesyttää" häntä
[/quote]

Onko näin? Millä perusteella? Tämä on mielenkiintoista.

Mies lähetti viestin vastauksena minulle, ettei voi nyt viestitellä, kun keskittyy toiseen tekemiseen. Hän on kuitenkin siitä asti ollut tauotta whatsappissa (stalkkasin joo).
Ap

[/quote] Jos et ole kiinnostunut, sinulle ei ole mtn väloä näettekö enää. Miten mies voisi uskoa että et halua mitään vakavaa jos koko ajan viestittelet ja haluat nähdä?
[/quote]

On väliä! Haluan tavata häntä mutta en sitoutua, vakiintua. Taisin mokata tämän. Mies on viestitellyt jonkun kanssa kohta tunnin. Tunnen hänen tapansa. Sama kellonaika. Tuskin hän jonkun miehen kanssa viestittelee noin pitkään. Tai en minä tiedä. Hitto. Voikohan sitä palauttaa enää mitenkään?
Ap
[/quote] Et voi. Periaattessa yrität sanoa että mies on sinulle hyvin tärkeä nyt jo, ja silti yrität yskotella itsellesi ja hänelle ettet hakua mitään vakavaa. Jos tulossa ei ole mitään vakavaa tämä sama tilanne olisi edessä kuitenkin myöhemmin. Myöhemmin olisi vielä vaikeampaa.
Anna nyt suosiolla vaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:16"]Todennäköisesti olet kaamea tyrkky ja sellaista miehet kammoavat. Tyrkkyyden huomaa viesteistäsi. "Mies piti minusta", "Mies oli hulluna minuun". Nuo ovat sinun kuvitelmiasi siitä, mitä mies on tuntenut, eivät miehen todellisia tunteita. 
[/quote]

No ne olivat hänen sanojaan jotka tukivat hänen tekojaan. Tyrkky voin olla kyllä.
Ap

Vierailija
24/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo!Mä en usko että kukaan nainen alentuu vielä mieheltä kyselemää missä vika kun on saannut noin selvät pakit.Kyllä tämäkin mies vielä tahtoo sitoutua kunhan oikeasti rakastuu ihan niinku kaikki muutkin sitoutumiskammoset.

Vierailija
25/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:16"]Todennäköisesti olet kaamea tyrkky ja sellaista miehet kammoavat. Tyrkkyyden huomaa viesteistäsi. "Mies piti minusta", "Mies oli hulluna minuun". Nuo ovat sinun kuvitelmiasi siitä, mitä mies on tuntenut, eivät miehen todellisia tunteita. 
[/quote]

No ne olivat hänen sanojaan jotka tukivat hänen tekojaan. Tyrkky voin olla kyllä.
Ap
[/quote]
Ei ne välttämättä olleet todellisia tunteita, vaan sanoja. Tyrkytä ittees nyt muille vaan.

Vierailija
26/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua edes entisenkaltaista tapailua. Kuukausi on lyhyt aika, sellaista esitunnustelua eli tapaillaan ja katsotaan, vaikka ei niin välitetäkään. Älä jää miettimään. 

Vierailija
27/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit sille liikaa pillua liian helposti. Se sai mitä halusi ja siirtyi seuraavaan. Ja muuten niin kuin Keskisellä niin nää on aina miesten vika jos ei oteta yhteyttä. Lue sieltä millainen olet.

Vierailija
28/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuukausi on kyllä lyhyt aika. Minä tapailin useamman kuukauden miestä joka oli "hulluna minuun". Yhtäkkiä mies viileni, muuttui etäiseksi ja yhteydenpito oli olematonta muutaman viikon. Oli tavannut jonkun toisen, lopulta kertoi sen suoraan.

Vierailija
29/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samassa tilanteessa kuin ap, ihana kuulla, että on muitakin. Ei noista miehistä vaan ota selvää, mitä ne haluaa. Antaa niin ristiriitaisia singnaaleita tämä munkin mies, että ikä ja hermothan tässä menee perkele!! Pistää vituttamaan. Tämä munkin "hoito" tuntuu silloin vain olevan kiinnostunut ja niin ihastunut' kun itse ottaa yhteyttä' mutta jos mä erehdynkin laittamaan viestiä tai ehdottamaan tapaamista ensin, niin tylyä vastausta vaan pukkaa.

Vierailija
30/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin puhua ja avautua liikaa ja vakuutella. Ja olla liikaa läsnä, vaikkakin vain viestien välityksellä. Tykkäsin siitä että mies piti tiheästi yhteyttä ja menin siihen mukaan.
Ap

Vierailija
31/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetitkö niitä "Oliks tämä nyt tässä?"-viestejä joista voivottelit ja joita häpesit viime viikolla?

Vierailija
32/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:34"]

Minä taisin puhua ja avautua liikaa ja vakuutella. Ja olla liikaa läsnä, vaikkakin vain viestien välityksellä. Tykkäsin siitä että mies piti tiheästi yhteyttä ja menin siihen mukaan. Ap

[/quote]

Teit aivan oikein, jos teit niinkuin sinusta hyvältä tuntui. Jos se ei miehelle sopinut, se on yksi viesti siitä, että mies ei ole sinulle sopiva. Älä mieti sitä miestä enää. Jos hän haluaa, hän voi ottaa yhteyttä. 

Vierailija
33/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun on pääasia unohtaa se mies ja lopettaa tää hyödytön arvuuttelu.ei se enää takasin tule.tai ainekaan niin että olisit sen eka tuskin tokakaan vaihtoehto.eikä sellanen tilanne voi riittää edes sulle.ymmärrät itekki että etiäpäin vaan elämässä!

Vierailija
34/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:37"]Lähetitkö niitä "Oliks tämä nyt tässä?"-viestejä joista voivottelit ja joita häpesit viime viikolla?
[/quote]

En. Viime viikolla mies oli vielä ihan kärpäsenä kimpussa. Muuta hölmöä kyllä lähetin sit myöhemmin.
Ap

Vierailija
35/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game over.

Vierailija
36/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]

Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista. Ap

[/quote]

Selvästi olisit halunnut enemmän kuin mies, vaikka muuta sanot. Mies sai jo, mitä halusi ja siinä se. Älä nolaa itseäsi yrittämällä saada tuollaista tyyppiä takaisin. Mitä enemmän yrität, sitä lujempaa se juoksee karkuun. Jatkossa käännä huomiosi kunnon miehiin, jos haluat oikean ihmissuhteen.

Vierailija
37/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä paskaneuvoja tällaiset "olit liian helppo" tai "et antanut miehen metsästää"!

On se nyt saatana jos ei saa nainen ilmaista kiinnostusta ja innostusta, missä helvetin kivikaudella te oikein elätte?

Lässytinläätä kaikki "mies sai mitä halusi" -länkytykset! Nainen saa haluta ja myös kertoa siitä! Jos ei mies kestä sitä niin kyllä on hiiri.

Lopettakaa hyvät naiset kaikki tällainen spekutus ja pelailu! Olkaa oma itsenne ja katsokaa mihin sillä mennään!

Vierailija
38/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]

Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista. Ap

[/quote]

Selvästi olisit halunnut enemmän kuin mies, vaikka muuta sanot. Mies sai jo, mitä halusi ja siinä se. Älä nolaa itseäsi yrittämällä saada tuollaista tyyppiä takaisin. Mitä enemmän yrität, sitä lujempaa se juoksee karkuun. Jatkossa käännä huomiosi kunnon miehiin, jos haluat oikean ihmissuhteen.
[/quote]

Mulle riitti ihan juhlinta, seksisuhde ja kivat viestit. Olisin pärjännyt sillä ikuisuuden.
Ap

Vierailija
39/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"] Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista. Ap [/quote] Selvästi olisit halunnut enemmän kuin mies, vaikka muuta sanot. Mies sai jo, mitä halusi ja siinä se. Älä nolaa itseäsi yrittämällä saada tuollaista tyyppiä takaisin. Mitä enemmän yrität, sitä lujempaa se juoksee karkuun. Jatkossa käännä huomiosi kunnon miehiin, jos haluat oikean ihmissuhteen. [/quote] Mulle riitti ihan juhlinta, seksisuhde ja kivat viestit. Olisin pärjännyt sillä ikuisuuden. Ap

[/quote]

Mitä puhetta tuo on? Miksi tyydyt puolinaiseen? Nyt ryhtiä! 

Vierailija
40/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"] Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista. Ap [/quote] Selvästi olisit halunnut enemmän kuin mies, vaikka muuta sanot. Mies sai jo, mitä halusi ja siinä se. Älä nolaa itseäsi yrittämällä saada tuollaista tyyppiä takaisin. Mitä enemmän yrität, sitä lujempaa se juoksee karkuun. Jatkossa käännä huomiosi kunnon miehiin, jos haluat oikean ihmissuhteen. [/quote] Mulle riitti ihan juhlinta, seksisuhde ja kivat viestit. Olisin pärjännyt sillä ikuisuuden. Ap

[/quote]

Mitä puhetta tuo on? Miksi tyydyt puolinaiseen? Nyt ryhtiä! 
[/quote]

Suhteita nyt on erilaisia. Nyt en halua tiivistä parisuhdetta mutta vakituinen miesseura kyllä kelpaa. Sellainen rento, iloa tuottava suhde.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä