Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää käydä vanhemmilla kylässä, huutavat kuin olisivat hädässä!

Vierailija
12.07.2026 |

Olen 30v nainen. Lapsena jo ärsytti, vanhemmat huusivat kaikki asiansa. Ei voinut puhua tavallisella äänellä, eikä edes yrittää. Jos valitin, sanottiin: "Laita ovi kiinni" tai "Kyllä tässä perheessä saa puhua!!" Nyt menin taas tapaamaan vanhempiani, ja se jatkuva huuto... Lähdin heti ekan yön jälkeen. Ei pysty. Kun yritin nukkua, kuului alakerrasta: "MUUTEN MIHIN AIKAAN SUN PITÄÄ LÄHTEÄ TÖIHIN HUOMENNA?" "EHKÄ KAHDEKSALTA" "OKEI MÄ HERÄÄN SITTEN JOSKUS PUOLI KAHDEKSAN AIKAAN". Hermot menee!! Kun nukahdin vasta kahdentoista aikaan, niin aamulla puoli kuusi aamu alkoi taas heidän huudollaan. "NONIIN MÄ LÄHDEN NYT. PITÄÄKÖ KAUPASTA TUODA JOTAIN ILLALLA?" "NO EN TIEDÄ." "EIKÖ VOI VASTATA KUNNOLLA?" ja riitelyä varmaan vartin. Helkkari!! Kaikista pahinta tekee se, että hiljainen ja ääniyliherkkä 14v. pikkusiskoni asuu vielä kotona. Vaikuttaa koko ajan ahdistuneelta huudon takia. Menee jo hermot. Miten joku jaksaa huutaa koko ajan???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Vierailija
2/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi sinun ei tarvitse asua vanhemmillasi. Mieti tuota pikkusiskoa, vielä 2-5 (tai enemmän) vuotta kotona. 730-1825 päivää huutoa. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele ap! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi! Vain otettu lääke voi auttaa!

Vierailija
4/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele ap! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi! Vain otettu lääke voi auttaa!

En valehtele. Mukavaa jos sinun perheesi on ollut hiljainen. MENEN VAIN SEKAISIN TÄSTÄ JATKUVASTA HUUDOSTA!!! Ap

Vierailija
5/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miten joku voikin puhua näin kovaa... Nyt arvostan kämppäni hiljaisuutta... 

Ap

Vierailija
6/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä provoja riittää, mutta jotenkin kyllä uskon tähän. 

Vierailija
7/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niiden käytöstä voi muuttaa, valitettavasti.

Vierailija
8/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia, mutta käyn joskus kyläpaikassa, missä on kokoajan joku hördeli päällä. Jos ei ole, se tehdään. kahvitellessa kysytään, että mitä sanoitkaan, kun koko ajan käydään ite kierroksilla, niin ei kuulla edes toisen puheita

Vierailija
9/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy harvakseltaan, äläkä jää yöksi. Kehitä aina juttu,miksi et nyt jää. Älä tingi siitä. Älä ole kauaa kerralla, jokunen tunti ehkä

Vierailija
10/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olet itse ääniyliherkkä.

Vierailija
11/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että olet itse ääniyliherkkä.

Ei välttämättä. Toiset oikeesti huutaa asiansa

eri.

Vierailija
12/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans huutajien perheestä. Pahinta on, että hän tapaa soitella vanhemmilleen ja sisaruksilleen myöhään illalla, kun minä ja lapset ollaan jo nukkumassa. Puhelimeenkin toki täytyy huutaa niin kovaa, että kuuluisi perille melkein ilman sitäkin.

Vierailija
13/13 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverillani on ADHD ja puhuu huutamalla. Hänen isällään sama juttu,ollaan tunnettu teinistä asti tämän kaverin kanssa ja rappuun asti kuului kun huusivat isänsä kanssa toisilleen. Eivätkä edes riidelleet,vaan juttelivat omasta mielestään normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi