Mikä on ilkeintä mitä teit pienenä?
Tällanen kysely. Ja mitä siitä seurasi? Itse olen haukkunu ihmisiä muutaman kerran mutta en mitenkään kamalan pahasti (en tiedä miksi, en muista mitään syytä. ) ja jotain pientä kepposta tehny pari kertaa. Sekä riidelly veljen kanssa. Lisäksi oon huutanu vanhemmille aika pahasti, en nyt muista sanatarkkaan mitä. Joskus jätettiin yks kaveri ulkopuolelle porukasta ja syrjittiin sitä vaikka se oli tosi mukava ja jälkeenpäin siitä on ollu tosi huono omatunto (en muista tähän edes syytä).
Kommentit (92)
Potkasin täysiä munille poikaa joka yritti alkaa kiusaamaan! Ja ei, en kadu. Pidin puoliani siten miten osasin. Kiusaaminen loppu!
Siskoni, joka oli silloin n. 15v. oli nakitettu lapsenvahdiksi meille pienemmille sisaruksille. Minä olin silloin n. 7v. Suutuin siskolle, kun en saanut syödä olkkarissa samalla kun katsoin lastenohjelmia, eikä sisko antanut syödä myöhemmin. Pakotti pöydän ääreen syömään. Minä otin soppalautasen mukaan ja menin kiellosta huolimatta syömään olkkariin. Sisko tuli hakemaan mua takaisin keittiöön syömään, niin minä heitin makkarasopat sen päälle ja lattialle. Nostin vaan jalat pöydälle ja annoin siskon siivota sotkut.
Tästä ketjusta voi päätellä hyvin paljon miten typeriä jotkut miehet on lapsesta asti. Kaikista sairaimmat jutut on ollut miesten kirjoittamia. Jospa ois vaan trollailua. Kuka terve ihminen oikeesti kusee toisen päälle vaan koska huvitti?!?!
Olimme vanhimman siskoni luona kyläilemässä. Vessassa olin ja laulelin ja fiilistelin oikein kunnolla ja nappasin vessapaperia oikein voimalla. No, se teline katkesi. Oli sellaista läpinäkyvää muovia. Iski paniikki ja väitin että reilu 2v pikkusisko oli sen rikkonut. Mutta voin vieläkin muistaa sen kauhun joka valtasi kun vessapaperi rulla tipahti lattialle. Äiti oli jo ennen siskon luo menemistä hokenut että mihinkään ei kosketa ja mitään ei rikota.
Purin serkkuani käsivarteen niin lujaa että hampaanjäljet näkyvät arpena vielä tänäkin päivänä, tapahtuneesta on yli 30 vuotta.
Luin siskoni päiväkirjaa salaa (mutta jäin kiinni kun suttasin sieltä pilakuvan jonka se oli piirtänyt musta :-D)
Kavereiden kanssa joskus käytiin pyytämässä ulos yhtä ärsyttävää poikaa ja sitten mentiinkin piiloon niin ettei se löytänyt meitä :-(
Naapurissa asui nainen, jonka lapsenlapsi oli hänellä usein kylässä. Naapurustossa ei ihan oikeasti asunut silloin muita lapsia kuin minä, ja tämä naapurin lapsenlapsi oli tosi mukava ja iloinen tyttö. Ja mitä minä tein? Pomotin häntä, valehtelin juttuja ja lopulta tönin lumihankeen ja houkuttelin lumivallin päälle ja sieltä alas. En ymmärtänyt itseäni ollenkaan silloin. Minä olin itse yksinäinen lapsi ja kotona tosi kiltti.
Mutta sitten toisaalta lompsin kyllä sitten ihan itse tuon tytön mummon oven taakse ja pyysin anteeksi (tyttö ei silloin ollut siellä). Se oli aika rohkea teko, näin jälkeenpäin ajateltuna. Ja nyt myös tiedän, että oireilin kotioloja, ja me muutimmekin sitten pian pois koska vanhempani erosivat. Tätä tyttöä en muuten nähnyt enää koskaan, sen jälkeen kun hän itkien juoksi lumivallilta pois.
Anteeksi ihan kamalasti Sinulle, jos vaikka joku tunnistaa tästä itsensä!
Minulla oli neljä vuotiaana "potkin kaikkia miehiä munille-buumi". Luulin oikeasti sen olevan kaikkien mielestä vaan hauskaa.
varastin mun kaverilta barien korvakorut koska ne oli muka niin hienot :D
Kaivettiin serkkujen kanssa lumikinokseen reilun metrin syvyinen kuoppa ja päälystettiin se styroksilla ja päälle ohut kerros lunta. Sitten huudeltiin useamman vuoden nuorempi ADHD- lapsi (sähelsi joka paikassa, oli sellainen holtiton raasu) paikalle ja usutettiin, että uskaltaako kiivetä lumikinoksen päälle ja hypät lujaa laella. Poika vähän epäröi, mutta kiipesi ja houkuttelun jälkeen hyppäsi. Tippui kaulaa myöten kaivamaamme kuoppaan ja me nauroimme. Lopulta alkoi itkeä, jonka jälkeen vasta nostimme ylös. Ilkeä teko, joka kaduttaa erityisesti, sillä poika oli holtittomuudesta ja tietynlaisesta tuhmuudesta huolimatta muita kohtaan mukava.
Nupistelin joka kerta äitini työkaverin puolisoa niskaan. Niska tuli aina punaiseksi. Hävettää kauheasti vieläkin. Miksei vanhempani estäneet. Eivät varmaan tajunneet, miten kovaa nipistin.
Painelin sukkapuikolla reikiä tapettiin, kun olin joutunut nurkkaan seisomaan jostain muusta syystä.
Minä ja eräs toinen tyttö emme pienenä tykänneet yhdestä tytöstä ollenkaan. Minä keksin julmuuden, jonka voisimme toteuttaa. Työnsin jäätelöpuikon (siis pelkkä puinen puikko, ei enää jäätelöä) peppureikääni ja sitten mentiin sen tytön luo ja käskettiin häntä maistaa tikkua. Ja hän maistoi. Hävettää aivan järkyttävästi, arvatkaa olenko oikeassa elämässä kertonut tätä kenellekään.
Hiekkalaatikolla oli useesti sellanen poika, jolta näky pyllyvako. Tää poika aina näytteli kaikille pippeliänsä ja yritti saada tytöt koskemaan sitä. Välillä myös saattoi istua toisten päälle vain jotta sai vehjettänsä esitellä. Kaadoin kerran sitten sinne pyllyvakoon hiekkaa ja syytin tän pojan siskoa ja poika usko mua. Oltiin n. 6 vuotiaita
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:40"]Hiekkalaatikolla oli useesti sellanen poika, jolta näky pyllyvako. Tää poika aina näytteli kaikille pippeliänsä ja yritti saada tytöt koskemaan sitä. Välillä myös saattoi istua toisten päälle vain jotta sai vehjettänsä esitellä. Kaadoin kerran sitten sinne pyllyvakoon hiekkaa ja syytin tän pojan siskoa ja poika usko mua. Oltiin n. 6 vuotiaita
[/quote]
Lisään vielä että hiekan kaato tapahtui leikkipuistossa, mutta kaikki muu Helsinkiläisen päiväkodin pihalla vuosina 2003-2005, aikuisten mielestä tämä oli vain leikkiä :(
Purin siskoani jatkuvasti mm. Selkään. Vahingossa myös irroitin kaverini pikkuprinsessalta pään.. :/ muutenkin olin tosi julma pienenä.. Jotkut asiat kaduttavat vieläkin
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:02"]
Minulla oli neljä vuotiaana "potkin kaikkia miehiä munille-buumi". Luulin oikeasti sen olevan kaikkien mielestä vaan hauskaa.
[/quote]Mitähän jos jollakin miespuolisella olisi ollut miespuolisena lapsena käsitys vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta hauskana. Tuskin saisi kovin montaa yläpeukkua.
-Mies 29v-
Löin veljeä lautasella päähän sen minkä käsistä lähti. Jos en väärin muista nii veli tippui maahan ja minä sain aikamoiset huudot.
En muista olleeni koskaan tarkoituksella varsinaisesti ilkeä kenellekään lapsena. Tyhmiä juttuja silti joskus keksin, mm. hautasin kananmunan multakasaan ja houkuttelin isosiskon astumaan sen päälle. Kiivettiin joskus pikkuveljen kanssa naapuritalon parvekkeen ovesta sisään (sinne pääsi kun oli rakennustelineet siinä ja ovi poistettu) ja varastettiin heidän keittiön kaapista karkkia, ei jääty kiinni. Kerran heitettiin myös ulkoa löytyneet mädäntyneet kananmunat vajan seinään, niitä jouduttiin sitten kuuraamaan siitä irti. Lähikaupasta sai ostaa tavaraa "piikkiin" eli kaupantäti kirjoitti ostokset vihkoon ja vanhemmat sitten kuukauden lopussa maksoivat (joo, olen syntynyt 70-luvulla). Mentiin sinne pikkuveljen kanssa ja väitettiin että äiti pyysi ostamaan litran jäätelöä ja syötiin se kahdestaan. Jäätiin kiinni kun tuli maksun aika, en muista saatiinko joku rangaistus.