Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ilkeintä mitä teit pienenä?

Vierailija
27.01.2015 |

Tällanen kysely. Ja mitä siitä seurasi? Itse olen haukkunu ihmisiä muutaman kerran mutta en mitenkään kamalan pahasti (en tiedä miksi, en muista mitään syytä. ) ja jotain pientä kepposta tehny pari kertaa. Sekä  riidelly veljen kanssa. Lisäksi oon huutanu vanhemmille aika pahasti, en nyt muista sanatarkkaan mitä. Joskus jätettiin yks kaveri ulkopuolelle porukasta ja syrjittiin sitä vaikka se oli tosi mukava ja jälkeenpäin siitä on ollu tosi huono omatunto (en muista tähän edes syytä). 

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanhempi siskoni pelkäsi hämähäkkejä. Jotain sitten sain päähäni viedä niitä hänen luokseen: "Kato xxx, mulla on sulle lahja!"

Lopulta ei tarvinnut enää olla hämähäkkiä, riitti kun piti kädet niin, että siellä olisi jotain sisällä ja ojensi kohti. Olin ilkeä ja se mitä tein, ei varmasti parantanut siskon fobiaa. Mutta se vaan oli niin hulvatonta, kun muuten niin cool isosisko kirkuu ja pomppii hysteerisenä pitkin kämppää. Anteeksi sisko.. :D

Vierailija
42/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:21"]Purin ihan kaikkea ja kaikkia. Äitiä, isää, siskoa, veljeä, serkkuja, kavereita, lastenhoitajaa, muiden leluja (en ikinä omiani :D) ja lopulta myös meidän kissaa, joka tosin hyökkäsi kimppuuni niin että en purrut enää ketään ikinä :D Olin kylläkin niin pieni, että hirveästi muistikuvia mulla ei ole näistä ajoista ja pääasiassa olen vain kuullut tarinoita, mutta kissan hyökkäyksen muistan edelleen elävästi.
[/quote]

Kissalla loppui samantien huumorintaju :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:03"]Purin omasta koulukiusaamisesta johtuvaa pahaa oloa kotona pikkuveljeeni vähintään yhtä julmasti kuin ne kiusaajat tekivät minulle. Tätä jatkui vuosia, ja sen myötä veljestäni tuli arka ja säikky. Vieläkin, yli kolmekymppisenä, isokokoisena miehenä, jos teen nopean liikkeen, hän säikähtää, ihan kun lapsena kun pelkäsi että lyön, nipistän, revin hiuksista tai teen jotain muuta ilkeää. Veli on kärsinyt paljon masennuksesta, syö siihen lääkkeitäkin, ja usein mietin, että minulla on varmasti suuri osani asiassa =( 
[/quote]

Oletko kertonut tämän veljellesi?

Vierailija
44/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin äidilleni: "Kunpa X olis mun äiti!" Muistan tuon vieläkin selvästi, vaikka olin vasta joku kymmenen. Hävettää älyttömästi ja kaduttaa niin kovasti. Osaan vain kuvitella kuinka pahalta äidistäni on tuntunut. :'(

Vierailija
45/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varastin pienenä aina palasokeria. Jossain vaiheessa jäin kiinni äidille ja lopetin.

Olin ilkeä hyvälle kaverilleni. Hain häntä ulos leikkimään ja kun pääsimme tarpeeksi kauas hänen kotoaan, sanoin hänelle, että enpäs olekaan sinun kanssa ja lähdin pois. Ehdin muutaman kerran noin tehdä, kun kaverin äiti antoi kunnon vihaisen puhuttelun. Kyllä nolotti ja hävetti, en edes tiedä  miksi noin tein, kun  kaveri oli kiva. Enkä kiusannut enää tätä kaveria enkä muitakaan.

Vierailija
46/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näpistin karkkia lähikaupasta. Jälkeenpäin pelkäsin kamalasti, että poliisit tulevat ja vievät vankilaan. Itkin koko illan ja odotin poliisia, äiti luuli että olen sairas.

-varastin kuivahedelmiä kaapista ja tästä nousi mekkala, kun olivat varatut jouluruokiin. Kaikkia lapsia kuulusteltiin pitkään ja tiukasti, en myöntänyt mitään, en jäänyt kiinni. 

-heitin raivoissani veljeä isolla mukilla päätä kohti, meni ohi. Pelästyin kovasti kun tajusin kuinka vaarallista oli. 

-tokaluokalla kerran koulun jälkeen huusin ohi kävelevälle suloiselle ekaluokkalaistytölle "idiootti, luuletko olevasi hyvä kun oot koulussa". Tätä kaduin ja häpesin koko lopun ala-asteen.

Vierailija
49/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:50"]Sanoin naisystävälleni suu auki ja silmät kiinni ja näytin karkkia sille. Työnsin sen suuhun koiranpaskaa. Tämä nyt 30-vuotiaana.
En tiedä ollaanko nyt yhessä. Se on aika kiukkunen
[/quote]

Kuolen :'DDD

Vierailija
50/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:09"]Minä ja eräs toinen tyttö emme pienenä tykänneet yhdestä tytöstä ollenkaan. Minä keksin julmuuden, jonka voisimme toteuttaa. Työnsin jäätelöpuikon (siis pelkkä puinen puikko, ei enää jäätelöä) peppureikääni ja sitten mentiin sen tytön luo ja käskettiin häntä maistaa tikkua. Ja hän maistoi. Hävettää aivan järkyttävästi, arvatkaa olenko oikeassa elämässä kertonut tätä kenellekään.
[/quote]

Ja tämäkin vielä :'DDD apua mun vauva herää pian ku hytkyn tääl vedet silmis! :'DDDD

Vierailija
51/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottelin pikkuveljelleni, että istuttamalla pennejä ja markkoja kukkapenkkiin, siitä alkaa kasvaa puu, josta saa loputtomasti rahaa. Istutettiin kolikot, taisi olla pikkuveljen säästöt, yhdessä, ja kävin myöhemmin kaivamassa rahat itselleni. Jäin kai kiinni, kun veli ihmetteli vanhemmille, miksei puu kasva. Iät taisivat olla tyyliin viisi ja yhdeksän.

Vierailija
52/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketinlapsenvahtina ollessani hoitolasta pelottelemalla, että hänen äitinsä ei tule hakemaan, on ehkä kuollut tjsp. Olin itse ehkä 13v ja hoitolapsi 6v. Peruin toki sanani heti, kun lapsi alkoi parkua. Lapsi tietysti kanteli äidilleen heti, kun tämä tuli ovesta.

Vierailija
53/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkin pikkusiskoa

Vierailija
54/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:05"]varastin mun kaverilta barien korvakorut koska ne oli muka niin hienot :D
[/quote]

Minäkin varastin barbien hunnun, mutta tuli niin huono omatunto että vein takaisin

Vierailija
55/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin polttaa meidän talon useampaan kertaan. Talon päässä oli halkokasa ja sitä yritin tuohilla sytyttää. En tiedä miksi en saanut sitä syttymään.

Vierailija
56/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mikä eniten on jääny vaivaamaan oli se, kun kiusasin välillä naapurin tytön koiraa salaa. Kun muilla silmä vältti niin saatoin vaikka vetää hännästä sitä tai tönästä. Jostakin kumman syystä vaan ärsytti se tuhiseva tiibetinspanieli niin paljon. Taisin joskus kans lukea joidenkin päiväkirjoja salaa, löytämättä mitään herkullisia paljastuksia. Nipistelin isoveljiä, kun en pärjännyt nahisteluissa muuten.

Vierailija
57/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:06"]

Tällanen kysely. Ja mitä siitä seurasi? Itse olen haukkunu ihmisiä muutaman kerran mutta en mitenkään kamalan pahasti (en tiedä miksi, en muista mitään syytä. ) ja jotain pientä kepposta tehny pari kertaa. Sekä  riidelly veljen kanssa. Lisäksi oon huutanu vanhemmille aika pahasti, en nyt muista sanatarkkaan mitä. Joskus jätettiin yks kaveri ulkopuolelle porukasta ja syrjittiin sitä vaikka se oli tosi mukava ja jälkeenpäin siitä on ollu tosi huono omatunto (en muista tähän edes syytä). 

[/quote]

Kiusannut pikkuveljeä,olin kai mustasukkainen.Olin siis jotain kolmen vanha ja nipistelin vauvaveljeä,istuin päälle jne. Isompana kosti kyllä moninkertaisesti.Aikuisena meistä tuli läheisiä.Muutenkin olin kuulemma(itse en muista)kova tekemään pahojani,leikkasin kynsisaksilla lankapuhelimen johdon ja muuta sellaista.Seurauksena taisi olla lähinnä äidin raivoamista,kaksi kertaa elämäni aikana olen saanut Koivuniemen herraa,muutaman luunapin ja tukkapöllyn.

Vierailija
58/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tunnustuksia mammat,näitä on hauska lukea!

Vierailija
59/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vietiin mummolaan. Olin kai kolmivuotias silloin. Kun mummi meni roskia viemään, laitoin oven lukkoon, enkä avannut, vaikka mummi maanitteli portaissa. Kun mummi kertoi itkevänsä, sanoin myötätuntoisesti "Älä mummi itke, kyllä äiti tuo tinullekin laklittaa". (Äitini oli silloin Fazerilla laadunvalvojana).

Kun mami saapui paikalle, minulle kerrottiin miksi ketään ei saa jättää ulos pakkaseen. Ja mummi oli muistaakseni saanut oven auki jollain kepulipelillä tai mönkinyt kellarin ikkunasta sisälle, omakotitalo kun oli.

Ihmettelen itsekin omaa ilkeyttäni. Nykyisin olen todella hyväntahtoinen ja muita auttava. Oppivuodet.

Vierailija
60/92 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotin kaverini kanssa vasaralla naapurin tytön kaikki hiekkalelut. Äiti ja isä sitten myöhemmin korvasivat :D Ikää oli ehkä noin 5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän