Mikä on ilkeintä mitä teit pienenä?
Tällanen kysely. Ja mitä siitä seurasi? Itse olen haukkunu ihmisiä muutaman kerran mutta en mitenkään kamalan pahasti (en tiedä miksi, en muista mitään syytä. ) ja jotain pientä kepposta tehny pari kertaa. Sekä riidelly veljen kanssa. Lisäksi oon huutanu vanhemmille aika pahasti, en nyt muista sanatarkkaan mitä. Joskus jätettiin yks kaveri ulkopuolelle porukasta ja syrjittiin sitä vaikka se oli tosi mukava ja jälkeenpäin siitä on ollu tosi huono omatunto (en muista tähän edes syytä).
Kommentit (92)
Piirsin kuulakärkikynällä upouuteen vaaleaan sohvakalustoon. Seurausta en muista, ainakin kynä otettiin pois :D taisin olla 3v tuolloin
En saa päähäni mitään aidosti ilkeilymielellä tehtyä juttua, olin enemmän se ilkeilynokohde yleensä.
Ehkä jollain tasolla voi pitää kurjana temppuna, kun pelottelin vuotta nuorempaa ystävääni joskus kolmannella luokalla. oltiin menty meille sisälle, valot pimeenä. Käskin sitä odottamaan eteisessä hetken, hain keittistä oikein terävän veitsen ja tulin se kädessä virnuillen ja hihitellen pelottavasti esiin yhtäkkii kaverini eteen. Se alko kirkumaan, itkemään ja säikähti pahasti. Lopetin ja lohdutin heti, en tarkottanu tällä pahaa vaan olin mielestäni vain keksinyt hauskan pilan, heh. Eipä tullu ton jälkee enää ihmisiä säikyteltyä leikilläänkään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:14"]
Siskon kanssa heitimme kissan puroon. Kissa pääsi kyllä heti kuiville.
Löin myös siskoa ja heitin kivellä päähän. Vastineeksi sisko oli ilkeä ja itsekäs koko teini-iän.
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä sinä lerppukulli tällä palstalla teet?
[/quote]Jos laitan kuvan erektiostani, sittenkö saan taas hyväksyntäsi?
-Mies 29v-
[/quote]
Tuskimpa erektiosi kestää kuvauksen ajan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:25"]
Löin myös siskoa ja heitin kivellä päähän. Vastineeksi sisko oli ilkeä ja itsekäs koko teini-iän.
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Tuskimpa erektiosi kestää kuvauksen ajan.
[/quote]
No eikö onnistu?
Sotkin jonkin yleisen vessan saippualla ja aulasta löytämilläni käynti-/mainoskorteilla. Kun tulin vessasta ulos odotti seuraava jo vuoroaan, ja pudistelin sille päätäni että olis aatellut että oon tyrmistynyt sotkusta mikä vessassa oli eikä epäillyt minua siitä. :D
En tajua mikä piru iski, ainoa kerta kun tahallani vandalisoin. Kukaan ei saanut tästä tietää joten ainoa seuraamus oli huono omatunto kun mietin että jonkun nyt pitää se siivota...
Löin koulukiusaajaani takaraivoon avokämmenellä todella kovaa. Hän oli juuri pilkannut ja huoritellut minua ennen sitä. Ikää 9.
2 vuotta vanhempi isosisko löi minua jonkun riidan yhteydessä ja minä löin takaisin. Taisin olla alle kouluikäinen silloin ja sisko jo koulussa. Muutakin ilkeää tein siskolleni, mutta aina omalta puoleltani se oli vain näyttämistä siskolle että minä en ala tanssimaan hänen pillinsa mukaan.
Äiti parka, mutta kaksi tunkion kukkoa ei vain mahtunut samaan perheeseen =(
Asensin nuppineuloja pystyyn ilkeän tytön kenkiin :D hän ei kiusannut minua mutta yhtä tyttöä kyllä. Neulathan ei tietenkään pysyneet hyvin pystyssä ja tyttö kyllä huomasi asian joten vahinkoa ei kerennyt tapahtumaan!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:25"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Ei koolla ole väliä.
Varastin naapurin omenapuusta omenan, kun oli niin nälkä. Vieläkin huono omatunto.
Varastin leikkikaverilta Barbien farkkuhameen, joka oli minun mielestäni silloin (olin ehkä noin 5-vuotias) ihan käsittämättömän hieno. Laitoin hameen taskuun ja lähdin muina miehinä kotiin. On vieläkin huono omatunto.
Väitin pikkuveljelleni, että isälle voi soittaa taivaaseen. Annoin numeron ja veli soitti. En enää tiedä miksi, tuskin tiesin silloinkaan.
Purin omasta koulukiusaamisesta johtuvaa pahaa oloa kotona pikkuveljeeni vähintään yhtä julmasti kuin ne kiusaajat tekivät minulle. Tätä jatkui vuosia, ja sen myötä veljestäni tuli arka ja säikky. Vieläkin, yli kolmekymppisenä, isokokoisena miehenä, jos teen nopean liikkeen, hän säikähtää, ihan kun lapsena kun pelkäsi että lyön, nipistän, revin hiuksista tai teen jotain muuta ilkeää. Veli on kärsinyt paljon masennuksesta, syö siihen lääkkeitäkin, ja usein mietin, että minulla on varmasti suuri osani asiassa =(
Laitoin pyykkipojan kissan korvaan.
Kusin pikkuveljen päälle kun se nukkui ja syytin koiraa. Koira sai syyt niskoilleen. 20 vuotta myöhemmin kännättiin ja tein taas saman tempun. Ei tosin ollut koiraa mutta käin kiinni. Ai miksikö tein näin? Tuli vaan semmonen viirausfiili,s what can I say?
Tässä vielä 9v omenavaras. Olin pitkään kauhuissani aina kun poliisiauto ajoi ohi. Kuvittelin, että nyt minusta on tehty etsintäkuulutus tyyliin wanted dead or alive. :D
Ilkuin eskarissa maahanmuuttajalapselle, kun tämä puhui hassusti. Onneksi osasi pitää puolensa ja heitti mut paidankauluksesta ojaan. :) Mun kiusaajanurani loppui siihen. Vähän vanhempana pelottelin nuorempia kavereitani kummitusjutuilla tai valehtelin silmät ja suut täyteen kaikenlaista tyhmää, kun halusin tietää kuinka pitkälle voin mennä. Aika hyväuskoisia olivat.
Leikkasin sisiliskolta hännänpätkän saksilla pois. Sitten laitoin sen kuumaa vettä sisältävään ämpäriin ja katsoin, kun se oikaisi koipensa ja kuoli. Sain tästä hyvästä äidiltä selkääni.
Luin myös parhaan kaverini päiväkirjaa ilman lupaa.