Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ilkeintä mitä teit pienenä?

Vierailija
27.01.2015 |

Tällanen kysely. Ja mitä siitä seurasi? Itse olen haukkunu ihmisiä muutaman kerran mutta en mitenkään kamalan pahasti (en tiedä miksi, en muista mitään syytä. ) ja jotain pientä kepposta tehny pari kertaa. Sekä  riidelly veljen kanssa. Lisäksi oon huutanu vanhemmille aika pahasti, en nyt muista sanatarkkaan mitä. Joskus jätettiin yks kaveri ulkopuolelle porukasta ja syrjittiin sitä vaikka se oli tosi mukava ja jälkeenpäin siitä on ollu tosi huono omatunto (en muista tähän edes syytä). 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyttö kysyi, koska tulen hänen luokseen kylään. "En koskaan", kuului ylimielinen vastaukseni. Tyttö kertoi äidilleni, ja äiti keskusteli asiasta kanssani "Pitää sanoa, en tule nyt, tulen joskus" yms., ei kuitenkaan haukkunut minua. Olinpa ilkeä 5-vuotias.

Vierailija
2/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusasin ja purin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:49"]

Eräs tyttö kysyi, koska tulen hänen luokseen kylään. "En koskaan", kuului ylimielinen vastaukseni. Tyttö kertoi äidilleni, ja äiti keskusteli asiasta kanssani "Pitää sanoa, en tule nyt, tulen joskus" yms., ei kuitenkaan haukkunut minua. Olinpa ilkeä 5-vuotias.

[/quote] :/ No lapset joskus on :D vaikkei tarkottas pahaa

Vierailija
4/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjin yhtä tyttöä parhaan kaverini kanssa. Leikkasin pikkusiskon mylittleponyn vatsan halki. Kaduin kyllä molempia. Minkäänlaisia seuraamuksia ei tullut. Kukaan ei saanut koskaan selville, että minä olin ponintuhoaja.

Vierailija
5/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotin siskon uuden hiusharjan kun suutuin hänelle. Mä olin ehkä 8 ja sisko 5. Harjaa ei koskaan löytynyt :/

Vierailija
6/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kavereita niiden kavereiden kotoo leikkii munkaa. Koska tiesin olevani parempaa seuraa XD

Vierailija
7/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:51"]

Syrjin yhtä tyttöä parhaan kaverini kanssa. Leikkasin pikkusiskon mylittleponyn vatsan halki. Kaduin kyllä molempia. Minkäänlaisia seuraamuksia ei tullut. Kukaan ei saanut koskaan selville, että minä olin ponintuhoaja.

[/quote]

Olitko jostakin kateellinen pikkusiskollesi vai miksi teit sen?

Vierailija
8/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat olivat toisessa huoneessa siirtämässä tavaroiden paikkaa. He siirsivät kirjahyllyä ja olivat molemmat sen takana. Juoksin ja tönäisin kirjahyllyä, jotta olisivat liiskaantuneet alle. Ei valitettavasti onnistunut, sain vaan huudot. Taisin olla 4v.

Vierailija
9/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistossa tutustuimme siskoni kanssa muutamaan tyttöön, jotka olivat tosi kivoja. Yhtäkkiä kuitenkin ryhdyimme kiusaamaan tyttöjä, mm. piilotimme heidän lelun. Tytöt lähti itkien pois.En ymmärrä miksi halusin olla ilkeä, oli siis mun idea, ei siskon, ja vieläkin paha mieli, kun muistan tän. Anteeks pyytäisin, jos voisin.

Vierailija
10/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. No ekana tulee mieleen kun pienenä en halunnut päikläreille ja isä "pakotti" nukkumaan hänen kanssaan. Aloin rimpuilla ja huitoa ja löin isää nenään niin että selvästi sattui ja isä sitten päästi minut pois ja ei sanonut minulle enää sanaakaan silloin. Menin pyytämään anteeksi kun jäi niin paha mieli kun satutin isää. Vieläkin harmittaa vaikka tapahtuneesta on liki 20vuotta :/
-
Pelottelin pikkusiskoa metsässä asuvalla noidalla ja kerran pukeuduin kääpiönoidaksi ja ilmestyin pihaan kun sisko siellä leikki. 4v sisko itki hysteerisesti ja huusi apua, olin kyllä inhottava, mutta ei tuolle onneksi traumoja jäänyt :)

Vierailija
11/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin strösseleitä salaa. :D

Vierailija
12/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:55"]

Hain kavereita niiden kavereiden kotoo leikkii munkaa. Koska tiesin olevani parempaa seuraa XD

[/quote] Jotenki alko naurattaan :D En oo ainoo joka on ollu nolo

Vierailija
13/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa heitimme kissan puroon. Kissa pääsi kyllä heti kuiville.

Löin myös siskoa ja heitin kivellä päähän. Vastineeksi sisko oli ilkeä ja itsekäs koko teini-iän.

-Mies 29v-

Vierailija
14/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotissynttäreilläni hypin parvekkeella kavereideni kanssa karkkikierroksissa ja lällätin pihalla parveilevillle muille pihan lapsille, että "lällällää, tepäs ette pääsekään mun synttäreille!

En kyllä tiedä miksi muistan juuri tätä ilkkumista niin kauhean syvällä katumuksella. Olen ollut ihan kauhea... Onneksi äiti tuli komentamaan suuta soukemmalle.

Synnintunto on syvällä myös kaverin kanssa salaa syödystä vaniljasokerista. Söimme sen päälle hammastahnaa kauheasti, ettei hänen äitinsä töistä tultuaan haistaisi mitä olemme tehneet.

Vierailija
15/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purin ihan kaikkea ja kaikkia. Äitiä, isää, siskoa, veljeä, serkkuja, kavereita, lastenhoitajaa, muiden leluja (en ikinä omiani :D) ja lopulta myös meidän kissaa, joka tosin hyökkäsi kimppuuni niin että en purrut enää ketään ikinä :D Olin kylläkin niin pieni, että hirveästi muistikuvia mulla ei ole näistä ajoista ja pääasiassa olen vain kuullut tarinoita, mutta kissan hyökkäyksen muistan edelleen elävästi.

Vierailija
16/92 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:14"]

Siskon kanssa heitimme kissan puroon. Kissa pääsi kyllä heti kuiville.

Löin myös siskoa ja heitin kivellä päähän. Vastineeksi sisko oli ilkeä ja itsekäs koko teini-iän.

-Mies 29v-

[/quote]

Mitä sinä lerppukulli tällä palstalla teet?

Vierailija
17/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää varmaan ilkeintä oo mutta tuli mielee.olin ite vamaa jotain 8v. ja pikkuveikka 4v.äiskä otti pihalla aurinkoa ja pistin veljen juoksemaa läheisee puhelinkoppii soittamaa meidän kotiinumeroo että äiskä juoksi vastaamaa eikä varmasti yllättänny mua kun otin sen rahapussista 100markkaa.sitten käytii lähipitseriassa ostamassa pizzaa ja karkkia ja mentiin talon taa ison puun alle piiloon herkuttelemaan.tehtiin tää sinä kesänä ehkä neljä kertaa mutta ei me ikinä kiinni jääty.just joku aika sitte naurettii veljen kanssa että jokohan rikos on vanhentunnu ja pitäisköhän äiskälle kertoa.

voi että,ihana veli mulla aina ollu!nään sen vieläki silmissäni juoksemassa uimasimmareissa sinne koppii..

Vierailija
18/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin juhlapöydässä ja syytin siskoa.

Vierailija
19/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin naisystävälleni suu auki ja silmät kiinni ja näytin karkkia sille. Työnsin sen suuhun koiranpaskaa. Tämä nyt 30-vuotiaana.
En tiedä ollaanko nyt yhessä. Se on aika kiukkunen

Vierailija
20/92 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä pesutilassa kustiin muiden puhtaiden vaatteiden päälle ja tallottiin likaisilla kengillä alusvaatteet.
Mies 22v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä