Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gallub: ikäeronne?

Vierailija
27.01.2015 |

Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia.  [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla.

[/quote]

Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana. 
[/quote] Saanko kysyä, että mitä se sinua haittaa, että me pariuduimme ja rakastuimme? Kummallakin oli ikäerosta ennakkokuuloja, mutta me vain tulimme niin erinomaisesti juttuun, toinen tuntui hyvälle ja turvalliselle. Kun tapasimme, olin kuukausi sitten eronnut exästäni, joka oli 22 (minä silloin 19) ja paljon nykyistä rakastani kuivemman ja tylsemmän oloinen.
Mitä se on sinulta pois, että mieheni opiskeli todella ahkerasti, eikä hänellä ollut aikaa tai taitoja parisuhteelle silloin 18-25 vuotiaana kun ensimmäiset vakavat suhteet solmitaan. Kolmekymppisillä sinkkunaisilla on tämä jo takana, parisuhteesta olisi voinut tulla hankala kun toinen on "ensikertalainen" ja toinen saattanut jo käydä naimisissa. Hän on vähän sellainen epäsosiaalinen nörtti, mutta en ole ikinä ennen rakastanut ketään niinkuin häntä, me olemme yhdessä onnellisia.

Vierailija
2/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 27, minä 35. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v, mies 30v. Ikäeroa 4v. Tavattiin yhteisen kaverin kautta.

Vierailija
4/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 45 v, minä 40 v.

Vierailija
5/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat 23. Ikäeroa 8kk. Tapasimme lukiossa :p

Vierailija
6/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 21 mies 29. Tavattiin suomi24 treffipalstalla. Mies teki aloitteen.

Vierailija
7/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50, mies 71. Viisi vuotta yhdessä. Ammattiyhdistyksessä. Mies teki aloitteen.

Vierailija
8/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27v, mies 31v. Tavattiin festareilla 6v sitten. Minä tein aloitteen. 

Vierailija
9/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?

Minä 17, muija 16. ikäero 8kk. Nuokkarilla ekaa kertaa ja sit vaa ajauduttii samaan kaveriporukkaan. Minä rohkeena kerroin tunteistani eikä onneks tullu friendzonea niskaan vaan hän tunsi samoin. Edelleen yhdessä 1v 4kk <3 :3

Vierailija
10/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallub? Oikeasti, oppikaa nyt tää sana! Niin turnoff ettei tee edes mieli vastata :D

Vierailija
11/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän 22, mies 20. Ikäeroa 1v7kk.
Tunsimme toisemme pari vuotta ennen kuin aloimme seurustelemaan. Mieheni oli ex mieheni kaveri. En muista kumpi varsinaisesti teki aloitteen. Ennen kuin kummempia tunteita alkoi kehittymään oli meillä leikkimielistä flirttailua ja lähentelyä joka johti seksiin ja aloimme pitämään yhteyttä. Kuukauden jatkui tätä 24/7 viestittelyä, avautumista, tutustumista, kiusoittelua. Sitten vaan päädyimme yhteen kun se tuntui niin hyvältä. Ja hetkeäkään en kadu tuota.

Vierailija
12/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:08"]Gallub? Oikeasti, oppikaa nyt tää sana! Niin turnoff ettei tee edes mieli vastata :D
[/quote]

Se on kallub !

Vierailija
13/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 20 v, mies 30 v. Tavattiin ensimmäisessä työpaikassani. Tosin hän oli siellä asiakkaan ominaisuudessa :)

Vierailija
14/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia.  [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla. [/quote] Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana.  [/quote] Saanko kysyä, että mitä se sinua haittaa, että me pariuduimme ja rakastuimme? Kummallakin oli ikäerosta ennakkokuuloja, mutta me vain tulimme niin erinomaisesti juttuun, toinen tuntui hyvälle ja turvalliselle. Kun tapasimme, olin kuukausi sitten eronnut exästäni, joka oli 22 (minä silloin 19) ja paljon nykyistä rakastani kuivemman ja tylsemmän oloinen. Mitä se on sinulta pois, että mieheni opiskeli todella ahkerasti, eikä hänellä ollut aikaa tai taitoja parisuhteelle silloin 18-25 vuotiaana kun ensimmäiset vakavat suhteet solmitaan. Kolmekymppisillä sinkkunaisilla on tämä jo takana, parisuhteesta olisi voinut tulla hankala kun toinen on "ensikertalainen" ja toinen saattanut jo käydä naimisissa. Hän on vähän sellainen epäsosiaalinen nörtti, mutta en ole ikinä ennen rakastanut ketään niinkuin häntä, me olemme yhdessä onnellisia.

[/quote]

Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet. 

Vierailija
15/100 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia.  [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla. [/quote] Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana.  [/quote] Saanko kysyä, että mitä se sinua haittaa, että me pariuduimme ja rakastuimme? Kummallakin oli ikäerosta ennakkokuuloja, mutta me vain tulimme niin erinomaisesti juttuun, toinen tuntui hyvälle ja turvalliselle. Kun tapasimme, olin kuukausi sitten eronnut exästäni, joka oli 22 (minä silloin 19) ja paljon nykyistä rakastani kuivemman ja tylsemmän oloinen. Mitä se on sinulta pois, että mieheni opiskeli todella ahkerasti, eikä hänellä ollut aikaa tai taitoja parisuhteelle silloin 18-25 vuotiaana kun ensimmäiset vakavat suhteet solmitaan. Kolmekymppisillä sinkkunaisilla on tämä jo takana, parisuhteesta olisi voinut tulla hankala kun toinen on "ensikertalainen" ja toinen saattanut jo käydä naimisissa. Hän on vähän sellainen epäsosiaalinen nörtti, mutta en ole ikinä ennen rakastanut ketään niinkuin häntä, me olemme yhdessä onnellisia.

[/quote]

Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet. 
[/quote] Siis okei, jos me sitten ollaan kaksi säälittävää pientä luuseria jotka kelpaa vain toisilleen niin mitä pahaa siinä on, että kaksi kaltaistaan on toisensa löytäneet? Mitä se on edelleenkään sinulta pois? Minä en halunnut "komeaa nuorta miestä", tahdoin juuri sellaisen ketä mieheni on, pyyteettömästi minusta välittävä, älykäs, samanlainen huumorintaju ja yhteiset kiinnostuksenkohteet. Ainakaan hän ei kelpaa kenellekään niin saan pitää omanani :P

Vierailija
16/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 44, mies 46. Tavattiin IRCissä kanavalla #42. Mies teki aloitteen, nyt jo 15 vuotta naimisissa.

Vierailija
17/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin täältä niitä keskosia.

Vierailija
18/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero 9 vuotta (minä se nuorempi) reissussa olin ja baarissa tavattiin. Baarijonossa alettii jutustella, mies sit kysy voiko tarjota drinkkiä ja liittyy seuraan.

Vierailija
19/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 42, mies 36. Tuttujen kautta tavattiin ja oltu yhdessä 12 vuotta, naimisissakin jo useamman vuoden. Aloitteen teki mies.

Vierailija
20/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"]

[/quote]

Mikä vamma sulla oikein on? Kymmenen vuoden ikäero ei ole paljon mitään ja tasoittuu vielä ajan kanssa. 

Onnittelut sinulle, nörtin löytänyt! Nörtit on ihan parhaita <3 Voin suositella kaikille nörttiä aviomieheksi ja toivon myös itselleni vävyksi nörttiä. Nörtit viihtyy kotona eikä juokse pitkin kapakoita. Ja tulotasokin on kohdallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi