Mitä ajttelette ihmisestä, joka 50-vuotiaana kouluttautuu koulunkäynninohjaajaksi.
Yleensä koulunkäynninohjaajina on nuoria opiskelijoita.
Kommentit (54)
Että hän haluaa löytää töitä. Yritin itsekin kouluttautua vielä vanhempana, mutta sairaus keskeytti opinnot. Nyt ei ole ammattia.
Ajattelen, että tällaisia kyselevä ihminen on TYHMÄ, oli ikä mikä hyvänsä. 🙄
Ihmettelen, kenen mielestä tuollainen on "koulutusta" nähnytkään.
Arvostan! Elämänkokemusta arvostetaan ihan liian vähän nykyään.....
Vierailija kirjoitti:
Pointti lienee, että jos tuollainen pätevyys on saatavissa, se saattaa parantaa työnsaannin mahdollisuuksia.
Miksi kukaan haluaa niin aliarvostettuun työhön.
Säälittää. Työpaikat menee nuoremmille. Jos hakijana on tuo ja sitten nelikymppinen, jolla jo muutama kuukausi alan työkokemusta, mitäpä arvelet, kumpi valitaan.
Ajattelen että haluaa työllistyä, maksaa itse oman elämänsä kulut. Samalla ajattelen että miten ihmeessä kyseinen henkilö jaksaa nykykakaroita. Itse en jaksaisi.
Hyvä ammatti eikä ilman koulutusta nykyään pääse töihin kouluun. Itse opiskelin lähihoitajaksi tuossa iässä.
Jokaisella ihmisellä on oma polku ja sitä täytyy kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa niin aliarvostettuun työhön.
Moni lähihoitaja on vaihtanut joka ei jaksa enää vuorotyötä ja hoitotyötä.
vanha piika suomen lehtori joka ei osaa sauvaansa vaihtaa pattereita. yrittänyt päteä palstalla väärin kirjoituksista haluaa kiusata lapsia minä minä minä sinä et osaa kirjoittaa oikein.
Et ap taida tietää mitään koulunkäynninohjaajan työstä ja mitä siihen vaaditaan.
No, onhan tuolla ihmisellä sitten vielä ainakin 15 vuotta työelämää jäljellä. Mikäs siinä sitten.
Nuorilla opiskelijoilla ei ole pätevyyttä. Perustiedot työhön liittyvistä asioista täytyisi olla. Koulut ottaa koska ne ovat halpoja.
Hyvä. Ammattiin valmistuminen tuo aina lisää osaamista valmistujalle.
Koulunkäynninohjaajan työ ei ole vaativaa. Sitä osaa kuka tahansa tehdä ilman koulutustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai viisikymppisenä kannata pitkiä kouluja käydä vaan jotain millä saisi töitä.
Että hänellä on munasarjaa enemmän kuin suurimmalla osalla meistä muista.
Mitä väliä. Jos on osaamista