Miehet: mikä siinä on niin jännää kun auto ajaa kovaa?
Monien miesten koko elämän keskipisteessä tuntuu olevan se, kun auto menee kovaa!
Vouhkataan ja hössötetään formuloista ja rallikisoista ja palvotaan jotain räikkösiä ja bottaksia, jotka ajavat autoa kovempaa kuin kukaan muu. Sukujuhlissa sun muissa miehet puhuvat puolet ajasta siitä, kenellä on millaisetkin tehot joko omassa autossa tai jossain unelmien autossa, josta on lukenut netistä tai autolehdestä.
Autopalstoja selataan illat pitkät ja unelmoidaan niistä voimakkaasti kiihtyvistä autoista. Pelataan lottoa ja kenoa ja haaveillaan palkankorotuksesta, että olisi rahaa ostaa joku ihmeen ferrari tms.
Miehet, selittäkää mikä siinä auton kovaa menemisessä on niin jännää? Asiallisia vastauksia kiitos.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin jännää, kuka luistelee, voimistelee, poseeraa, laulaa, tanssii, tai ratsastaa kauneimmin?
Noissa on se ero että ei vaaranna syyttömiä Kuolemaan ja vammautumaan. Amen.
Jotkut jäävät iäksi teini tasolle, ei kanneta vastuuta kanssaihmisistä, eikä itsestään.
Poikani on autoharrastaja ja ajaa työkseen kuorma-autoa. Hän nyt vain pitää tosi paljon autoista :) Omia autojaan laittaa itse ja osaa ne jutut tosi hyvin. Seuraa myös kilpa-autoilua. Miten sitten itse ajaa autoa? Tosi rauhallisesti, sen rauhallisempaa kuskia en tunne. On ylipäänsä luonteeltaan tosi harkitsevainen. Miksi ihmeessä kiinnostus autoihin mielletään samaksi asiaksi kuin aivot narikassa ajaminen? Käyn itsekin joskus katsomassa rata-autoilua ja enemmän kuin se vauhti sinänsä siinä kiehtovat ne kaksinkamppailut, taidoilla kilpailu. Jos on joku sarja missä ajetaan tosi lujaa ja siellä on pitkät välit kilpailijoilla, niin on se vähän sellaista hohhoijaa, mutta heti kun tulee kunnon vääntöä hitaammassa sarjassa niin on kiinnostavampaa.
Naisilla on rätit ja miehillä peltilaatikot. Niin se yleensä menee. Minua ei kiinnosta kummatkaan miehenä.