Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: mikä siinä on niin jännää kun auto ajaa kovaa?

Vierailija
11.11.2021 |

Monien miesten koko elämän keskipisteessä tuntuu olevan se, kun auto menee kovaa!
Vouhkataan ja hössötetään formuloista ja rallikisoista ja palvotaan jotain räikkösiä ja bottaksia, jotka ajavat autoa kovempaa kuin kukaan muu. Sukujuhlissa sun muissa miehet puhuvat puolet ajasta siitä, kenellä on millaisetkin tehot joko omassa autossa tai jossain unelmien autossa, josta on lukenut netistä tai autolehdestä.
Autopalstoja selataan illat pitkät ja unelmoidaan niistä voimakkaasti kiihtyvistä autoista. Pelataan lottoa ja kenoa ja haaveillaan palkankorotuksesta, että olisi rahaa ostaa joku ihmeen ferrari tms.

Miehet, selittäkää mikä siinä auton kovaa menemisessä on niin jännää? Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olekaan mitään jännää, mieluummin katselen kauniita suomalaisia naisia tuolla ulkona.

Vierailija
42/84 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto ei aja mitään, kuljettaja ajaa ja auto KULKEE.

Mars takaisin kielioppia lukemaan.

Haista ite!

Jos et osaa vastata kysymykseen, niin ei kannata kirjoittaa ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä, olen yleensä vain nopein. Olen aina jonon ensimmäisenä. Pitkä letka perässä, mut eivät ohi pääse.

Vierailija
44/84 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pörinä siinä kiehtoo. Me miehet tykätään pörisevistä asioista, kuten nopeista autoista ja pyllyistä.

t. Mies

Vierailija
45/84 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pörinä siinä kiehtoo. Me miehet tykätään pörisevistä asioista, kuten nopeista autoista ja pyllyistä.

t. Mies

Pillusta minä pidän, ota sinä pylly jos tahdot.

T. M-73

Vierailija
46/84 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha selittää. Naiset ei ymmärrä kuitenkaan ja miehet ymmärtää sanomattakin.

Jaa. Minä olen keski-ikäinen lihaasyövä valkoinen heteromies eikä minua ole koskaan kiinnostanut ajaa itse lujaa eikä myöskään katsella sitä, että joku toinen niin tekee.

Vierailija
47/84 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auton huippunopeus 310km/h. Ajelen sillä kuitenkin aina nopeusrajoitusten mukaan, keskustassa vielä kiusallani vieläkin hitaammin. Saksan moottoriteillä sitten sen mukaan, mitä liikenne sallii. Usein kaiken maailman skoda ja toyotakuskit yrittävät haastaa kiihdytyskisaan, johon en kyllä lähde. Mahtaa vituttaa.

Vierailija
48/84 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrenaliini, moni on koukussa siihen.

Vierailija
49/84 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä rohkea mies joka kehtaa ajaa hiljaa.

Olen useinkin sanonut että kuka tahansa osaa painaa pedaalin pohjaan mutta osaatko ajaa hiljaa on eri juttu. Se näet vaatii itsehillintää, keskittymistä, kordinaatiota.

Vierailija
50/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna.

Vierailija
51/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaahailet? Etkö voisi lähteä ajoissa, jos pitää kaahata? Jos kaahaat ja jäät kiinni, onko sinulla varaa ottaa vastuu?

Vierailija
52/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteen seassa vaarallista ja typerää, ok.

Käväise kuitenkin iloksesi vaikka jonkun juhlan yhteydessä kaveriporukalla vaikkapa SM rallikuskin kyydissä pikataipaleella niin saatat ehkä hoksata mitä sillä jännällä tässä tarkoitetaan. Saattaa olla ettei tenalady riitä.

Sinulla taitaa kokemuksesta olla housuissa isommat vaipat pikataipaleille? 🤔

Vierailija
53/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto ei aja mitään, kuljettaja ajaa ja auto KULKEE.

Mars takaisin kielioppia lukemaan.

Whoot ... Eikö Saksassa juuri laitettu parrikaadeja yleisötilaisuuksien suojaksi kun niin usein "täysperävaunu Scania ajoi väkijoukkoon".

Whoottilaisten autot ajaa aina, prr prr brr

Vierailija
54/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet munat niillä, ketkä ohittavat, kun taajama alkaa.

Vierailija
55/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun auton huippunopeus 310km/h. Ajelen sillä kuitenkin aina nopeusrajoitusten mukaan, keskustassa vielä kiusallani vieläkin hitaammin. Saksan moottoriteillä sitten sen mukaan, mitä liikenne sallii. Usein kaiken maailman skoda ja toyotakuskit yrittävät haastaa kiihdytyskisaan, johon en kyllä lähde. Mahtaa vituttaa.

Ehkä teoriassa. EU on rajoittanut jo pitkään autojen nopeudet 220kmh tms. Mutta sulla on jai joku 90-luvun amisbimmeri jota olet pajalla viritellyt. Arvo 500 eur kun ne toyotat ja skodat 20 000

Vierailija
56/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkatkaa miesten kalsareihin, sieltä se syy löytyy.

Vierailija
57/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta voisi kysyä, miksi alapää kostuu kun jääkiekkoilija tulee kovaa kulkevalla autolla.

Vierailija
58/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark triad autismia taitaa olla, adrenaliini -riippuvuutta, sosiopatiaa ja isi ajoi kovaa -kasvatus.

Vierailija
59/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auto aja kovaa, vaan se kuljettaja.

Vierailija
60/84 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja naiset myös, ei tuo ole vain miehiä kiinnostava aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan