Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?
Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.
Miksi aina käy näin?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua sitoutua ja lisäksi miehet yliarvioi tasonsa. Tämän takia moni mies sitten jää sinkuksi ja valehtelee ikänsä tinderissä kun haluaa vaan elää jatkuvaa nuoruutta. Miehet on todella pinnallisia.
N24
Ei kannata yleistää omia kokemuksia kaikkiin. Se että sinuun ei haluta sitoutua ei tarkoita, että kehenkään ei sitouduttaisi. Moni mies kuitenkin päätyy pitkään ja jopa pysyväänkin suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai mene antamaan heille tuona aikana? Suosittelen: älä enää anna tai ota, vaan katso, säilyykö tyyppi elämässäsi. Jos säilyy ilman pikaista seksiäkin, niin sit on oikea tyyppi <3 Täytyy olla muutakin kiinnostusta, esim. yhteiseti arvot ja tulevaisuudentoiveet.
Mikä pointti on olla seksittömässä suhteessa? Paitsi tietysti jos on aseksuaali.
Kai parisuhteessa on muitakin tasoja kuin vain seksi? Ei tarvitse olla aseksuaali ollakseen menemättä heti sänkyyn, vaan pelkästään järki päässä oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti tapaillut, koska olen ollut pitkässä suhteessa, mutta nyt törmäsin tuohon samaan. Odotukset olivat korkealla, koska alku oli oikein lupaava. Sitten homma alkoi kuivua kasaan.
Omalta osaltani syynä on se, ettei vastapuoli päästänyt minua tunnetasolla lähelle. Olin valmis siirtymään ihastumisesta rakastumiseen, mutta en päässyt tarpeeksi lähelle, joten tunteet alkoivatkin kuolla.
Eli et saanut heti seksiä ja siksi kiinnostus, joka ei ollut edes aitoa lopahti. Kaksisuuntainen mielialahäiriö? Näitä on Tinder täynnä.
Ei vaan seksiä kyllä oli, mutta TUNNEtasolla ei päästy lähelle toisiamme. Eli oltiin kaksi ihmistä, jotka halusivat ja himoitsivat toisiamme, mutta mieliltämme emme lähentyneet. Minä naisena olisin tarvinnut myös tunnetason läheisyyttä. Ei minusta sängyssäkään saa irti parasta, jos rakkaus puuttuu.
Teillä oli puhdas seksisuhde. Ei Tinderistä löydy miehiä, jotka haluaisivat seurustella. Suhteissa sukupuoli merkitsee ja tilanteesi ei liity ap:n tapaukseen mitenkään, koska roolit eivät ole samat. Tunneyhteyttä ei miehen kanssa synny, jos nainen antaa heti seksiä eli teit virheen.
Minullakin vähän tuollaisesta kokemusta, tosin harvemmin tulee mitään 1-3kk juttua edes.
Sama kokemus myös veljelläni naisten kanssa, eli ei tämä liity mitenkään miehiin.
Minun ihastukset ovat seurustelleet kyllä muiden naisten kanssa, eli eivät ole miehiä jotka eivät haluaisi sitoutua. Sekään ei siis selitä.
Ollaan veljen kanssa molemmat hyvännäköisiä, karismaattisiksikin sanottuja ja saadaan paljon huomiota, eli tuskin on kyse siitä että yritettäisiin ”liian tasokkaiden” kanssa.
Luonteessa voi olla jotain, mutta siinä kai sitten on kyse lähinnä siitä, että ei ole kohdannut sopivaa ihmistä? Eikä yleensä edes ehdi tutustua luonteeseen mitenkään, kun ei tosiaan tule mitään juttua.
Ja moni elämän varrella naapurissa asunut poika/mies tai muuten elämässä lähellä ollut ja todella minut tunteva mies/poika on ihastunut salaa ja pitkiksi ajoiksi minuun, eli en voi olla luonteeltani kovin kamala kuitenkaan.
Ja tylsä nyt en ainakaan ole, kun mielenkiintoisena ja hauskana pidetään.
Olen miettinyt onko kohdallani jotain sellaista, että ensin mies hurmaantuu ja luo liian upeita mielikuvia sen hurmaantumisen perusteella, ja sitten jotenkin lässähtää?
Viihdyn kyllä sinkkuna enkä koe tätä ongelmaksi sinänsä, mutta nyt kun aiheesta täällä puhutaan niin kerronpa omankin kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti tapaillut, koska olen ollut pitkässä suhteessa, mutta nyt törmäsin tuohon samaan. Odotukset olivat korkealla, koska alku oli oikein lupaava. Sitten homma alkoi kuivua kasaan.
Omalta osaltani syynä on se, ettei vastapuoli päästänyt minua tunnetasolla lähelle. Olin valmis siirtymään ihastumisesta rakastumiseen, mutta en päässyt tarpeeksi lähelle, joten tunteet alkoivatkin kuolla.
Eli et saanut heti seksiä ja siksi kiinnostus, joka ei ollut edes aitoa lopahti. Kaksisuuntainen mielialahäiriö? Näitä on Tinder täynnä.
Ei vaan seksiä kyllä oli, mutta TUNNEtasolla ei päästy lähelle toisiamme. Eli oltiin kaksi ihmistä, jotka halusivat ja himoitsivat toisiamme, mutta mieliltämme emme lähentyneet. Minä naisena olisin tarvinnut myös tunnetason läheisyyttä. Ei minusta sängyssäkään saa irti parasta, jos rakkaus puuttuu.
Miksi sitten harrastit heti seksiä? Jos haet tunnetason suhdetta niin sitä henkistä yhteyttä olisi kannattanut muodostaa ensin ja sitten siirtyä monipuolistamaan sitä fyysiselle tasolle.
No ihan siksi, että ihmiset nyt vaan tekee virheitä ja tyhmiäkin päätöksiä. Siksi, että toinen kiirehti asiaa. Siksi, että olin itsekin ollut pitkään ilman. Ja ei sitä seksiä nyt ihan ensimmäisillä eikä viidensilläkään treffeillä harrastettu, vaan oltiin puhuttu paljonkin. Mutta sen jälkeen, kun seksiin päästiin, mies muuttui eli ilmeisesti se oli hänen päämääränsä tai sitten häneen iski jokin sitoutumiskammo tai pettyi minuun tai tai tai... mistä minä sen tietäisin.
Näytät hyvältä mutta et kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
1. Tutustua toiseen ensin
2. Onko kyseessä suhde, jos toista ei edes tunne?
3. Seksi on parempaa, kun toisen tuntee ja oikeasti tykkää
noin niinkuin alkuun ;)
Juuri tästä syystä pidän tutustumisvaiheessa vielä tinderin puhelimessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai mene antamaan heille tuona aikana? Suosittelen: älä enää anna tai ota, vaan katso, säilyykö tyyppi elämässäsi. Jos säilyy ilman pikaista seksiäkin, niin sit on oikea tyyppi <3 Täytyy olla muutakin kiinnostusta, esim. yhteiseti arvot ja tulevaisuudentoiveet.
Pihtareilla vientiä riittänee
Vientiä? Yksi, se oikea riittää =) Sehän on vain hyvä että itselle väärät karsiutuu heti alkuunsa.
ps. en itsekään halunnut miestä, joka hyppää heti sänkyyn. Pointti on siinä, et löytää sen itselleen sopivan. Ja löysinkin, tsemppiä teillekin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten harrastit heti seksiä? Jos haet tunnetason suhdetta niin sitä henkistä yhteyttä olisi kannattanut muodostaa ensin ja sitten siirtyä monipuolistamaan sitä fyysiselle tasolle.
No ihan siksi, että ihmiset nyt vaan tekee virheitä ja tyhmiäkin päätöksiä. Siksi, että toinen kiirehti asiaa. Siksi, että olin itsekin ollut pitkään ilman. Ja ei sitä seksiä nyt ihan ensimmäisillä eikä viidensilläkään treffeillä harrastettu, vaan oltiin puhuttu paljonkin. Mutta sen jälkeen, kun seksiin päästiin, mies muuttui eli ilmeisesti se oli hänen päämääränsä tai sitten häneen iski jokin sitoutumiskammo tai pettyi minuun tai tai tai... mistä minä sen tietäisin.
Olitko lahna?
Vierailija kirjoitti:
Elämänmyönteistä iloista akkaa ei helposti jätetä.
A) oletko mököttäjä
B) oletko mököttäjä
vai
C) oletko mököttäjä
No jos kauhee hihittäjä,yli energinen,moni ukko alkaa nimitellä hulluksi.!!oikeesti ja pitäs esittää tyhmää.Jos oot älykäs ajna tasalla, taas nimitellään hulluksi.Näin se mennee lisätkää jotain näkemyksiä..kait sitä hetken kelpaa se on" se yksi" asia ,aikansa kutakin...sitten ukkeli etsii jo jonkun muun..
Onhan sinulla hygienia kunnossa?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua sitoutua ja lisäksi miehet yliarvioi tasonsa. Tämän takia moni mies sitten jää sinkuksi ja valehtelee ikänsä tinderissä kun haluaa vaan elää jatkuvaa nuoruutta. Miehet on todella pinnallisia.
N24
Oletko -97 syntynyt? Jos, niin jokainen tuona vuonna syntynyt tuntemani mies taitaa olla parisuhteessa.
Itselläkin -97 syntynyt veli ja oli viime talvena hetken aikaa sinkkuna, mutta löysi sitten uuden kumppanin ja nyt vakavassa parisuhteessa.
On vieläpä hyvännäköinen ja rahoissa.
En tiedä millaisia miehiä sitten katselet, mutta kyse on siitä eikä miehistä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtareilla vientiä riittänee
Vientiä? Yksi, se oikea riittää =) Sehän on vain hyvä että itselle väärät karsiutuu heti alkuunsa.
ps. en itsekään halunnut miestä, joka hyppää heti sänkyyn. Pointti on siinä, et löytää sen itselleen sopivan. Ja löysinkin, tsemppiä teillekin <3
En minäkään pidä miehistä jotka heti vonkaavat seksiä, minulla on ihan riittävästi FWB suhteita sitä varten jos tarvitsen.
"Yksinkertainen selitys apn kohdalla on, että kun AP rakastuu niin silloin jahti loppuu ja kaikki mielenkiinto on poissa. Ap kun tuijottelee rakastuneilla silmillään ja alkaa haaveilla häistä, miestä alkaa ahdistaa ja siinä vaiheessa tulee mieleen miettiä, että oliko valloituksen kohde sittenkään hyvä valinta vai olisiko joku toinen ehkä parempi."
Nimenomaan tämä.
Men are hunters.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti miehet ovat tyytyneet alaspäin saadakseen tapailun alkamaan mutta eivät halua muuttaa sitä vakavaksi.
Naisilla tuntuu monesti olevan harhaluulo, että miehet voisivat saada niitä naisia joihin miehet ihastuvat.
Suurin osa miehistä joutuu joko tyytymään tai olemaan yksin. Moni valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.
Tuon takia ei koskaan kannata ryhtyä parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin.
Minulla (n) on se kokemus, että 2-3 kk on se ensimmäinen "kriittinen ajankohta", jolloin joko jatketaan tai erotaan. Olen itse tapaillut elämäni aikana useita ihmisiä juuri sen pari kuukautta ja sitten toinen tai molemmat ovat huomanneet, ettei tämä olekaan sitä, mitä kuvitteli.
Seuraava kriittinen kohta on omassa elämässäni ollut jossain noin 9 kk kohdalla ja jos siitä on päästy yli niin 1.5 vuoden kohdalla.
Itsellä oli tämä sama ongelma nuorena. Miehiä kyllä juoksi perässä, mutta pian tutustumisen jälkeen he kaikkosivat. Oikeasti siis näkivät vaivaa, jotkut vielä yrittivät varattuinakin, että en usko tämän olleen pelkkää tyytymistä johonkin. Kyllä se oli joku muu asia, joka heidät karkotti. Koskaan en saa tietää mikä ja tämä on vaikuttanut paljon itsetuntooni ja siihen, etten juurikaan luota miehiin. Luonteeltani olen aina ollut ujo ja sulkeutunut. Tämä saattoi ehkä olla syynä siihenkin, miksi kukaan ei syvemmin kiinnostanut.
Mutta kiva olisi tietää. Jos olisi joku ihan pieni asia, jonka voisi korjata, vaikka nykyään hyvässä suhteessa olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Oletko -97 syntynyt? Jos, niin jokainen tuona vuonna syntynyt tuntemani mies taitaa olla parisuhteessa.
Itselläkin -97 syntynyt veli ja oli viime talvena hetken aikaa sinkkuna, mutta löysi sitten uuden kumppanin ja nyt vakavassa parisuhteessa.
On vieläpä hyvännäköinen ja rahoissa.En tiedä millaisia miehiä sitten katselet, mutta kyse on siitä eikä miehistä ylipäätään.
96 Olen syntynyt. Ihan tavallisia miehiä katselen. Tosin itsekin olen koulutettu ja treenattu sekä käytän paljon rahaa ulkonäköön eli odotan mieheltä myös samaa. Minusta ei kuitenkaan kukaan kiinnostu. Ei toivoakaan että voisin saada parisuhteen kun olen sitä jo 18 vuotiaasta asti etsinyt mutta ei löydy. Olisinpa kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti miehet ovat tyytyneet alaspäin saadakseen tapailun alkamaan mutta eivät halua muuttaa sitä vakavaksi.
Naisilla tuntuu monesti olevan harhaluulo, että miehet voisivat saada niitä naisia joihin miehet ihastuvat.
Suurin osa miehistä joutuu joko tyytymään tai olemaan yksin. Moni valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.
Tuon takia ei koskaan kannata ryhtyä parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin.
Pitikö sinun sanoa:
Tuon takia ei koskaan kannata ryhtyä parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka halutessaan saisi muitakin
Ihan tavalliset nuoret ja nuorehkot miehet. Tämän takia perheenperustamisiässä olevilla naisilla on vaikeuksia löytää pysyvää kumppania jonka kanssa tehdä lapsia. Miehet myös haluavat vielä yli kolmekymppisinä elää pitkitettyä teini-ikää.