Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Designia asunto täynnä

Vierailija
10.11.2021 |

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/turku/16358053/kuvat

Upea asunto. Riittääkö design-sisustukseen edes 100 000e?

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on paljon valaisimia. :D tuossa olohuoneessa oli ainakin 8 valaisinta.

Valaistussunnittelijoiden mukaan esim. olohuoneseen olisi hyvä laittaa vähintään 7-9 valaisinta, joiden avulla tunnelmaa voidaan säätää. Meillä on olkkarissa 9 erilaista valaisinta:)

Jotenkin tuosta asunnosta tuli vaikutelma, että sen pääasiat ovat merkkituotteet-tuotemerkit, ei niinkään itse asuminen.

Hienoja huonekaluja ja valaisimia, mutta kovin täynnä. Paljous on ahdistavaa, eikä anna yksittäisten designesineiden loistaa.

Nuo Eamesin lounge chairit ja ottomaanit ovat ihania, olen tykännyt niistä vuosikausia, rahat eivät vaan riitä.

Vierailija
82/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot on näkymät. Ei riitä mitenkään 100 000 tuohon sisustukseen. Olen joskus katsellut Artisokka-valaisinta. Aivan mielettömän hieno ja sopisi meidän kodin kattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen sekasotku. Kukin tyylillään toki mutta ei ole kyllä ollenkaan mun makuun tämä sisustus...Rahaa on varmasti palanut kiitettävästi. 

Vierailija
84/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaupat on tehty, niin eiköhän suurin osta noista kalusteista kiikuteta takaisin liikkeeseen, josta ne ovat olleet lainassa.

Vierailija
85/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä. Näyttää kuitenkin enemmän huonekalukaupalta kuin kodilta ja kunnon verhoihin ei ole satsattu.

Vierailija
86/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kauniin 1920-klassismia edustavat arvotalon sisustus on täysin tuhottu. Alkuperäisestä ilmeestä ei taida olla jäljellä kuin  nuo lasiset pariovet.

Ammattitaitoinen konservaattori kaivaisi toki maalikerrosten alta niitä alkuperäisiä värisävyjä ja tapettien kuvioita esiin.  Kyllähän se tietysti maksaa. Mutta siinä olisi kulttuuriteko, jos joku viitsisi investoida talon entisointiin.

Nyt kämppä ei oikeastaan eroa sisäpuolelta  2010-luvun  vuosaarelaisen kerrostalokolmion ulkonäöstä juuri ollenkaan. Vain julkisivu paljastaa, että tässä on joskus ollut arvokiinteistö.

Surullinen näky.

Vierailija
87/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muuttaa huomattavasti isompaan asuntoon, jotta esineet pääsevät oikeuksiinsa.

Vierailija
88/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ihmiset ostavat näitä kantakaupungin arvokiinteistöjä, ja sitten remppaavat asunnon näyttämään 2000-luvun lähiökämpältä. Jos modernia sisustusta haluaa, niin miksei sitten osta uudistuotantoa? Miksi ostaa osake vanhasta kerrostalosta ja pilata se sitten tämän näköiseksi?

Vierailija
89/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo korppi on kirjahyllyssä? Iittalan Claritasit sieltä tunnistin ja pelkästään niissä kahdessa maljakossa on 3400 euroa kiinni. Myönnän, kadehdin pankkitilin saldoa. Asuntoa en, mutta tuo korppi kiinnostaa.

Vierailija
90/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asuu joku pelottava henkilö jolla on enemmän rahaa kuin makua, miespuolinen tietenkin :)

Olen nähnyt tämän henkilön edellisen pienemmän asunnon myynnissä. Sama sisustus, vähemmän tilaa ja tavaraa, mutta B&O-kirjaimet ja LV:t esillä jo silloin. Nainen on.

Vierailija
91/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että kauniin 1920-klassismia edustavat arvotalon sisustus on täysin tuhottu. Alkuperäisestä ilmeestä ei taida olla jäljellä kuin  nuo lasiset pariovet.

Ammattitaitoinen konservaattori kaivaisi toki maalikerrosten alta niitä alkuperäisiä värisävyjä ja tapettien kuvioita esiin.  Kyllähän se tietysti maksaa. Mutta siinä olisi kulttuuriteko, jos joku viitsisi investoida talon entisointiin.

Nyt kämppä ei oikeastaan eroa sisäpuolelta  2010-luvun  vuosaarelaisen kerrostalokolmion ulkonäöstä juuri ollenkaan. Vain julkisivu paljastaa, että tässä on joskus ollut arvokiinteistö.

Surullinen näky.

Pelkät kuoret jäljellä. On ontto ja kalsea.

Vierailija
92/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asuu joku pelottava henkilö jolla on enemmän rahaa kuin makua, miespuolinen tietenkin :)

Olen nähnyt tämän henkilön edellisen pienemmän asunnon myynnissä. Sama sisustus, vähemmän tilaa ja tavaraa, mutta B&O-kirjaimet ja LV:t esillä jo silloin. Nainen on.

Ei voi olla nainen

Vierailija
93/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olohuoneen nojatuolit raheineen ovat nämä:

https://www.vepsalainen.com/fi/vitra-eames-lounge--nojatuoli-ja-rahi-pa…

Pelkästään nuo siis maksavat kymppitonnin kappaleelta, joten ei taida 100 000 riittää.

Vierailija
94/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla nainen

On hän. Ja miksi ei olisi?

Vierailija
95/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo korppi on kirjahyllyssä? Iittalan Claritasit sieltä tunnistin ja pelkästään niissä kahdessa maljakossa on 3400 euroa kiinni. Myönnän, kadehdin pankkitilin saldoa. Asuntoa en, mutta tuo korppi kiinnostaa.

https://www.valaisinmestari.fi/eames-house-bird-black-vitra.aspx?gclid=…

Vierailija
96/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen hörsö seinällä näyttäisi olevan tätä: https://www.vitra.com/en-pt/living/product/details/algue

Joo, Vitraa näytti muutenkin olevan paikat turvollaan (niin, siis Artekin ja muun lisäksi). Tän on pakko tosiaan olla joko överistailattu tai showroom - olkkarissa on kolme - KOLME - Vitran seinäkelloa!

Tuolla tuo "starburst": 

https://cdn.asunnot.oikotie.fi/Ph2MGFEDg_bqEb4QCBNrTqiKljk=/filters:wat…

ja tuossa tuo pallokello sekä silmäkello: 

https://cdn.asunnot.oikotie.fi/owkA0FFByR3G-47QRVfjlKV0QpY=/filters:wat…

Ekassa kuvassa hyllyn päällä oleva musta lintu on myös Vitran "Housebird", ja sen vieressä oleva iso musta sienimäinen pöytälamppu on Atollo, hinta lähtee muistaakseni tonnista.

Vierailija
97/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti ja kummaksutti kartellin rumat tontut vaatekaapin päällä lähes piilossa. Jollain ollut vain pakkomielle ostaa tavaraa

Ehkä ne on esillä vaan jouluisin?

Vierailija
98/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla nainen

Tuolla on tiettyjä sisustusjuttuja, jotka ovat enemmän nuorten miesten suosiossa (akustiikkalevyistä tehty seinä mun mielestäni viittaa muusikkoon/DJ:hin), ja sitten tietty toi miesten fillari seinällä:

https://cdn.asunnot.oikotie.fi/C-w0yd0JKMsMUGy9q2aADsHP78Y=/filters:wat…

Vierailija
99/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas loistoesimerkki miten raha ei tuo hyvää makua eikä näköjään mitään "omaa makua" . Ei sitten enemmän kliseitä ja mainoskylttejä olisi saanut mahtumaan? No mutta kukin toki makunsa mukaan, eihän siinä, pääasia että itse viihtyy.

Vierailija
100/145 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla nainen

Olen eri, mutta sisustus vaikuttaa tosiaan jotenkin niin maskuliiniselta, että vaikea kuvitella naisen asunnoksi.