Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?

Vierailija
26.01.2015 |

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu 43

Vierailija
2/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä, että olen kyllästynyt häneen:( Tai voihan se aavistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Olin raskaana, kun tapailimme. Exä raiskasi minut viimeiseksi kostoksi ja tottakait mun tuurilla pamahdin paksuksi siitä... Raiskauksesta nykyinen tietää jotain, kaikkea ei. Sain keskenmenon, siitä en kertonut. Olin 14-v tuolloin, nyt 18-v. Nuoruus, voisko tää jo loppua... Muuten olen "kunnollinen". Opiskelen lukiossa ja tavoutteena lääkkis. [/quote] Niin eli mun salaisuus on raskaus ja keskenmeno.

[/quote] miehelle tuomio?
[/quote]

"Mies" oli 14-v ja just sellainen poika, kenestä kukaan ei usko mitään pahaa. En tehnyt ilmoitusta, vaikka olisi pitänyt...

Menin käymään exällä positiivisen testin ja verikokeiden jälkeen. Menin heidän ovelleen, äitinsä päästi sisään, suoraan exän huoneeseen, heitin verikokeen laput ja sen raskaustestin päin exää ja lähdin menee. Sen käynnin jälkeen ei puhuttu enää ikinä. Mitä muuta 14-vuotiaalta voi odottaakkaan?

- nro27 -

Vierailija
4/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"] Mullakaan ei oo poikaystävää, mutta en aio ikinä kertoa että olen viettänyt yön erään tunnetun ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Oli muuten mahtava yö :) [/quote] Oliks tää se tarina Neymar Jr:sta? [/quote] Jep :) [/quote] mikä tarina?! Haluan tietääää

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4323865/ketju/vietin_kuuman_yon_neymar_jr_n_kanssa

Vierailija
5/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Olin raskaana, kun tapailimme. Exä raiskasi minut viimeiseksi kostoksi ja tottakait mun tuurilla pamahdin paksuksi siitä... Raiskauksesta nykyinen tietää jotain, kaikkea ei. Sain keskenmenon, siitä en kertonut. Olin 14-v tuolloin, nyt 18-v. Nuoruus, voisko tää jo loppua... Muuten olen "kunnollinen". Opiskelen lukiossa ja tavoutteena lääkkis. [/quote] Niin eli mun salaisuus on raskaus ja keskenmeno.

[/quote]

"Mies" oli 14-v ja just sellainen poika, kenestä kukaan ei usko mitään pahaa. En tehnyt ilmoitusta, vaikka olisi pitänyt...

Menin käymään exällä positiivisen testin ja verikokeiden jälkeen. Menin heidän ovelleen, äitinsä päästi sisään, suoraan exän huoneeseen, heitin verikokeen laput ja sen raskaustestin päin exää ja lähdin menee. Sen käynnin jälkeen ei puhuttu enää ikinä. Mitä muuta 14-vuotiaalta voi odottaakkaan?

- nro27 -
[/quote]
Ei normaali 14-vuotias raiskaa.

Vierailija
6/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]

[/quote]

- nro27 -
[/quote]
Ei normaali 14-vuotias raiskaa.
[/quote]
Ei normaali ihminen raiskaa.

Vierailija
7/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 yhdessä, eikä luurankoja kaapissa. Olisi surullista elää aina varpaillaan ja pelätä milloin jää kiinni.

Vierailija
8/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
9/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:49"]

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

[/quote]

Eli pelkkä huora vain olet. Ei paha. 

[/quote]

Sun kannattaisi varmaan kysyä äitiltäs mitä huora tarkoittaa tai sitten vastaavasti googlettaa. Voit vaikka oppia jotakin uutta ;-)

Vierailija
10/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen aseksuaali, ja teeskentelen pitäväni seksistä vain hänen takiaan. Kohta 7 vuotta oltu yhdessä, alkaa jo kyllästyttämään.

Vierailija
11/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:32"]

Aiempi seksielämäni. Nykyinen mies on joskus ehdottanut peppuseksiä ja suihinottoja, mutta olen kieltätynyt ehdottomasti ja sanonut, etten ikinä tekisi mitään sellaisia. Todellisuudessa olen aiemmissa suhteissa tehnyt ns. kaikki temput, jopa parinvaihtoa. Tuli vain raja vastaan ja halusin tälle miehelle olla muutenkin jotenkin "parempi" nainen. Aiemmat sekoilut ällöttää.

[/quote]

Tarkoitat kai parempi valehtelija.

Vierailija
12/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä luettavaa!

Miten te voitte elää itsenne kanssa? Oletteko koskaan kuulleetkaan rehellisyydestä ja avoimmuudesta? Tuntuu, että nykyään on palstalla vain pettureita ja valehtelijoita.

Vierailija
13/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:51"]

Että olen aseksuaali, ja teeskentelen pitäväni seksistä vain hänen takiaan. Kohta 7 vuotta oltu yhdessä, alkaa jo kyllästyttämään.

[/quote]

Miten voit pettää miestäsi noin? Itselle ainakin olisi kova kolaus kun saisin tietää, että parisuhteen huippuhetket ovatkin näyteltyjä :( Tuntuis kamalalta jos mies olis vaan näytellyt himoa.

Vierailija
14/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen pertänyt mutta melko epätodennäköistä että saisi koskaan tietää koska olen ainoa joka siitö tietää tietysti tämän toisen osapuolen lisäksi. Mutta en pelkää että tämä toinen paljastaisi tästäkin on jo kolme vuotta aikaa ja hön tiesi että seurustelen hän joutuisi myös liriin siinä.

Vierailija
15/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä on kyllä teidän jutut feikkaamista yms.. Ei ymmärrä ???

Vierailija
16/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joskus alkuaikoina kun tavattiin mies kertoi että menetti neitsyytensä 14-vuotiaana, minä sanoin menettäneeni 16-vuotiaana vaikka oikeasti menetinkin 18-vuotiaana. En vaan sitten ole kehdannut tota koskaan korjata

-Olen raskaana ekaa kertaa ja olen joutunut oleen sairaslomalla paljon ja vuodelevossa.
noina päivinä yleensä viihdytän itseäni trollailemalla omeglessa tuntemattomien kanssa, joskus puheet menee tuhmiksikin mutta en koskaan kerrl mitään todellista itsestäni. Tästä en koskaaan aio kertoa miehelleni

-en myöskään halua kertoa että käytän meidön sähköhammasharjaa masturbointiin joskus (siis en hänen harjapäätä ja muutenkin pesen vekottimen hyvin käytön jälkeen)

Vierailija
17/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tiedä mun olevan AV-mamma!

Vierailija
18/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tiedä että vauvakuumehuuruissani lähdin vessaan "sylkemään" siemennesteet suihinoton jälkeen mutta apteekin lääkeruiskulla tuikkasinkin spermat sisääni ja tietoisesti tein tämän juurikin ovulaation aikaan. Raskaaksi tulin ihan "yllättäen"...Jos minusta riippuu niin mieheni ei tule tuosta koskaan kuulemaan.
Hävettää ja nolottaa ja kadun tekotapaa yli kaiken mutta en kadu ihanaa lopputulosta joka juuri nyt istuu reippaana tyttönä koulunpenkillä :)

19/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:50"]

Mun mies ei tiedä että vauvakuumehuuruissani lähdin vessaan "sylkemään" siemennesteet suihinoton jälkeen mutta apteekin lääkeruiskulla tuikkasinkin spermat sisääni ja tietoisesti tein tämän juurikin ovulaation aikaan. Raskaaksi tulin ihan "yllättäen"...Jos minusta riippuu niin mieheni ei tule tuosta koskaan kuulemaan. Hävettää ja nolottaa ja kadun tekotapaa yli kaiken mutta en kadu ihanaa lopputulosta joka juuri nyt istuu reippaana tyttönä koulunpenkillä :)

[/quote] Älä koskaan kerro tyttärellesikään

Vierailija
20/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi