Ystävän mies jätti kun nainen ratsasi kännykän
Tuli mieleen toisista ketjuista esimerkki. Mitä mieltä tällaisesta? laittoi avioliiton poikki. Sormus pois sormesta ja lusikat jakoon, ilman vaihtoehtoja. Nainen pihalle talosta kun kyttäsi.
Homma oli siis tämän kaltainen:
Ystävälläni oli tapana vähän "huvikseen" kytätä mitä mies luurillaan aina näprää. Monesti kun mies meni hommiin ulos niin nainen kävi selaamassa viestit läpi. Mies tiesi tämän siitä kun puhelin vaihtoi paikkaa ja varmaan joskus oli lukeamattomia viestejäkin muuttunut luetuiksi. Mies ei heti käräyttänyt naista vaan tarkkaili, että miten usein tätä tapahtuu. Kun miehellä nyt ei ollut mitään erityistä salattavaa, kuulemma jotain viestejä kolleeganaisilta oli, mutta ne liittyi työhön, työreissuihin jne. Ilmeisesti vuoden ajan tätä kyttäämistä jatkui kunnes mies keksi veljensä kanssa tehdä kepposen eli alkaa lähettelemään epäilyttäviä viestejä miehen kännykkään.
Kerran mies lähti nurmikkoa ajamaan ja vaimo tuttuun tapaan vähän läpällä tsekkaamaan miehen kännykkää takan reunalta. Hetken kuluttua nainen sinkosi pihalle huutaen kuin hyeena, että mitäs nää panoviestit on? Mies kertoi koko homman ja sanoi naiselle, että päivä aikaa pakata kamat ja lähteä miehen rakentamasta ja maksamasta talosta. Oli tehnyt avioeropaperitkin valmiiksi :) Nainen vain raivosi kuinka mies on petturi ja tietää tämän kaiken. Eikä tietysti mitään pahaa nähnyt omassa käytöksessään. Oli mies paljon ollut kolleegoidensa kanssa työreissuilla, mutta pettäjä ei ollut.
kuulin koko homman jälkikäteen mieheltä joka siis on myös mun ystävä, toisin kuin se nainen enää ei ole. Mies ei heti minulle viitsinyt kertoa ettei sana olisi levinnyt vahingossakaan. En kyllä olisi kaverilleni edes sanonut, sai maistaa itse paskaista lääkettään juuri niin kuin kuuluu!
Kommentit (160)
Meillä räplätään lähintä puhelinta.Mitään lupia ei tarvita kumpikaan.Naimisissa 30 v
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:24"]Ottamatta kantaa tämän keksityn tarinan vaiheisiin, voisitteko keksiä uuden sanan lassukan tilalle? Se on oikeastaan aika kulunut ja ärsyttävä ja sitä käyttävästä ihmisestä tulee mieleen lähinnä mielikuvitukseton 30+ kotiäiti, jonka suurin sivistävä teko elämänsä aikana on ollut lukea yksi Seiska kannesta kanteen. Vähän sama wt:n kanssa. Kun ei itse vaaaaan osaa keksiä mitään nokkelaa. Kumpikaan ei oikeastaan vastaa haukkumasanaa enää, koska sotii käyttäjäänsä vastaan käänteisesti. Peace and out. [/quote] Mielestäni lassukka-termi on nerokas. Se kuvaa hyvin laasaslaisten miesten naisvihaa lietsovaa ruikutusta. Lassukoiden maailmankuva on niin vastenmielinen, etten koe tekeväni suurta vääryyttä kutsuessani heitä lassukoiksi. Pitäisin näiden lassukoiden laajalti viljelemää huora-haukkumista paljon pahempana.
[/quote]
Sen ryöstöviljely kuvaamaan jokaista miestä, josta et pidä, on tiputtanut sen haukkuma-arvon pohjamutiin. Mies voi olla ihan puhtaasti kusipää ilman "laasaslaisuutta" (mitä sitten ikinä tällä halutaan tarkoittaa), samoin kuin nainen. Vähän sama kun huudeltaisiin kommaria joka ukosta, joka mainitsee poliittisen vakaumuksensa olevan eri kuin sinun. Got it?
[/quote]
Kultaseni, käytänkin termiä vain miehistä, joita yhdistää laaslainen maailmankuva ja naisviha, aivan kuten viestissäni kirjoitinkin. Tavan kusipäät sitten erikseen. Got it?
[/quote]
No missäs tässä ap:n kirjoittamassa aloituksessa on ollut sitä naisvihaa ja laasasmaisuutta? Voisitko lainata ne tuosta ekasta viestistä ja kirjoittaa perustelut perään? Minä kun en nähnyt tuossa parisuhteessa, kuin yhden virheen ja se oli nimenomaan naisen epäluottamus mieheen, joka ei ole antanut vakoiluun mitään syytä. Eihän ongelmaa olisi, jos nainen ei olisi tsekkaillut sitä puhelinta aina kun silmä vältti.
[/quote]
Naiviha näkyy siinä, että koko juttu on ap:n fantasia. Ap fantasioi, että naiset ovat kamalia lehmiä, jotka stalkkaa ja loisii lompakolla ja että hän saa kostaa näille kamalille naisille. Tää on vähän samanlainen, kun joskus täällä ollut juttu, jossa "nainen" kertoi saaneensa gambiasta hiv:n ja että kertooko miehelleen tms. Sekin kyllä havaittiin heti provoksi. :)
[/quote]
Vau, keikille teille älykkäille salapoliiseille 10 pistettä ja papukaijamerkki. Miksikö ihmiset kirjoittavat tällaisa "naisvihamielisiä" tarinoita? Koska nämä ottavat tuulta alleen, saa "tasokasta" väittelyä aikaan ja kun vielä vähän heittää lisää vettä kiukaalle, niin johan täällä helvetti repeää auki. Tämä on toisille viihdettä, jota hankitaan heittämällä bensaa liekkeihin, ja toisille täyttä totta, kuten otsasuoni pullottaen kirjoitetuista "sääootlaasaslainen"-viesteistä voi havaita.
Ette te voi oikeasti olla noin saatanan tyhmiä...
[/quote]
Kyllä se taidat olla sinä, oi pikku-lassukka, jonka otsasuoni täällä pullottaa ;)))
[/quote]
Siinä tapauksessa lienen ensimmäinen nais-lassukka. Mutta jos vaihtoehtona ovat sellaiset ihmiset kuin sinä ja sielunsisaresi, niin olen sitä ilolla.
Huomaa että sinulta loppuvat paukut, kun joudut turvautumaan pikkusteluun ja jatkamaan lassukointia. No, huvinsa kullakin.
[/quote]
"Nainen" ..... yeah sure..... : DD
Niissä suhteissa joissa olen varjellut kännykkää, meilejä, puhelinkeskusteluja, suuttunut kun omia menoja "rajoitetaan", en vastannut puhelimeen kun soitettiin, huusin ja raivosin miten ei ole vapautta ja toinen on vainoharhainen: en ollut tyytyväinen ja oli kiikarissa säätöjä tai jo menossa.
Hyvässä suhteessa jos toinen osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä, otan syliin ja vakuutan että rakastan vain häntä. Mutta olenkin nainen, ehkä miehet sit osoittaa rakkautta eri tavalla....
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:14"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mielestäni pienempi paha kajota toisen yksityisyyteen, jos sillä saa valehtelijan kiinni!
[/quote]
Se on laitonta katsella ilman lupaa toisen viestejä!
Kyllä mä vaan nostaisin syytteen kirjesalaisuuden rikkomisesta tommosessa tilanteesaa. Mun puhelin on MUN puhelin. Eikä viestien sisällöt kuulu kenellelään muulle!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:02"]
Kuulostaa ennemminki lassukan fantasialta kuin tositarinalta :DD
[/quote]
Lassukka jos ei anna naisen hyppiä silmille?
[/quote]
Lassukka aina kun aiheuttaa naiselle kipua, ansaitsi nainen sen tai ei.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:02"]
Kuulostaa ennemminki lassukan fantasialta kuin tositarinalta :DD
[/quote]
Lassukka jos ei anna naisen hyppiä silmille?
[/quote]
Lassukka aina kun aiheuttaa naiselle kipua, ansaitsi nainen sen tai ei.
[/quote]
Missä vaiheessa kipua on aiheutettu? Kyllä tyhmyydestä sakotetaan tässä maailmassa, se on vain luonnon laki. Jos itsetunto ja itsekuri ei kestä toisen ihmisen yksityisyyttä, jääkööt sairas yksikseen.
Oma vikansa, kun henkilökohtaisia tavaroita penkoo.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:28"]
Siis av-mammoista on ok, että "kännykät on yhteisiä" ja kirjesalaisuutta ei noudateta?
Ollaanko me mieheni knssa outoja, kun emme availe toistemme kirjeitä/tekstareita, eikä tulisi mieleenkään salaa räplätä toisen kännykkää kun toinen on paskalla?
Meillä luotetaan toisiimme ja kunnioitetaan myös toistemme yksityisyyttä. Ja kuten joku viisas jo sanoikin, minun YSTÄVIENI salaisuudet eivät kuulu miehelleni, joten siinä yksi hyvä syy lisää pitäytyä erossa kännykästäni. Sama koskee miestäni: en koskisi hänen puhelimeen, vaikka voisin koska 1. ei kiinnosta 2. luotan mieheeni, koska jos hän pettäisi hän pettäisi kuitenkin ja 3. kunnioitan mieheni yksityisyyttä.
Taidatte olla ylineuroottisia, mustasukkaisuudess kieriskeleviä ihmisiä kun ette tuomitse tuollaista käytöstä..
[/quote]
Olette outoja. Minäkin olin ennen. Onneksi vaimoni opetti minut tavoille. Näytti loistavasti esimerkkiä siitä miten luetaan toisen kirjeet ja tekstarit. Nykyään osaan minäkin. Tosin jostain syystä hän ei tykkää kun luen hänen facebookkia ja puhelinta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:55"]
Mitä helkkarin pelaamista, aikuiset ihmiset.
[/quote]
Niinpä. Kumpikin oli epärehellinen. Ja sitten oikein kärjistetään homma äärimmilleen ja ei ku lusikat jakoon? wtf? No, siitäpähän taas sitten kaksi ihanaa yksilöä taas vapaille markkinoille, huoh!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:05"]
Niissä suhteissa joissa olen varjellut kännykkää, meilejä, puhelinkeskusteluja, suuttunut kun omia menoja "rajoitetaan", en vastannut puhelimeen kun soitettiin, huusin ja raivosin miten ei ole vapautta ja toinen on vainoharhainen: en ollut tyytyväinen ja oli kiikarissa säätöjä tai jo menossa.
Hyvässä suhteessa jos toinen osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä, otan syliin ja vakuutan että rakastan vain häntä. Mutta olenkin nainen, ehkä miehet sit osoittaa rakkautta eri tavalla....
[/quote]
Eli minun varmaan pitäisi ottaa ero vaimostani hänen pettämisensä takia. Todisteena tästä on se, että hän varjelee puhelintaa eikä halaa vaikka osoittaisin mustasukkaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:14"]
Ei vaikuta kovin vahvalta suhteelta jossa asioista ei pysty keskustelemaan vaan ainoa tapa hoitaa ongelmia on pistää lusikat jakoon.
[/quote]
Miten asioita hoidetaan keskustelemalla jos kumppani on kroonisesti vainoharhainen, mustasukkainen ja petollinen kuten aloituksessa?
[/quote]
Öö... esim. kertomalla että ei pidä siitä ja ei halua jatkaa suhdetta jossa häneen ei lueteta sen sijaan että keksii jonkun ihmeellisen juonen jolla luottamuspulaa vain lisätään.
[/quote]
Tuo pitäisi käsittääkseni olla itsestään selvyys. Luottamuspula oli naisen päässä, ei todellisuudessa. Mustasukkaisuus on sairaus eikä siitä muut ole vastuussa kuin sairas itse.
[/quote]
Ei ollut! Luottamuspula oli aiheelliinen. Mieshän oli ihan petturi itsekin, ei siinä mielessä mitä vaimo ajatteli olevan, mutta oli silti. Huijasi VUODEN! Enemmän arvostaisin miestä, joka sanoo asiat suoraan. Että tässä kulkee rajani ja niitä odotan kunnioitettavan, muuten lähden lätkimään. En ikinä treffailis tuollaista miestä, jos tietäisin miten toimii. Enkä vastaavasti toimis itse noin, jos joku lukis mun viestejä.
Nämä puhelimen tutkijat eivät ymmärrä,että siellä viesteissä on MUIDEN yksityisiä asioita. Minä laittasin välit poikki ihmisen kanssa joka ratsaisi puhelimeni,oli se sitten ystävä,äiti tai kihlattu. Viesteissä sisko kertoo syövästään josta vielä kukaan muu ei tiedä,ystävä kertoi raskaudestaan joka on niin alussa ettei siitä halua vielä kertoa ym. Viestien lukeminen loukkaa myös näiden ihmisten yksityisyyttä.
Vittumainen ja alhainen äijä. Minunkin naiseni teki suhteen alussa tuota samaa, mutta ymmärtäähän sen, kun kyseessä on monesti satutettu ja petetty nainen. Puhumalla siitäkin selvittiin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:14"]
Ei vaikuta kovin vahvalta suhteelta jossa asioista ei pysty keskustelemaan vaan ainoa tapa hoitaa ongelmia on pistää lusikat jakoon.
[/quote]
Miten asioita hoidetaan keskustelemalla jos kumppani on kroonisesti vainoharhainen, mustasukkainen ja petollinen kuten aloituksessa?
[/quote]
Öö... esim. kertomalla että ei pidä siitä ja ei halua jatkaa suhdetta jossa häneen ei lueteta sen sijaan että keksii jonkun ihmeellisen juonen jolla luottamuspulaa vain lisätään.
[/quote]
Tuo pitäisi käsittääkseni olla itsestään selvyys. Luottamuspula oli naisen päässä, ei todellisuudessa. Mustasukkaisuus on sairaus eikä siitä muut ole vastuussa kuin sairas itse.
[/quote]
Ei ollut! Luottamuspula oli aiheelliinen. Mieshän oli ihan petturi itsekin, ei siinä mielessä mitä vaimo ajatteli olevan, mutta oli silti. Huijasi VUODEN! Enemmän arvostaisin miestä, joka sanoo asiat suoraan. Että tässä kulkee rajani ja niitä odotan kunnioitettavan, muuten lähden lätkimään. En ikinä treffailis tuollaista miestä, jos tietäisin miten toimii. Enkä vastaavasti toimis itse noin, jos joku lukis mun viestejä.
[/quote]
Miesvihaaja liikkeellä! Yritätkö paljonkin alistaa miehiä, mikä viime aikojen menestys?
Se psykostalkkarilehmä ei varmasti tiennyt mitään siitä, että mies tiesi. Miten mies HUIJASI? Seurasi tilannetta ja vain lopuksi vähän vedätti. Syytätkö miestä tässä naisen sairaalloisesta rikollisuudesta, ah sinä miesvihaaja?
Kukaan terve ihminen ei puolustele psykostalkkarilehmää.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:57"]Nämä puhelimen tutkijat eivät ymmärrä,että siellä viesteissä on MUIDEN yksityisiä asioita. Minä laittasin välit poikki ihmisen kanssa joka ratsaisi puhelimeni,oli se sitten ystävä,äiti tai kihlattu. Viesteissä sisko kertoo syövästään josta vielä kukaan muu ei tiedä,ystävä kertoi raskaudestaan joka on niin alussa ettei siitä halua vielä kertoa ym. Viestien lukeminen loukkaa myös näiden ihmisten yksityisyyttä.
[/quote]
Eiköhän ne mustasukkaset selaa niitä sihteeri Pirjon yöllä lähettämiä pusupusiviestejä enemmin ku tuttujen juttuja.
Ja alotuksen mies on sairas, ei oo normaalia toimintaa antaa tollasia opetuksia muille, pikkasen on kovat luulot omasta ylivertaisuudestaan.
Nainen teki joo väärin mut varmaa pelkäs oman suhteensa puolesta, että mies on pettäjä ja varmaan onkin, koska piti päästä näpäyttää ja kiillottaa omaa sädekehää. "Kaveri vaan laitto läpällä viestiä", näin joo aina.....
Sairas mustasukkasuus on aika harvinaista, yleensä puoliso vaan tietää että se toinen valehtelee ja siksi koittaa selvittää miten asiat on.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:05"]
Vittumainen ja alhainen äijä. Minunkin naiseni teki suhteen alussa tuota samaa, mutta ymmärtäähän sen, kun kyseessä on monesti satutettu ja petetty nainen. Puhumalla siitäkin selvittiin.
[/quote]
Eukkosi olisi pitänyt selvittää päänsä ennenkuin harrastaa ihmissuhteita. Miksi olla suhteessa jossa ei luota?
[/quote]
Niin ja oikeesti olen huomannut että joissain perheessä kasvatetaan todella eri tavalla suhtautumaan toisn yksityisyyteen. Jotkut antaa lastensa tonkia kylässä laatikoitakin. Et kyllä se pitää ensin selvittää asiaa keskustelemalla
[/quote]
Hyvä! Noin parisuhteen kuuluukin toimia, eikä sillä lailla että ajetaan toista ansaan minkä kerkee. (mitä tässä tapauksessa molemmat osapuolet tekivät)
Siis muija kytänny vuoden verran puhelinta mut miehelle ei oo kertaakaan tullu mieleen laittaa puhelimeen salasanaa...
.