Kylmä jääkuningatar nainen kiikarissa. Miten isketään?
Help? Nainen on todella kiinnostava kun saa metsästää mutta mitä tehdä kun huomaan hänen kiinnostuksen mutta on kylmä jokseenkin
Kommentit (41)
Olen ilmeisesti kylmä jääkuningatar, eli hyvin ujo ja herkkä.
Mutta sitten kun puhun kuulostan todennäköisesti itsevarmalta, eli päätelmä on - olen kylmä.
Vaikka olen hyvin lämmin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jääkuningatar itsekin kirjoitti:
Kysy suoraan.
Se nainen on kuitenkin jo arvioinut sen, kelpaatko. Turha haaskata aikaa johonkin lapsellisiin/valheellisiin pelikuvioihin. Mikään väsytystaktiikka ei näihin naisiin toimi.
Ja jos ei kiinnosta, niin päätös on lopullinen, vailla valitusoikeutta; tee itsellesi palvelus ja jatka matkaa.
Kylmänä jääkuningattarena voin allekirjoittaa tämän. Jos olen päättänyt ettet kelpaa, mikään ei toimi. Eli kannattaa uskoa kerrasta.
Minäkin allekirjoitan, vaikka en ole kylmä jääkuningatar, vaan pelkkä kuningatar. Jos ei kiinnosta ei sitä voi muuttaa millään keinolla.
Kirveellä ja hamarapäällä, siten otat ja jätät moisen friikin!
Jos nainen on kiinnostunut, hän kertoo sen kyllä. Jos ei, hän ei ole kiinnostunut.
Miten se sinne kiikariin on joutunut? Saako sitä sen verran purettua, että pääsee pois?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kiinnostunut, hän kertoo sen kyllä. Jos ei, hän ei ole kiinnostunut.
Ja mitähän tämä "kertominen" pitää sisällään? - kysyy vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Harva mies tai nainen oikeasti uskaltaa.
Luistelet takaperin ja huuda hänelle, että "hei kato mua"!
Miksi kukaan haluaa kylmän naisen? Siis sen metsästysretken jälkeen, mitä sillä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa kylmän naisen? Siis sen metsästysretken jälkeen, mitä sillä tekee?
Tätä minäkin vähän naisena ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Päämääränä tietenkin, että saa jääkunigattaren sydämen sulamaan. Sitten kun niin käy ja on saatu voitto, voi heittää pois ja siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päämääränä tietenkin, että saa jääkunigattaren sydämen sulamaan. Sitten kun niin käy ja on saatu voitto, voi heittää pois ja siirtyä seuraavaan.
Jääkuningatar ei ole noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa kylmän naisen? Siis sen metsästysretken jälkeen, mitä sillä tekee.
Kuvittelet siis että ihmisestä näkee heti kaiken tarpellisen, ei syytä TUTUSTUA kehenkään. Koska sinähän jo tiedät. Ja tässä jääkuningattaressa ei muuta olekaan kuin kylmyys, hän ei esim voi olla ujo, tai jotain ihan muuta mitä juuri sinä et voi edes tietää tai kuvitella.
Olettepa yksinkertaisia. Yksinkertaisen ihmisen maailma on, no yksinkertainen.
Miksi vaivautua? Noita on tässä maassa ihan tarpeeksi, haaste on löytää jotain lämmintä.
Pidä lämpötila pakkasen puolella, muuten se sulaa.
Vaikka on päältä kylmä niin sisältä sitäkin kuumempi.
Luultavasti et ole kiinnostava, jos tuijottelet sitä palvovana cockerspanielina, olet herttainen ja imeläkohtelias. Jääkuningatar ei halua mitään helppoa, kiinnostavaksi tekee miehen sen tavoitteleminen ja jahtaaminen.
Kylmänä jääkuningattarena voin allekirjoittaa tämän. Jos olen päättänyt ettet kelpaa, mikään ei toimi. Eli kannattaa uskoa kerrasta.